Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 probleme cutie DSG7
Last Updated: May 07 2020 08:27, Started by
nniki
, Apr 20 2019 14:15
·
0
#38
Posted 01 May 2019 - 21:24
Speram sa nu revin asa curand pe acest topic.
Am avut astazi o noua problema cu masina. Cand sa plec de la rude de la tara, pur si simplu nu a pornit. Am crezut ca este de la baterie, cu toate ca am mers acum doua zile cu ea. Am conectat-o cu clesti la alta baterie, inclusiv am pus bateria de la alta masina si nimic. Moarta complet. Mesajul din bord este: conecteaza schimbatorul de viteze in pozitia P sau N. Evident este in pozitia P. De asemenea clipeste ledul corespunzator pozitiei P. Cumva calculatorul de bord nu sesizeaza pozitia schimbatorului. Sa se fi ars vreun senzor? Sa se fi dereglat ceva la mecatronic dupa reconditionarea facuta saptamana trecuta? Ati mai intalnit simptoma asta? Sunt in situatia s-o aduc pe platforma in Bucuresti, caci alta solutie nu vad momentan. |
#39
Posted 02 May 2019 - 07:40
Trebuie sa ajungi la ei iarãși, sa-i suni si sa te duci la ei, nu la altii.
Sper sa ai ceva contact imperfect pe pozitie levier, ca înainte nu facea asa ceva... |
#40
Posted 02 May 2019 - 08:29
filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 08:21, said:
vorbim ca daca ai o reparatie de maxim 4000 de lei la 290.000 km nu e nici o problema. nniki, on 01 mai 2019 - 21:24, said:
Sa se fi dereglat ceva la mecatronic dupa reconditionarea facuta saptamana trecuta? Te-ar ajuta mult si costurile ar fi f mici raportat la beneficii de cele mai multe ori, cautand codul de eroare pe internet, gasesti si solutii |
#41
Posted 02 May 2019 - 09:32
silenced, on 02 mai 2019 - 07:40, said:
Trebuie sa ajungi la ei iarăși, sa-i suni si sa te duci la ei, nu la altii. Sper sa ai ceva contact imperfect pe pozitie levier, ca înainte nu facea asa ceva... Din discutia telefonica, nu mi-au dat sperante ca ar fi ceva lejer, gen contact imperfect. Mi-au spus de doua posiile cauze, stricat selectorul de viteze sau/si calculatorul de bord. In primul caz un selector nou e 1800 lei, in al doilea caz calculatorul e 1000 lei plus resoftarea vreo 500 lei. Evident ca mi-au spus ca defectiunea de acum nu are nici o legatura cu reconditionarea hidraulica pe care am facut-o saptamana trecuta. Cum nu ma pricep, nu prea am cum sa-i contrazic, chiar daca defectiunea a aparut foarte repede dupa interventia lor. Cert este ca daca se confirma banuielile lor, am cheltuieli si mai mari decat la precedenta defectiune. unbrutus, on 02 mai 2019 - 08:29, said:
tinand cont ca nu esti la prima problema, ai deja ceva experienta, de ce nu iti cumperi o interfata de diagnoza si sa citesti erorile in loc sa bajbai ce ar putea fi? Te-ar ajuta mult si costurile ar fi f mici raportat la beneficii de cele mai multe ori, cautand codul de eroare pe internet, gasesti si solutii |
#42
Posted 02 May 2019 - 09:40
nniki, on 02 mai 2019 - 09:32, said:
Mi-au spus de doua posiile cauze, stricat selectorul de viteze sau/si calculatorul de bord. In primul caz un selector nou e 1800 lei, in al doilea caz calculatorul e 1000 lei plus resoftarea vreo 500 lei. eu ti-am spus ca nu e asa simplu la o cutie automata... am mai scris aici sau in alt topic ca invariabil se ajunge la inlocuire cutie cu totul, dupa mai multe incercari de reparare. Din pacate multa lume nu crede pana nu pateste... |
#43
Posted 02 May 2019 - 10:52
#44
Posted 02 May 2019 - 11:36
Calculatorul cutiei e separat de cel al masinii in mod normal, nu cred ca sunt 2 in 1 la golf, cel mai probabil e pe cutie pe langa mecatronic.
Aici te-ar ajuta o interfata putin mai avansata pt ca te poti conecta la cutie si sa vezi ce se intampla cand muti selectorul. Stopurile iti merg cand apesi frana? Ca daca moare contactul de la pedala se intampla cam acelasi lucru. Partea de selector ce se ocupa cu pozitia batului se poate repara, practic e un magnet si niste senzori hall pe o placuta electronica, daca e de acolo ai clar eroare. Edited by _-livio-_, 02 May 2019 - 11:47. |
#45
Posted 02 May 2019 - 19:54
_-livio-_, on 02 mai 2019 - 11:36, said:
Calculatorul cutiei e separat de cel al masinii in mod normal, nu cred ca sunt 2 in 1 la golf, cel mai probabil e pe cutie pe langa mecatronic. Aici te-ar ajuta o interfata putin mai avansata pt ca te poti conecta la cutie si sa vezi ce se intampla cand muti selectorul. Stopurile iti merg cand apesi frana? Ca daca moare contactul de la pedala se intampla cam acelasi lucru. Partea de selector ce se ocupa cu pozitia batului se poate repara, practic e un magnet si niste senzori hall pe o placuta electronica, daca e de acolo ai clar eroare. Cat priveste selectorul, 2 mecanici(inclusiv cel de la service-ul unde merg maine) mi-au spus ca nu se schimba/repara vreo componenta, ci se schimba cu totul. Recunosc ca am temerea ca baietii vor sa rezolve lucrurile cum le e lor mai usor/benefic, sa-mi ia cat mai multi bani. Simptomele aparute pot totusi avea legatura cu reconditionarea placii de la pompa hidraulica? Intreb asta pentru ca lucrarea e in garantie si daca exista o legatura atunci e firesc sa-mi repare fara costuri sau cu costuri partiale. Sa fi fost o intamplare ca au intervenit probleme la selector/calculator la numai o saptamana dupa interventia in service? |
#46
Posted 02 May 2019 - 20:45
nniki, on 02 mai 2019 - 19:54, said:
Cat priveste selectorul, 2 mecanici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wxPiFT7mRKE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 02 May 2019 - 20:57
nniki, on 02 mai 2019 - 19:54, said:
Imi dai o pista cred favorabila, cea cu posibilul contact defectuos la pedala de frana. Nu am verificat stopurile, masina nu mai are baterie pe ea, iar eu sunt in Bucuresti si astept platforma maine sa mi-o aduca in service. Pe langa mesajul "Move selector in P or N position" imi aparea si mesajul "Depress the brake pedal". Nu stiu cata relevanta are. |
#48
Posted 03 May 2019 - 00:00
E sub 100 un elm327 cu bluetooth.
Singura chestie de care am uitat sa te intreb e daca schimbatorul se debloca, cand contactul de la pedala moare cutia nu il deblocheaza si nu il poti muta. Nu cred ca are legatura cu cealalta lucrare, selectorul, din cate stiu, e complet separat de cutie. Se intampla si coincidente, am schimbat acum vreo 2 luni o planetara la una din masini si la o zi a picat puntea de diode de pe alternator. |
#49
Posted 03 May 2019 - 00:05
_-livio-_, on 03 mai 2019 - 00:00, said:
E sub 100 un elm327 cu bluetooth. Singura chestie de care am uitat sa te intreb e daca schimbatorul se debloca, cand contactul de la pedala moare cutia nu il deblocheaza si nu il poti muta. Nu cred ca are legatura cu cealalta lucrare, selectorul, din cate stiu, e complet separat de cutie. Se intampla si coincidente, am schimbat acum vreo 2 luni o planetara la una din masini si la o zi a picat puntea de diode de pe alternator. Inteleg ca se deblocheaza manual daca il desfaci, dar nu m-am incumetat. Inclusiv tipul care ridica maine masina pe platforma a pus ca a mai deblocat dar prefera sa urce masina pe cricuri ca sa nu o tarsaie si sa-i strice cauciucurile. Si inca ceva: in toate incercarile de a porni masina, mi-a parut ca pedala merge cam greu, adica se cam intarise frana. Edited by nniki, 03 May 2019 - 00:07. |
#50
Posted 03 May 2019 - 08:22
Are un butonel ce trebuie apasat, parca e sub masca de la schimbator, e in manual procedura.
Mie imi suna a contact de la pedala. E normal sa se intareasca daca ii dai pedale si nu pornesti motorul. |
#51
Posted 03 May 2019 - 19:46
Am fost la service.
Incep sa-mi pierd increderea in ei. Nu le mergea testerul VW, asa ca u pus un tester universal, sau ceva de genul, explicandu-mi ca codurile de eroare sunt aceleasi. Nu a aparut decat o eroare: selectorul nu are comunicare cu TCM(calculatorul cutiei ar fi asta). Au luat la verificat diode si alte circuite sa vada daca nu e vreun contact imperfect, etc. La primele verificate era totul ok. Apoi au luat pauza de masa si m-au trimis catre treburile mele, caci oricum nu prea puteam sa mai zabovesc pe acolo. A ramas sa ia tot circuitul de la selector la calculatorul cutiei sa vada daca e vreo problema. Si apoi sa desfaca calculatorul sa vada daca e ars(asa s-au exprimat). La finalul zilei inca nu gasisera problema si vor continua luni. Habar nu am daca s-au ocupat temeinic azi, caci la ora 13 pareau cam in asteptarea weekend-ului. Cam asta e povestea de azi, nimic clar. Edited by nniki, 03 May 2019 - 19:46. |
|
#52
Posted 03 May 2019 - 20:51
Greu, imi pare rau ca nu par profesionisti.
Sunt greu de gasit. Sper sa nu am curand nevoie. |
#53
Posted 04 May 2019 - 00:28
Service-urile traditionale, vii cu o problema, pleci cu alta...
|
#54
Posted 04 May 2019 - 12:56
nniki, on 03 mai 2019 - 19:46, said:
Nu le mergea testerul VW, asa ca u pus un tester universal, sau ceva de genul, explicandu-mi ca codurile de eroare sunt aceleasi. Nu a aparut decat o eroare: selectorul nu are comunicare cu TCM(calculatorul cutiei ar fi asta). Pana la acest pas, au facut ceea ce puteai face si tu cu interfata nniki, on 03 mai 2019 - 19:46, said:
La finalul zilei inca nu gasisera problema si vor continua luni. Habar nu am daca s-au ocupat temeinic azi, caci la ora 13 pareau cam in asteptarea weekend-ului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users