Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Flacara albastra - Kia Ceed 1.4T-GDI 140CP First Edition Blue Flame

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#19
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Spor la rulaj. Masina e excelenta, ma uit cu jind dupa un SW sau Proceed 1.6 GT.
Mai am de tras de Wagonetta vreo 2 ani macar, dar sistemul asta de car as a service care inca nu e implementat la noi ma face sa vreau sa emigrez (printre altele, dar mna, sa stam on topic).

Motorasul ala trage bine, mi-a placut mult la test drive.
De curiozitate, ai cumva portiunile lucioase piano black pe bord si fetele de usi?

#20
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Proceed e superba, am balit si eu la ea cand am fost in showroom. Dar si pleaca de la vreo 30.000 in varianta GT-Line(1.4 TGDI DCT) sau vreo 36.000E in varianta GT(cu 1.6 T). Si chiar daca imi place mult modelul, parca limita mea psihica pentru o Kia ar fi cam 25.000E.

Legat de piano black, nu am vazut sa fie. Daca te referi la dungile alea de pe la manere si linia bordului pe langa display, sunt argintii(plastic corcit cu aluminiu) probabil sa se asorteze cu pedalele.



#21
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Arata bine masina, m-am uitat la o poza cu ochii semideschisi dupa somn nu am citit titlul puteam sa jur ca e o astra opc arden blue, dupa jante, e meseriasa tare. De ce ai da 30k p un proceed cand ai stinger la 33k + 10% discount din start 😎

#22
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Daca ar fi la banii aia, nu as lua Proceed ever.

#23
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
S-o stapanesti sanatos! iar 3% dobanda...Posted Image

Edited by SwatKat, 13 March 2019 - 10:52.


#24
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010

 danX, on 13 martie 2019 - 09:58, said:

Daca ar fi la banii aia, nu as lua Proceed ever.

N-am incercat sa negociez, alea erau preturile de pornire. Dar dupa cum am vazut, probabil aici in Austria un pret realist pt 1.4TGDI ar fi in jur de 28.000E. In Romania foarte posibil sa fie ceva mai ieftin, dar trebuie vazut si la echipari. Din ce am observat eu, echiparile din Romania sunt ceva mai chele dar poti sa adaugi optionale. Aici sunt pachete complete, eventual mai adaugi culoarea si cam aia e.

#25
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018

 dasca, on 13 martie 2019 - 11:29, said:

Aici sunt pachete complete, eventual mai adaugi culoarea si cam aia e.
As prefera ca si aici sa fie la fel. Cum e la noua Mazda 3. Alegi motorizarea, transmisia, culoarea si ai un singur pachet de optionale. In rest, majoritatea optiunilor sunt in pachetul standard. Prea multe alegeri te innebunesc de cap.

#26
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Nu te oprește nimeni să bifezi tot, dacă te ia așa ușor durerea de cap. :)

Dar ce te faci când te mulțumește 99% o dotare medie, dar totuși vrei neapărat o dotare care se află doar în pachetul de top? Mai scoți din buzunar câteva mii de coco doar pentru o dotare care în sine nu valorează atât? Sau decizi brusc să te reorientezi spre altă marcă care îți oferă ori un pachet pe gustul tău (care-s șansele, realist vorbind?), ori posibilitate reală de a-ți personaliza comanda? Întreb ca ideologie generală, nu vorbesc de un model anume.

#27
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Daca sunt bine gandite pachetele, nu e cazul sa dai mai mult decat face. Mai degraba e enervant cand vrei sa bifezi o singura optiune si te obliga sa mai iei si alta sau altele la pachet, desi n-au nicio legatura una cu alta. De exemplu, la Kia ceed daca vrei led-uri in loc de becuri la plafoniera, trebuie sa adaugi si trapa, obligatoriu, care e 700 de euro. Deci unde e avantajul?

#28
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Cred ca e vorba si de plasarea pe piata in functie de concurenta. Comparand cu ce am vazut pe piata, Kia vine mai dotata decat echipari echivalente de la Opel, Golf chiar si Focus. Iar pretul e cam cu 1000-1500 mai jos la masini similare.

In Romania cam trebuie sa concureze cu Focus si Astra in segmentul 15-17.000E. Probabil au taiat din dotari sa tina pretul jos.

In alta ordine de idei, am primit confirmare ca maine o primesc. Daca nu-i vreme urata clar fug de la birou pana la Neusiedl am See sa o plimb putin.

#29
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006

 MusafirulCreativ, on 13 martie 2019 - 12:35, said:

Daca sunt bine gandite pachetele, nu e cazul sa dai mai mult decat face. Mai degraba e enervant cand vrei sa bifezi o singura optiune si te obliga sa mai iei si alta sau altele la pachet, desi n-au nicio legatura una cu alta. De exemplu, la Kia ceed daca vrei led-uri in loc de becuri la plafoniera, trebuie sa adaugi si trapa, obligatoriu, care e 700 de euro. Deci unde e avantajul?
Definește ”bine gândite” astfel încât să mulțumești pe toată lumea. N-ai să poți.

În exemplul tău și în al meu, clientul se simte la fel de dezamăgit. Însă e o mică mare diferență între ele.

Nivelele de echipare sunt pur la latitudinea importatorului (nici măcar a producătorului, că nivelurile diferă de la piață la piață).

Însă regulile de comandă sunt bazate pe restricții tehnice, chiar dacă clientul nu le știe/înțelege/acceptă. De exemplu, despre plafonieră: în general tot ce înseamnă LED de fabrică la o mașină, nu înseamnă un LED de forma unui bec, ce se cumpără din Carrefour să-l montezi acasă. Ci e un LED integrat direct în plafonieră/far/stop/etc... Practic când vorbim de ”plafonieră cu LED”, vorbim de cu totul altă plafonieră decât aia cu bec clasic, chiar dacă la exterior arată la fel. Ei, dacă, dintr-un motiv oarecare, respectiva plafonieră cu LED există doar în versiune ce include și butoane de trapă (presupun că și la Ceed sunt comenzile de trapă în plafonieră, că acolo sunt de obicei plasate), iacătă restricția tehnică: nu poți primi o plafonieră care include niște butoane care nu controlează nimic. O paralelă trasă de păr ar fi că vrei neapărat volan cu comenzi, dar nu vrei Vol-, vrei doar Vol+. Ei, nu se poate. OK, o fi absurdă restricția tehnică și poate se putea și altfel la momentul design-ului. Dar odată făcut designul, la producție nu mai ai cum să schimbi specificațiile, decât eventual la un facelift.

Și-n final vorbind, tot e mai ok situația descrisă de tine, decât nivelele de echipare. Pentru că da, dai 700E pe o plafonieră (că trapa nu te interesează). Dar măcar nu dai 2000E pe volan încălzit (diferența de preț între Attraction și Challenge la Mazda3), sau peste 4000E pe pilot automat adaptativ (diferența de preț dintre Attraction și Revolution Top, singura cu ACC).

#30
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Ai si tu dreptate, dar la noua Mazda 3 le ai pe toate in standard, inclusiv ACC (19000+ eur), apoi mai ai un pachet "Plus" (+1200 eur) care aduce clima automata, keyless, parbriz incalzit, jante pe 18, scaune si volan incalzite, oglinzi electrocrome, senzori fata-spate, camera, etc. si un pachet "Style" (+1100) care include faruri adaptive, geamuri fumurii si cateva ornamente. Practic poti trai cu masina si in versiunea standard, ai suficiente dotari incat sa te poti bucura de ea, dar nici pachetele extra nu te saracesc si nu simti ca platesti pe dotari inutile. E mai simplu si pentru ei, ca linie de productie, si pentru client, care poate alege super rapid ce ii place. E subiectiv poate ce spun, dar eu sunt o persoana careia ii plac lucrurile simple si prefer oricand sa aleg intre 3 pachete clare si predefinite decat sa stau sa-mi prind urechile intr-un configurator (cele online sunt de obicei prost facute si pline de bug-uri), ca mai apoi sa aflu ca poate unele optiuni nu sunt compatibile cu altele sau ca pretul difera in realitate. Pe acelasi model de vanzari simplu merge si Tesla si le merge foarte bine.

Edited by MusafirulCreativ, 13 March 2019 - 18:04.


#31
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
La orice producător există nivele de echipare predefinite. N-am văzut încă model care să nu aibă, să plece de la caroserie și roți, și să ai doar o lungă listă de dotări individuale.

Doar că plecând de la respectivele nivele, mai poți pune extra doar ce-ți dorești. Nu vrei, nu pui, nu te obligă nimeni, și te limitezi la nivelele standard. Și pe lângă opționale individuale, există de multe ori și pachete. Cee'd-ul precedent știu că avea destule pachete în configurator, văd că cel actual nu prea mai are (sau nu-s puse pe site).

Eu dacă vreau Mazda aia cu tot pachetul Plus, dar nu cu jante de 18inch, că știu că merg des pe drumuri proaste și țin la pietrele mele din rinichi (le-am crescut eu singur, ne cunoaștem bine :) ), cum fac? Fără să dau banii și pe set separat de jante mai mici. Apropo, m-am uitat la Mazda 2 acum 4 ani când căutam mașină. Fix lipsa flexibilității m-a făcut pe mine s-o tai din start de pe listă (nu doar pe ea, ci-n general orice marcă/model similar). Creșteam prea mult bugetul și mă alegeam cu prea multe dotări neimportante (pentru mine la vremea aia) pentru a putea avea dotările pe care le voiam.

Cred că e bine să ne oprim aici cu discuția. Evident e ceva ce ține de preferințele fiecăruia. Dar eu prefer să am mai multe opțiuni (și producători/modele de mașini, și opționale la fiecare) cât să aleg exact ce-mi place, nu să dau bani pe ceva de care n-am neapărat nevoie și să rămân tot cu inima strânsă că nici n-am tot ce-mi doream. Că dacă vrei varianta cea mai simplă, e ușor: full-option, la toată lumea! 0 decizii, dai banul și iei produsul. :)

#32
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018

 alexcrist, on 13 martie 2019 - 23:33, said:

N-am văzut încă model care să nu aibă, să plece de la caroserie și roți, și să ai doar o lungă listă de dotări individuale.
Incearca un configurator de la skoda :) Si de acord, hai sa incheiem discutia, fiecare perosana are alte idei si preferinte, fiecare alege ce vrea.

Ontopic: @dasca, asteptam impresiile dupa primul drum cu "Flacara" :)

#33
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Masina in 2019 care costa peste 19000 si sa nu ai clima e de rasul lumii...

#34
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010

 Nego10, on 14 martie 2019 - 11:52, said:

Masina in 2019 care costa peste 19000 si sa nu ai clima e de rasul lumii...

Nu stiu de unde ai tras concluzia, dar este clima in 2 zone.

Am luat-o intr-un final, ma asteapta in parcarea de la birou. Si procedura de inscriere a durat 20 de minute, foarte frumos s-a rezolvat la sediul dealerului. Poate pe seara postez niste impresii dupa ce ma intorc de la Neusiedl am See.

#35
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Distractie placuta :) Asteptam si mai multe poze cu "jucaria".

#36
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009

 Nego10, on 14 martie 2019 - 11:52, said:

Masina in 2019 care costa peste 19000 si sa nu ai clima e de rasul lumii...
Daca tu crezi ca in cativa metri cubi poti avea diferente de 5 grade Kelvin inseamna ca ai lipsit la niste lectii de fizica.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate