Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Flacara albastra - Kia Ceed 1.4T-GDI 140CP First Edition Blue Flame
Last Updated: Dec 07 2019 16:37, Started by
dasca
, Mar 12 2019 10:41
·
0
#55
Posted 19 March 2019 - 17:35
Compar cu un Mini Cabrio 1.5 Turbo, condus anul trecut cam 1200km(in 2 zile). Mi s-a parut cea mai fun masina condusa pana acum dintre masinile pe platforma de compacte. Cred ca am mai zis, dintre modelele noi in clasa asta(sau cu aceeasi platforma) am testat vreo cateva: Mini Cabrio, A-Klass/GLA, Golf VII, Ceed, Astra K, Hyundai I30. Dintre toate, cea mai precisa mi s-a parut Mini-ul(roti 18), dupa care foarte apropiate Ceed(roti 17), Golf(roti 16) si A-Klass(roti 16), iar apoi Astra(roti 17) si I30(roti 15).
Asta a fost senzatia mea, nu sunt nici pe departe expert. Nici n-a fost condus in aceleasi conditii sau la perioada foarte apropiata una de alta(exceptie Ceed si Astra). |
#56
Posted 20 March 2019 - 08:15
Am uitat sa mentionez ceva la capitolul minusuri(ma rog, sistemul functioneaza cum a fost proiectat). Sistemul de mentinere a benzii in general functioneaza bine, am si facut vreo cateva teste de curiozitate sa-l vad cum reactioneaza. Cu toate astea, la mers pe drumuri de munte prin Austria si Cehia(ma refer la drumuri fara banda de delimitare sensuri de circulatie, doar cu marcaj pt marginea drumului) are tendinta sa te "impinga" pe mijlocul drumului. Asa ca in situatii de genul asta e mai bine sa fie dezactivat.
|
#57
Posted 20 March 2019 - 10:50
Pai, din cate stiu conteaza banda care limiteaza sensurile. Nu prea are cum sa isi de-a seama care este mijlocul, in cazul tau, avand in vedere ca nu exista banda care sa delimuteze sensurile de trafic.
Cred ca asa fac toate aceste sisteme, indiferent de marca. Colegii care au masini cu acest sistem cred ca iti pot raspunde clar. |
#58
Posted 20 March 2019 - 11:48
Sunt convins ca asa e, era mai mult o atentionare pentru ceilalti. Eu mi-am invatat lectia, pe drumuri de genul asta dezactivez sistemul.
|
#59
Posted 20 March 2019 - 12:17
Repet intrebarea din postarea mea anterioara (o adaugasem ulterior si nu cred ca ai apucat s-o vezi): mi se pare mie din poze sau are si iluminare la picioare in fata?
|
#60
Posted 20 March 2019 - 13:42
dasca, on 20 martie 2019 - 08:15, said:
Am uitat sa mentionez ceva la capitolul minusuri(ma rog, sistemul functioneaza cum a fost proiectat). Sistemul de mentinere a benzii in general functioneaza bine, am si facut vreo cateva teste de curiozitate sa-l vad cum reactioneaza. Cu toate astea, la mers pe drumuri de munte prin Austria si Cehia(ma refer la drumuri fara banda de delimitare sensuri de circulatie, doar cu marcaj pt marginea drumului) are tendinta sa te "impinga" pe mijlocul drumului. Asa ca in situatii de genul asta e mai bine sa fie dezactivat. |
#61
Posted 20 March 2019 - 18:19
#62
Posted 27 March 2019 - 12:24
Am mai adaugat ceva km weekend-ul trecut cu un drum Viena-Graz si retur. Cam 400km(autostrada), iar consumul de pe CB a fost 6.4. Am si un greier undeva pe partea dreapta(se aude doar la viteze mai mari) dar n-am remarcat inca daca e vreun plastic sau vreo pietricica prinsa pe undeva. N-am avut timp zilele astea sa ma uit, dar in weekend ajung in Romania la parintii mei si voi investiga.
In urmatoarele 9-10 zile voi adauga cam 3000km la odometru, in conditii diverse(autostrada, oras - Timisoara, drumuri nationale) asa ca probabil voi avea ceva impresii de impartasit la intoarcere. |
#63
Posted 27 March 2019 - 12:56
@Dasca, am o intrebare. Astazi, am vazut pe sosea un Ceed nou. Cem-a mirat a fost faptul ca luminile de zi de pe spate (de care au tot facut caz ca sunt prima marca cu asa ceva) nu erau prezente! Adica nu era nimic pornit, nicio lumina. Care e faza pana la urma, exista sau nu? Ma gandesc ca, daca,erau, ar fi trebuit sa se aprinda automat, ca si cele de pe fata.
|
#64
Posted 27 March 2019 - 13:32
Habar n-am, nu m-am uitat. De regula le tin pe AUTO si nu-mi bat capul. Daca imi aduc aminte diseara cand ajung la masina ma uit.
|
|
#65
Posted 27 March 2019 - 14:39
Sunt lumini de zi, pe spate. Daca iti aduci aminte, te rog, verifica.
Spor! |
#66
Posted 27 March 2019 - 14:45
Hannibal_od, on 27 martie 2019 - 12:56, said:
@Dasca, am o intrebare. Astazi, am vazut pe sosea un Ceed nou. Cem-a mirat a fost faptul ca luminile de zi de pe spate (de care au tot facut caz ca sunt prima marca cu asa ceva) nu erau prezente! Adica nu era nimic pornit, nicio lumina. Care e faza pana la urma, exista sau nu? Ma gandesc ca, daca,erau, ar fi trebuit sa se aprinda automat, ca si cele de pe fata. Edited by MusafirulCreativ, 27 March 2019 - 14:53. |
#67
Posted 27 March 2019 - 14:50
Salut. Luminile de zi de pe spate se aprind în momentul în care farurile sunt setate pe auto.
|
#68
Posted 27 March 2019 - 15:23
@MusafirulCreativ, @NumberCruncher Se prea poate sa nu fi fost in pozitia AUTO. Masina era in fata mea, nu am avut posibilitatea sa il ajung ca sa vad cum sunt farurile.
Dasca, scuze pt offtopic! |
#69
Posted 31 March 2019 - 00:42
Pot sa confirm, luminile spate se aprind pe AUTO.
Tocmai am terminat 3 zile pline de condus in care am facut cam 2400km pe traseul Viena-Nurnberg-Herborn-Viena-Valea Jiului. Ma declar super incantat de motor si stabilitatea masinii. Am parcurs km astia fiind 3 oameni in masina si bagaje pe unde am avut loc, cu bancheta rabatata doua treimi si umpluta pana sus la plafon - in portbagaj si pe partea rabatata. Ba chiar am avut plin inclusiv locul rotii de rezerva cu ce-am putut inghesui pe acolo. In conditiile astea, am alergat-o cat s-a putut prin Germania pe A3 si A45(autostrazi fara limita de viteza pe multe sectoare), in functie de cat a permis traficul. Pe cei 1600km Viena-Herborn-Viena, am avut o medie de 104km/h cu toate ca au fost destule portiuni de lucrari unde nu s-a putut depasi 80-90km/h. Practic, am mers cu 140-170 prin Germania pe unde s-a putut, iar prin Austria 137 pe CC(din motive de limite de viteza). Motorul s-a miscat excelent, accelereaza bine chiar si la viteze peste 150km/h iar stabilitatea mi s-a parut excelenta, n-am avut nici o emotie. Comparativ, cu C4 mai sus de 150 incepeam sa o simt instabila. Stabilitatea insa vine cu dezavantaje pe drumuri proaste, cum am intrat in Valea Jiului cum am inceput sa-mi dau seama ca cel putin pentru Romania, jantele de 16 sunt o alegere mai potrivita, pe 17 iti cam macina pietrele de la rinichi. Consumul in conditiile astea a fost 6.7-6.8(pe un plin l-am verificat si la pompa si bate cu ce afiseaza pe CB). Ca si parere personala, mi se pare un consum bun, dar autonomia e penalizata de rezervorul mic(50l). Cam la 600km facuti se aprinde becul, iar cel mai mult am reusit sa alimentez 38.5 litri. Cu C4(rezervor de 60l) faceam aproape 800km de la plin la "Bec". Greierasul e tot acolo, sper sa-mi fac maine timp sa-i dau de cap. Ah si ca mi-am adus aminte, imi lipseste butonul de "pauza" de la Cruise Control. La C4 aveam asa ceva si era foarte util pe autostrada in situatiile in care voiam sa las masina putin in frana de motor si sa revin apoi la viteza setata cu o singura apasare de buton. Injinerii coreeni n-au gandit functia asta, asa ca in aceeasi situatie trebuie calcata frana/apasat butonul de pauza/cancel, dupa care trebuie adusa masina manual la viteza dorita si setat din nou CC. Sper sa pun maine niste poze, dupa ce-i fac o spalare cu simt de raspundere. Acum e jegoasa... |
|
#70
Posted 31 March 2019 - 07:18
Parca e luata in leasing, nu ai limita de km? Ce se intàmpla daca o depasesti?
|
#71
Posted 31 March 2019 - 07:58
dasca, on 31 martie 2019 - 00:42, said:
Ah si ca mi-am adus aminte, imi lipseste butonul de "pauza" de la Cruise Control. La C4 aveam asa ceva si era foarte util pe autostrada in situatiile in care voiam sa las masina putin in frana de motor si sa revin apoi la viteza setata cu o singura apasare de buton. Injinerii coreeni n-au gandit functia asta, asa ca in aceeasi situatie trebuie calcata frana/apasat butonul de pauza/cancel, dupa care trebuie adusa masina manual la viteza dorita si setat din nou CC. Screenshot_2019-03-31-08-53-21.png 272.97K 74 downloads Edited by alexcrist, 31 March 2019 - 07:58. |
#72
Posted 31 March 2019 - 08:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users