Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probabil nu exista uleiuri de motor sintetice in Romania
Last Updated: Mar 08 2023 13:22, Started by
quantico2708
, May 19 2019 14:18
·
0
#19
Posted 20 May 2019 - 18:39
unbrutus, on 20 mai 2019 - 17:34, said:
dar Castrol vinde ulei "full-sintetic" in Romania, asta zice tipul in video... adica la noi merge cu minciuna, in germania nu eireman, on 20 mai 2019 - 14:34, said:
Castrol e falsificat la greu in Ro,eu am simtit pe pielea mea si o spun o gramada de mecanici. Cum explici ca cel din Ro e mancat de motor pe viteza si cel din UK rezista 15000km fara probleme? Pana acum am testat pe 3 masini si fiica-mea pe una. Edited by andreic, 20 May 2019 - 18:39. |
#20
Posted 21 May 2019 - 10:16
exista 2 probleme : falsificarea si minciuna.
Brand-urile nu falsifica ....chiar daca s-ar putea sa ofere in Romania un ulei mai slab calitativ ca si in vestul Europei. Prin falsificare se intelege ca niste infractori falsifica ambalajul si pun inauntru cel mai ieftin ulei gasit la vrac sau ceva care seamana a ulei . Falsificarea nu este subiectul acestui topic. Subiectul acestui topic este minciuna . Brand-urile folosesc legislatia permisiva din Romania pentru a vinde un ulei "full-sintetic" care in Germania este vandut ca fiind "semi-sintetic". Atat. |
#21
Posted 21 May 2019 - 12:00
La Castrol cel putin,dar mai mult ca sigur si alte marci,ceea ce se vinde de multe ori nu are legatura cu produsul original,de la ambalaj pana la continut e o facatura ordinara.
|
#22
Posted 23 August 2021 - 00:47
Că sa îți dai seama că e Borș e simplu la Catastrof...hauriul la bidon 5w40 nu are norma Porsche A40.... Norma care o are și un banal Aral 5w40 din același grup cu Catastrofu ... Chestia de sclipici ....piețelor emergente le place sclipuciul și eticheta frumoasă și gargara reclamelor.Plus magraonu pune ce scrie pe dop.la cazan.
|
#23
Posted 10 September 2021 - 19:29
daca un ulei heavy duty rezista 40.000-80.000km, tu ce zici rezista sau nu 8000km sau 6 luni, schimbul scurt in regim sever de funcționare
|
#24
Posted 18 September 2021 - 09:55
in videoclip nu e niciun chimist sau inginer de motoare.ba chiar spune ca acum 1 an si-a luat teapa.
gtl de exemplu consider ca e mai bun decat un "sintetic" pentru o masina de strada. |
#25
Posted 18 September 2021 - 10:39
#26
Posted 18 September 2021 - 10:47
Gasesti ulei Rowe dar un litru 5w 30 e pe la 80 de lei - multi prefera alea de 15 lei litru.
|
#27
Posted 18 September 2021 - 19:40
BloodRa, on 19 mai 2019 - 16:57, said:
Atâta vreme cât scrie in fișa uleiului sau a mașinii că poți face schimbul de ulei la 30000km, ce mai conteaza cum e făcut? Michael Scumacher era platit cu 10 milioane de parai ca sa poarte basca cu sigla Shell. Cred ca daca plateau suficient aia, faceau Ferrari sa mearga si cu apa in loc de ulei in motor. BaXXXon, on 18 septembrie 2021 - 10:47, said:
Gasesti ulei Rowe dar un litru 5w 30 e pe la 80 de lei - multi prefera alea de 15 lei litru. eboda, on 23 august 2021 - 00:47, said:
Că sa îți dai seama că e Borș e simplu la Catastrof...hauriul la bidon 5w40 nu are norma Porsche A40.... Norma care o are și un banal Aral 5w40 din același grup cu Catastrofu ... Chestia de sclipici ....piețelor emergente le place sclipuciul și eticheta frumoasă și gargara reclamelor.Plus magraonu pune ce scrie pe dop.la cazan. Edited by tfmercedez, 18 September 2021 - 19:40. |
#28
Posted 19 September 2021 - 00:33
|
#29
Posted 19 September 2021 - 06:13
Daca stii ca ma poate contrazice inseamna ca ma poti contrazice si tu. Nu e nevoie de dovezi de genul ala.
In linii mari era vb despre faptul ca durata de viata a unui ulei este influentata destul de mult de volumul de ulei care intra in motor. Una e sa iti intre 10 litri si alta e sa iti intre 4 litri in niste motoare cu output similar de la care se cere lucru mecanic similar. |
#30
Posted 19 September 2021 - 06:35
Și pe mine m-a preocupat problema uleiului sintetic o vreme...
Cum Ravenol diesel nu prea se găsește in România, am decis sa adaug in completare la Castrol 5w-40 TDI, care e la fel de subțire ca uleiul alimentar de la LIDL, un aditiv de ulei luat din Metro. https://www.rul-grup...GSABEgLaDvD_BwE Rezultatul?: "coafura rezistă fara bătaie de cap" Dar mașina mea e veche de 15 ani, așa că îmi permit experimente. |
#31
Posted 19 September 2021 - 09:22
e greseala acel aditiv. Am vazut motor calat de BMW e46 cu ani in urma.
Nu degeaba vorbea eboda de flush 2+2 fiindca contine fosfat lichid. 2 aditivi foarte buni aprobati de Hyundai, a zis eboda anii trecuti. Am bagat la cap si i-am cumparat si am folosit Wynns super friction proofing, nu degeaba yancheii pun cate un flacon din acest aditiv la schimbul de ulei si bg110moa, mult laudat de catre domnul eboda, pentru care ii multumesc cu aceasta ocazie. la fel si ptr ca a incurajat oamenii pe forum sa foloseasca ulei de camion heavy duty ,exemple petro canada duron e, valvoline profleet,mobil delvac, triax fleet eccelion fs. nu mai zic de uleiurile schaeffers,aveau fisa de exceptie prin anii 2013-2014, pacat ca nu se mai importa in ro |
#32
Posted 20 October 2021 - 02:51
eboda, on 09 septembrie 2021 - 19:01, said:
Pt că Porsche A40 "Approved" pt benzina trece numai după test pe circuit de curse tocat 105 ore un motor apoi desfăcut motor ai măsurători și cântăriri piese etc etc inspecție uzuri ....la faveu nu fac decât test Radionuclid și testele industriei uzuale. Au motoare faveu .... dar alte echipări sport și regimuri de turație și putere și alta exploatare (sport) De aia la AMG benzinar nu vezi zeama xxW30 că nu are HTHS tapan. Dovada banalul Mobil 3000x1 5w40 care e Porsche Aprovved oficial duce motoare de benzinar daca schimbul este pana in 8000 km și 6 luni ce se atinge prima data lunile sau km .....peste 500k fără.probleme și consum de ulei .Motoarele arata înăuntru lacrima și axele cu came la fel .....Presiunea de.ulei.ok.Intreaba la service uri Honda de ce pun uneori de.asta la HONDE E4 E5 și nu pun altele ....istoricul unui ulei sute de mii de km bate viața intodeauna . Doug Hillary punea ulei heavy duty Mobil Delvac1 5w40 in mașina lui benzinar. |
#33
Posted 08 March 2023 - 13:22
underb, on 19 septembrie 2021 - 06:13, said:
Daca stii ca ma poate contrazice inseamna ca ma poti contrazice si tu. Nu e nevoie de dovezi de genul ala. In linii mari era vb despre faptul ca durata de viata a unui ulei este influentata destul de mult de volumul de ulei care intra in motor. Una e sa iti intre 10 litri si alta e sa iti intre 4 litri in niste motoare cu output similar de la care se cere lucru mecanic similar. Interesant ce spui tu aici. Nimeni nu specifica ca la motoarele cu baie de ulei cu volum mai mare decat in mod normal, s-ar putea mari perioada schimbului de ulei. Eu am un Hyundai Tucson diesel de 2000 cmc in care intra 8 litri de ulei la un schimb, si ma gandesc sa fac schimbul la 15.000 km, o fi bine o fi rau? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users