Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum vă descurcați cu parcatul în București + propunere oficială de creștere a tarifelor de parcare
#55
Posted 20 March 2019 - 15:45
AlexEn, on 20 martie 2019 - 15:32, said:
Si ce faci? Dai ture cu masina toata ziua? Eu am avut un an de zile loc de parcare la 1km distanta de casa. Ulterior am găsit de închiriat la subsolul blocului unde locuiesc. |
#56
Posted 20 March 2019 - 15:59
StefanSC, on 20 martie 2019 - 15:02, said: Multumesc pentru explicatii... Un pic gaunoase in atitudine (daca mie imi pare ca nu imi iese nimic, de ce sa fac) si putin cam limitate in scop (la un "Nu o fac, deci vezi garduri puse asa cum le vezi. nu-ti place, nu o lua pe acolo." pot sa raspund cu "daca am treaba cu in zona aia si iti lovesc copilul ca era pe carosabil deoarece parintii s-au zgarcit la 500 de euro, nu ma jeneaza in nici un fel"), dar sunt o privire corecta asupra mentalitatii romanului si imi intaresc convingerea ca politicienii sunt doar o imagine a neamului limitat. ro_explorer, on 20 martie 2019 - 15:45, said: Dacă nu o scoți la munca zilnic și sta cu zilele nemișcata poate ca ar trebui sa o duci într-o parcare (unde, evident, ai un loc închiriat). Eu am avut un an de zile loc de parcare la 1km distanta de casa. Ulterior am găsit de închiriat la subsolul blocului unde locuiesc. AlexEn, on 20 martie 2019 - 15:32, said: Probleme sunt multiple in Bucuresti, de la infrastrctura neadaptata la numarul de locuitori si masini pana la avize de constructie date pe burta pentru cladiri uriase (locuinte sau birouri) pentru care nu sunt prevazute spatii suficiente de parcare Edited by Louisy, 20 March 2019 - 16:07. |
#57
Posted 20 March 2019 - 16:00
Ăia care parchează pe unde apucă deşi există loc de parcare la maxim 5 min de mers pe jos ar trebui amendeaţi serios. Dar din păcate nu se face
|
#58
Posted 20 March 2019 - 16:02
radunic, on 20 martie 2019 - 15:03, said:
Cantitatea de ipocrizie din motivarea aia e dincolo de orice limită: una din măsurile necesare pentru reducerea traficului auto urban este introducerea regimului de plată al parcărilor pe între teritoriul orașului dar abonamentele pentru riverani permit să parchezi mașina doar noaptea. Ziua trebuie s-o iei de acolo deci să circuli cu ea! Iar la varsta studentiei, atat pot acesti copii, ei nu s-au lovit de viata si au impresia ca masina e un moft, mai ales cand ei nu au. |
#59
Posted 20 March 2019 - 16:03
@ro_explorer
Ai uitat sa ne spui si cate parcari temporare sunt in Stockholm-ul ala.... Nu parcari de resedinta! ps. Quote Saptamana viitoare incep licitatiile pentru alte doua parcari subterane - Edgar Quinet si Piata Charles de Gaulle. Licitatiile sunt tot in forma concesiunii de lucrari si servicii, adica cu investitie atrasa din mediul privat. In total, aceste doua parcari totalizeaza peste 1.000 de locuri de parcare. Pana la sfarsitul anului, se vor licita si parcarile subterane de la Alba Iulia, Dorobanti, Walter Maracineanu, Esplanada Gara Baneasa si Piata Presei Libere. Aceste vor insuma un numar de aproximativ 6.000 de locuri de parcare. Cu peste 7.000 de locuri de parcare in subteran (in zone centrale si semicentrale) ce vor intra in circuitul public in urmatoarele 24 de luni, putem spune ca administratia <edited> este prima administratie locala a Bucurestiului din 1990 pana acum care a actionat in acest sens si care creaza primul network de parcari publice in Bucuresti. Ghici din ce an era saptaman asta viitoare Edited by Jammalan-the-Prophet, 20 March 2019 - 16:03. |
#60
