R.C.S. & R.D.S. - TV Cablu Digital - Topic General. Nou: Bollywood Clasic HD, Sky Showtime 1 HD, Sky Showtime 2 HD, TVR Sport HD.
Last Updated: May 20 2024 18:37, Started by
KLM2009
, May 14 2019 00:26
·
165
#127
Posted 06 September 2019 - 09:16
ALINN29, on 06 septembrie 2019 - 06:40, said:
Pe smartcam in Judetul Teleorman,am tot varianta internationala a lui National Geographic HD |
#128
Posted 06 September 2019 - 10:46
Bună ziua sunt abonat la DIGI iar de 3 săptămâni nu mai prind PRO TV HD, PRO 2 HD și PRO X HD pe cablu digital !! Prind doar că nu sunt HD !! Ați avut aceiași problemă ?🤔
|
#129
Posted 06 September 2019 - 10:48
Programele enumerate de tine sunt pe aceeasi frecventa. Inseamna ca ai probleme cu semnalul sau este ceva local.
|
#130
Posted 06 September 2019 - 11:49
Bună ziua care sunt cele mai noi decodoare acordate de DIGI ?
|
#133
Posted 06 September 2019 - 12:12
#134
Posted 06 September 2019 - 12:55
Buna ziua, sunt nou pe acest forum si va cer ajutorul intr-o problema intampinata de cateva zile. Va rog sa ma scuzati daca fac greseli gramaticale sau ma incurc insa ma grabesc cand scriu acest lucru. O sa va expun cat mai detaliat cele intamplate. Am contract pe serviciul de televiziune digitala de la RCS-RDS cu extraoptiunea Film Now. Toate bune si frumoase, sunt la RCS-RDS de aproape un an si jumatate, doar ca brusc, au aparut niste probleme. Am primit de la ei la o saptamana de la semnare si acel decodor mic (Parca HD4) pe care il folosesc pentru a putea vedea si canalele criptate. Toate bune si frumoase pana luni seara cand brusc imi apare pe ecran mesajul "Lipsa semnal", am asteptat pana a doua zi sa vad daca isi revine, fiindca credeam ca este o problema de la RCS-RDS A doua zi mesajul "Lipsa semnal" disparuse insa pe ecran apareau tot felul de partatele si sunetul se bloca. Am fost la reprezentanta lor din Orsova si i-am spus unui domn de acolo de problema mea. Am lasat un numar de telefon pentru a fi contactat de echipa tehnica. Pe la ora 14 ma suna un domn si ma intreaba daca sunt acasa pentru a rezolva problema, i-am raspuns ca da si l-am asteptat. A sosit domnul care ma sunase alaturi de un coleg. Le-am explicat in detaliu problema si au putut vedea si ei cum se comporta televizorul. Au scos un aparat si l-au legat la mufa care intra in decodor si apoi in acea cutiuta(splitter ii zice parca) pentru a verifica nivelul de semnal. Rezultatul a fost ca la intrarea in casa din cate mi-a zis semnalul era bun, doar ca undeva pe traseu semnalul se pierdea si la decodor ajungea foarte slab. Mi-a spus ca poate rezolva dansul daca sunt de acord sa imi schimbe instalatia din casa, urmand sa suport pe factura costul materialelor. Am fost de acord, colegul sau s-a dus la masina in timp ce el a scos o fisa in care a notat ceva. A venit colegul sau cu o rola de cablu si niste mufe. A schimbat cablul si fiindca am doar un tv l-am rugat sa puna unul dintr-o bucata direct la decodor. L-a montat si mufat iar apoi a masurat iar semnalul si totul era perfect, a pornit decodorul insa clasicul "Lipsa semnal" era afisat pe ecran. A bombanit ceva dupa care a plecat la cutia de pe casa scarii. A revenit dupa cateva minute si m-a intrebat daca cumva televizorul meu suporta acel standard DVB-C, si i-am raspuns ca da, fiindca inainte sa vina decodorul ma uitam direct pe televizor la grila digitala. A bagat mufa direct in televizor, a scanat si... surpiza televizorul mergea fara probleme. S-a dus iar la cutia de pe casa scarii, a butonat ceva acolo cu un laptop in mana si apoi a conectat iar decodorul, acum mergea insa la un interval de cateva secunde imaginea ingheta. A resetat decodorul, a facut acea setare initiala si decodorul mergea. M-a pus sa citesc o fisa in care trecuse ce problema a constatat si ca mi-a schimbat cablul si mufele iar apoi sa o semnez. Am semnat fisa si cei doi au plecat. Mai spre seara decodorul a murit iar, afisand mesajul "Lipsa semnal". Am bagat cablul direct in televizor si mergea fara probleme. Miercuri dimineata am legat decodorul iar si mergea. In drum spre unde aveam treaba am trecut pe la reprezentanta digi si ACELASI om mi-a zis ca trebuie schimbat cablul. I-am zis ca deja au facut asta colegii sai si ca doar pe decodor apare problema. A inteles si a zis sa vin cu decodorul sa il verifice. Am adus decodorul putin mai tarziu, l-a legat la ei acolo la cablu si la un tv si surpriza, mergea. Mi l-a dat si a zis ca daca mai face probleme sa ii chem iar pe cei de la tehnic. Totul a mers bine apoi, nu am mai avut probleme insa ieri seara cand ma uitam pe Pro Tv HD a crapat iar.
Acum eu nu stiu ce sa mai zic, cand merge decodorul, cand nu merge, cei de la tehnic cand au venit luni au masurat semnalul si era bun, la mine decodorul nu merge bine iar la sediu merge. Am fost iarasi azi la digi si acum era o femeie acolo care mi-a zis ca s-ar putea sa fie de vina televizorul meu. Care credeti ca e problema? |
#135
Posted 06 September 2019 - 13:00
#136
Posted 06 September 2019 - 13:43
Simplu. Sunt incompetenti, reziliezi si te multi la alt operator.
|
|
#137
Posted 06 September 2019 - 13:53
Marius-05, on 06 septembrie 2019 - 12:55, said:
Care credeti ca e problema? Pai in primul rand gandeste-te prin ce se leaga acel decodor de TV, prin cablul HDMI. Poti incerca cu un alt cablu HDMI, cumpara tu unul, Hama de exemplu cu mufele aurii. Daca si cu acela face probleme, incearca sa schimbi intrarea HDMI in care bagi decodorul, banuiesc ca TV-ul are mai multe intrari HDMI, incearca in toate. Poti incerca solutia asta inainte de a da banii pe un cablu nou HDMI. Daca si dupa cele enumerate apar problemele, schimba decodorul. TV-ul nu are nimic dar normal ca ei, ca peste tot, dau vina pe alte lucurui decat pe ale lor. Si, intr-un final, daca nu sunt de acord, renunta la decodor si spune-le ca vrei CAM. Edited by razvan1983, 06 September 2019 - 13:56. |
#138
Posted 06 September 2019 - 14:32
Io zic sa se duca cu decodorul la ei, sa le spuna ca renunta la decodor si sa-i dea un CAM.
Cu ocazia asta se le bata si obrazul ca i-au luat banii pe o lucrare+materiale care nu erau necesare. O remufare atenta, cu aceleasi mufe, a cablului exitent cred ca rezolva problema semnalului. |
#139
Posted 06 September 2019 - 15:29
Marius-05, on 06 septembrie 2019 - 12:55, said:
Care credeti ca e problema? viceroy56, on 06 septembrie 2019 - 14:32, said:
Io zic sa se duca cu decodorul la ei, sa le spuna ca renunta la decodor si sa-i dea un CAM. Edited by tico18, 06 September 2019 - 15:30. |
#140
Posted 06 September 2019 - 15:46
tico18, on 06 septembrie 2019 - 15:29, said:
(...) Si ce face cu CAM-ul daca televizorul nu are operator Digi in el? Se apuca sa-si seteze de fiecare data cand modifica avreo frecventa lista cu posturi favorite cand cu optiunea aceea seta televizorul lista lor de programe si se updata automat P.S. @Valentin98: du-le decodorul înapoi și ia CAM, bagă-l în fund la televizor și ai scăpat de o durere de cap! Asta dacă merge bine, că altfel scapi de una și dai de alta... |
#141
Posted 06 September 2019 - 15:56
crisstonne, on 06 septembrie 2019 - 12:03, said:
Cred că ăsta. |
|
#142
Posted 06 September 2019 - 16:45
Am instalat azi digital tv la Digi .Inca n-a venit cardul si modulul, vin luni .Vad insa ca am canalele toate .O sa apara si alte canale atunci, care acum nu se vad ? Sau au scanat baietii doar cele necriptate ?
Cum e ? Am avut pana azi tot digital cu modul si card, dar de la Tlkm .Acolo stiam cum e treaba . Edited by GingisHan2015, 06 September 2019 - 16:46. |
#143
Posted 06 September 2019 - 16:51
Ele sunt scanate toate dar sunt codate, cu CAM CI+ sau decoodor vei mai prinde: History SD,Viasat Nature, Viasat History, BBC Earth, TV1000.
Pentru Film Now SD/HD trebuie sa te abonezi la pachetul Film Now care costa 3 lei. Pentru Digi 4K trebuie sa te abonezi la pachetul Digi 4K care costa 5 lei dar sa ai si televizor compatibil 4K. Pentru Super One SD/HD trebuie sa te abonezi la pachetul Adult care costa 1 leu. Daca doriti doar HBO fara Cinemax trebuie sa te abonezi la pachetul HBO care costa 13 lei. Daca doriti si HBO si Cinemax trebuie sa te abonezi la pachetul MaxPak care costa 15 lei. Edited by _-GEORGE-_, 06 September 2019 - 16:57. |
#144
Posted 06 September 2019 - 17:03
Bună ziua îmi funcționează decodorul Humax Digi+C HD4 dacă nu am televizor CI+ ? Am doar CI la TV modelul este Samsung UE32EH4003 !
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users