Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce parere aveti despre passat 2009 2.0 tdi 110 cp?

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 ericmario, on 25 mai 2019 - 12:41, said:

Îți trebuie o planetară?
Tu cu ce planetara te certi acolo ? M-ai citat din greseala ?

#20
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
2.0 TDI de 110 cp nu am mai auzit stock, am mai invatat ceva. totusi, de ce nu s-a orientat spre modelul de 140 ? cu siguranta merge un stage 1.
e in 6 trepte macar ?

#21
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 24.10.2011
nu, motorul de 110CP are cutie in 5 trepte. passat-urile de 140CP/ 6 trepte sunt ceva mai scumpe
era mai indicat modelul 2010, cu ceasuri, clima si volan de Passat B7

#22
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 Paz, on 25 mai 2019 - 12:35, said:

scrie-i

Edited by marcusdefeis, 25 May 2019 - 15:40.


#23
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
sa ma anunti cand gasesti codul motor CBD:
http://vag-codes.inf.../vw-engines.pdf

#24
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Ce sa te anunt ? Ai pus o lista in care nu e trecut codul motor.

#25
Al1n03

Al1n03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 19.02.2018
Ar merge oare pe ea 140-150 cp fara sa fie nevoie de alta cutie de viteze in 6 trepte?

Mă întreb dacă e diferit fata de celelalte 2.0 de 140 și 170cp. Or fi similare sau e alta treaba?

Nici eu nu știam că există 2.0 de 110cp , până nu a ajuns cu ea acasă. Credeam că e            
modelu de 140.

#26
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 Paz, on 25 mai 2019 - 16:05, said:

Ai pus o lista in care nu e trecut codul motor.
aha, am inventat-o eu

 Al1n03, on 25 mai 2019 - 17:56, said:

Ar merge oare pe ea 140-150 cp fara sa fie nevoie de alta cutie de viteze in 6 trepte?
eco-whateveru e facut pentru consum, adica pensionari, de aia are si treptele alea lungi ca o zi de post
cutia aia in 5 e jalnica fata de una in 6

intai as calcula dupa un log cu vag-com cat e puterea actuala ca sa stiu dupa softare ce teapa sau nu am luat

#27
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Un stage 1 il faci o singură dată dacă il faci bine. Merită să riști si sa nu faci test dyno inainte si după ca să scutesti 100 de euro ?

#28
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 24.10.2011

 Al1n03, on 25 mai 2019 - 17:56, said:

Mă întreb dacă e diferit fata de celelalte 2.0 de 140 și 170cp. Or fi similare sau e alta treaba?
motorul este similar cu cel de 140, limitarea de putere este doar din soft. cu stage 1 ambele ajung la 170-180 CP. nu sunt necesare modificari hardware

#29
Al1n03

Al1n03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 19.02.2018

 z_e_n_i_t_h, on 25 mai 2019 - 20:07, said:

motorul este similar cu cel de 140, limitarea de putere este doar din soft. cu stage 1 ambele ajung la 170-180 CP. nu sunt necesare modificari hardware
Deci din soft as putea sa o scot la 170 fara griji , fara sa mai schimb nimic ?

#30
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Da, dar vei cam buli ambreiaje.

#31
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
atata timp cat se face un stage 1 in conditii optime, facute log-uri in mers, masurat dyno si asa mai departe, nu are ce ambreiaj sa strice, atat timp cat nu va da in el doar cu plecari de pe loc si alte prostii. pana la urma, e manuala, deci nu este asa de scump, oricum ar fi. conteaza mult si in ce stare se afla ambreiajul actual, cati km are de la schimb, ce firma este.

castigul obtinut este mai mult decat bine venit, pacat ca nu ai cutia in 6 rapoarte, ar fi ajutat mult.

 Al1n03, on 25 mai 2019 - 20:14, said:

Deci din soft as putea sa o scot la 170 fara griji , fara sa mai schimb nimic ?

pentru stage 1 nu sunt necesare modificari tehnice (ambreiaj, frane etc), dar masina trebuie sa aiba ea insasi o stare tehnica buna.

Edited by Vladuut, 25 May 2019 - 20:26.


#32
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 marcusdefeis, on 25 mai 2019 - 18:13, said:

aha, am inventat-o eu
N-o mai da la intors ca stii foarte bine ce ai facut. Ai zis ca nu exista codul ala si ti-am aratat ca si altii din alte tari folosesc acelasi cod pt aceeasi masina. Iti dai aere de atuatecunoscator si ii faci pe altii prosti cand de fapt tu esti cel care greseste.
Chestia e ca se poate intampla oricui, dar tu persisti. Si o faci in mod parsiv, trantind o lista in care nu sunt trecute codurile pretinzand ca ai demonstrat rahatul praf cu asta. Bine ca nu ai pus lista de preturi la zarzavaturile de la supermarket.

#33
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
ia mah viteza ca numai tu stii ce "ai demonstrat"
codul ala nu exista

#34
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Mah sa-i zici lu taicatu.

Dupa ce ca esti bata te mai dai si expertu pe marginea santului.

IAR MAH SA-I ZICI LU TAICATU !

Edited by Paz, 25 May 2019 - 21:00.


#35
Cosminelu5

Cosminelu5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 29.05.2005

 ericmario, on 25 mai 2019 - 12:30, said:

Acum, Dumnezeu cu mila și cu biciul, răul e făcut.

Eu sunt curios cum au reușit să castreze motorul în halul ăla.

Care este raul facut? Ca si-a luat Passat cu 110 cai? Ma gandesc ca tu conduci doar masini cu 2-300 de cai, Daca nu, ai urcat macar o data intr-un passat de asta castrat?
Initiator, stai linistit, este o masina foarte buna. Am avut motorul asta pana acum doua saptamani, am facut cu masina asta 80k km, fara nici cea mai mica problema. Am vandut masina si pot baga mana in foc ca noul proprietar, nu o sa aiba nici el probleme inca macar atatia km. Da-i numai ce trebuie. Eu l-am tratat cu toptec 4200 schimbati la fiecare 15000 km.

#36
pisicuts

pisicuts

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 15.01.2019
Stimati colegi care ati recomandat chiptuning, ati citit ca masina a avut un ambreiaj schimbat pana la 128 mii km? Pe langa cresterea de putere, va creste si forta cu multi Nm, de obicei aproximativ dublul cp. Vreti sa schimbe ambreiajul la 60 mii km, ca o distributie pe curea?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate