Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 probleme cutie DSG7
#19
Posted 20 April 2019 - 21:45
unbrutus, on 20 aprilie 2019 - 18:44, said:
contest aceasta afirmatie, DSG taie mult din placerea de a conduce sportiv, as zice ca potoleste calutii, ii ascunde. DSG e o cutie orientata spre confort acum in anul de gratie 2019 Ferrari, aston martin, Lamborghini, maseratti sunt manuale ? daca nici ele nu aduc placerea de a conduce sportiv.....dar dupa tonul dvs sunt convins ca sunt manuale, nu-i asa ? |
#20
Posted 20 April 2019 - 22:08
avenirv, on 20 aprilie 2019 - 21:45, said:
nu stiu si nici nu ma intereseaza, pe tine te intereseaza? si daca raspunzi da, sa ne explici si de ce. Esti offtopic dar nu raportam, poti raspunde avenirv, on 20 aprilie 2019 - 21:45, said:
daca nici ele nu aduc placerea de a conduce sportiv.....dar dupa tonul dvs sunt convins ca sunt manuale, nu-i asa ? e pe lamborghini DSG zici tu? sau pe ferrari, care din ele foloseste DSG? si dintre acestea, care foloseste DSGul 7... ala care rezista la max 250nm cuplu |
#21
Posted 20 April 2019 - 22:24
pe toate acele masini sunt automate. dsg este automata. acele masini sunt sportive, sunt ?
deci placere mare sa conduci si cu cutii automate. poate fii o placere mai mare sa conduci o masina sportiva ca acele ? se pare ca cei ce au proiectat acele masini sportive habar nu au ce inseamna sa conduci o masina sportiva....nu mai vorbesc de cei ce le cumpara. atat. Edited by avenirv, 20 April 2019 - 22:25. |
#22
Posted 20 April 2019 - 22:29
#23
Posted 21 April 2019 - 08:21
Realizati ca DSG e doar o denumire comerciala, cutii dublu ambreaj exista la o gramada de producatori, inclusiv Porsche care cred eu ca stie sa faca masini sport are pe toate modelele. Cand ai o cutie dublu ambreaj cu padele pe volan, oare nu o fi aia peste orice manuala? In fine, nu vorbim de daca e buna sau nu, vorbim ca daca ai o reparatie de maxim 4000 de lei la 290.000 km nu e nici o problema. Un ambreiaj cu volanta dublu masa se duce tot pe acolo la o manuala.
|
#24
Posted 21 April 2019 - 12:22
silenced, on 20 aprilie 2019 - 18:47, said:
Schimba minunat si repede, nu exista comparatie. nu e un defect, "asa face toate", unii tuneri ofera chiar resoftari impotriva ezitarilor dar nu stiu cat rezolva si cati au curaj sa modifice softul pe cutie eu inteleg ca esti incantat de masina ta ca are cutie automata, probabil esti si la prima, ca a facut 5000 euro parca ai spus, eu am dat mult mai mult pe a mea (peste dublu) dar sint mai realist, e o cutie cu limitarile ei si atat. avenirv, on 20 aprilie 2019 - 22:24, said:
pe toate acele masini sunt automate. dsg este automata. acele masini sunt sportive, sunt ? Nu te ambala asa de tare ca nu are sens... filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:
Cand ai o cutie dublu ambreaj cu padele pe volan, oare nu o fi aia peste orice manuala? filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:
In fine, nu vorbim de daca e buna sau nu, vorbim ca daca ai o reparatie de maxim 4000 de lei la 290.000 km nu e nici o problema. filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:
Un ambreiaj cu volanta dublu masa se duce tot pe acolo la o manuala. |
#25
Posted 21 April 2019 - 15:21
Ma scuzi, erau 260.000 km. Ai fost vreo data pe un circuit, ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan? Ca altfel nu pot pricepe cum toti prostii aia de producatori pe masinile de milioane de dolari si de la 500 de cai in sus au numai automate ? Au ramas anumite zone in motorsport unde inca exista manuala doar pentru ca aia vor sa arate ce inseamna pilotul in motorsport. Din rationamente tehnice orice cutie dublu ambreiaj este peste manuala echivalenta, cutia schimba mai repede decat este posibil pentru un om doar pilotii profesionisti apropiindu-se de timpii aia, la dracu schimbi aproape instant din padelele de pe volan in ce treapta vrei tu, de ce ar trebui sa te ambitionezi cu o pedala in plus.
|
#26
Posted 21 April 2019 - 15:32
unbrutus, on 21 aprilie 2019 - 12:22, said:
din postarile initiale se vede ca de fapt nu se stie sigur daca ala e defectul, iar pretul reparatiei nu va ramane in nici un caz atat, manopera, ulei etc... interventiile pe cutie, cu inlocuirea unei piese cu speranta ca aia e problema, nu inseamna si rezolvarea definitiva a problemei Sper ca testerul sa fi dat rezultatul corect si interpretarea mecanicului sa fie ok si sa nu bajbaie dupa simptome, pe banii mei. Adica sper ca repararea/inlocuirea pompei hidraulice sa insemne si rezolvarea definitiva a problemei. Edited by nniki, 21 April 2019 - 15:33. |
#27
Posted 21 April 2019 - 15:48
filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 15:21, said:
ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan? Dar aici vorbim de DSG, nu de cutiile de pe circuit... inca o data, o cutie orientata strict spre confort, non=sportiva, si care adauga multe ezitari la schimburi, chestiile astea teoretice pe care le-ai auzit tu cum ca ar schimba "mai rapid decat e posibil manual" sint strict teorii nniki, on 21 aprilie 2019 - 15:32, said:
Adica sper ca repararea/inlocuirea pompei hidraulice sa insemne si rezolvarea definitiva a problemei. Chiar daca peste 1 an. Sa speram ca ai noroc |
#28
Posted 22 April 2019 - 01:11
Dsg si echivalentele nu sunt cutii pt confort ci pt economie/eficienta si costuri de productie, iar uneori sportivitate, nu prea schimba nimic la fel de repede, pt confort cutiile cu convertizor sunt de departe cele mai bune si in unele cazuri si cele cvt.
In schimb cutiile manuale robotizate sunt o mizerie. |
|
#29
Posted 22 April 2019 - 04:06
silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:54, said:
Eu am luat Passat b6 2010 cu dsg 6. |
#31
Posted 22 April 2019 - 11:02
da, e mai bine, e o cutie mai rezistenta decat cea DSG7 din acest topic, care e "uscata", si rezista la cupluri f mici
DSG6 rezista la cupluri mult mai mari, are mai mult ulei (nu stiu daca are chiar 8 in ea, mai degraba 7 cred, dar nu se schimba decat aprox 5,5) insa necesita intretinere mai scumpa un pic (schimb ulei mai dessi mai mult cantitativ) toate cutiile automate mananca multi bani. Nu simti ezitarile cutiei la acceleratii si franari? daca accelerezi rapid si imediat franezi (situatie des intalnita in trafic) ea e prinsa pe picior gresit, pt ca modul de functionare la DSG este ca intotdeauna incearca sa anticipeze viteza si sa fie pregatita, cele 2 ambreiaje permitand asta, unul e pt vitezele pare si altul pt impare. Deci cand esti intr-a 2 ea baga ambreiajul celalalt in a 3 si asteapta pregatita, daca tu insa franezi, ai prins-o nepregatita |
#32
Posted 22 April 2019 - 11:15
Si la manuala cand schimbi un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla ai costuri mari, poate chiar mai mari ca 2 schimburi de ulei la o cutie automata.
|
#33
Posted 22 April 2019 - 12:34
filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 15:21, said:
Ma scuzi, erau 260.000 km. Ai fost vreo data pe un circuit, ai mers vreo data cu o masina care are automata si padele pe volan? Ca altfel nu pot pricepe cum toti prostii aia de producatori pe masinile de milioane de dolari si de la 500 de cai in sus au numai automate ? Edited by dan210, 22 April 2019 - 12:34. |
|
#34
Posted 22 April 2019 - 16:51
#35
Posted 23 April 2019 - 23:06
Finalul povestii astazi, la service.
Au reconditionat parte din mecatronic. Era fisurata/crapata o placa si au schimbat si alte mici componente din kitul de reconditionare. Plus schimbat uleiul din cutie. Cost total 2650 lei. Deocamdat in urmatorii 30 km nu a mai aparut martorul la bord. Din nefericire mi-au confirmat ca ambreiajele sunt pe duca deci anul asta va trebui o noua investitie de 3500 lei(devizul lor), schimbat kit ambreiaj. Multumesc tuturor pentru feedback-uri. Edited by nniki, 23 April 2019 - 23:06. |
#36
Posted 23 April 2019 - 23:52
nniki, on 23 aprilie 2019 - 23:06, said:
Din nefericire mi-au confirmat ca ambreiajele sunt pe duca deci anul asta va trebui o noua investitie de 3500 lei(devizul lor), schimbat kit ambreiaj. _-livio-_, on 22 aprilie 2019 - 11:15, said:
Si la manuala cand schimbi un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla ai costuri mari, poate chiar mai mari ca 2 schimburi de ulei la o cutie automata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users