Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Tesla Model 3 Performance

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
516 replies to this topic

#55
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcavaliere, on 20 februarie 2019 - 09:26, said:

Ai luat rotile standard sau cele mari pe 20? Am o intrebare, ce gume ai primit pe ea Michelinuri  pss sau ps4? Eu la X am Pirelli si le-am topit cam repede parca fata de Michelinuri, care culmea desi mi se par mai moi, tin mai mult la tavaleala.
Sa o conduci cu placere.
nu stiam ca ti-ai luat Model X. Sau te refereai la BMW X"x"? Nu am observat un jurnal de Model X pe arie.

Edited by tfmercedez, 20 February 2019 - 20:21.


#56
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Wow! Cât curaj! Dar e bine cã mai existã și din astia. Omenirea are nevoie si de oameni mai open mind, excentrici și cu viziuni diferite. Altfel am fi rãmas în epoca de piatra. Felicitãri, drumuri bune și... sa ne tii "la curent"! :)

#57
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
am avut  s, acum x,  dar nu simt nevoia sa tin jurnale.
Pirelli scorpion sunt mai aderente decat ps4, dar probabil si datorita latimii mai mari la jantele pe 22 comparativ cu 20.

Attached Files


Edited by cavaliere, 20 February 2019 - 22:19.


#58
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcavaliere, on 20 februarie 2019 - 22:18, said:

am avut  s, acum x,  dar nu simt nevoia sa tin jurnale.
Pirelli scorpion sunt mai aderente decat ps4, dar probabil si datorita latimii mai mari la jantele pe 22 comparativ cu 20.
Scuza-ma , acuma mi-am dat seama ca te-am "confundat"cu  userul Richelieu.

#59
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003
Nu bate soarele in tableta aia?

#60
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pe aici cam bate puternic soarele si pana acum nu am avut nici o problema cu vizibilitatea ecranului in nici un moment sau unghi. E enervant insa ca raman amprentele foarte usor. Am comandat un protector de ecran care cica rezolva problema asta. O sa vad atunci daca si vizibilitatea ramane la fel de buna.

#61
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007
Trebuiau sa se reflecte undeva banii dati pe masina. In calitate. Diferenta intre o tableta  de masina de 15k si tableta de masina de 80k.

Edited by remvirg, 21 February 2019 - 17:57.


#62
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Eu as  vrea sa il rog pe proprietar sa puna niste poze cu ecranul ala cu zonele "neinteresante" adica din lateral, de sus, sa vedem cum se imbina cu bordul.

#63
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Multi km fara probleme. Din poze am văzut că...ai o prietenă/sotie drăguță.

#64
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003
Inca doua intrebari :)
Cat ti-ai propus sa tii masina?
Care este viata bateriei? Ai posibilitatea sa o schimbi dupa un anumit timp sau daca moare dai masina la Remat?

#65
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Posttfmercedez, on 21 februarie 2019 - 21:40, said:

Eu as  vrea sa il rog pe proprietar sa puna niste poze cu ecranul ala cu zonele "neinteresante" adica din lateral, de sus, sa vedem cum se imbina cu bordul.

Pe saptamana viitoare, cand revin acasa din deplasare.

View PostBursul, on 22 februarie 2019 - 08:25, said:

Cat ti-ai propus sa tii masina?
Care este viata bateriei? Ai posibilitatea sa o schimbi dupa un anumit timp sau daca moare dai masina la Remat?
Garantia pe baterie si trenul de rulare este de 8 ani sau 192.000 km. Pana atunci, daca nu intru intr-o criza financiara, planuiesc sa schimb masina, tot cu o Tesla.
Starea bateriei ar trebui sa fie destul de buna chiar si dupa 8 ani. Cele mai vechi Modele S (2012) au pierdut doar 10-15% din capacitate, iar Model 3 are o tehnologie mai noua, asa ca nu vad de ce nu ar tine cel putin la fel de bine.
Oricum 8 ani este o perioada lunga, se pot intampla multe intre timp, pretul bateriilor este in cadere libera si poate vor aparea baterii after-market cu autonomie marita la un pret rezonabil.

#66
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
^Pretul per kwh a scazut dramatic in ultimii ani, in momentul de fata (cica) Tesla se apropie de 100$/kwh fata de 2010-2012 cand era pe la 600-1000$

https://www.ucsusa.o...-materials-cost

Cred ca 50$ ar fi "the sweet spot" pentru toata lumea. As dori totusi ca restul companiilor cu traditie in industria auto sa vina cu propiile "gigafactories" ca sa nu se bazeaze toti pe lg/panasonic/chinezi si sa aduca masinile la un pret decent.

#67
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Enhorabuena. Si Saúl López l-a primit acum câteva zile, culoarea diferã(roșie).
Saludos vecino...Adeu

#68
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postgeorge_alexandru, on 19 februarie 2019 - 19:16, said:

De curiozitate, cum e planul de revizii la asta si cam cat costa o revizie?
Un video care explica in detaliu:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e4cIGfg6J9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Citind manualul reiese exact ce zice tipul: la fiecare 10.000 km rotirea cauciucurilor, la fiecare 2 ani inlocuirea fluidului de frana si la 4 ani inlocuirea fluidului de racire a bateriei.

Rotirea cauciucurilor este normala la orice masina si de bun simt mai ales la una de aproape 500cai. Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani. Lichidul de racire a bateriei cel mai sigur il voi schimba la 4ani.
La un Model S, stiu din surse sigure, ca saptamana asta s-a platit in jur de 1000 euro pentru revizia de 4 ani, care include schimbul lichidului de racire a bateriei si cel ce frana, inlocuirea stergatoarelor si bateriei de la telecomanda, rotirea cauciucurilor si inlocuirea filtrului de habitaclu.


#69
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007
Prin Romania nu cred ca se poate schimba filtrul de habitaclu la 4 ani.

Edited by remvirg, 23 February 2019 - 12:10.


#70
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postinuendo0, on 22 februarie 2019 - 22:38, said:

Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani.
Spre rusinea mea, am facut schimbul de lichid de frana luna trecuta, dupa 10 ani si 9 luni.... Nu am simtit aproape nici o diferenta la franare, dar nici nu se compara o masina de 109CP cu una de aproape 500... ideea e ca nu cred ca e asa o mare problema.

Oricum, felicitari, sper ca masina (mea) de dupa urmatoarea sa fie electrica, din pacate urmatoarea nu cred ca are cum sa fie, astept sa ajunga electrificarea si la masini de buget (15000)

#71
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postinuendo0, on 22 februarie 2019 - 22:38, said:


Un video care explica in detaliu:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e4cIGfg6J9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Citind manualul reiese exact ce zice tipul: la fiecare 10.000 km rotirea cauciucurilor, la fiecare 2 ani inlocuirea fluidului de frana si la 4 ani inlocuirea fluidului de racire a bateriei.

Rotirea cauciucurilor este normala la orice masina si de bun simt mai ales la una de aproape 500cai. Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani. Lichidul de racire a bateriei cel mai sigur il voi schimba la 4ani.
La un Model S, stiu din surse sigure, ca saptamana asta s-a platit in jur de 1000 euro pentru revizia de 4 ani, care include schimbul lichidului de racire a bateriei si cel ce frana, inlocuirea stergatoarelor si bateriei de la telecomanda, rotirea cauciucurilor si inlocuirea filtrului de habitaclu.
eh.. 1000 de euro la 4 ani nu e chiar asa de grav. Oricum tariful ala e asa ,  la misto,  sa aibe din ce trai si service-ul. Chiar sunt curios ce compozitie ar putea avea si acel fluid de racire pentru baterie. Banuiesc ca este un fel de ulei,  cum se foloseste si in transformatoarele de mare putere. Va trece un timp pana cand operatiunea asta va deveni ceva uzual, incat sa poata fi executata si in ateliere independente , "de cartierr" sau de ce nu, chiar de proprietari. Sunt destui pe forum care isi schimba singuri uleiul , placutele etc cu un kit de scule minimalist.
Nu ma pun eu sa caut acuma, dar sunt curios ce pret ar avea acel filtru de habitaclu (polen) mult laudat.

#72
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postdiabolik213, on 22 februarie 2019 - 16:04, said:

^Pretul per kwh a scazut dramatic in ultimii ani, in momentul de fata (cica) Tesla se apropie de 100$/kwh fata de 2010-2012 cand era pe la 600-1000$

https://www.ucsusa.o...-materials-cost

Cred ca 50$ ar fi "the sweet spot" pentru toata lumea. As dori totusi ca restul companiilor cu traditie in industria auto sa vina cu propiile "gigafactories" ca sa nu se bazeaze toti pe lg/panasonic/chinezi si sa aduca masinile la un pret decent.
Nu e chiar asa de simplu.
Pe langa factorii economici (e prea scump sa aibe producatoru masinii si fabrica de baterii) Panasonic, LG au investit mult in cercetare, sunt multe retete patentate si pana una alta Panasonic (inca)  e tata lor din t.p.d.v fiabilitate/autonomie/siguranta.
Mai sunt producatori de celule Li-Ion care ofera performante similare pt inceput. In timp (ani) se face o diferentiere destul de clara ce inseamna o celula Li-Ion de calitate si una buna doar la inceput.
La cat costa masina nu te poti juca cu unitatea de alimentare, plus ca e una dintre cele mai scumpe componente.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate