Cat de real este faptul ca motorul termic poate functiona pe apa eficient?!
Last Updated: Jun 22 2019 15:25, Started by
Florin94321
, May 08 2019 08:10
·
0
#37
Posted 08 May 2019 - 17:21
E la secret, sã nu-i fure marele companii "invenția". Ca și aia cu apa
|
#38
Posted 10 May 2019 - 12:18
Deci sa inteleg ca nu exista nimeni care a inventat un astfel de motor pe apa care ne poate elucida acest mister pentru ca ceva nu bate sa scoti mai multa energie decat bagi in acel motor sau sa poti face un astfel de motor sa functioneze cu doar 2 l de apa pe 500km. De asemenea eu unul sunt si dispus sa ma deplasez sa vizitez o astfel de inventie cat e de functionala. Deci daca exista cine care ne poate elucida ....
|
#39
Posted 22 June 2019 - 14:21
La motoarele diesel se poate scade consumul montind al doilea injector cu apa dupa injectia motorinei temperatura creste foarte mult in cilindru se poate injecta si putina apa cu al doilea injector apa la temperatura mare se transforma in hidrogen si arde, testat de mine pe un motor diesel consumul scade cu 38-42 la%
|
#40
Posted 22 June 2019 - 15:25
Florin94321, on 10 mai 2019 - 12:18, said:
Deci sa inteleg ca nu exista nimeni care a inventat un astfel de motor pe apa care ne poate elucida acest mister pentru ca ceva nu bate sa scoti mai multa energie decat bagi in acel motor sau sa poti face un astfel de motor sa functioneze cu doar 2 l de apa pe 500km. De asemenea eu unul sunt si dispus sa ma deplasez sa vizitez o astfel de inventie cat e de functionala. Deci daca exista cine care ne poate elucida .... Din toata reactia rezulta niste reziduuri care se recicleaza (cu consum de energie, evident) si se refolosesc. E posibil ca reactivii sa ajunga pentru parcurgerea unor distante mari, iar intre timp, pana se consuma si reactivii respectivi, autovehicolul se alimenteaza doar cu apa... Dupa care se schimba "bateria cu reactivi" si din nou vehicolul se alimenteaza doar cu apa... Poti sa zici ca "la pompa" baga doar apa. zut1, on 22 iunie 2019 - 14:21, said:
La motoarele diesel se poate scade consumul montind al doilea injector cu apa dupa injectia motorinei temperatura creste foarte mult in cilindru se poate injecta si putina apa cu al doilea injector apa la temperatura mare se transforma in hidrogen si arde, testat de mine pe un motor diesel consumul scade cu 38-42 la% Edited by Ramuran, 22 June 2019 - 15:27. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users