Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Flacara albastra - Kia Ceed 1.4T-GDI 140CP First Edition Blue Flame

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#55
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Compar cu un Mini Cabrio 1.5 Turbo, condus anul trecut cam 1200km(in 2 zile). Mi s-a parut cea mai fun masina condusa pana acum dintre masinile pe platforma de compacte. Cred ca am mai zis, dintre modelele noi in clasa asta(sau cu aceeasi platforma) am testat vreo cateva: Mini Cabrio, A-Klass/GLA, Golf VII, Ceed, Astra K, Hyundai I30. Dintre toate, cea mai precisa mi s-a parut Mini-ul(roti 18), dupa care foarte apropiate Ceed(roti 17), Golf(roti 16) si A-Klass(roti 16), iar apoi Astra(roti 17) si I30(roti 15).

Asta a fost senzatia mea, nu sunt nici pe departe expert. Nici n-a fost condus in aceleasi conditii sau la perioada foarte apropiata una de alta(exceptie Ceed si Astra).

#56
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Am uitat sa mentionez ceva la capitolul minusuri(ma rog, sistemul functioneaza cum a fost proiectat). Sistemul de mentinere a benzii in general functioneaza bine, am si facut vreo cateva teste de curiozitate sa-l vad cum reactioneaza. Cu toate astea, la mers pe drumuri de munte prin Austria si Cehia(ma refer la drumuri fara banda de delimitare sensuri de circulatie, doar cu marcaj pt marginea drumului) are tendinta sa te "impinga" pe mijlocul drumului. Asa ca in situatii de genul asta e mai bine sa fie dezactivat.

#57
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 19.05.2005
Pai, din cate stiu conteaza banda care limiteaza sensurile. Nu prea are cum sa isi de-a seama care este mijlocul, in cazul tau, avand in vedere ca nu exista banda care sa delimuteze sensurile de trafic.
Cred ca asa fac toate aceste sisteme, indiferent de marca.
Colegii care au masini cu acest sistem cred ca iti pot raspunde clar.

#58
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Sunt convins ca asa e, era mai mult o atentionare pentru ceilalti. Eu mi-am invatat lectia, pe drumuri de genul asta dezactivez sistemul.

#59
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Repet intrebarea din postarea mea anterioara (o adaugasem ulterior si nu cred ca ai apucat s-o vezi): mi se pare mie din poze sau are si iluminare la picioare in fata?

#60
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postdasca, on 20 martie 2019 - 08:15, said:

Am uitat sa mentionez ceva la capitolul minusuri(ma rog, sistemul functioneaza cum a fost proiectat). Sistemul de mentinere a benzii in general functioneaza bine, am si facut vreo cateva teste de curiozitate sa-l vad cum reactioneaza. Cu toate astea, la mers pe drumuri de munte prin Austria si Cehia(ma refer la drumuri fara banda de delimitare sensuri de circulatie, doar cu marcaj pt marginea drumului) are tendinta sa te "impinga" pe mijlocul drumului. Asa ca in situatii de genul asta e mai bine sa fie dezactivat.
Eu tin activ Lane Departure Assist (sistemul care te tine pe banda daca nu semnalizezi) doar pe autostrada, in rest il tin dezactivat. Eu vad utilitatea sistemului prin faptul ca daca soferul cumva atipeste 1-2 secunde, sistemul impiedica parasirea benzii si te trezeste miscand de volan + piuituri.

#61
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010

View PostMusafirulCreativ, on 20 martie 2019 - 12:17, said:

Repet intrebarea din postarea mea anterioara (o adaugasem ulterior si nu cred ca ai apucat s-o vezi): mi se pare mie din poze sau are si iluminare la picioare in fata?
Este ceva, dar destul de slabut. A trebuit sa verific ca habar n-aveam.

#62
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Am mai adaugat ceva km weekend-ul trecut cu un drum Viena-Graz si retur. Cam 400km(autostrada), iar consumul de pe CB a fost 6.4. Am si un greier undeva pe partea dreapta(se aude doar la viteze mai mari) dar n-am remarcat inca daca e vreun plastic sau vreo pietricica prinsa pe undeva. N-am avut timp zilele astea sa ma uit, dar in weekend ajung in Romania la parintii mei si voi investiga.

In urmatoarele 9-10 zile voi adauga cam 3000km la odometru, in conditii diverse(autostrada, oras - Timisoara, drumuri nationale) asa ca probabil voi avea ceva impresii de impartasit la intoarcere.

#63
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 19.05.2005
@Dasca, am o intrebare. Astazi, am vazut pe sosea un Ceed nou. Cem-a mirat a fost faptul ca luminile de zi de pe spate (de care au tot facut caz ca sunt prima marca cu asa ceva) nu erau prezente! Adica nu era nimic pornit, nicio lumina. Care e faza pana la urma, exista sau nu? Ma gandesc ca, daca,erau, ar fi trebuit sa se aprinda automat, ca si cele de pe fata.

#64
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Habar n-am, nu m-am uitat. De regula le tin pe AUTO si nu-mi bat capul. Daca imi aduc aminte diseara cand ajung la masina ma uit.

#65
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 19.05.2005
Sunt lumini de zi, pe spate. Daca iti aduci aminte, te rog, verifica.
Spor!

#66
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018

View PostHannibal_od, on 27 martie 2019 - 12:56, said:

@Dasca, am o intrebare. Astazi, am vazut pe sosea un Ceed nou. Cem-a mirat a fost faptul ca luminile de zi de pe spate (de care au tot facut caz ca sunt prima marca cu asa ceva) nu erau prezente! Adica nu era nimic pornit, nicio lumina. Care e faza pana la urma, exista sau nu? Ma gandesc ca, daca,erau, ar fi trebuit sa se aprinda automat, ca si cele de pe fata.
Pe fata mergeau? Daca luminile sunt setate pe OFF, se sting toate, si fata si spate, dar stiu ca se poate seta din meniu daca sa se aprinda pe auto si pe spate daylight sau nu. Parca vazusem optiunea aia in ceva review, nu sunt 100% sigur.

Edited by MusafirulCreativ, 27 March 2019 - 14:53.


#67
Number_Cruncher

Number_Cruncher

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 11.02.2017
Salut. Luminile de zi de pe spate se aprind în momentul în care farurile sunt setate pe auto.

#68
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 19.05.2005
@MusafirulCreativ, @NumberCruncher Se prea poate sa nu fi fost in pozitia AUTO. Masina era in fata mea, nu am avut posibilitatea sa il ajung ca sa vad cum sunt farurile.
Dasca, scuze pt offtopic!

#69
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Pot sa confirm, luminile spate se aprind pe AUTO.

Tocmai am terminat 3 zile pline de condus in care am facut cam 2400km pe traseul Viena-Nurnberg-Herborn-Viena-Valea Jiului.

Ma declar super incantat de motor si stabilitatea masinii. Am parcurs km astia fiind 3 oameni in masina si bagaje pe unde am avut loc, cu bancheta rabatata doua treimi si umpluta pana sus la plafon - in portbagaj si pe partea rabatata. Ba chiar am avut plin inclusiv locul rotii de rezerva cu ce-am putut inghesui pe acolo.

In conditiile astea, am alergat-o cat s-a putut prin Germania pe A3 si A45(autostrazi fara limita de viteza pe multe sectoare), in functie de cat a permis traficul. Pe cei 1600km Viena-Herborn-Viena, am avut o medie de 104km/h cu toate ca au fost destule portiuni de lucrari unde nu s-a putut depasi 80-90km/h. Practic, am mers cu 140-170 prin Germania pe unde s-a putut, iar prin Austria 137 pe CC(din motive de limite de viteza). Motorul s-a miscat excelent, accelereaza bine chiar si la viteze peste 150km/h iar stabilitatea mi s-a parut excelenta, n-am avut nici o emotie. Comparativ, cu C4 mai sus de 150 incepeam sa o simt instabila. Stabilitatea insa vine cu dezavantaje pe drumuri proaste, cum am intrat in Valea Jiului cum am inceput sa-mi dau seama ca cel putin pentru Romania, jantele de 16 sunt o alegere mai potrivita, pe 17 iti cam macina pietrele de la rinichi.

Consumul in conditiile astea a fost 6.7-6.8(pe un plin l-am verificat si la pompa si bate cu ce afiseaza pe CB). Ca si parere personala, mi se pare un consum bun, dar autonomia e penalizata de rezervorul mic(50l). Cam la 600km facuti se aprinde becul, iar cel mai mult am reusit sa alimentez 38.5 litri. Cu C4(rezervor de 60l) faceam aproape 800km de la plin la "Bec".

Greierasul e tot acolo, sper sa-mi fac maine timp sa-i dau de cap.

Ah si ca mi-am adus aminte, imi lipseste butonul de "pauza" de la Cruise Control. La C4 aveam asa ceva si era foarte util pe autostrada in situatiile in care voiam sa las masina putin in frana de motor si sa revin apoi la viteza setata cu o singura apasare de buton.

Injinerii coreeni n-au gandit functia asta, asa ca in aceeasi situatie trebuie calcata frana/apasat butonul de pauza/cancel, dupa care trebuie adusa masina manual la viteza dorita si setat din nou CC.

Sper sa pun maine niste poze, dupa ce-i fac o spalare cu simt de raspundere. Acum e jegoasa...





#70
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Parca e luata in leasing, nu ai limita de km? Ce se intàmpla daca o depasesti?

#71
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006

View Postdasca, on 31 martie 2019 - 00:42, said:

Ah si ca mi-am adus aminte, imi lipseste butonul de "pauza" de la Cruise Control. La C4 aveam asa ceva si era foarte util pe autostrada in situatiile in care voiam sa las masina putin in frana de motor si sa revin apoi la viteza setata cu o singura apasare de buton.

Injinerii coreeni n-au gandit functia asta, asa ca in aceeasi situatie trebuie calcata frana/apasat butonul de pauza/cancel, dupa care trebuie adusa masina manual la viteza dorita si setat din nou CC.
Un manual ai citit și tu? Sau măcar broșura scurtă? Posted Image
Attached File  Screenshot_2019-03-31-08-53-21.png   272.97K   74 downloads

Edited by alexcrist, 31 March 2019 - 07:58.


#72
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010

View Postalexcrist, on 31 martie 2019 - 07:58, said:


Un manual ai citit și tu? Sau măcar broșura scurtă? Posted Image
Attachment Screenshot_2019-03-31-08-53-21.png

Da cine crezi ca are timp de asa ceva? E mai simplu de acuzat...

Da, e luata in leasing, contractul e pe 20.000 km/an. Daca depasesc, platesc 7 centi/km.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate