Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...
 

Skoda Fabia vs Noul Hyundai Accent

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
Kocioran

Kocioran

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.01.2006
Salutare!
Am nevoie de un sfat din partea cunoscatorilor. Intentionez ca in foarte scurt timp sa-mi cumpar o masina noua. M-am orientat catre skoda fabia  iar acum am vazut si noul Hyundai accent. Trebuiesc luate in calcul fiabilitatea, siguranta, tinuta de drum, confortul si bineinteles consumul!

Ajutati-ma sa ma hotarasc intre:
-Skoda Fabia 1,2 HTP, echipare elite
-Noul Hyundai Accent 1,4 , echipare full

Multumesc si astept comentariile voastre!

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Hai sa vedem ce au fiecare:

Skoda Fabia Elite , benzina / 1.2 HTP / 64 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi

dotari:

Quote

*ABS
    *Aer conditionat
    *Jante aliaj usor 14" Sprint

    Agatatoare haine spate
    Airbag dublu (full size)
    Aparatoare noroi din plastic sub aripi
    A treia lampa de stop
    Bancheta spate rabatabila asimetric 1:3 / 2:3
    Bari de protectie vopsite in culoare caroseriei, cu banda protectoare neagra
    Bari longitudinale portbagaj acoperis
    Buzunare in capitonajul usilor fata
    Buzunare pe capitonajul usilor spate
    Caroserie complet galvanizata
    Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
    Coloana directiei cu reglare pe inaltime si adancime
    Compartiment depozitare sofer (doza) cu climatizare (climatizat numai impreuna cu aer conditionat)
    Compartiment potrbagaj acoperit
    Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa, timpul parcurs, viteza medie, autonomia)
    Deschidere clapeta rezervor din interior, de la sofer
    Deschidere portbagaj din interior, de la sofer
    Doua lampi de citit pentru ocupantii locurilor din fata
    Doua sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru scaun copil
    Faruri optice cu rama interioara cromata
    Filtru de polen
    Geamuri atermice si colorate
    Geamuri electrice fata
    Iliminare verde a instrumentelor de bord cu posibilitate de reglare
    Iluminare compartiment portbagaj
    Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile
    Imobilizator
    Inchidere centralizata, SAFE - System
    Inele de amarare in compartiment portbagaj
    Interior Frome : scaune intr-o combinatie de stofe negru Onyx / gri Achat
    Intrerupere carburant in caz de accidente
    Lampi semnalizare laterale albe
    Lumina de siguranta in capitonajul usilor din fata
    Luneta incalzita
    Manere deschidere usi (interior) cromate
    Numar sasiu la vedere
    Oglinda in culoarea caroserie
    Oglinzi laterale reglabile din interior
    Parasolar pasager cu oglinda machiaj / parasolar sofer cu buzunare
    Patru manere de plafon
    Portbagaj capitonat integral cu material textil
    Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila
    Priza de 12 V in consola centrala
    Reglare faruri de la sofer
    Roata de rezerva normala
    Scaun sofer reglabil pe inaltime
    Scaun sofer reglabil pe inaltime
    Scrumiera fata iluminata
    Semnal sonor pentru faruri aprinse
    Servodirectie
    Sistem de recirculare a aerului
    Spatiu de depozitare in consola centrala
    Stergator luneta cu duze stropitoare si temporizare
    Stop de ceata
    Stopuri de siguranta in capitonajul usilor fata
    Temporizatoare de stingere a luminii din habitaclu
    Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime
    Torpedou cu suport pahare (climatizat si iluminat numai impreuna cu aer conditionat)
    Trapa portbagaj capitonata integral
    Trei centuri de siguranta spate, cu sistem de prindere in trei puncte
    Turometru cu ceas
    Volan cu 4 spite

deci ai practic o masina destul de cheala ce costa 9.309 Euro CIP adica daca adaugam si tva ajungem la ~11.080 de euro pentru o masina nu prea dotata, ce are un motor antic, in 3 cilindrii!!! eu as scoate-o instant din preferintele mele.


sa vedem ce ofera si accentul de 1.4l gl full

Quote

- abs+ebd
- airbag sofer+pasager
- radiocd cu mp3player
- airbaguri cortina+laterale
- servodirectie
- geamuri fata spate + oglinzi electrice(si incalzite)
- proiectoare ceata
- volan reglabil pe inaltime
- aer conditionat
- inchidere centralizata
toate astea vin la un pret de 9800 euro CIP adica cu tva la 11.662 euro. despre motor nu prea stiu nimic insa din cifrele prezentate de catre constructor mi se pare destul de penibilos sa 12.3 s  sa ajungi pana la 100 km/h,mai ales ca din ce am vazut pe mai multe site-uri independente masina are doar 10xx kg. (de fapt pe site-ul lor masina e prezentata ca are 1.240 kg , ceea ce e imens pentru o masina de clasa mica . Cat despre garantie, daca te tenteaza cei 5 ani, fa-ti socoteala ca nu acopera toate componentele masinii si ca din cate stiu eu garantia aia mare de 5 ani nu e transmisibila unui nou proprietar daca o vinzi. Adica tzeapa daca ma intrebi pe mine.

Incearca mai bine sa te uiti la un Opel corsa optima 5 usi 1.3 Cdti (70 cp) ce costa 10.633 DDP. Ai macar un motor modern, fiabil , ce iti permite atat sa ai un motor economic dar si unul nervos cand trebuie (in depasiri) datorita cuplului de diesel. Iar in diferenta aia pana la fabia sau accent mai pui niste optionale. Oferta o gasesti aici.

Bafta la cumparaturi. :) poate dai un ochi si la Logan daca ai un buget mai limitat.

#3
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Garantia e de trei ani din bara in bara, 5 ani pentru motor si parca inca ceva componente.

#4
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,316
  • Înscris: 22.07.2005
Sa nu scoti din calcul varianta de la VW. Si anume vw polo, daca mai aveam vreo 4000e imi luam o astfel de masina, asa o sa imi iau un Logan, asta fiindca nu sunt de acord sa cumpar o masina cheala pe dinauntru. Mai bine cumpar ceva mai slab cu toate dotarile necesare...

#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
imi place cum gandesti floraur. Mai ales cand in aceasi bani ti se ofera un motor lesinat si o masina cheala..

#6
sandossu

sandossu

    Alex Dumitru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,155
  • Înscris: 01.07.2005
skoda Fabia :D

#7
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
:) asta daca vrei sa faci cea mai proasta , neinspirata si neeconomica alegere posibila

#8
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,316
  • Înscris: 22.07.2005
mai exista si o chestiune de gust si prejudecati

#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eh:) ce-mi plac mie prejudecatile. Nu mai calc in golan ca acu 30 de ani toata ziua eram cu trusa de scule dupa mine, nu imi iau Passat ca toti tarabagii au asa ceva, nu-mi iau Mercedes ca e plina tiganimea de ele, nu-mi iau BMW ca nu gasesti bmw in care sa nu fie vre-un pusti teribilist la volan etc etc adica motive care nu tin de masina ci numai de perceptia fata de ceilalti. Ori eu (cel putin) cand cumpar o masina nu o cumpar sa placa altora (prin prejudecatile despre masina care exista deja) ci o cumpar sa-mi placa mie/sa-mi indeplineasca scopurile si sa-mi ofere un raport bun pret/cerinte

#10
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004
romaximusro , cred ca ai uitat sa adaugi ca se mai exista un aspect . Si cred ca merita luat in considerare  ceea ce se discuta aici . Acelasi aspect e valabil si in cazul Opelui Corsa .


:peacefingers:

Edited by Netshadow, 12 March 2006 - 01:10.


#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
adica? :huh: ca vor fi lansate noi modele? pai opel-ul corsa (care se va lansa cred ca primul) mai devreme de toamna acestui an nu cred ca vine in romania. Iar Fabia 2 abia de la anul. Si omul cauta masina acum :) banuiesc ca la asta te-ai referit.

#12
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004
Da  :)  La asta ma refeream ,  la faptul ca sunt pe final de "cariera" versiunile astea 2.

Edited by Netshadow, 12 March 2006 - 01:23.


#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai in cazul autovehiculelor aflate la final de cariera ai cateva avantaje incontestabile:

- platforma tehnica bine pusa la punct de-a lungul anilor de productie , in care bolile tehnice ale "copilariei" au fost descoperite si remediate
- pretul de obicei mai mic (facute pentru a atrage clientela spre acel model "invechit")
- posibilitatea de a negocia ceva mai mult la pret , putandu-te baza pe acest "handicap" al modelului vechi ce e concurat de modele mai noi de la competitori

#14
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004
Ai inteles ;)


:peacefingers:

#15
Kocioran

Kocioran

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.01.2006
Diferenta de cai putere este semnificativa intre
skoda Fabia 1,2 = 64CP
si
hyundai accent 2006 1,4 = 97 CP
Consum mediu este aproximativ acelasi :
Skoda 6,0 iar Hyundai 6,2 la 100 km.
Despre skoda stiu ca este o masina fiabila, din pacate despre hyundai nu stiu foarte multe in legatura cu acest aspect.

#16
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
incearca sa arunci totusi o privire si sa faci un drive test cu opel-ul corsa cu motorul diesel de 1.3. Vezi daca se potriveste stilului tau de condus, daca te incanta materialele, caci ca si oferta mi se pare foarte bun acest corsa optima

#17
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Am citit din intamplare acest thread. Este dragut ca unii se ofera sa te ajute, dar ar fi si f bine daca ar sti exact ceea ce spun. Uite aici: "deci ai practic o masina destul de cheala ce costa 9.309 Euro CIP adica daca adaugam si tva ajungem la ~11.080 de euro pentru o masina nu prea dotata, ce are un motor antic, in 3 cilindrii!!!"
Motorul 1.2 HTP in 3 cilindri, este un motor de ultima generatie in cadrul grupului VW, aparut in 2004. HTP inseamna High Torque Performance este un motor care poate fi dus in turatii f inalte (asa cum o spune si numele) ara teama ca va crapa sau ca va goli rezervorul de benzina. motivul pt care este facut in 3 pistoane este pt a f mai economic si mai putin zgomotos. Are 12valve ceea ce inseamna ca are niste parametri buni cand vine vorba de performanta si poluare.
"The biggest advantage of the new engine is its high torque at lower revolutions, hence the engine's designation HTP - High Torque Performance, which contributes to a smooth and comfortable, but at the same time, flexible drive. The engine is smooth, well balanced and quiet and already complies with EU 4 and can be easily modified to comply with the higher requirements of more stringent legislation."
Restul aici:1.2 HTP - High Torque Performance
Cred ca nu faci o comparatie corecta. Hyundai-ul este un sedan, Fabia Elite Sedan exista si ea, aceea ar trebui luata in calcul. Exista si 1.4 MPI ca motorizare,dar te duce cu 2.000 mai mult pt ca este un motor ceva mai mare dar cu performante comparabile fata de 1.2 HTP (de-aia a si aparut motorul respectiv). De aici insa diferenta de cai. Ceea ce este important pt  tine este sa vezi cuplul motor, nu herghelia. Degeaba are 90 de cp daca ii "da" la 6.500 rot/min cand motorul va exploda. Compara te rog cuplul.
Oferta de Elite este o oferta bine dotata, la VW si Skoda existand si variante muuuult mai slabe de echipare.Poti lua, asa cum a mai spus cineva, in calcul si Polo. Este adevarat ca Hyundai-ul este mai bine dotat in standard (airbags laterale, proiectoare, geamuri spate, ogl electrice) insa masina este asiatica ceea ce inseamna ca primesti cat mia multe dotari in bani putini Este strategia de piata a acestor companii de a oferi o masina bine echipata dar cu fiabilitate mai mica in timp decat a celor germane. Plus ca nu are pret de revanzare peste 4 ani...ceea ce este de luat in calcul daca nu ai cate 15.000 eur la 4 ani sa-ti schimbi masina. Te-ai uitat cat costa un second Accent pe piata?
In principiu,o serie de optionale nu te mai ajuta cand masina are probleme. De asemenea, ar fi bine sa citesti la ambele marci cate un certificat de garantie sa vezi ca "din bara in bara" nu este chiar asa, ca de ex, discurile de frana sunt garantate 10.000 km, ca stergatoarele sunt doar 3 luni , ca altele NU sunt in garantie si sunt trecute ca si consumabile... asta inseamna sa stii ce ti se ofera in garantie.
M-am uitat putin pe site la Hyundai, ar trebui sa iei in calcul si Getz, acela apropiindu-se mai mult de Fabia Elite.
Si mai citeste aici. Nu ai vrea sa stai 2 luni cu masina pe bara ca n-au sosit amortizoarele comandate...tocmai din Coreea. Mie ASTA mi se pare strigator la cer!
http://forum.softped...showtopic=69113

Edited by 701, 12 March 2006 - 13:49.


#18
Kocioran

Kocioran

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.01.2006
[quote name='701' date='Mar 12 2006, 13:44' post='1327664']
Cred ca nu faci o comparatie corecta. Hyundai-ul este un sedan, Fabia Elite Sedan exista si ea, aceea ar trebui luata in calcul. Exista si 1.4 MPI ca motorizare,dar te duce cu 2.000 mai mult pt ca este un motor ceva mai mare dar cu performante comparabile fata de 1.2 HTP (de-aia a si aparut motorul respectiv). De aici insa diferenta de cai. Ceea ce este important pt  tine este sa vezi cuplul motor, nu herghelia. Degeaba are 90 de cp daca ii "da" la 6.500 rot/min cand motorul va exploda. Compara te rog cuplul.
Oferta de Elite este o oferta bine dotata, la VW si Skoda existand si variante muuuult mai slabe de echipare.Poti lua, asa cum a mai spus cineva, in calcul si Polo. Este adevarat ca Hyundai-ul este mai bine dotat in standard (airbags laterale, proiectoare, geamuri spate, ogl electrice) insa masina este asiatica ceea ce inseamna ca primesti cat mia multe dotari in bani putini Este strategia de piata a acestor companii de a oferi o masina bine echipata dar cu fiabilitate mai mica in timp decat a celor germane. Plus ca nu are pret de revanzare peste 4 ani...ceea ce este de luat in calcul daca nu ai cate 15.000 eur la 4 ani sa-ti schimbi masina. Te-ai uitat cat costa un second Accent pe piata?
......................
Si mai citeste aici. Nu ai vrea sa stai 2 luni cu masina pe bara ca n-au sosit amortizoarele comandate...tocmai din Coreea. Mie ASTA mi se pare strigator la cer!
[url="http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=69113"]http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=69113[/url]



Iau in calcul varianta sedan de la fabia. cat de spre puterea la fabia, se obtin cei 64 de cai la 5400rpm (adica acolo de unde se face rosu turometrul), iar la Hyundai se obtin 95 cai la 6000 rpm (turometrul se roseste de la 6500). Nu cred ca este corecta remarca ca la hyundai se obtine puterea maxima la o turatie la care explodeaza motorul si la fabia nu.
Cat despre piesele de schimb , observ ca acum masina e asamblata in turcia deci nu o samai fie nevoie ca piesele sa vina din coreea.

O sa merg si la cei de la skoda pt un test drive ( daca fac test drive cu 1,2) si o sa fac un test drive si la hyundai. Sper ca saptamana care vine sa le resusesc pe amndoua.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate