Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

VW Golf 6 probleme cutie DSG7

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#19
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

 unbrutus, on 20 aprilie 2019 - 18:44, said:

contest aceasta afirmatie, DSG taie mult din placerea de a conduce sportiv, as zice ca potoleste calutii, ii ascunde.
DSG e o cutie orientata spre confort
daca manualele sunt cele de la curse/intreceri atunci ele aduc placerea.
acum in anul de gratie 2019 Ferrari, aston martin, Lamborghini, maseratti sunt manuale ?
daca nici ele nu aduc placerea de a conduce sportiv.....dar dupa tonul dvs sunt convins ca sunt manuale, nu-i asa ?

#20
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 avenirv, on 20 aprilie 2019 - 21:45, said:

acum in anul de gratie 2019 Ferrari, aston martin, Lamborghini, maseratti sunt manuale ?
nu stiu si nici nu ma intereseaza, pe tine te intereseaza? si daca raspunzi da, sa ne explici si de ce.
Esti offtopic dar nu raportam, poti raspunde

 avenirv, on 20 aprilie 2019 - 21:45, said:

daca nici ele nu aduc placerea de a conduce sportiv.....dar dupa tonul dvs sunt convins ca sunt manuale, nu-i asa ?
dupa tonul dvs, am impresia ca inca nu ati realizat ca discutam de cutia DSG, desi postarea la care ati raspuns dvs zice asa: "DSG e o cutie orientata spre confort"

e pe lamborghini DSG zici tu? sau pe ferrari, care din ele foloseste DSG? si dintre acestea, care foloseste DSGul 7... ala care rezista la max 250nm cuplu

#21
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009
pe toate acele masini sunt automate. dsg este automata. acele masini sunt sportive, sunt ?
deci placere mare sa conduci si cu cutii automate. poate fii o placere mai mare sa conduci o masina sportiva ca acele ?
se pare ca cei ce au proiectat acele masini sportive habar nu au ce inseamna sa conduci o masina sportiva....nu mai vorbesc de cei ce le cumpara.
atat.

Edited by avenirv, 20 April 2019 - 22:25.


#22
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 avenirv, on 20 aprilie 2019 - 22:24, said:

pe toate acele masini sunt automate. dsg este automata.
maestre, stai usor, nu te aprinde, si marul si para sunt fructe, dar nu se pot compara, tot asa si cu automatele

#23
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Realizati ca DSG e doar o denumire comerciala, cutii dublu ambreaj exista la o gramada de producatori, inclusiv Porsche care cred eu ca stie sa faca masini sport are pe toate modelele. :) Cand ai o cutie dublu ambreaj cu padele pe volan, oare nu o fi aia peste orice manuala? In fine, nu vorbim de daca e buna sau nu, vorbim ca daca ai o reparatie de maxim 4000 de lei la 290.000 km nu e nici o problema. Un ambreiaj cu volanta dublu masa se duce tot pe acolo la o manuala.

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 silenced, on 20 aprilie 2019 - 18:47, said:

Schimba minunat si repede, nu exista comparatie.
probabil nu ai cu ce sa compari, e una din cele mai slabe cutii la cum schimba, cauta pe net despre ezitari DSG la schimb, si gasesti o multime de oameni care vorbesc de asta.
nu e un defect, "asa face toate", unii tuneri ofera chiar resoftari impotriva ezitarilor dar nu stiu cat rezolva si cati au curaj sa modifice softul pe cutie

eu inteleg ca esti incantat de masina ta ca are cutie automata, probabil esti si la prima, ca a facut 5000 euro parca ai spus, eu am dat mult mai mult pe a mea (peste dublu) dar sint mai realist, e o cutie cu limitarile ei si atat.

 avenirv, on 20 aprilie 2019 - 22:24, said:

pe toate acele masini sunt automate. dsg este automata. acele masini sunt sportive, sunt ?
DSG este o cutie manuala cu actionare automata, sint multe tipuri de cutie automata, CVT, DSG, cu convertizor de cuplu etc
Nu te ambala asa de tare ca nu are sens...

 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:

Cand ai o cutie dublu ambreaj cu padele pe volan, oare nu o fi aia peste orice manuala?
se pare ca deja esti convins ca stii raspunsul, deci nu prea mai are sens sa intrebi din punctul tau de vedere...

 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:

In fine, nu vorbim de daca e buna sau nu, vorbim ca daca ai o reparatie de maxim 4000 de lei la 290.000 km nu e nici o problema.
de unde ai scos cifra de 290.000 dar si cea de 4000? din postarile initiale se vede ca de fapt nu se stie sigur daca ala e defectul, iar pretul reparatiei nu va ramane in nici un caz atat, manopera, ulei etc... interventiile pe cutie, cu inlocuirea unei piese cu speranta ca aia e problema, nu inseamna si rezolvarea definitiva a problemei

 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:

Un ambreiaj cu volanta dublu masa se duce tot pe acolo la o manuala.
Ce treaba are volanta aici? Volanta se schimba si la DSG, si in general nu rezista mai mult de 180-200.000 km

#25
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Ma scuzi, erau 260.000 km. Ai fost vreo data pe un circuit, ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan? Ca altfel nu pot pricepe cum toti prostii aia de producatori pe masinile de milioane de dolari si de la 500 de cai in sus au numai automate :) ? Au ramas anumite zone in motorsport unde inca exista manuala doar pentru ca aia vor sa arate ce inseamna pilotul in motorsport. Din rationamente tehnice orice cutie dublu ambreiaj este peste manuala echivalenta, cutia schimba mai repede decat este posibil pentru un om doar pilotii profesionisti apropiindu-se de timpii aia, la dracu schimbi aproape instant din padelele de pe volan in ce treapta vrei tu, de ce ar trebui sa te ambitionezi cu o pedala in plus.

#26
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

 unbrutus, on 21 aprilie 2019 - 12:22, said:

din postarile initiale se vede ca de fapt nu se stie sigur daca ala e defectul, iar pretul reparatiei nu va ramane in nici un caz atat, manopera, ulei etc... interventiile pe cutie, cu inlocuirea unei piese cu speranta ca aia e problema, nu inseamna si rezolvarea definitiva a problemei
Cele doua preturi 2400 reconditionare si 4400 inlocuire sunt cu manopera inclusa. Uleiul la cutie(cei 2 l, sau 1,7l dupa alte pareri) mai costa 200 lei sau putin peste, cu tot cu manopera.
Sper ca testerul sa fi dat rezultatul corect si interpretarea mecanicului sa fie ok si sa nu bajbaie dupa simptome, pe banii mei.
Adica sper ca repararea/inlocuirea pompei hidraulice sa insemne si rezolvarea definitiva a problemei.

Edited by nniki, 21 April 2019 - 15:33.


#27
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 15:21, said:

ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan?
chiar detin una. ti s-a explicat (sau altui coleg, scuze) ca sint multe tipuri de cutii, si chiar daca ar fi automate pe circuit, nu inseamna ca nu vin cu unele dezavantaje.
Dar aici vorbim de DSG, nu de cutiile de pe circuit... inca o data, o cutie orientata strict spre confort, non=sportiva, si care adauga multe ezitari la schimburi, chestiile astea teoretice pe care le-ai auzit tu cum ca ar schimba "mai rapid decat e posibil manual" sint strict teorii

 nniki, on 21 aprilie 2019 - 15:32, said:

Adica sper ca repararea/inlocuirea pompei hidraulice sa insemne si rezolvarea definitiva a problemei.
dupa cum ai vazut, pompa nu exista ca piesa separata... nu am vazut nici o reparatie la cutie automata care sa fie altceva decat o bajbaiala, si sa se ajunga in final la inlocuire.
Chiar daca peste 1 an. Sa speram ca ai noroc

#28
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
Dsg si echivalentele nu sunt cutii pt confort ci pt economie/eficienta si costuri de productie, iar uneori sportivitate, nu prea schimba nimic la fel de repede, pt confort cutiile cu convertizor sunt de departe cele mai bune si in unele cazuri si cele cvt.
In schimb cutiile manuale robotizate sunt o mizerie.

#29
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:54, said:

Eu am luat Passat b6 2010 cu dsg 6.
aia e cutie umeda multidisc cu 8 litri de ulei, nu uscatura ca astea monodisc pentru cupluri mici http://www.e-automob...e-dsg-7-vw.html

#30
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Si e bine, inteleg?

#31
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
da, e mai bine, e o cutie mai rezistenta decat cea DSG7 din acest topic, care e "uscata", si rezista la cupluri f mici
DSG6 rezista la cupluri mult mai mari, are mai mult ulei (nu stiu daca are chiar 8 in ea, mai degraba 7 cred, dar nu se schimba decat aprox 5,5) insa necesita intretinere mai scumpa un pic (schimb ulei mai dessi mai mult cantitativ)

toate cutiile automate mananca multi bani. Nu simti ezitarile cutiei la acceleratii si franari? daca accelerezi rapid si imediat franezi (situatie des intalnita in trafic) ea e prinsa pe picior gresit, pt ca modul de functionare la DSG este ca intotdeauna incearca sa anticipeze viteza si sa fie pregatita, cele 2 ambreiaje permitand asta, unul e pt vitezele pare si altul pt impare.

Deci cand esti intr-a 2 ea baga ambreiajul celalalt in a 3 si asteapta pregatita, daca tu insa franezi, ai prins-o nepregatita

#32
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
Si la manuala cand schimbi un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla ai costuri mari, poate chiar mai mari ca 2 schimburi de ulei la o cutie automata.

#33
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 15:21, said:

Ma scuzi, erau 260.000 km. Ai fost vreo data pe un circuit, ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan? Ca altfel nu pot pricepe cum toti prostii aia de producatori pe masinile de milioane de dolari si de la 500 de cai in sus au numai automate Posted Image ?
ai vazut multe de alea de 500 de cai si cu padele pe volan cu 260000 km la bord? tu ai impresia ca este la fel amarata de cutie de la polo cu una de la o masina de concurs?

Edited by dan210, 22 April 2019 - 12:34.


#34
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 _-livio-_, on 22 aprilie 2019 - 11:15, said:

Si la manuala cand schimbi un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla ai costuri mari, poate chiar mai mari ca 2 schimburi de ulei la o cutie automata.
volanta se schimba si la dsg

#35
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009
Finalul povestii astazi, la service.
Au reconditionat parte din mecatronic. Era fisurata/crapata o placa si au schimbat si alte mici componente din kitul de reconditionare.
Plus schimbat uleiul din cutie.
Cost total 2650 lei.

Deocamdat in urmatorii 30 km nu a mai aparut martorul la bord.
Din nefericire mi-au confirmat ca ambreiajele sunt pe duca deci anul asta va trebui o noua investitie de 3500 lei(devizul lor), schimbat kit ambreiaj.

Multumesc tuturor pentru feedback-uri.

Edited by nniki, 23 April 2019 - 23:06.


#36
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 nniki, on 23 aprilie 2019 - 23:06, said:

Din nefericire mi-au confirmat ca ambreiajele sunt pe duca deci anul asta va trebui o noua investitie de 3500 lei(devizul lor), schimbat kit ambreiaj.

 _-livio-_, on 22 aprilie 2019 - 11:15, said:

Si la manuala cand schimbi un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla ai costuri mari, poate chiar mai mari ca 2 schimburi de ulei la o cutie automata.
ce ziceai colegul cu ambreiajul si volanta la manuala? :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate