Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Cat de real este faptul ca motorul termic poate functiona pe apa eficient?!

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,396
  • Înscris: 06.02.2008
E la secret, sã nu-i fure marele companii "invenția". Ca și aia cu apa :)

#38
Florin94321

Florin94321

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 23.02.2017
Deci sa inteleg ca nu exista nimeni care a inventat un astfel de motor pe apa care ne poate elucida acest mister pentru ca ceva nu bate sa scoti mai multa energie decat bagi in acel motor sau sa poti face un astfel de motor sa functioneze cu doar 2 l de apa pe 500km. De asemenea eu unul sunt si dispus sa ma deplasez sa vizitez o astfel de inventie cat e de functionala. Deci daca exista cine care ne poate elucida ....

#39
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
La motoarele diesel se poate scade consumul montind al doilea injector cu apa dupa injectia motorinei temperatura creste foarte mult in cilindru se poate injecta si putina apa cu al doilea injector apa la temperatura mare se transforma in hidrogen si arde, testat de mine pe un motor diesel consumul scade cu 38-42 la% Posted Image

#40
Ramuran

Ramuran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,790
  • Înscris: 16.01.2017

 Florin94321, on 10 mai 2019 - 12:18, said:

Deci sa inteleg ca nu exista nimeni care a inventat un astfel de motor pe apa care ne poate elucida acest mister pentru ca ceva nu bate sa scoti mai multa energie decat bagi in acel motor sau sa poti face un astfel de motor sa functioneze cu doar 2 l de apa pe 500km. De asemenea eu unul sunt si dispus sa ma deplasez sa vizitez o astfel de inventie cat e de functionala. Deci daca exista cine care ne poate elucida ....
Motor care sa foloseasca doar apa ca si combustibil nu exista. Dar se lucreaza la un motor care foloseste ca si combustibil direct hidrogenul, hidrogenul fiind obtinut in interiorul vehicolului intr-o instalatie care foloseste apa ca si principal reactiv (impreuna cu alte substante si catalizatori). Adica in loc sa se produca hidrogenul in alta parte, iar autovehicolul sa-l transporte in conditii care pot fi periculoase, hidrogenul se produce int-o instalatie atasata direct motorului si se consuma imediat.

Din toata reactia rezulta niste reziduuri care se recicleaza (cu consum de energie, evident) si se refolosesc.
E posibil ca reactivii sa ajunga pentru parcurgerea unor distante mari, iar intre timp, pana se consuma si reactivii respectivi, autovehicolul se alimenteaza doar cu apa... Dupa care se schimba "bateria cu reactivi" si din nou vehicolul se alimenteaza doar cu apa... Poti sa zici ca "la pompa" baga doar apa.Posted Image

 zut1, on 22 iunie 2019 - 14:21, said:

La motoarele diesel se poate scade consumul montind al doilea injector cu apa dupa injectia motorinei temperatura creste foarte mult in cilindru se poate injecta si putina apa cu al doilea injector apa la temperatura mare se transforma in hidrogen si arde, testat de mine pe un motor diesel consumul scade cu 38-42 la% Posted Image
Apa nu arde la temperatura mare si nu se transforma nimic in hidrogem. Ceea ce functioneaza in cazul descris de tine se datoreaza faptului ca apa se transforma in vapori, utilizand o parte din caldura degajata in cadrul procesului de ardere al combustibilului (caldura care altfel s-ar pierde in blocul motor) care in conditiile date creeaza un plus de presiune in camera de ardere. Adica transformarea apei in vapori se face cu crestere de volum, respectiv cu crestere de presiune si consum de caldura. De asta se poate folosi doar "putina apa", ca sa nu compromita echilibrul termodinamic care sta la baza functionarii motorului.

Edited by Ramuran, 22 June 2019 - 15:27.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate