Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Cum vă descurcați cu parcatul în București + propunere oficială de creștere a tarifelor de parcare

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#73
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostPlaton, on 20 martie 2019 - 16:53, said:

cum dracu sa ceri tu 500 de lei pe luna cand tu nu faci nimic pentru banii astia, si in conditiile in care salariul minim pe economie este 1200 de lei
Salariul mediu estee cel care conteaza. In Bucuresti chiar si salariul mediu pe tara este mult sub salariul mediu real.
Bucurestiul are status economic privilefiat iar cei vizati de aceste tarife sigur nu au probleme in a plati acel abonament.

View PostPlaton, on 20 martie 2019 - 17:02, said:

Deci cu proiecte din astea proaste si cretine se rezolva ceva ? Asta gandeste noua sa vechea generatie ?
NU. Cu proiecte din astea care sunt in linie cu ce se intampla in celelelate capitale europene, cei care tin masina doar ca element decorativ stradal vor fi descurajati sa mai faca asta. Cand pe strazile bucurestiului for fi parcate doar masinile cu adevarat utilizate atunci vei gasi si loc de parcare fara probleme. Conditia este sa folosesti masina sau sa platesti acel loc pe care il tii ocupat mereu.

#74
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 17:01, said:

2. lipsa totala de civilizatie si respect in peste 50-60% din cetatenii capitalei. Astta din pacate nu se rezolva decat in 50-100 de ani prin educatie si inlocuire de generatii sau fortat - cu proiecte de lege ca cel pe care il discutam in fapt aici.

Si ce se schimba cu proiectul asta?
Se mareste tariful pentru 2500 de locuri de parcare! , ca nu e vorba de locurile ADP.

Spune-mi si mie ce rezolva tariful asta ca sincer nu inteleg si nici nu pot sa imi imaginez!!!!

#75
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Vezi in postarea de deasupra ta ce rezolva (in conceptia mea cel putin).

#76
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 17:05, said:

Salariul mediu estee cel care conteaza. In Bucuresti chiar si salariul mediu pe tara este mult sub salariul mediu real.
Bucurestiul are status economic privilefiat iar cei vizati de aceste tarife sigur nu au probleme in a plati acel abonament.


NU. Cu proiecte din astea care sunt in linie cu ce se intampla in celelelate capitale europene, cei care tin masina doar ca element decorativ stradal vor fi descurajati sa mai faca asta. Cand pe strazile bucurestiului for fi parcate doar masinile cu adevarat utilizate atunci vei gasi si loc de parcare fara probleme. Conditia este sa folosesti masina sau sa platesti acel loc pe care il tii ocupat mereu.


Din ce carti citezi asta ? Proiectele astea sunt strict pentru a face primaria cash, ma indoiesc eu personal ca o doare in gaura curului pe Firea de aerul care il respir eu, si da, tarifele de parcare trebuie sa respecte un anume cuantum al salariului minim, iar riveranii si cei nascuti in oras trebuie protejati, aa, si sa nu uit, faptul ca Bucurestiul este o metropola mai mare decat restul oraselor nu inseamna ca trebui sa spoliem cetatenii

Daca te intereseaza eu nu pot plati acele tarife aberante cerute de primarie, si am nevoie de masina, ca sa imi fac treaba zilnic, daca as fi putut sa ma folosesc de o bicicleta o faceam cu drag si scapam de stress, si cred ca este mai simplu sa scapam de primar, lucru care se va si intampla daca aceasta aberatie va fi adoptata, imi pare rau pentru ea, dar semnarea acestui proiect inseamna iesirea din politica a duamnei Firea

#77
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Tu cred ca nu intelegi doua lucruri
- parcarile de resedinta raman cu tarifele neschimbate
- tarifele astea prohibitive se refea la 6 parcari mai mari si alte locuri mici cu o capacitate de 0.3% raportata la  vehiculele din Bucuresti
- soferii tot nu au unde sa parcheze si sa vrea pentru ca avem cele mai putine locuri de parcare pe cap de locuitor dintre toate capitalele europene!

#78
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Care-s parcările mari?   :huh:

#79
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postdjl, on 20 martie 2019 - 17:18, said:

Care-s parcările mari?   Posted Image


Alea din visele umede ale primaresei...........cand au tarifele care le au se mira de ce nu se duce nici dracu sa parcheze, oameni toxici, nu fac nimic pentru oras, decat bani, bani, bani

#80
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Cati dintre voi utilizeaza parcarile subterane de la Obor/Victoriei/Inter/Universitate ? Sunt curios.

#81
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Eu daca am treaba in zona parchez la Inter, tot timpul sunt locuri libere

#82
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Prefer parcare subterană daca am decât să stea afara. Da' eu stau pe Vatra Luminoasă și nu pot lăsa mașina la Universitate că vor unii habotnici.

Nu e nimic aici. Îți dai seama când sunt meciuri sau evenimente pe stadion?

Puteau să facă ditamai parcarea de jdemii de locuri.

Incompetenti și lipsiți de viziune.

Edited by Quoriah, 20 March 2019 - 18:44.


#83
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Eu unul despre parcarea in bucuresti am urmatoarea logica simpla. Eu as merge EXTREM dar EXTREM de bucuros cu bicicleta sau trotineta la job, insa nu exista nici macar in cele mai umede vise vreun proiect de pista reala de biciclete(adica nu din aia pe trotuar ca sa dau peste pietoni ca apoi sa deschideti iar topic cu "Cum va descurcati cu bicicleta prin bucuresti" sau "Huoo bicicleta nu e o necesitate, nu ti-o permiti nu trebuie sa o ai urmata de tarif de 500 lei pe parcarea de biciclete" ).

Prin urmare, nu am pista de bicicleta, risc sa dau peste pietoni sau masinile sa dea peste mine, iar invidiosi vor spune ca nu-mi permit bicicleta ca pun ei tarif de 500 lei pe parcare bicicleta urmata de interzicerea legarii bicicletei de stalpi, garduri sau masini.

Transportul in comun in bucuresti este o mizerie, efectiv de multe ori mai bine merg pe jos decat in mizeria aia de STB, mai cer si bani pe asemenea mizerii in care se aduna toti boschetarii, betivii si betivele si terorizeaza tot autobuzul fara sa le faca nimeni nimic, in plus calatorul comun are si alergie la sapun si la dero, asa ca in autobuz esti mereu inmiresmat de o calitate foarte mare a aerului. V-am spus ca deobicei in super transportul in comun de 5* de la STB, merg ca o sardina, gata sa fiu buzunarit sau violat. DA, STB ESTE CEA MAI MARE MIZERIE, NU MERITA NICI MACAR 1.5 lei cat e o calatorie, oricum se urca toti boschetarii pe gratis si nu le face nimeni nimic. Deci despre ce problema cu parcatul vorbim cand sunt altele mult mai mari ? Nu avem transport in comun, metroul nu ajunge oriunde, nu avem voie cu bicicleta in metrou, nu avem pe unde merge cu trotineta sau bicicleta, efectiv atunci cand mergem cu bicicleta suntem in pericol de a omori lume nevinovata pentru ca nu exista piste, NU EXISTA ALTERNATIVE REALE.

#84
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 17:01, said:

1. lipsa reala a parcarilor publice gratis sau nu - asta se rezolva in 2 ani cu lideri de care trebuie.
In 30 de ani nu s-a schimbat cu nimic.
Ce fel de lider trebuie ca sa se rezolve in 2 ani ?

#85
Louisy

Louisy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 24.02.2014

View PostAlexEn, on 20 martie 2019 - 16:26, said:

Nu e la ei responsabilitatea.
Responsabilitatea era la autoritatile care au dat ok-ul pe avizul de constructie pe o cladire fara locuri de parcare.
Intotdeauna cladirile au in documete toate locurile de parcare cerute de lege.
Cu care se intampla:
1. Legea cere un numar insuficient
2. Pot fi fictive, adica o masina reala intra acolo numai cu macaraua
3. Sunt desfiintate dupa constructie si transformate in altceva, locuinta, spatiu comercial.

Avand cele de mai sus, in continuare refuz sa cred ca oamenii care accepta sa cumpere asa ceva nu au nicio vina.

#86
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Ideea este simpla, cine a facut proiectul asta s-a gandit in felul urmator : sa facem oamenii sa renunte la masini, sa mearga cu STB sau pe jos, sau cu bicicleta dupa ce isi fac o asigurare de viata, dar STAI, daca oamenii renunta la masini:
1,canci impozit
2,canci taxe si impozite de la vanzarea benzinei
3.canci taxe si impozite de la piese de schimb
4.canci taxe si impozite de la salariile celor care lucreaza la magazine de piese, service auto, spalatorii, etc
5, BANI PIERDUTI !

Si ce a zis baiatul asta, hai sa facem niste taxe de parcare sa ne tina astia minte,si sa ne scoatem parleala, pai in zona 1, 100 de milioane pe an ? ( pe bani vechi vorbim)  800 si ceva de euro pe luna? SERIOS ? SA MOARA MATA, vi se pare normal ? de banii astia trebuie sa iti pazeasca masina personal un militian , sa iti faca doua spalari pe saptamana si primaria sa faca 10 boturi pe luna, hai ca m-au luat nervii, astia ne iau de prosti pana la moarte

Si daca tot nu reusesc sa ajunga la o  taxa de poluare hai sa o facem taxa de parcare poluare, sa fie treaba buna

P.S eu inca mai cred ca este o caterinca ieftina, cineva are boala pe proasta satului si vrea sa o termine

Edited by Platon, 20 March 2019 - 21:04.


#87
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 15:45, said:

Dacă nu o scoți la munca zilnic și sta cu zilele nemișcata poate ca ar trebui sa o duci într-o parcare (unde, evident, ai un loc închiriat).
Eu am avut un an de zile loc de parcare la 1km distanta de casa. Ulterior am găsit de închiriat la subsolul blocului unde locuiesc.
Right. Care parcare? Că le numeri pe degetele de la o mînă... realmente. Universitate, Inter, hruba de la Obor, Unirea.


View Postsfantu.dracu, on 20 martie 2019 - 16:50, said:

Nu. Dar în timpul zilei nu poți chema poliția că a parcat altcineva pe locul ăla.
Mă rog, poți, dar nu o să vină. Sau vin și te amendează pe tine.
Din document reiese altceva - ziua între 07.30 și 19.30 ai voie două ore la tarif de 10 lei după care ești taxat la 20 lei ora. Adică 220 lei pe zi. Cam tare...

View Post_-AppleS-_, on 20 martie 2019 - 20:34, said:

adica nu din aia pe trotuar ca sa dau peste pietoni ca apoi sa deschideti iar topic cu "Cum va descurcati cu bicicleta prin bucuresti" sau "Huoo bicicleta nu e o necesitate, nu ti-o permiti nu trebuie sa o ai urmata de tarif de 500 lei pe parcarea de biciclete" ).
Alea cu dungi galbene nu mai sînt piste de biciclete din 2013. Singurele piste de biciclete legale din București sînt cele de pe Calea Victoriei și Buzești. Sursa.

#88
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostPlaton, on 20 martie 2019 - 21:04, said:

5, BANI PIERDUTI !

Implicatiile economice pot fi cu mult mai mari si nu se rezuma numai la pierderile din exploatarea autoturismelor.
De la turism, pana la businessurile corporatiste, toate pot fi afectate. Dar cui ii pasa ?

Este mult mai simplu sa faci o hartie, decat sa construiesti parcari, pasaje, drumuri noi, sa nu emiti autorizatii de construire aiurea, etc.

Edited by pasilla, 21 March 2019 - 10:21.


#89
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005

View Postradunic, on 21 martie 2019 - 09:45, said:

Din document reiese altceva - ziua Ăźntre 07.30 și 19.30 ai voie două ore la tarif de 10 lei după care ești taxat la 20 lei ora. Adică 220 lei pe zi. Cam tare...
Poate n-am citit cu atenție, sau n-am înțeles corect.

Eu mă refeream la parcările pentru riverani pe care le-am echivalat cu cele de reședință. Că nu-mi imaginez că vor apărea peste noapte noi locuri de parcare.
Dar pot apărea noi reglementări pentru cele deja existente.

De exemplu, acum mai mulți ani când am închiriat eu loc de parcare în S3, nu scria nimic în regulament/contract despre vreo perioadă orară. Locul era al tău 24x7.
Acum s-a modificat regulamentul și între anumite ore poate parca și altcineva dar nu mai mult de 15 minute. :)

Edited by sfantu.dracu, 21 March 2019 - 11:02.


#90
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Exact la alea se referă și ei - zonele unde nu există parcări de reședință dar sînt marcate locuri de parcare pe marginea drumului. Exemplu - strada Biserica Enei. Acolo dai 500 pe lună și capeți dreptul de a parca noaptea și în weekend. De luni pînă vineri ziua ori iei mașina de acolo, ori plătești 220 pe zi.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate