Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Problema electrica?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Spike250

Spike250

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.03.2017
Stiu ca ar trebui sa ma duc la cineva care se pricepe insa, am fost si acel "meserias" mi-a inlocuit pistonul+cilindru originali cu ceva aftermarket, de unde stiu? Aveam poze cu kitul original si l-am desfacut si m-am uitat.

Am gasit la altcineva insa momentan nu am timp liber sa ma duc.

Am facut rost de un motor complet cu roti+furca+ instalatie+carburator etc la un yamaha jog r banuiesc eu dupa ce m-am uitat pe google, motorul este in 2T 49cc racire pe apa.

  Ce m-am gandit eu, (mare ganditor si "intelijent") ia sa cumpar un cadru "pe ieftineala" si sa le combin si
iese un scuter functional.
    Am cumparat un cadru+instalatie+certificat de provieneta de la magazin de Keeway TABM si m-am dus la un "meserias" care are un garaj de cartier deschis ce repara mopede.
    "Meseriasul" mi-a schimbat CDI-ul+magnetoul si "it's alive" functiona, insa dupa cam 1 ora cateodata si mai putin de rulat, se opreste motorul parca l-ar decelera cineva si moare, porneste numai dupa ce il las 20-30 minute.

   Am desfacut motorul si am schimbat cilindru+piston aftermarket, tot la fel face deci imposibil sa fie si a 2-a oara kit-ul cilindru piston.
  Ma gandesc ca este ceva electric, ceva sfaturi de ce ar putea fi?
Instalatia este de keeway si motorul de yamaha banuiesc
  Am sa pun poze si cum este legat cdi-ul de instalatie daca este cineva interesat si aprinderea cea schimbata.
   Si poza cu certificatul scuterului daca aveti nevoie

Attached Files


Edited by Spike250, 19 May 2019 - 15:56.


#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
In prima faza, scoate busonul de la rezervor, cand se opreste, sau da sa moara, sa vezi daca fasaie. Probabil ai aerisirea infundata si dupa un timp se creaza depresiune in rezervor si nu mai poate da benzina.

#3
Spike250

Spike250

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.03.2017

View Postrumegus, on 19 mai 2019 - 16:11, said:



O sa incerc, am vazut ca rezervorul este din tabla

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si ce importanta are daca e tabla sau plastic? Daca nu are ventilatie, de regula o gaura, supape in dop, tot la fel face. E cel mai simplu de verificat.

#5
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
mai mult ca sigur nu se alimenteaza.la alimentare insista.bine ar fii o curatare generala carburator si rezervor.sufli cu aer.se fac tot felul de gume daca e nefolosita.spor la treaba

#6
Spike250

Spike250

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.03.2017
Am curatat rezervorul si carburatorul.
In rezervor era multa rugina, am bagat niste piulițe si cu benzina si am agitat dupa am golit benzina.
Am repetat pana rezervorul a fost cat de cat curat deoarece este din tabla
Insa problema persista, tot la fel, nu mai raspunde la acceleratie si moare motorul treptat, parca este decelerat...
Putere are, am urcat cu 50 km pe panta si viteza mai urca insa este drumul prea prost.
Am incercat sa iau si capacul de la rezervor insa degeaba nu mai vrea deloc sa porneasca decat dupa 5-10 minute, banuiesc ca problema este ori magnetoul ori CDI-ul

Edited by Spike250, 27 May 2019 - 16:54.


#7
Spike250

Spike250

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.03.2017
Dupa ce am vazut un videoclip pe youtube cum se regleaza carburatorul unui scuter mi-am bagat mana si surpriza nu se mai opreste 😎
Am dat 2 ture la aer
La benzina l-am desfacut aproape de tot pana a stat la relanti frumos fara sa stea accelerat sau altceva.
Am bagat 1 litru de benzina 95 cu 19 ml ulei syntetic de motor in 2T Mobil si rupe i-am dat 60 pe o portiune de drum bun, am mers 17km fara sa se intrerupa pana m-am plictisit si l-am parcat.
Acum urmeaza sa imi refac carenele ca sunt crapate si luata vopseaua.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate