Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Aventura numita Instalarea Servicii RDS

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#1
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Dupa numeroase incercari,postez si aici ca altii sa nu pateasca ca mine :)

Deci in 30 Ianuarie semnez contractul,cu conditia ca pana in 1 martie sa vina sa traga cablul ala care e la 10 m de casa,fiind la tara,stau la casa,pentru ca la 1 martie imi expira vechiul contract,si sa nu ma aflu in situatia ca o sa raman fara nici un serviciu,se dau asigurari ca pana in 1 martie vin baietii de la instalari.

Bunn,stiind ca in Romania lucrurile se misca greu in 15 feb dau primul telefon,in care mentionez ca la 1 martie o sa raman fara servicii,si iar mi se dau asigurari ca vin baietii (greseala mea aici a fost ca trebuia sa notific telekom sa merg in prelungire cu vechiul contract ca sa nu raman fara net si tv,dar eu fiind obisnuit ca atunci cand semnezi un contract,se rezolva repede).

Din acel moment,am sunat 2-3 ori pe saptamana,plus deplasari la birou la Digi,aceleasi asigurari ca vin baietii.La sfarsitul lunii februarie intr-unul din apeluri,mi se spune ca am avut o programare in 21 feb,bineinteles nu a venit nimeni,ca nu stie ce sa intamplat bla bla.Deja eu eram panica,raman fara servicii,ceea ce sa si intamplat la 1 martie.

Ok,la inceputul lunii martie am fost plecat o saptamana,bineinteles,nu sa intamplat nimic,am inceput sa caut solutii,am ajuns pana aici pe forum,am vorbit si cu Digi_Helper,care in data de 13 martie,a confirmat o programare pe de de 16,adica ieri,dar bineinteles,nu a venit nimeni,am sunat la Digi,mi sa luat nr de telefon,ca sunt in zona,si lucreaza pana la ora 20 si sigur vin,nu a venit nimeni,fara nici macar sa primesc o explicatie ceva acolo.Mentionez ca de cand am semnat contractul nu am fost sunat niciodata de la Digi,de fiecare data am sunat eu.

Sa recapitulam: dupa 2 programari, zeci de telefoane si deplasari, sunt fara net si tv,habar nu am cand o sa vina,asa ca cel mai probabil o sa reziliez contractul,si revin la telekom,macar ei vin si rezolva in 2-3 zile :))

Este absolut jenant ca o companie de talia Digi sau ma rog cum se prezinta ei,sa aiba asemenea servicii execrabile in raport cu clientii lor,nu ai absolut nici o scuza,decat ca nu iti pasa.

Pe viitor cei care vor sa se aboneze la Digi,mai ales daca sunteti la tara,faceti-va abonamentul din timp,ca sa nu luati teapa.
Da stiu ca sunt trecute in contract 90 de zile,dar bineinteles tot ei mi-au spus ca nu dureaza atat :)

Ps: Fapt divers, am lucrat 5 ani,in Anglia,si de fiecare data cand am semnat un contract,instalarea a durat maxim o saptamana,intr-un oras de peste 1 milion de oameni.

#2
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Pai nu e teapa ! e lipsa de implicare. So' la alti ca are balta peste,doar daca ofera ceva mai bun la pret mai redus .....mai asteapta.

#3
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Din punctul meu de vedere am luat teapa,noroc ca mi-am suspendat afacerea online in februarie ca altfel era si mai rau,eu nu prea am de ales,in zona unde sunt decat Telekom pe un line de 10 mb, si RDS vroiam RDS normal,dar la cum decurg lucrurile, raman la Telekom.

#4
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
Dar cine ti-a zis tie ca daca expira contractul ramai fara servicii? Eu am contractul expirat de 5 ani si merg bine mersi toate, am fost sunat de sute de ori ca mi se opresc daca nu fac prelungire si le-am zis ca nu fac, sa le opreasca daca au curaj....bineinteles ca n-au cum sa le opresca din moment ce le platesc. La fel si cu enelul, ca daca nu prelungesc bla bla bla....pa, nu se taie nimic atata timp cat platesti

#5
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Cel putin in cazul meu,am fost sunat de la Telekom daca vreau sa prelungesc si am zis ca nu,si ei mi-au spus ca de la 1 martie se opresc serviciile(datorita faptului ca semnasem un contract deja cu Digi),asa cum am mai zis aici a fost greseala mea ca m-am gandit ca nu o sa fie cazul :)

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si dupa 5 ani de Anglia nu ai avut bani sa platesti vechiul abonament, sanu reziliezi inainte sa instaleze digi, mai ales ca scrie in contract 90 de zile? Ce ti-a spus o fatuca la telefon, nu prea are relevanta, ea nu cunoaste situatia reala din teren. Digi cand are o lucrare mare si urgenta undeva, aduna oamenii din toata tara, cei din teritoriu ramandescoperiti, doar cu personalul pt servicii de urgenta.

