Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 probleme cutie DSG7
Last Updated: May 07 2020 08:27, Started by
nniki
, Apr 20 2019 14:15
·
0
#1
Posted 20 April 2019 - 14:15
Am Golf 6, tdi 105 cp, an 2013, cu 260 k km la bord, 95 k facuti in tara.
Mi-a aparut de doua zile martorul cheita in bord, care clipeste alternativ cu vitezele. Apare cheita doar dupa 15-20 min de mers, in special in regim de trafic intens. Am mers azi juma de ora pe centura pana la service si nu a aparut. Vitezele le schimba normal si nu sesizez vreo deficienta de putere. Nu am alte simptome dure, doar vibratie usoara daca accelerez mai sanatos din a 2 in a 3. Si uneori nu pleaca de pe loc decat dupa a doua calcare pe frana, practic nu cupleaza din prima D1, dar asta cam o data pe saptamana. Am fost azi la un test la un service specializat pe cutii automate, sediu in Preciziei. Foarte rapid si sigur pe el tipul de acolo mi-a spus ca presiunea nu arata ok si ca pompa hidraulica e pe duca si va trebui reconditionata sau schimbata. 2400 lei, respectiv 4400 lei in caz de inlocuire, ambele cu manopera inclusa. Garantie 6 luni reconditionare si 1 an inlocuire. Mi-au recomandat si schimbarea uleiului, chiar daca VW spune ca e lifetime, uleiul recomandat fiind Ravenol, 200 lei pentru 2 litri si manopera. Am atasat pagina de test cu erorile aparute, in caz ca ma puteti lamuri cam ce insemana respectivii indicatori. Nu ma pricep, asa ca am intrebat telefonic la cel mai mare dealer Skoda, iar mecanicul cu care am vorbit nu stia ce e pompa de presiune. El avea pret doar pt inlocuire mecatronic, adica 6000 lei cu manopera inclusa. Ce parere aveti, se rezolva problema doar cu kit-ul de reconditionare(asa au specificat ca se numeste) sau e preferabila inlocuirea? E totusi o diferenta sensibila de pret. Multumesc pentru feedbackuri rapide. In 3 zile am programare sa rezolv problema. Attached Files |
#2
Posted 20 April 2019 - 14:30
La DSG uleiul se schimba la 60.000km daca ai reusit sa mergi vreo 150.000 cu uleiul neschimbat, nu-i nici o surpriza ca ai probleme. Unuii zic ca DSG 7 are ulei lifetime, dar are nevasta-mea asa ceva si in sistem apare ca s-a schimbat uleiul in Germania in jur de 60000 km, eu stiu sigur ca il voi shimba la 130000 dar mai are mult pana atunci.
On-topic eu as inlocui, nu toate piesele se reconditioneaza cu acelasi succes. Daca pui altul nou si te tine macar jumatate din ala original deja ti-ai scos banii. Edited by filipxxx, 20 April 2019 - 14:38. |
#4
Posted 20 April 2019 - 14:46
Daca e o reparatie buna, merita, dar nu stii ce vor face.
Si cam scumpa totuși. Complicata alegere [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h6qferAXYZc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 20 April 2019 - 17:31
Multumesc pentru raspunsuri.
Se pare ca preturile cam astea sunt. In principiu as merge pe reconditionare, daca se va putea si daca nu gaseste si alta buba si va trebui inlocuit tot subansamblul, pe care unii il numesc pompa hidraulica, iar altii spun ca e acel mecatronic. Am fost multumit 95 k km, am avut doar cheltuieli clasice gen discuri-placute, ulei, filtre, o bieleta. Insa acum ma tot gandesc daca merita sa mai tin masina pe termen mediu-lung, cu perspectiva sa pice iar ceva la cutia automata. Ma gandesc serios s-o scot la vanzare dupa reparatie si sa fac un upgrade cu alta mai noua, un second de 2-3 ani, poate tot automata dsg dar cu uzura redusa. |
#6
Posted 20 April 2019 - 17:47
#7
Posted 20 April 2019 - 17:47
Daca schimbi mecatronicul nu mai umbli la el toata viata masinii la tine, ambreiajele sunt consumabile.
Eu am luat un Passat 2010 ptr finul cu dsg, dar l-am prevenit sa aiba intotdeauna 1000 euro ptr cutie, asta e luxul si pretul platit, simplu. Daca schimbi mecatronicul si o vinzi, mare greseala si mare noroc pe noul proprietar. Edited by silenced, 20 April 2019 - 17:48. |
#8
Posted 20 April 2019 - 17:48
nniki, on 20 aprilie 2019 - 17:31, said:
tot subansamblul, pe care unii il numesc pompa hidraulica, iar altii spun ca e acel mecatronic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xyp96e1p16Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 20 April 2019 - 17:51
Pompa hidraulica face parte din mecatronic.
Are valve comanda electronica etc.... |
#10
Posted 20 April 2019 - 17:51
silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:47, said:
Daca schimbi mecatronicul nu mai umbli la el toata viata masinii la tine, ambreiajele sunt consumabile. Eu am luat un Passat 2010 ptr finul cu dsg, dar l-am prevenit sa aiba intotdeauna 1000 euro ptr cutie, asta e luxul si pretul platit, simplu. Daca schimbi mecatronicul si o vinzi, mare greseala si mare noroc pe noul proprietar. 1000 euro e putin, dupa cum se vede, 1000 euro e doar o piesa. dar sint mai multe. mare greseala e daca isi ia tot automata.... parerea mea. Acum i-a picat pompa hidraulica, sau mecatornicul, apoi ii pica altceva si tot asa. Cutia automata e buna pt perioada in care ai masina in garantie. Mai ales aceasta cutie cu ambreiaje "uscate", cam da rateuri chiar mai des decat DSG6 |
|
#12
Posted 20 April 2019 - 17:59
silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:51, said:
Pompa hidraulica face parte din mecatronic. desi nu cred ca se gaseste pompa ca piesa de schimb oricum silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:54, said:
Daca 1000 euro odata pe an silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:54, said:
inseamna ca nu-ți permiti o asemenea mașină, ia-ti altceva mai ieftin de intretinut. pt toti exista o limita la care ni se par nerezonabile anumite sume... am vrut sa imi iau phoeton. Totusi am renuntat in final. |
#13
Posted 20 April 2019 - 17:59
Offtopic
Intretinerea costa Asa vad eu problema, am dat 5000 pe asemenea masina, dar intretinerea ei va costa. Dar si comfortul de a conduce asa ceva. Nu ne-am fi permis asa ceva de nou, deci, de la a nu avea deloc asa ceva in viata, si a avea dar cu costuri mai importante aleg aceasta varianta. Vreau sa gust si eu din tehnologie si confort, chiar daca e mai scump. Adica decat sa dau 7-9 mii pe o masina noua si simpla mai bn acesti bani pe una second dotata si sa nu ma supar cand costa mai mult la întreținere. |
#14
Posted 20 April 2019 - 18:37
Eu in primul post vad ca sunt 260.000 km, nu e ca si cum a picat un rebut pana in 100.000 km. Si daca aveai manuala la 260.000 schimbai ambreajul cel putin odata in functie de unde si cum merge cu masina, mai costa si ala vreo 2000 de lei daca vroiai factura si garantie si nu mergeai la nea Ion sa ti-o faca dupa program. Nici o manuala nu sta in fata DSGului, te ajuta nu doar la confort dar si sa folosesti calutii aia cum e mai bine.
|
#15
Posted 20 April 2019 - 18:38
E prima automata de am cumparat-o ptr finul, dar eu o vad ca pe o mare diferenta.
Masinile chiar se impart intre automate ptr confort si manuale ... Sa o repare si gata, e o cutie minunata, sunt f incantat si eu si finul. Edited by silenced, 20 April 2019 - 18:39. |
|
#16
Posted 20 April 2019 - 18:44
filipxxx, on 20 aprilie 2019 - 18:37, said:
Nici o manuala nu sta in fata DSGului, te ajuta nu doar la confort dar si sa folosesti calutii aia cum e mai bine. DSG e o cutie orientata spre confort |
#17
Posted 20 April 2019 - 18:47
Placerea e împărțită, ai placeri diferitela ambele cutii.
Cat priveste folosirea puterii si protejarea motorului si transmisiei automata e f bună. Daca vrei sa incerci sa o depasesti cu schimburile manuale sunt vise puerile. Schimba minunat si repede, nu exista comparatie. Dar suntem offtopic. Edited by silenced, 20 April 2019 - 18:48. |
#18
Posted 20 April 2019 - 21:19
Ati atins si dilema mea cu viitorul masinii dupa reparatie.
Inclin s-o vand si de asta nu as baga aproape dublu ca pret in inlocuirea piesei. Mi-e teama ca o sa inceapa sa mai pice si altele avand in vedere uzura masinii. E adevarat am auzit de situatii unde au mers linistiti pana la 4-500 k km fara sa pice elemente costisitoare. Am avut 2 automate si vreo 6 manuale. Golful a fost cel mai aproape de necesitatile mele, N-am fost niciodata pasionat de putere, ci de confort, utilitate, spatiu, optiuni. Practic, as avea tendinta fireasca spre automata. Insa merg mult in Buc si ma gandesc sa nu chinui si viitoarea masina. silenced, on 20 aprilie 2019 - 17:54, said:
Eu am luat Passat b6 2010 cu dsg 6. Am testat istoricul pentru vreo 14 masini, Passat-Golf-Octavia. Doar Golful achizitionat, o Octavia si doua Passaturi nu avusesera probleme majore. Doar ca cele doua Passaturi aveau in jur de 250k km la bord si am evitat. daca raman pe DSG, tot catre Passat m-as indrepta. Si tot offtopic, in ce an a aparut ultimul model de Passat? Ma gandeas ca as lua unul de 2-3 ani, pe cat posibil pana in 150 k km. Sunt ceva modificari(in bine) la cutiile automate? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users