Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telekom majorare tarife - si pentru contractele existente - este legal?
Last Updated: Mar 08 2019 12:56, Started by
Alex2121
, Mar 08 2019 12:08
·
0
#1
Posted 08 March 2019 - 12:08
Buna tuturor,
Telekom Romania a anuntat recent ca mareste tarifele serviciilor - pentru toate contractele in vigoare - cu o suma simbolica e adevarat - in jurul a 1 euro - insa ma intreb daca actiunea este legala - din punct de vedere juridic. Cum este posibil ca un operator de telefonie sa poata face asa ceva pentru contractele existente in vigoare si nu dupa expirarea lor? Nu exista deloc un principiu al echilibrului contractual: eu ma angajez sa platesc abonamentul in cauza - si daca vrea sa renunt platesc penalitati insa furnizorul de serviciu poate rezilia contractul asa cum doreste el ? Este normala o asemenea atitudine fata de un numar ridicat de clienti? |
#2
Posted 08 March 2019 - 12:19
Unde ai trait in ultimii ani?
E legal! Nu vrei, pleci! Poti rezilia fara despagubiri! Bucurie! Edited by arab, 08 March 2019 - 12:19. |
#3
Posted 08 March 2019 - 12:19
Sunt precis că e și legal și normal și etc.
Ai citit cu atenție contractul și scrie undeva mare că nu s e poate majora tariful ? |
#4
Posted 08 March 2019 - 12:21
Este legal.
Nu ești obligat să accepți, poți rezilia contractul fără penalități (dacă n-ai echipamente luate în rate). Quote
Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului ca urmare a prezentei notificări, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702, conform prevederilor contractului. Văd că de prețul neachitat al echipamentelor sau telefoanelor luate în rate nu zic nimic. Jmekeri Edited by althea, 08 March 2019 - 12:23. |
#5
Posted 08 March 2019 - 12:27
Poti rezilia si daca ai echipamente sau telefoane luate in rate. Insa in momentul solicitarii rezilierii trebuie sa ai abonamentul si echipamentele achitate la zi, adica trebuie sa platesti toate ratele viitoare. De aceea e greu sa reziliezi chiar daca ai acest drept.
|
#6
Posted 08 March 2019 - 12:29
Majorarea e legală şi reprezintă 0,42 euro cu TVA inclus, adică ~2 lei.
https://forum.softpe...ate-serviciile/ |
#7
Posted 08 March 2019 - 12:29
Care-ar mai fi surpriza?
Cele existente deja, sunt chiar drăguțe:
|
#8
Posted 08 March 2019 - 12:30
althea, on 08 martie 2019 - 12:21, said:
Și eu am primit. Văd că de prețul neachitat al echipamentelor sau telefoanelor luate în rate nu zic nimic. Jmekeri Scrie in contract: "transele neplatite aferente terminalului devin automat scadente si exigibile" Peter Blood, on 08 martie 2019 - 12:29, said:
Majorarea e legală şi reprezintă 0,42 euro cu TVA inclus, adică ~2 lei. https://forum.softpe...ate-serviciile/ Cate 0.42 EURO cu TVA pentru fiecare serviciu in parte adica 3x0.42 EURO cu TVA = 1.26 EURO cu TVA adica cca. 6 lei in plus pe luna la abonament. Mai e un topic aici https://forum.softpe...e__hl__ telekom Edited by rosix, 08 March 2019 - 12:33. |
#9
Posted 08 March 2019 - 12:32
Gif2D, on 08 martie 2019 - 12:29, said:
Care-ar mai fi surpriza? Cele existente deja, sunt chiar drăguțe:
De 3 ani se chinuie sa aduca serviciile la calitatea germana asteptata de romani. De aici ai modificarile de tarife. |
#11
Posted 08 March 2019 - 12:38
mirabcd, on 08 martie 2019 - 12:32, said:
De 3 ani se chinuie sa aduca serviciile la calitatea germana asteptata de romani. De aici ai modificarile de tarife. Nu prea.. stiu ca acu cativa ani se plangeau ca nu le iese profitul pe care si-l doreau pentru Romania spunand ca ar trebui sa-i ajute statul sau niste balarii din astea. https://www.idevice....ul-romania-mic/ https://forum.softpe...-este-prea-mic/ https://www.economic...ixe_160899.html Edited by rosix, 08 March 2019 - 12:40. |
#12
Posted 08 March 2019 - 12:38
#13
Posted 08 March 2019 - 12:44
Deci, hai s-o lamurim.. Telekom a umblat in 2018 la grila de programe TV de 3 ori si a ciuntit tot ce s-a putut ciunti in defavoarea clientului.. Apoi au marit preturile in septembrie - octombrie, parca.. tot asa cu 1.5 euro sau nu stiu cu cat.. Acu din nou umbla la preturi si se mai adauga 1.3 euro la factura.. la servicii din ce in ce mai slabe calitativ...
Aici e scumpirea din noiembrie 2018 (taierile din grila le stiti) https://forum.softpe...tre-abonamente/ Ce mai e de comentat? |
#14
Posted 08 March 2019 - 12:50
Cresterea de 0.42 eur pe serviciu insemna, grosso modo, 6%. De exemplu, pentru abonamentul TV M Net L, 0.84/13 = 6.5%. Folosirea cursului de vanzare ING juridice fata de cursul BNR din ziua facturii inseamna o alta scumpire mascata de 3.5%.
In plus, daca Telekom foloseste asa un curs (4.91 in loc de 4.75) ar trebui sa emita facura, la alegere, in euro ca sa fie platita cum doreste fiecare. Dar nu are voie sa factureze in euro. |
#15
Posted 08 March 2019 - 12:54
Fara suparare, daca Telekom ofera servicii de kaka la preturi nesimtite, cum de mai are clienti ?
|
|
#16
Posted 08 March 2019 - 12:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users