#7
laurentiu_florin

laurentiu_florin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 02.05.2007
salut,

sunt de compatimit cei de la ""servicii"" DIGI....la mine a durat mutarea de la o adresa la alta, cam 2 kilometri, in acelasi oras, 6 LUNI calendaristice.
nesimtire mai mare nu am vazut, dar asta este.....mai bine sa nu ai nevoie.

#8
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 10:59, said:

ei mi-au spus ca de la 1 martie se opresc serviciile(datorita faptului ca semnasem un contract deja cu Digi)
ce treaba au ei ca ai semnat tu cu digi, poti sa semnezi cu toti operatorii, treaba e ca nu se opresc decat daca reziliezi tu, altfel nu, ca nu sunt ei prosti sa iti opreasca serviciul in loc sa iti ia banii

 laurentiu_florin, on 17 martie 2019 - 11:05, said:

sunt de compatimit cei de la ""servicii"" DIGI....
nu ei sunt de compatimit, ci clientul care sufera, pe ei ii doare in cur stai linistit

#9
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Hai sa nu deviem de la subiect,eu am gresit cand nu am prelungit cu Telekom,nu am spus altceva,dar aici e vorba de calitatea serviciilor RDS, si la altii spun ca dureaza 60-90 de zile si te rezolva intr-o saptamana, dupa 2 programari facute si confirmate,ca vin sigur, si dupa nimic,sa spui ca e normal,cel putin pentru mine nu este.

Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 11:20.


#10
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 10:42, said:

Da stiu ca sunt trecute in contract 90 de zile, dar bineinteles tot ei mi-au spus ca nu dureaza atat Posted Image
La mine a durat *9-10 luni pana au venit sa imi monteze !
Noroc ca aveam antena Yagi  :)


*in urma cu 10-11 ani

#11
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,445
  • Înscris: 10.08.2005

 super8, on 17 martie 2019 - 11:27, said:

La mine a durat *9-10 luni pana au venit sa imi monteze !
Noroc ca aveam antena Yagi  Posted Image


*in urma cu 10-11 ani
eu am avut noroc, 15 august - 27 decembrie, nici nu mai stiu cate contracte refacute si "renegociate"

#12
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Nu trebuia sa prelungesti nimic, se prelungeste automat, pana cand reziliezi tu. Ca te suna, iti fac tot felul de.superoferte sa te lege inca un an,doi, mai ales cand in zona exista oferte mult mai ok, e alta treaba. Ce treaba are digi? Poti fi abonat la toti furnizorii din zona, telecom nu are de unde stii ca tu vrei la digi, daca nu ai zis tu ca vrei sa renunti la ei, c ai facut contract cu digi, deci, repet, nu ei ti-au taiat macaroana, tu le-ai cerut-o, ca te-ai zgarcit sa mai platesti o luna in plus.

#13
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 02.05.2008
http://storagedigiro..._Ed-2-rev-1.pdf

pct 4.1.1.... astepti 180 zile si abia atunci cred ca ii poti reclama.
Uite, e de tinut minte pe viitor, ii faci sa isi asume in contract ca vin mai repede. La observatii undeva.

#14
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019
Sa ne intelegem, nu le-am spus celor de la Telekom ca am facut contract cu Digi,m-am ,,zgarcit'' Posted Image) in baza faptului ca cei de la Digi vin,cum tot ei au facut doua programari pentru instalare,asa cum ei au afirmat,daca stiam ca ajungeam aici,normal ca lasam Telekom-ul sa mearga Posted Image)

Cand cei de la Digi vin si spun ca este programare,ca vin,si vine ziua respectiva,si nu apar,dupa ce mai fac programarea? Asa la misto?Aici e problema,daca fac programare pentru instalare trebuia sa vina.

Corect trebuia cand am semnat contractul sa trec la observatii,sa specific ca sa vina in intervalul X de timp.

Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 12:11.


#15
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Nu au oameni de teren. La mine au venit sa instaleze fibra, din alt judet, detasati.

De ce nu au oameni...e alta discutie!

#16
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 zizooboy, on 17 martie 2019 - 12:05, said:

Sa ne intelegem, nu le-am spus celor de la Telekom ca am facut contract cu Digi,m-am ,,zgarcit'' Posted Image) in baza faptului ca cei de la Digi vin,cum tot ei au facut doua programari pentru instalare,asa cum ei au afirmat,daca stiam ca ajungeam aici,normal ca lasam Telekom-ul sa mearga Posted Image)

Cand cei de la Digi vin si spun ca este programare,ca vin,si vine ziua respectiva,si nu apar,dupa ce mai fac programarea? Asa la misto?Aici e problema,daca fac programare pentru instalare trebuia sa vina.

Corect trebuia cand am semnat contractul sa trec la observatii,sa specific ca sa vina in intervalul X de timp.
Fa o reclamație la ANPC.

#17
zizooboy

zizooboy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.03.2019

 Nimcid25, on 17 martie 2019 - 12:22, said:

Fa o reclamație la ANPC.

Da,maine dimineata.

#18
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ce sa reclame, din moment ce in contract scrie clar, 90 zile? Ca o pitipoanca de la pr i-ar fi zis ca poate vor veni mai repede?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate