Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

FlixBus

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,882
  • Înscris: 28.11.2006
Seara buna. Am vazut ca nu exista un topic despre aceasta companie care face curse de autocar in toata Europa, asa ca m-am gandit sa deschid eu unul.

Deci, ce parere aveti despre serviciile lor? Astept pareri de la cei care le-au folosit.

Pana una-alta, eu mi-am facut rezervare la ei pentru traseele Oradea-Budapesta si Budapesta-Ploiesti (de la Ploiesti la Oradea ma duc cu trenul, cu escala la Cluj). Vreau sa intreb: daca vreau sa-mi iau un sandvis sau o bere de la bord, in ce moneda pot plati? Merg si leii sau trebuie sa am euro ori forinti? La ei pe site scrie ca nu accepta carduri, deci varianta asta cade.

Si ce alte chestii ar trebui sa stiu? Multumesc.

#2
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2015
Eu am luat o cola de la bord si am platit in euro.

#3
BortSimpson

BortSimpson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 28.02.2019
Depinde de firma cu care mergi. FlixBus e un fel de franciza.
Si dotarile vehiculelor difera, unele de exemplu neavand porturi USB pentru incarcarea telefoanelor. WiFi n-am prins niciodata.

 pufonel, on 29 mai 2019 - 21:35, said:

Si ce alte chestii ar trebui sa stiu? Multumesc.
La 3 din 4 curse facute cu ei am avut intarziere 2+ ore.
Prin Romania am vazut si microbuze Posted Image  FlixBus.
Prin Europa Centrala poti nimeri soferi pe curse internationale care sa nu stie o boaba de engleza.
Rezervarea unui anumit loc aparent se poate face doar daca-ti cumperi bilet din agentie.

Edited by BortSimpson, 29 May 2019 - 22:15.


#4
Sekene

Sekene

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 18.11.2017
am fost din budapesta in cluj cu 70 lei parca, 8 ore sau asa ceva daca nu ma insel. Aveau loc de incarcat telefon si wifi care nu avea net. autocarul meu era aproape gol, conditiile era destul de bune. Am vazut ca fac si curse bucuresti varna/sofia, si europa centrala. Insa daca mai calatoresti prin centrul europei eu personal iti recomand RegioJet, cam acelasi pret, aer conditionat, televizor, cu acces la net, wifi, casti, si ai si o bautura gratis daca imi amintesc bine. Am avut o calatorie foarte placuta cu ei, Bratislava Budapesta.

#5
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Peste tot în Europa văd acest brand.  În Germania sunt peste tot.

#6
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Au aparut in Germania dupa liberalizarea transportului public (dupa 2000 si ceva) si s-au tot extins

Sunt un fel de Uber cu autocare. Ei doar se ocupa de vanzarea biletelor si subcontracteaza serviciul de transport la firme locale.

I-am folosit pe afara de cateva ori, n-am avut probleme cu ei.

Preturile sunt dinamic setate (ca la companiile aeriene low cost). Cu cat ziua plecarii e mai aproape / sunt mai putine locuri disponibile pretul creste.

Daca e mai putin de o ora pana la plecare, biletele nu mai pot fi cumparate online, doar de la sofer/casa de bilete (daca exista).

Aveam bilete cumparate online pentru transfer din Frankfurt spre aeroportul Hahn. Ajungem acolo, autocarul plin. Nu cred ca am asteptat mai mult de 10-15minute si al 2-lea autocar a sosit.

@pufonel:
Revino cu un feedback dupa calatoriile tale.

Mi-am rezervat si eu un bilet la ei pentru Timisoara - aeroport Budapest.

#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Am luat Brussels - Paris. Foarte ok și foarte ieftin ( 6 euro parca).



#8
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
@BortSimpson:

Ai verificat in aplicatia mobila?

La sectiunea de stops poti vedea intarzierea (n-am apuca inca sa testez de in timp real), ruta care e efectuata si cine este operatorul cursei.

Attached Files



#9
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Bratislava - Budapest (route 260)
- operat de Umbrella Coach & Buses
- ora initiala de plecare 17:25
- a fost intarziat 25minute (am primit push notification prin app-ul de Flixbus; in autogara bineinteles informatia nu era actualizata pe display-uri).
- dupa cele 25minute tot nu ajunsese autocarul.
- dupa alte 35minute intr-un final a ajuns (nu a mai aparut nici o alta notificare in app)
- ba mai mult mai era acolo o familie de romani la are cursa de Norwegian a fost redirectionata in Bratislava din cauza vremii (lor... cei de la informatii le-au spus ca autocarul ar fi plecat on time)
- era un double-decker
Dezavantaje:
- dezavantajul daca stati la nivelul superior, daca esti inalt (1.80m+ cam trebuie sa stai indoit altfel te lovesti de plafon)
- scaunele erau ceva mai tari comparativ cu restul autocarelor de la ei cu care am mai calatorit (aproximativ asemanator cu scaunele noi de la Ryanair)
- autocarul nu avea placuta nu ruta si numarul cursei (doar o bulina cu alt numar??? indicativul autocarului probabil)


Malmo - Stockholm (N602 spre Uppsala)
- operat de Umbrella Coach & Buses
- m-au socat ca au facut overbooking (credeam ca doar in RO se facea treaba asta)
- posibil sa fi vandut soferii un bilet in vroe statie (cand erau deja toate locurile vandute online)
- vreo 3ore a stat tipul acolo in zona scarilor (era tot double decker)


Budapest - Oradea (N963 spre Miercurea Ciuc)
- operat de Tours Claus
- din pacate cu cat ajungi mai spre est atat conditiile scad cat si...  gradul de civilizatie al calatorilor
- lampa de citit nefunctionala
- prizele nefunctionale
- on the plus side: data si ceasul pe autocar erau setate corect Posted Image))


Timisoara - aeroport Budapest (N965 spre Munich)
- trip1: operat de Infinitours KFT din Ungaria
- jos palaria pt autocar: Neoplan
- priza functionala, 2 porturi USB de reincarcare functionale, AC-ul functiona blana


Aeroport Budapest - Timisoara
- trip2: operat de Tours Claus
- it was allright
- autocarul avut o mica intarziere (10-15minute; nici o notificare trimisa prin app; net-ul nu functiona pe autocar...  probabil de aceea lipsa notificarii pusj)
- singurele minusuri ar fi fost ca autocarul nu avea prize/porturi USB, iar clima functiona... dar nu facea fata (erau si 34-35grade+)

#10
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008
Am folosit serviciile lor peentru 3 calatorii:Viena-Bratislava si retur + Malmo-Copenhaga.Conditii OK,(aproape) punctuali.
Ce nu mi-a placut e ca,in cazul in care anuleaza cursa pentru care ai facut rezervare(cum s-a intamplat in cazul ultimei mele calatorii),daca nu esti multumit de cursa pe care ti-o ofera ei ca alternativa,nu ai posibilitatea sa-ti primesti efectiv banii inapoi ci raman in contul tau si ii poti folosi pentru achizitionarea altor bilete,in decurs de un an.

Edited by zuv, 19 October 2019 - 12:34.


#11
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Sa aruncati o geana pe aplicatie inainte sa plecati.

Va alegeti biletul si selectati "Where is my bus", apoi apasati pe icoana de refresh.

Mergeam la Budapesta (plecare la 01:10). Ma uit in aplicatie: "intarzierie 1ora" :))) Fantastic.

Pe la 01:40 a sosit si notificarea push.

Am avut in acea noapte un "noroc" si in vama de am asteptat aproape o ora (au si debarcat 2pasageri jos din autocar agentii de la vama).

Era un calator care avea o legatura cu alt autocar in Nepliget. A venit al 2-lea sofer la el: "Sa vedem ce putem. Ai transfer pentru X. Nu stiu daca mai prinzi legatura. Aminteste-mi cand ajungem acolo sa vedem cum te putem reruta sa ajungi la destinatia finala. Ori cu alta cursa de acolo. Sau vii cu noi pana la Viena si sa iei de acolo alta cursa".

#12
viovi

viovi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.07.2008
De cate ori opreste pentru desmortire si o tigara la un drum de 8 ore?

#13
Lawnmower

Lawnmower

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 06.07.2009
Am luat FlixBus din Szczecin pana la Copenhaga, cu schimbare autocar in Rostock. Bilet luat cu vreo 2 ore inainte. Super-confort in autocare, chiar si la double-decker (am stat la etaj si mi s-a parut loc destul). De net nu stiu ca aveam roaming pe mobil.

Drum total vreo 9 ore, inclusiv feribot 2 ore (liber sa te plimbi peste tot pe feribot si sa comanzi bufet).

Soferii au oprit doar in statii si lumea s-a dezmortit doar pe feribot si cand asteptam sa intram pe feribot, in rest gonesc cu 100 la ora continuu.

#14
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
COVID-19 updates:
https://www.flixbus....irus-informatii

Aveam 2 bilete cumparate: unul intern pt Franta iar unul TM-Budapesta.

Pe pagina lor de facebbok din FR mi-au raspuns ca dupa ce e anulata cursa, in 48ore proceseaza rambursarea. Nu s-a intamplat nimic (pe 27martie ar fi trebuit sa calatoresc, dar cu toate interdictiile implementate, mi-am anulat planurile).

I-am contactat azi din nou pe pagina lor de facebook din RO si mi-au spus ca informatii comunicate initial nu erau chiar corecte.

Trebuie completat formularul de aici pt rambursare:
https://www.flixbus....rJX8CSxcJxNMv2k

Daca intampinati probleme ii puteti contacta la: 0376300111

Edited by ghitapg2, 09 April 2020 - 12:23.


#15
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Quantifying the Flixbus impact on the intercity travel market

#16
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
FlixBus: The road to global expansion

Un autobus de-a lor implicat intr-un accident (link aici in germana).

Edited by ghitapg2, 28 September 2020 - 13:03.


#17
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Un dezavantaj la ei, cand iti cumparai un bilet la ei, puteai folosi doar un voucher (de pe o cursa anterioara anulata de ei sau voluntar de tine).

Am verificat cu ei, si mi-au confirmat ca intr-adevar pot combina mai multe vouchere intr-unul singur.

Le puteti scrie completand formularul de aici.

Attached Files



#18
gligalaurentiu

gligalaurentiu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.07.2022
Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu o informatie.
Am achizitionat bilete pentru un transport tur-retur Bergamo - Torino, in ideea ca voi ajunge la Bergamo cu o cursa de avion WIZZAIR.
Aseara, cei de la WIZZAIR, m-au anuntat ca au anulat cursa de avion, astfel ca nu voi mai fi in masura sa folosesc serviciile FLIXBUS.
Am cautat un numar de telefon de la FLIXBUS ca sa incerc sa gasesc o solutie de recuperare a banilor, dar nu am gasit.
Am incercat si varianta de pe site-ul lor de anulare cursa, dar mi-au dat pentru un bilet un voucher, valabil 1 an ... pe mine nu ma ajuta acest voucher, pentru ca nu prea folosesc serviciile lor (acum a fost un caz special).
Intrebarea mea este : cum pot recupera banii platiti ?
Va multumesc.
Laurentiu Gliga

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate