Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Fabia vs Noul Hyundai Accent
Last Updated: Apr 07 2006 20:59, Started by
Kocioran
, Mar 11 2006 21:03
·
0
#1
Posted 11 March 2006 - 21:03
Salutare!
Am nevoie de un sfat din partea cunoscatorilor. Intentionez ca in foarte scurt timp sa-mi cumpar o masina noua. M-am orientat catre skoda fabia iar acum am vazut si noul Hyundai accent. Trebuiesc luate in calcul fiabilitatea, siguranta, tinuta de drum, confortul si bineinteles consumul! Ajutati-ma sa ma hotarasc intre: -Skoda Fabia 1,2 HTP, echipare elite -Noul Hyundai Accent 1,4 , echipare full Multumesc si astept comentariile voastre! |
#2
Posted 11 March 2006 - 22:19
Hai sa vedem ce au fiecare:
Skoda Fabia Elite , benzina / 1.2 HTP / 64 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi dotari: Quote *ABS *Aer conditionat *Jante aliaj usor 14" Sprint Agatatoare haine spate Airbag dublu (full size) Aparatoare noroi din plastic sub aripi A treia lampa de stop Bancheta spate rabatabila asimetric 1:3 / 2:3 Bari de protectie vopsite in culoare caroseriei, cu banda protectoare neagra Bari longitudinale portbagaj acoperis Buzunare in capitonajul usilor fata Buzunare pe capitonajul usilor spate Caroserie complet galvanizata Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime Coloana directiei cu reglare pe inaltime si adancime Compartiment depozitare sofer (doza) cu climatizare (climatizat numai impreuna cu aer conditionat) Compartiment potrbagaj acoperit Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa, timpul parcurs, viteza medie, autonomia) Deschidere clapeta rezervor din interior, de la sofer Deschidere portbagaj din interior, de la sofer Doua lampi de citit pentru ocupantii locurilor din fata Doua sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru scaun copil Faruri optice cu rama interioara cromata Filtru de polen Geamuri atermice si colorate Geamuri electrice fata Iliminare verde a instrumentelor de bord cu posibilitate de reglare Iluminare compartiment portbagaj Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile Imobilizator Inchidere centralizata, SAFE - System Inele de amarare in compartiment portbagaj Interior Frome : scaune intr-o combinatie de stofe negru Onyx / gri Achat Intrerupere carburant in caz de accidente Lampi semnalizare laterale albe Lumina de siguranta in capitonajul usilor din fata Luneta incalzita Manere deschidere usi (interior) cromate Numar sasiu la vedere Oglinda in culoarea caroserie Oglinzi laterale reglabile din interior Parasolar pasager cu oglinda machiaj / parasolar sofer cu buzunare Patru manere de plafon Portbagaj capitonat integral cu material textil Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila Priza de 12 V in consola centrala Reglare faruri de la sofer Roata de rezerva normala Scaun sofer reglabil pe inaltime Scaun sofer reglabil pe inaltime Scrumiera fata iluminata Semnal sonor pentru faruri aprinse Servodirectie Sistem de recirculare a aerului Spatiu de depozitare in consola centrala Stergator luneta cu duze stropitoare si temporizare Stop de ceata Stopuri de siguranta in capitonajul usilor fata Temporizatoare de stingere a luminii din habitaclu Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime Torpedou cu suport pahare (climatizat si iluminat numai impreuna cu aer conditionat) Trapa portbagaj capitonata integral Trei centuri de siguranta spate, cu sistem de prindere in trei puncte Turometru cu ceas Volan cu 4 spite deci ai practic o masina destul de cheala ce costa 9.309 Euro CIP adica daca adaugam si tva ajungem la ~11.080 de euro pentru o masina nu prea dotata, ce are un motor antic, in 3 cilindrii!!! eu as scoate-o instant din preferintele mele. sa vedem ce ofera si accentul de 1.4l gl full Quote - abs+ebd - airbag sofer+pasager - radiocd cu mp3player - airbaguri cortina+laterale - servodirectie - geamuri fata spate + oglinzi electrice(si incalzite) - proiectoare ceata - volan reglabil pe inaltime - aer conditionat - inchidere centralizata Incearca mai bine sa te uiti la un Opel corsa optima 5 usi 1.3 Cdti (70 cp) ce costa 10.633 DDP. Ai macar un motor modern, fiabil , ce iti permite atat sa ai un motor economic dar si unul nervos cand trebuie (in depasiri) datorita cuplului de diesel. Iar in diferenta aia pana la fabia sau accent mai pui niste optionale. Oferta o gasesti aici. Bafta la cumparaturi. poate dai un ochi si la Logan daca ai un buget mai limitat. |
#3
Posted 11 March 2006 - 22:58
Garantia e de trei ani din bara in bara, 5 ani pentru motor si parca inca ceva componente.
|
#4
Posted 11 March 2006 - 23:34
#5
Posted 11 March 2006 - 23:45
imi place cum gandesti floraur. Mai ales cand in aceasi bani ti se ofera un motor lesinat si o masina cheala..
|
#7
Posted 12 March 2006 - 00:15
asta daca vrei sa faci cea mai proasta , neinspirata si neeconomica alegere posibila
|
#9
Posted 12 March 2006 - 01:04
eh:) ce-mi plac mie prejudecatile. Nu mai calc in golan ca acu 30 de ani toata ziua eram cu trusa de scule dupa mine, nu imi iau Passat ca toti tarabagii au asa ceva, nu-mi iau Mercedes ca e plina tiganimea de ele, nu-mi iau BMW ca nu gasesti bmw in care sa nu fie vre-un pusti teribilist la volan etc etc adica motive care nu tin de masina ci numai de perceptia fata de ceilalti. Ori eu (cel putin) cand cumpar o masina nu o cumpar sa placa altora (prin prejudecatile despre masina care exista deja) ci o cumpar sa-mi placa mie/sa-mi indeplineasca scopurile si sa-mi ofere un raport bun pret/cerinte
|
#10
Posted 12 March 2006 - 01:05
|
#12
Posted 12 March 2006 - 01:22
Da La asta ma refeream , la faptul ca sunt pe final de "cariera" versiunile astea 2.
Edited by Netshadow, 12 March 2006 - 01:23. |
#13
Posted 12 March 2006 - 01:25
pai in cazul autovehiculelor aflate la final de cariera ai cateva avantaje incontestabile:
- platforma tehnica bine pusa la punct de-a lungul anilor de productie , in care bolile tehnice ale "copilariei" au fost descoperite si remediate - pretul de obicei mai mic (facute pentru a atrage clientela spre acel model "invechit") - posibilitatea de a negocia ceva mai mult la pret , putandu-te baza pe acest "handicap" al modelului vechi ce e concurat de modele mai noi de la competitori |
#15
Posted 12 March 2006 - 13:15
Diferenta de cai putere este semnificativa intre
skoda Fabia 1,2 = 64CP si hyundai accent 2006 1,4 = 97 CP Consum mediu este aproximativ acelasi : Skoda 6,0 iar Hyundai 6,2 la 100 km. Despre skoda stiu ca este o masina fiabila, din pacate despre hyundai nu stiu foarte multe in legatura cu acest aspect. |
|
#16
Posted 12 March 2006 - 13:25
incearca sa arunci totusi o privire si sa faci un drive test cu opel-ul corsa cu motorul diesel de 1.3. Vezi daca se potriveste stilului tau de condus, daca te incanta materialele, caci ca si oferta mi se pare foarte bun acest corsa optima
|
#17
Posted 12 March 2006 - 13:44
Am citit din intamplare acest thread. Este dragut ca unii se ofera sa te ajute, dar ar fi si f bine daca ar sti exact ceea ce spun. Uite aici: "deci ai practic o masina destul de cheala ce costa 9.309 Euro CIP adica daca adaugam si tva ajungem la ~11.080 de euro pentru o masina nu prea dotata, ce are un motor antic, in 3 cilindrii!!!"
Motorul 1.2 HTP in 3 cilindri, este un motor de ultima generatie in cadrul grupului VW, aparut in 2004. HTP inseamna High Torque Performance este un motor care poate fi dus in turatii f inalte (asa cum o spune si numele) ara teama ca va crapa sau ca va goli rezervorul de benzina. motivul pt care este facut in 3 pistoane este pt a f mai economic si mai putin zgomotos. Are 12valve ceea ce inseamna ca are niste parametri buni cand vine vorba de performanta si poluare. "The biggest advantage of the new engine is its high torque at lower revolutions, hence the engine's designation HTP - High Torque Performance, which contributes to a smooth and comfortable, but at the same time, flexible drive. The engine is smooth, well balanced and quiet and already complies with EU 4 and can be easily modified to comply with the higher requirements of more stringent legislation." Restul aici:1.2 HTP - High Torque Performance Cred ca nu faci o comparatie corecta. Hyundai-ul este un sedan, Fabia Elite Sedan exista si ea, aceea ar trebui luata in calcul. Exista si 1.4 MPI ca motorizare,dar te duce cu 2.000 mai mult pt ca este un motor ceva mai mare dar cu performante comparabile fata de 1.2 HTP (de-aia a si aparut motorul respectiv). De aici insa diferenta de cai. Ceea ce este important pt tine este sa vezi cuplul motor, nu herghelia. Degeaba are 90 de cp daca ii "da" la 6.500 rot/min cand motorul va exploda. Compara te rog cuplul. Oferta de Elite este o oferta bine dotata, la VW si Skoda existand si variante muuuult mai slabe de echipare.Poti lua, asa cum a mai spus cineva, in calcul si Polo. Este adevarat ca Hyundai-ul este mai bine dotat in standard (airbags laterale, proiectoare, geamuri spate, ogl electrice) insa masina este asiatica ceea ce inseamna ca primesti cat mia multe dotari in bani putini Este strategia de piata a acestor companii de a oferi o masina bine echipata dar cu fiabilitate mai mica in timp decat a celor germane. Plus ca nu are pret de revanzare peste 4 ani...ceea ce este de luat in calcul daca nu ai cate 15.000 eur la 4 ani sa-ti schimbi masina. Te-ai uitat cat costa un second Accent pe piata? In principiu,o serie de optionale nu te mai ajuta cand masina are probleme. De asemenea, ar fi bine sa citesti la ambele marci cate un certificat de garantie sa vezi ca "din bara in bara" nu este chiar asa, ca de ex, discurile de frana sunt garantate 10.000 km, ca stergatoarele sunt doar 3 luni , ca altele NU sunt in garantie si sunt trecute ca si consumabile... asta inseamna sa stii ce ti se ofera in garantie. M-am uitat putin pe site la Hyundai, ar trebui sa iei in calcul si Getz, acela apropiindu-se mai mult de Fabia Elite. Si mai citeste aici. Nu ai vrea sa stai 2 luni cu masina pe bara ca n-au sosit amortizoarele comandate...tocmai din Coreea. Mie ASTA mi se pare strigator la cer! http://forum.softped...showtopic=69113 Edited by 701, 12 March 2006 - 13:49. |
#18
Posted 12 March 2006 - 18:31
[quote name='701' date='Mar 12 2006, 13:44' post='1327664']
Cred ca nu faci o comparatie corecta. Hyundai-ul este un sedan, Fabia Elite Sedan exista si ea, aceea ar trebui luata in calcul. Exista si 1.4 MPI ca motorizare,dar te duce cu 2.000 mai mult pt ca este un motor ceva mai mare dar cu performante comparabile fata de 1.2 HTP (de-aia a si aparut motorul respectiv). De aici insa diferenta de cai. Ceea ce este important pt tine este sa vezi cuplul motor, nu herghelia. Degeaba are 90 de cp daca ii "da" la 6.500 rot/min cand motorul va exploda. Compara te rog cuplul. Oferta de Elite este o oferta bine dotata, la VW si Skoda existand si variante muuuult mai slabe de echipare.Poti lua, asa cum a mai spus cineva, in calcul si Polo. Este adevarat ca Hyundai-ul este mai bine dotat in standard (airbags laterale, proiectoare, geamuri spate, ogl electrice) insa masina este asiatica ceea ce inseamna ca primesti cat mia multe dotari in bani putini Este strategia de piata a acestor companii de a oferi o masina bine echipata dar cu fiabilitate mai mica in timp decat a celor germane. Plus ca nu are pret de revanzare peste 4 ani...ceea ce este de luat in calcul daca nu ai cate 15.000 eur la 4 ani sa-ti schimbi masina. Te-ai uitat cat costa un second Accent pe piata? ...................... Si mai citeste aici. Nu ai vrea sa stai 2 luni cu masina pe bara ca n-au sosit amortizoarele comandate...tocmai din Coreea. Mie ASTA mi se pare strigator la cer! [url="http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=69113"]http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=69113[/url] Iau in calcul varianta sedan de la fabia. cat de spre puterea la fabia, se obtin cei 64 de cai la 5400rpm (adica acolo de unde se face rosu turometrul), iar la Hyundai se obtin 95 cai la 6000 rpm (turometrul se roseste de la 6500). Nu cred ca este corecta remarca ca la hyundai se obtine puterea maxima la o turatie la care explodeaza motorul si la fabia nu. Cat despre piesele de schimb , observ ca acum masina e asamblata in turcia deci nu o samai fie nevoie ca piesele sa vina din coreea. O sa merg si la cei de la skoda pt un test drive ( daca fac test drive cu 1,2) si o sa fac un test drive si la hyundai. Sper ca saptamana care vine sa le resusesc pe amndoua. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users