Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cum vă descurcați cu parcatul în București + propunere oficială de creștere a tarifelor de parcare

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#37
costinthebest

costinthebest

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 16.01.2007
La mine sunt câteva locuri de parcare de la primăria de sector, cred ca doar 15. Și ne încadram 2 sau 3 blocuri pentru ele după noua hotărâre locală de la sector, privind parcările.
Toată lumea parchează pe unde apucă, pe trotuar în special.
Sunt unii vecini care și-au pus plăcuță pe gard cu "nu parcați, parcarea interzisă" și bidoane cu apă să nu parcheze nimeni....pe trotuar ca e locul lor gratuit.
Am un vecin cu loc plătit, care folosește mașina, o dacie 1310 așa de des încât roțile au intrat în asfalt.
Am un vecin cu 3 mașini personale și un loc plătit, pe care îl ține ocupat cu masina de la muncă, restul pe trotuar.
Am un vecin pensionar din blocul de lângă cu loc plătit și nu îl folosește... și-a pus plăcuță pe gard lângă intrarea în bloc și parchează acolo pe trotuar. Să fie el aproape. Locul lui este gol și dacă îl ocupă cineva imediat sună la poliție.
La primarie mi se spune "nu avem locuri libere în zona dvs.".
Cica urmează să se facă în cartier o parcare subterană pe 2 nivele. Abia aștept, sincer aș plăti chiar și abonament 2,000 lei pe an pentru un loc full time sau după ora 17 (nu sunt în zona 0), chiar daca e la 400 m de bloc, decât să mă învârt în cartier jumătate de oră și să parchez pe unde apuc sau să mă cert cu alții care au locul lor pe trotuar de când s-au născut.

Edited by costinthebest, 20 March 2019 - 11:03.


#38
TruthHurts

TruthHurts

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 06.10.2018

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 10:55, said:

Civilizatia se face cu parul, altfel nu merge.
Aia nu-i civilizatie, e prostovaneala socialista. Prea ati ajuns sa puneti semnul egal intre tot felul de tampenii si civilizatie, doar fiindca altii sunt mai bogati.

#39
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postcostinthebest, on 20 martie 2019 - 11:00, said:

Sunt unii vecini care și-au pus plăcuță pe gard cu "nu parcați, parcarea interzisă" și bidoane cu apă să nu parcheze nimeni....pe trotuar ca e locul lor gratuit.
Priceless (alaturi de caramizi de BCA, galeti umplute cu ciment, etc).
Asta e motiv de turism. "Doriti sa vedeti cum isi marcheaza teritoriul masculul alfa de Bucuresti? City-break in capitala Romaniei"

View PostTruthHurts, on 20 martie 2019 - 11:01, said:

Aia nu-i civilizatie, e prostovaneala socialista.
Spune-i cum vrei dar cred ca ti-ar placea curatenia si civilizatia din Stockholm. Aia nu se obtine si nu se pastreaza cu gratuitati. E valabil in majoritatea oraselor vestice curate dar eu aici locuiesc, despre asta pot vorbi cu inima impacata. Nu vorbesc din reviste, ca altii.

Stii de cate ori a trebuit sa dau ture de bloc pentru a gasi un loc de parcare sau sa imi fie blocata masina, sau zgariata, in ultimii 6 ani + (de cand m-am mutat aici)? ZERO! Nu ti-ar placea sa fie asa si in Bucuresti? Pentru asta insa, trebuie marcat banu' prietene. Cu mocangeala obtii exact ce vezi pe strazile capitalei tale.

Edited by ro_explorer, 20 March 2019 - 11:20.


#40
TruthHurts

TruthHurts

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 06.10.2018

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 11:17, said:

Spune-i cum vrei dar cred ca ti-ar placea curatenia si civilizatia din Stockholm. Aia nu se obtine si nu se pastreaza cu gratuitati. E valabil in majoritatea oraselor vestice curate dar eu aici locuiesc, despre asta pot vorbi cu inima impacata. Nu vorbesc din reviste, ca alti)
Nu, nu multumesc, nu vreau nimic din stockholm. Chiar nimic, nimic, nimic.

Ce vezi tu acolo se obtine cu doua chestii:
- densitate a populatiei mult mai mica(stockholm nu are nici un mil. de locuitori dar o suprafata apropiata de bucuresti)
- o economie dezvoltata din care sugi taxe (si nici acelea nu trebuie sa fie la nivel scandinav)

Daca in Paris tariful maxim pe ora in centru e 4 euro, in Bucuresti nu are cum si de ce sa fie 2 eur! Nu mai intereseaza de neica-nimeni stockholm. Chiar deloc.

Deci nu, tarifele de parcare aberante nu sunt o solutie, dupa cum nu sunt nici amenzile aberante. Si nu se compara mere cu pere, aka orase cu densitate mica cu altele cu densitate mult mai mare.

#41
Louisy

Louisy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 24.02.2014

View Postro_explorer, on 20 martie 2019 - 10:55, said:

Civilizatia se face cu parul, altfel nu merge.
Ma intai sa ne intelegem asupra definitiei pentru civilizatie. Interzicerea masinilor nu e civilizatie in definitia mea.

#42
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007

View Postrichelieu, on 20 martie 2019 - 06:57, said:

In Weekend, Strada Doamnei geme de mașini parcate pe ambele părți, in condițiile in care parcarea de la universitate e ocupată 1/4.

Da boss, dar parcarea pe prima banda e gratis, la Universitate trebuie sa platesti. Ce afacere e asta...?

#43
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,850
  • Înscris: 20.05.2013

View Postcostinthebest, on 20 martie 2019 - 11:00, said:

La mine sunt câteva locuri de parcare de la primăria de sector, cred ca doar 15. Și ne încadram 2 sau 3 blocuri pentru ele după noua hotărâre locală de la sector, privind parcările.
Toată lumea parchează pe unde apucă, pe trotuar în special.
Sunt unii vecini care și-au pus plăcuță pe gard cu "nu parcați, parcarea interzisă" și bidoane cu apă să nu parcheze nimeni....pe trotuar ca e locul lor gratuit.
Am un vecin cu loc plătit, care folosește mașina, o dacie 1310 așa de des încât roțile au intrat în asfalt.
Am un vecin cu 3 mașini personale și un loc plătit, pe care îl ține ocupat cu masina de la muncă, restul pe trotuar.
Am un vecin pensionar din blocul de lângă cu loc plătit și nu îl folosește... și-a pus plăcuță pe gard lângă intrarea în bloc și parchează acolo pe trotuar. Să fie el aproape. Locul lui este gol și dacă îl ocupă cineva imediat sună la poliție.
La primarie mi se spune "nu avem locuri libere în zona dvs.".
Cica urmează să se facă în cartier o parcare subterană pe 2 nivele. Abia aștept, sincer aș plăti chiar și abonament 2,000 lei pe an pentru un loc full time sau după ora 17 (nu sunt în zona 0), chiar daca e la 400 m de bloc, decât să mă învârt în cartier jumătate de oră și să parchez pe unde apuc sau să mă cert cu alții care au locul lor pe trotuar de când s-au născut.

Sa stii ca eu mi-am gasit locul de parcare ocupat, fara numar in geam, si a trebuit sa parchez aiurea de vreo cateva ori. Am lasat biletele sub stergatoare, rugandu-i sa mute masina.. dar asta s-a intamplat doar in ziua urmatoare.

Ajung destul de tarziu acasa daca plec cu masina ( prefer sa plec de acasa dupa 9.30 si sa ma intoc dupa 8 seara cand se mai elibereaza orasul) si riscul sa parcheze cineva pe locul de la primarie e mare. Inteleg tentatia sa parchezi pe un loc gol, dar dat fiind ca e o parcare de resedinta, ma astept la un minim de bun simt, adica un telefon in geam!

#44
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View PostTruthHurts, on 20 martie 2019 - 11:29, said:

Nu mai intereseaza de neica-nimeni stockholm. Chiar deloc.
... spuse locuitorul super-metropolei Bucuresti Posted Image ... esti simpatic. Nici nu vreau sa imi imaginez nivelul frustrarii pe care o ai.
Eu zic caBucurestiul ar avea ceva de invatat de la neica-nimeni Stockholm, Helsinki, Copenhaga, Oslo ...

View PostLouisy, on 20 martie 2019 - 11:56, said:

Interzicerea masinilor nu e civilizatie in definitia mea.
Nu interzice nimeni masinile (ala e alt topic). E vorba de a avea trotuare de mers pe jos, cu copiii in carut sau de mana. E vorba de a circula pe 2 benzi pe soselele cu 2 benzi, nu pe o banda si aia chinuita pentru ca banda 1 e ocupata full de masini parcate in toate unghiurile.
E vorba de ordine, atat. Ordinea aduce fericire, chiar daca trebuie sa platesti pentru ea.

View PostTruthHurts, on 20 martie 2019 - 11:29, said:

Si nu se compara mere cu pere, aka orase cu densitate mica cu altele cu densitate mult mai mare.
Bucuresti: 1.836mil locuitori pe 228 km patrati. Plus cei temporar acolo, plus turisti, probabil 2, 2.2 mil asa, in medie.
Stockholm: 0.96 mil locuitori pe 188 km patrati. Plus cei temporari si (multi) turisti, probabil ca 1.2-1.4 mil asa, in medie.
Sa nu uitam sa Stockholm are vreo 30-40% din suprafata acoperita de ape ...

Parca nu vorbim de o diferenta de densitate asa mare la sfarsit, sau mi se pare mie ?

Vorbim in schimb de diferente uriase de nivel de civilizatie.

Edited by ro_explorer, 20 March 2019 - 12:23.


#45
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Documentul e facut cu picioarele... ca deobicei. Incompetenta "organului" da pe din-afara.

Avem parcarea pentru riverani ci rezervare in intervalul 19.30 - 7.30 - sa ii zicem abonament de noapte. Adica locurile ADP de azi. Nu se specifica ce se intampla dupa 7.30. Imi trebuie abonamentul de zi sau pot sa las masina parcata in continuare acolo?

De asemenea, daca ajung undeva in oras si las masina undeva, imi trebuie abonament de zi sau e de ajuns ca am abonament de noapte?

Unu' cu abonament de zi, ce face noaptea? Nu cumva are de platit ceva?


EDIT: parchez undeva pe la un 500m de bloc.

Edited by Quoriah, 20 March 2019 - 12:35.


#46
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

View PostTruthHurts, on 20 martie 2019 - 10:17, said:

Si ... let me guess... nici nu ai masina, si nici in bucuresti nu locuiesti.

Sunteti unii de emanati o gramada de frustrari si prostii, in evidenta stare de flagranta eroare...


Te-ar contrazice multi. Pe model vestic => au inceput sa se faca investitii tot mai multe in zone din afara oraselor, sau in zone mai izolate din oras => n-ai masina = ratezi destule joburi. In plus, nu mai zic de situatia absolut dezastruoasa a transportului public pe anumite rute, de aglomeratia extrema, iar din primavara pana la sfarsitul toamnei de caldura si transpiratia care trebuie indurate

Aia cu suburbiile e un model American copiat cam fără cap. Primele suburbii (înainte de W.W. 2) aveau tramvaie. Doar Shaker Heights (statul Ohio - bine, Shaker Heigts e un oraş de vreo 28.000 locuitori) mai are aşa ceva şi cred că pe la Toronto mai găseşti. Posibil ca totuşi unele să aibă linii de autobuze sau să mai găseşti o cale ferată.
La transportul în comun trebuia lucrat de mult. Pot să zic că faţă de acum 11 ani a cam involuat în Bucureşti.

#47
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Nu mai pot edita postul meu asa ca voi continua aici...

Document din 2008: strategia CGMB privind parcarea pe domeniul public

Spicuim din concluzii: avand in vedere gradul de ocupare a strazii de catre vehiculele parcate, care are drept rezultat blocajele in trafic, in prezent cea mai buna solutie ar fi diminuarea numarului de parcaje pe strada, incercarea eliminarii lor treptate si amenajarea a cat mai multe parcaje in afara strazii, de suprafata sau subterane.

11 ani mai tarziu, acelasi c*cat.

#48
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Prin eliminarea treptata se refereau la un interval mult mai mare decat te-ai asteptat tu ... 100 de ani poate ?

#49
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Doua exemple:

1) Ditamai parcarea vizavi de Palatul Copiilor in sector 4. Momentan gratis. Locatarii de la blocurile de vizavi parcheaza  pe stradute unde de-abia au loc o masina si un pieton. Bonus: stradutele sunt cu sens unic, dar pe locatari ii doare fix in pix de asta. Jackpot: in WE, toti cei ce vin in parc la Tineretului parcheaza masina pana in buza intersectiei cu Sincai, blocheaza strada Piscului, orice doar sa nu foloseasca parcarea existenta (cred ca e boicot pentru ca au transformat un teren viran plin de gunoaie in parcare...). Orice doar sa nu mearga pe jos 5 minute in plus.

2) "Suburbie" a Bucurestiului, cu strazi de o banda pe sens, fara trotoar( ca toti si-au pus gardul in buza strazii... proprietarii ploii...). Toata lumea are locuri de parcare in curte, insa e prea greu sa deschizi portile, sa bagi masina, sa inchizi portile. Rezultat: slalom printre pieton si masini parcate. Bonus: unul care se ocupa cu samsaria auto si parcheaza 5-10 masini ... Jackpot: unul pasionat de BMW ursulet care are vreo 4 rable facute bucati pe care trebuie sa le eviti.


Ca sa raspund intrebarii originale: Greu ma descurc cu parcarea in Bucuresti daca nu vreau sa fiu un nesimtit. Trebuie rabdare, putina planificare si luat mereu un timp de rezerva. Asa e cand ai de-a face cu o natie lenesa, ingamfata si incapabila sa gandeasca mai departe de nevoile imediate si instinctele animalice...

#50
Louisy

Louisy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 24.02.2014

View PostStefanSC, on 20 martie 2019 - 14:14, said:

2) "Suburbie" a Bucurestiului, cu strazi de o banda pe sens, fara trotoar( ca toti si-au pus gardul in buza strazii... proprietarii ploii...). Toata lumea are locuri de parcare in curte, insa e prea greu sa deschizi portile, sa bagi masina, sa inchizi portile. Rezultat: slalom printre pieton si masini parcate. Bonus: unul care se ocupa cu samsaria auto si parcheaza 5-10 masini ... Jackpot: unul pasionat de BMW ursulet care are vreo 4 rable facute bucati pe care trebuie sa le eviti.
In aceasta situatie sunt niste aspecte care nu se vad imediat pentru un necunoscator.

Mai intai, pentru retragere nu te despagubeste nimeni si terenul respectiv are un statut ambiguu: iti apartine, dar e dincolo de gard, deci trebuie sa-l ingrijesti, insa primaria nu e obligata sa faca nimic pe el. Desi nu e obligata sa faca nimic, toti furnizorii de utilitati vor folosi aceasta bucata a ta, din nou fara sa te despagubeasca in niciun fel. Confruntat cu aceasta situatie, pe banii tai, iti garantez ca alegerea nu mai e atat de simpla ca atunci cand te uiti la gardul altuia. Normal era ca primaria sa exproprieze, cu despagubire, aceste suprafete, din moment ce practic devin teren public. Nu o fac, deci vezi garduri puse asa cum le vezi. nu-ti place, nu o lua pe acolo. Proprietarii nu se vor supara ca e mai liniste si mai putin trafic.

Legat de parcatul in strada, e un efect in cascada: daca unul incepe sa parcheze in strada mai mult decat e bucata lui din fata casei, cum sunt samsarul sau "mecanicul auto" din exemplul tau, atunci in fata celor care sunt civilizati si parcheaza in curte vor veni altii. Care vor tranti portiere, vor vorbi tare noaptea, vor face mizerie si vor ocupa un loc chiar cand ai nevoie de spatiu pentru camionul cu mobila sau pentru musafiri. Atunci o dai dracului de civilizatie si ocupi preventiv locul din fata casei tale, ca sa nu ti-l ocupe altul venit de aiurea. Asta s-ar putea regla numai daca ar fi strict interzis parcatul pe strada acolo unde sunt spatii in curte sau daca nu ar avea altii dreptul sa vina de aiurea si sa ocupe locul din fata unei case care nu le apartine.

#51
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
@Louisy:

Multumesc pentru explicatii... Un pic gaunoase in atitudine (daca mie imi pare ca nu imi iese nimic, de ce sa fac) si putin cam limitate in scop (la un "Nu o fac, deci vezi garduri puse asa cum le vezi. nu-ti place, nu o lua pe acolo." pot sa raspund cu "daca am treaba cu in zona aia si iti lovesc copilul ca era pe carosabil deoarece parintii s-au zgarcit la 500 de euro, nu ma jeneaza in nici un fel"), dar sunt o privire corecta asupra mentalitatii romanului si imi intaresc convingerea ca politicienii sunt doar o imagine a neamului limitat.

#52
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005
Cantitatea de ipocrizie din motivarea aia e dincolo de orice limită:
una din măsurile necesare pentru reducerea traficului auto urban este introducerea regimului de plată al parcărilor pe între teritoriul orașului
dar abonamentele pentru riverani permit să parchezi mașina doar noaptea. Ziua trebuie s-o iei de acolo deci să circuli cu ea!

#53
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Pai în felul asta se descurajează ținutul străzii ocupate dacă nu circuli cu masina. E de bun simt.

#54
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Si ce faci? Dai ture cu masina toata ziua?
Probleme sunt multiple in Bucuresti, de la infrastrctura neadaptata la numarul de locuitori si masini pana la avize de constructie date pe burta pentru cladiri uriase (locuinte sau birouri) pentru care nu sunt prevazute spatii suficiente de parcare, la care se adauga lipsa de educatie (daca stii ca nu e locul tau de parcare, lasa in geam un numar de telefon) si bun simt (nu incurca circulatia, nu bloca trotuarul) si comoditatea (decat sa ma deplasez pe jos cateva sute de metri sau cu transport in comun, mai bine cu masina).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate