Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aventura numita Instalarea Servicii RDS
Last Updated: Jun 14 2019 19:55, Started by
zizooboy
, Mar 17 2019 10:42
·
0
#1
Posted 17 March 2019 - 10:42
Dupa numeroase incercari,postez si aici ca altii sa nu pateasca ca mine
Deci in 30 Ianuarie semnez contractul,cu conditia ca pana in 1 martie sa vina sa traga cablul ala care e la 10 m de casa,fiind la tara,stau la casa,pentru ca la 1 martie imi expira vechiul contract,si sa nu ma aflu in situatia ca o sa raman fara nici un serviciu,se dau asigurari ca pana in 1 martie vin baietii de la instalari. Bunn,stiind ca in Romania lucrurile se misca greu in 15 feb dau primul telefon,in care mentionez ca la 1 martie o sa raman fara servicii,si iar mi se dau asigurari ca vin baietii (greseala mea aici a fost ca trebuia sa notific telekom sa merg in prelungire cu vechiul contract ca sa nu raman fara net si tv,dar eu fiind obisnuit ca atunci cand semnezi un contract,se rezolva repede). Din acel moment,am sunat 2-3 ori pe saptamana,plus deplasari la birou la Digi,aceleasi asigurari ca vin baietii.La sfarsitul lunii februarie intr-unul din apeluri,mi se spune ca am avut o programare in 21 feb,bineinteles nu a venit nimeni,ca nu stie ce sa intamplat bla bla.Deja eu eram panica,raman fara servicii,ceea ce sa si intamplat la 1 martie. Ok,la inceputul lunii martie am fost plecat o saptamana,bineinteles,nu sa intamplat nimic,am inceput sa caut solutii,am ajuns pana aici pe forum,am vorbit si cu Digi_Helper,care in data de 13 martie,a confirmat o programare pe de de 16,adica ieri,dar bineinteles,nu a venit nimeni,am sunat la Digi,mi sa luat nr de telefon,ca sunt in zona,si lucreaza pana la ora 20 si sigur vin,nu a venit nimeni,fara nici macar sa primesc o explicatie ceva acolo.Mentionez ca de cand am semnat contractul nu am fost sunat niciodata de la Digi,de fiecare data am sunat eu. Sa recapitulam: dupa 2 programari, zeci de telefoane si deplasari, sunt fara net si tv,habar nu am cand o sa vina,asa ca cel mai probabil o sa reziliez contractul,si revin la telekom,macar ei vin si rezolva in 2-3 zile ) Este absolut jenant ca o companie de talia Digi sau ma rog cum se prezinta ei,sa aiba asemenea servicii execrabile in raport cu clientii lor,nu ai absolut nici o scuza,decat ca nu iti pasa. Pe viitor cei care vor sa se aboneze la Digi,mai ales daca sunteti la tara,faceti-va abonamentul din timp,ca sa nu luati teapa. Da stiu ca sunt trecute in contract 90 de zile,dar bineinteles tot ei mi-au spus ca nu dureaza atat Ps: Fapt divers, am lucrat 5 ani,in Anglia,si de fiecare data cand am semnat un contract,instalarea a durat maxim o saptamana,intr-un oras de peste 1 milion de oameni. |
#2
Posted 17 March 2019 - 10:47
Pai nu e teapa ! e lipsa de implicare. So' la alti ca are balta peste,doar daca ofera ceva mai bun la pret mai redus .....mai asteapta.
|
#3
Posted 17 March 2019 - 10:52
Din punctul meu de vedere am luat teapa,noroc ca mi-am suspendat afacerea online in februarie ca altfel era si mai rau,eu nu prea am de ales,in zona unde sunt decat Telekom pe un line de 10 mb, si RDS vroiam RDS normal,dar la cum decurg lucrurile, raman la Telekom.
|
#4
Posted 17 March 2019 - 10:54
Dar cine ti-a zis tie ca daca expira contractul ramai fara servicii? Eu am contractul expirat de 5 ani si merg bine mersi toate, am fost sunat de sute de ori ca mi se opresc daca nu fac prelungire si le-am zis ca nu fac, sa le opreasca daca au curaj....bineinteles ca n-au cum sa le opresca din moment ce le platesc. La fel si cu enelul, ca daca nu prelungesc bla bla bla....pa, nu se taie nimic atata timp cat platesti
|
#5
Posted 17 March 2019 - 10:59
Cel putin in cazul meu,am fost sunat de la Telekom daca vreau sa prelungesc si am zis ca nu,si ei mi-au spus ca de la 1 martie se opresc serviciile(datorita faptului ca semnasem un contract deja cu Digi),asa cum am mai zis aici a fost greseala mea ca m-am gandit ca nu o sa fie cazul
|
#6
Posted 17 March 2019 - 11:03
Si dupa 5 ani de Anglia nu ai avut bani sa platesti vechiul abonament, sanu reziliezi inainte sa instaleze digi, mai ales ca scrie in contract 90 de zile? Ce ti-a spus o fatuca la telefon, nu prea are relevanta, ea nu cunoaste situatia reala din teren. Digi cand are o lucrare mare si urgenta undeva, aduna oamenii din toata tara, cei din teritoriu ramandescoperiti, doar cu personalul pt servicii de urgenta.
|
#7
Posted 17 March 2019 - 11:05
salut,
sunt de compatimit cei de la ""servicii"" DIGI....la mine a durat mutarea de la o adresa la alta, cam 2 kilometri, in acelasi oras, 6 LUNI calendaristice. nesimtire mai mare nu am vazut, dar asta este.....mai bine sa nu ai nevoie. |
#8
Posted 17 March 2019 - 11:12
zizooboy, on 17 martie 2019 - 10:59, said:
ei mi-au spus ca de la 1 martie se opresc serviciile(datorita faptului ca semnasem un contract deja cu Digi) laurentiu_florin, on 17 martie 2019 - 11:05, said:
sunt de compatimit cei de la ""servicii"" DIGI.... |
#9
Posted 17 March 2019 - 11:19
Hai sa nu deviem de la subiect,eu am gresit cand nu am prelungit cu Telekom,nu am spus altceva,dar aici e vorba de calitatea serviciilor RDS, si la altii spun ca dureaza 60-90 de zile si te rezolva intr-o saptamana, dupa 2 programari facute si confirmate,ca vin sigur, si dupa nimic,sa spui ca e normal,cel putin pentru mine nu este.
Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 11:20. |
#10
Posted 17 March 2019 - 11:27
|
#11
Posted 17 March 2019 - 11:54
#12
Posted 17 March 2019 - 11:54
Nu trebuia sa prelungesti nimic, se prelungeste automat, pana cand reziliezi tu. Ca te suna, iti fac tot felul de.superoferte sa te lege inca un an,doi, mai ales cand in zona exista oferte mult mai ok, e alta treaba. Ce treaba are digi? Poti fi abonat la toti furnizorii din zona, telecom nu are de unde stii ca tu vrei la digi, daca nu ai zis tu ca vrei sa renunti la ei, c ai facut contract cu digi, deci, repet, nu ei ti-au taiat macaroana, tu le-ai cerut-o, ca te-ai zgarcit sa mai platesti o luna in plus.
|
#13
Posted 17 March 2019 - 12:00
http://storagedigiro..._Ed-2-rev-1.pdf
pct 4.1.1.... astepti 180 zile si abia atunci cred ca ii poti reclama. Uite, e de tinut minte pe viitor, ii faci sa isi asume in contract ca vin mai repede. La observatii undeva. |
#14
Posted 17 March 2019 - 12:05
Sa ne intelegem, nu le-am spus celor de la Telekom ca am facut contract cu Digi,m-am ,,zgarcit'' ) in baza faptului ca cei de la Digi vin,cum tot ei au facut doua programari pentru instalare,asa cum ei au afirmat,daca stiam ca ajungeam aici,normal ca lasam Telekom-ul sa mearga )
Cand cei de la Digi vin si spun ca este programare,ca vin,si vine ziua respectiva,si nu apar,dupa ce mai fac programarea? Asa la misto?Aici e problema,daca fac programare pentru instalare trebuia sa vina. Corect trebuia cand am semnat contractul sa trec la observatii,sa specific ca sa vina in intervalul X de timp. Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 12:11. |
#15
Posted 17 March 2019 - 12:19
Nu au oameni de teren. La mine au venit sa instaleze fibra, din alt judet, detasati.
De ce nu au oameni...e alta discutie! |
|
#16
Posted 17 March 2019 - 12:22
zizooboy, on 17 martie 2019 - 12:05, said:
Sa ne intelegem, nu le-am spus celor de la Telekom ca am facut contract cu Digi,m-am ,,zgarcit'' ) in baza faptului ca cei de la Digi vin,cum tot ei au facut doua programari pentru instalare,asa cum ei au afirmat,daca stiam ca ajungeam aici,normal ca lasam Telekom-ul sa mearga ) Cand cei de la Digi vin si spun ca este programare,ca vin,si vine ziua respectiva,si nu apar,dupa ce mai fac programarea? Asa la misto?Aici e problema,daca fac programare pentru instalare trebuia sa vina. Corect trebuia cand am semnat contractul sa trec la observatii,sa specific ca sa vina in intervalul X de timp. |
#17
Posted 17 March 2019 - 12:31
#18
Posted 17 March 2019 - 12:45
Ce sa reclame, din moment ce in contract scrie clar, 90 zile? Ca o pitipoanca de la pr i-ar fi zis ca poate vor veni mai repede?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users