Posted 20 March 2019 - 16:09
#62
Posted 20 March 2019 - 16:12
#63
Posted 20 March 2019 - 16:26
ro_explorer, on 20 martie 2019 - 15:45, said:
Dacă nu o scoți la munca zilnic și sta cu zilele nemișcata poate ca ar trebui sa o duci într-o parcare (unde, evident, ai un loc închiriat). Unde, mai exact? Da un exemplu concret. Louisy, on 20 martie 2019 - 15:59, said:
Sau, cand te muti undeva, te gandesti daca ai parcare. Daca nu ai, dar ai masina, cauti in alta parte. Si astfel se diferentiaza proprietatile in functie de ceea ce ofera. Sau dezvoltatorii sunt obligati de piata sa ofere cele necesare, asa cum nu o fac azi. Cred ca locul de parcare este printre ultimele criterii de care tin cont romanii cand inchiriaza/cumpara o locuinta. E posibil sa nu aiba masina la momentul respectiv, e posibil ca atunci cand se muta sa fie suficiente locuri si apoi sa se contruiasca masiv si locurile sa devina insuficiente. Sunt posibile si alte scenarii. Louisy, on 20 martie 2019 - 15:59, said:
Nu pot sa cred ca oamenii care inchiriaza birouri sau cumpara locuinta in astfel de cladiri noi nu au nicio responsabilitate. Adica ei vad bine ca nu e loc de parcare si totusi dau banii, cu dezinteres. Si apoi sa le rezolve primaria problema? Nu e la ei responsabilitatea. Responsabilitatea era la autoritatile care au dat ok-ul pe avizul de constructie pe o cladire fara locuri de parcare. |
#64
Posted 20 March 2019 - 16:27
Si ca sa mai facem nsite comparatii asa...
In 2014 primaria avea 2500 de locuri in administrare (nu vorbim de locurile adp) , mall-urile si supermarketurile avea de aproape 10 ori mai multe. In comparitie cu o tara civilizata, hai sa dam un exemplu aleatoriu...Stokholm..( ) unde vedem ca o singura companie administreaza 69 000 de locuri de parcare. Hai sa luam alte exemple.. Paris 700 000 de locuri de parcare (in total) Bucuresti 270 000 Amsterdam, ala cu bicicletele, are la 800 000 de locuitori 175 000 de locuri de parcare (nu vorbim de parcari aici) |
|
#65
Posted 20 March 2019 - 16:29
Jammalan-the-Prophet, on 20 martie 2019 - 16:03, said:
@ro_explorer Ai uitat sa ne spui si cate parcari temporare sunt in Stockholm-ul ala.... Nu parcari de resedinta! Exemplu (din acelasi Stockholm mirobolant): Centrul vechi (Gamla Stan). Cauta poze pe net ("gamla stan stockholm") si spune-mi cate masini vezi acolo. Apartamentele in zona aia costa cam 1-2 mil euro unul, FARA loc de parcare (care nici nu exista). Cei care locuiesc acolo ori au masinile in parcari de resedinta inchiriate (care nici macar nu se afla pe insula) ori nu au deloc masina. Un roman nu ar putea concepe asa ceva. Ar fi strigator la cer |
#66
Posted 20 March 2019 - 16:31
#67
Posted 20 March 2019 - 16:36
Jammalan-the-Prophet, on 20 martie 2019 - 16:31, said: Daca iti spun ca una din parcarile alea are mai multe locuri decat 5 cartiere din Bucuresti ma crezi? Dar vezi exemplul de mai sus cu parcarea goala si stradutele pline ... eu la atitudine aia ma refer. |
#68
Posted 20 March 2019 - 16:41
ro_explorer, on 20 martie 2019 - 16:36, said:
Dar vezi exemplul de mai sus cu parcarea goala si stradutele pline ... eu la atitudine aia ma refer. Let me quote myself again...and again..and again.. Jammalan-the-Prophet, on 12 martie 2019 - 17:21, said:
Rome has 2,874,038 residents and 2.8 million vehicles, 700,000 of them two-wheelers. Poate ma insel dar nu prea cred ca Caesar si Augustus au fost prea interesati de construirea de parcari. Si cu toate astea a dracului chestie Roma care conduce in numarul de masini per cap de locuitor nu e la fel de aglomerata ca Bucurestiul. Cum e posibila minunea asta? Hai sa iti spun o chestie, sunt bucurestean nascut aici, cu permis de la 18 ani, si cred ca am facut suficienti km in orasul asta in 20 si de ani. Dar nu imi aduc aminte in viata mea sa fi parcat mai mult de doua ori la Universitate. De ce? Pentru ca nu am avut treaba niciodata acolo!!!! Dar ma duc aproape saptamanal in S3 sa imi vizitez si rudele cu puficul si sa trec lunar pe la chiriasi si acolo si sa vreau sa platesc nu exista un loc de parcare!!!! UNU! Trebuie sa fiu nesimtit si sa las masina in kaufland cu toate ca nu am nici o treaba acolo. Toata lumea arata cu degetul la parcarile din centru de parca toata lumea acolo se duce, da unu nu realizeaza ca sunt mii de omaeni care vor sa parcheze in alte zone unde sunt 0 parcari. |
#69
Posted 20 March 2019 - 16:50
radunic, on 20 martie 2019 - 15:03, said: dar abonamentele pentru riverani permit să parchezi mașina doar noaptea. Ziua trebuie s-o iei de acolo deci să circuli cu ea! Mă rog, poți, dar nu o să vină. Sau vin și te amendează pe tine. |
|
#70
Posted 20 March 2019 - 16:53
djl, on 19 martie 2019 - 23:34, said:
Ţinând cont de jungla care e în Bucureşti, cum vă descurcaţi cu parcatul. La mine în zonă e crimă pentru cei care au maşină. Primăria vrea să ne facă suprize-suprize https://www3.pmb.ro/...552992577ph.pdf nu se arunca deloc la bani primaria, deci bagabonteala ca proiectul asta de hotarare nu exista nicaieri in lume, cum dracu sa ceri tu 500 de lei pe luna cand tu nu faci nimic pentru banii astia, si in conditiile in care salariul minim pe economie este 1200 de lei |
#71
Posted 20 March 2019 - 17:01
Jammalan-the-Prophet, on 20 martie 2019 - 16:41, said:
Let me quote myself again...and again..and again.. In S3 pe Pallady s-au construit acum vreo 8-9 ani locuri de parcare in doagonala, pe marginea bulevardului. Teoretic ar trebui ca lumea sa parcheze acolo si gata ... dar sunt dubluri pe banda 1 blocandu-i pe cei parcati regulamentar mai ales seara ... dar daca mergi 2 statii de metrou mai incolo , spre policolor, e pustiu. Sunt 2 probleme in bucuresti. 1. lipsa reala a parcarilor publice gratis sau nu - asta se rezolva in 2 ani cu lideri de care trebuie. 2. lipsa totala de civilizatie si respect in peste 50-60% din cetatenii capitalei. Astta din pacate nu se rezolva decat in 50-100 de ani prin educatie si inlocuire de generatii sau fortat - cu proiecte de lege ca cel pe care il discutam in fapt aici. |
#72
Posted 20 March 2019 - 17:02
ro_explorer, on 20 martie 2019 - 17:01, said:
Da, ai dreptate, situatia e dezastruoasa in Bucuresti pentru ca sange latin (adica lipsa de respect pentru cel de alaturi) si pentru ca lideri alesi "bine". In S3 pe Pallady s-au construit acum vreo 8-9 ani locuri de parcare in doagonala, pe marginea bulevardului. Teoretic ar trebui ca lumea sa parcheze acolo si gata ... dar sunt dubluri pe banda 1 blocandu-i pe cei parcati regulamentar mai ales seara ... dar daca mergi 2 statii de metrou mai incolo , spre policolor, e pustiu. Sunt 2 probleme in bucuresti. 1. lipsa reala a parcarilor publice gratis sau nu - asta se rezolva in 2 ani cu lideri de care trebuie. 2. lipsa totala de civilizatie si respect in peste 50-60% din cetatenii capitalei. Astta din pacate nu se rezolva decat in 50-100 de ani prin educatie si inlocuire de generatii sau fortat - cu proiecte de lege ca cel pe care il discutam in fapt aici. Deci cu proiecte din astea proaste si cretine se rezolva ceva ? Asta gandeste noua sa vechea generatie ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users