Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

VWGolf 7 Variant Highline facelift SHvs VWPassat Variant Highline B8SH

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#37
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 _R_A_D_U, on 20 ianuarie 2019 - 17:49, said:

Daca n-ai 2 copii mici, Golful ar fi suficient. N-ar fi rau sa te uiti si la Octavia 3 2.0TDI.
Totusi, care e bugetul maxim?
Copii mei sunt cu varsta de 10 si  12 ani.Ei vor sta pe bancheta si ocazional, soacra.Posted ImageNe descurcam decent cu actuala Astra G, combi.Golful este mai spatios.Passatul si mai spatios insa nu am nevoie de atata spatiu.
Octavia 3 este ok insa calitativ este sub Golful 7 facelift.Asa zic unii care cunosc ambele modele.VW este pozitionat in grupul VAG , calitativ, peste Skoda si Seat.
Eu vreau sa cumpar VW, versiunea facelift, Highline.In plus, Octavia 3 este prea mare ca spatiu.Chiar nu am nevoie de atata spatiu.Anul asta vor fi lansate Golful 8 si Octavia 4 asa ca SH Golf 7 si Octavia 3, vor scadea la pret.
Bugetul maxim ar fi 16.000 euro.

Edited by dennis_2005, 21 January 2019 - 17:20.


#38
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 dennis_2005, on 21 ianuarie 2019 - 17:15, said:

Anul asta vor fi lansate Golful 8 si Octavia 4 asa ca SH Golf 7 si Octavia 3, vor scadea la pret.
Actualul stoc de Octavia 3 si Golf 7 se va lichida la un pret bun.Vor fi reduceri cel putin decente.Asa se intampla intotdeauna.

#39
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:

Ma rog, un bec original xenon la BMW este in jur de 200 de euro.

ce-i aia "bec original xenon BMW"? produce BMW becuri pe undeva în aripa aia de 5m2 în spate la BMW Werk 1 și nu știu eu??
similar poți spune anvelope originale BMW. sau Mercedes. Sau Dacia. producători de becuri sunt cei mai cunoscuți pe piață OSRAM, Philips sau General Electric.

Ultima dată am dat pe un set de Osram Night breaker cam 70€

asta cu "becuri originale marca BMW" e pt. scos un ban cinstit pe spatele celor care cred că ce este OEM este și cel mai bun. pe naiba! să nu uităm că mașinile sunt construite de contabili, deci se pun pe ele piese consumabile ieftine revândute la prețuri astronomice.

exemplu: becul de 200€ costă 29€ pe amazon. OSRAM chiar! uite profit aici, doar pt. ca individul să poată spună "am piesă originală pe mașină". și 29€ e preț de amazon, BMW le cumpără în volume mari cu 18€ probabil

https://www.amazon.d...words=osram d2s

să nu-ți imaginezi că se pune pe mașină night breaker scump să iasă profitul mai mic.

ca fapt divers, după ce unul din becurile "originale" Philips de pe SLK și-a dat duhul, am instalat așa ceva:
https://www.amazon.d...ding=UTF8&psc=1

Doamne ce lumină pot da! rar mai folosesc faza lungă...

PS: dacă vrei să vezi cât de varză pot fi niște "becuri Xenon originale Honda" încă mai am fotografiile pe care le-am făcut după schimbarea becurilor pe Honda Civic. am înlocuit originalele Philips 85126 cu Philips 85126+  și iluminarea s-a schimbat complet.

dar lasă că sunt buni ăștia care cumpără doar "becuri originale" de 200€ de la reprezentanță. e un bec nenorocit, nu un motor întreg!

Edited by mannes, 21 January 2019 - 19:03.


#40
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Ditamai postul si pt ce? Eu doar am zis cat costa un bec la reprezentanta, in contextul in care se discuta atunci. Nu ma intereseaza ce ai scris tu, nici nu inteleg de ce ai facut-o, asta pt. ca stiu si eu preturile la oem. Apropos, se cheama analfabetism functional, tu nu stii ce inseamna oem, confunzi cu oe. Una-i una, alta-i alta.
  Cat despre becurile inlocuite, in timp e normal sa isi piarda din intensitate, iar doi la mana, cele inlocuite erau alt model. Si chiar daca erau fix la fel, tot era absolut normal sa lumineze mai bine decat unele folosite 4 5 6 ani.

#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 cavaliere, on 21 ianuarie 2019 - 19:18, said:

Nu ma intereseaza ce ai scris tu, nici nu inteleg de ce ai facut-o, asta pt. ca stiu si eu preturile la oem.
stii preturile, si totusi ai zis ca mint cand am zis ca nu e o avere un bec xenon... si te mai si certi pe tema asta.
e un nenorocit de bec D1S si la BMW, si atat. Contextul era ca xenonul e mai ieftin de inlocuit ca LEDul.
ma rog, sa depasim momentul becurilor. Eu am spus ca consider xenonul mai puternic la LEDul ca lumina furnizata, si mai usor de intretinut, deci nu vad avantajul LEDului, inca.
Si am mai zis ca nu as da la o parte o masina buna cu Xenon doar ca alta mai proasta are LED.

#42
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,793
  • Înscris: 28.11.2005
Stop! Ați stricat topicul omului...

#43
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 dennis_2005, on 21 ianuarie 2019 - 17:15, said:


Copii mei sunt cu varsta de 10 si  12 ani.Ei vor sta pe bancheta si ocazional, soacra.Posted ImageNe descurcam decent cu actuala Astra G, combi.Golful este mai spatios.Passatul si mai spatios insa nu am nevoie de atata spatiu.
Octavia 3 este ok insa calitativ este sub Golful 7 facelift.Asa zic unii care cunosc ambele modele.VW este pozitionat in grupul VAG , calitativ, peste Skoda si Seat.
Eu vreau sa cumpar VW, versiunea facelift, Highline.In plus, Octavia 3 este prea mare ca spatiu.Chiar nu am nevoie de atata spatiu.Anul asta vor fi lansate Golful 8 si Octavia 4 asa ca SH Golf 7 si Octavia 3, vor scadea la pret.
Bugetul maxim ar fi 16.000 euro.

Sa iti traiasca juniorii! Daca vrei tu (si merita), si soacra (glumesc...)!
Copiii sunt maricei, esti egoist cand zici ca nu ai nevoie de atata spatiu in spate. Stai acolo in concedii, pe drumuri mai lungi, si iti schimbi parerea.
Eu zic sa te hotarasti si functie de ce masina gasesti si in ce stare e. Bafta!

#44
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001

 BadBoyBlue, on 19 ianuarie 2019 - 15:41, said:

Nu lua în calcul viteza maximă, ci drumurile patriei. Un motor mai puternic ți-ar aduce mai mult confort pentru simplul fapt că depășirile atât de necesare pe drumurile predominante (cu o bandă pe sens) s-ar desfășura mai rapid.
true story.


 dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 22:57, said:

Neaparat imi doresc faruri led.
de ce? ce te-a făcut să îți dorești asta?
chiar sunt curios...

#45
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
150 CP cât are Golful 2.0 TDI sunt absolut suficienți pt depășirile necesare pe drumurile patriei.

#46
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

 goguxx2000, on 22 ianuarie 2019 - 09:31, said:

150 CP cât are Golful 2.0 TDI sunt absolut suficienți pt depășirile necesare pe drumurile patriei.
E chiar prea mult 150 de cai... La multi tinerei le cam scapa herghelia de sub picior.

#47
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 unbrutus, on 21 ianuarie 2019 - 20:02, said:

Eu am spus ca consider xenonul mai puternic la LEDul ca lumina furnizata, si mai usor de intretinut, deci nu vad avantajul LEDului, inca.
farurile cu LED se pot face într-o multitudine de forme, iar LED-urile se pot aprinde, stinge și mișca independent, adică se poate modula mai ușor proiecția luminii. pe de altă parte, dacă se arde un LED din câte știu trebuie schimbat tot farul. încă un dezavantaj la LED-uri e faptul că nu radiază căldură și de aceea nu topesc gheața depusa pe sticla farului iarna. serios, e o problemă asta!

Xenonul ocupă evident mai puțin loc decât un reflector, luminează foarte bine în condiții de atmosferă uscată, sunt cam enervante uneori pe ninsoare sau ploaie, sunt ceva mai scumpe becurile dar nu de nesuportat. mi se par actualmente cea mai bună soluție. mi se pare enervant tare cum se induce cumpărătorilor ideea că doar în service-uri se pot schimba aceste becuri deoarece... "funcționează cu tensiuni electrice mai înalte". la fel și neonul de acasă, dar nu vezi pe cineva să cheme un electrician ca să schimbe un simplu neon din bucătărie.

#48
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 mannes, on 22 ianuarie 2019 - 15:45, said:

farurile cu LED se pot face într-o multitudine de forme, iar LED-urile se pot aprinde, stinge și mișca independent, adică se poate modula mai ușor proiecția luminii.
trebuie spus ca sint cel putin 2 tipuri de faruri cu led la Passat, unul "normal" si unul "high" parca... ce descrii tu seamana a matrix led

el vrea un gold. La golf va fi led normal. nu merita. E un moft. Daca se nimeresti ok, daca nu, xenon e mai mult decat ok.

#49
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006

 mannes, on 22 ianuarie 2019 - 15:45, said:

farurile cu LED se pot face într-o multitudine de forme, iar LED-urile se pot aprinde, stinge și mișca independent, adică se poate modula mai ușor proiecția luminii.


La Golf-ul meu am Bi-xenon cu faza lungă automată adaptivă - nu doar stinge faza lungă când detectează mașină în față pe sensul opus sau pe sensul meu de mers ci maschează zona în care se află mașina respectivă.

Deci se poate și la Xenon Posted Image

E foarte interesant sistemul și face toți banii....de când am mașina nu am primit nici un flash din față, deci sistemul reacționează foarte rapid și eficient fără a deranja ceilalți participanți la traficPosted Image

Nu știu cum e LED-ul dar față de Halogen...Xenon-ul e mult mai bun.

Edited by goguxx2000, 23 January 2019 - 08:08.


#50
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 denky, on 22 ianuarie 2019 - 00:50, said:

Sa iti traiasca juniorii! Daca vrei tu (si merita), si soacra (glumesc...)!
Copiii sunt maricei, esti egoist cand zici ca nu ai nevoie de atata spatiu in spate. Stai acolo in concedii, pe drumuri mai lungi, si iti schimbi parerea.
Eu zic sa te hotarasti si functie de ce masina gasesti si in ce stare e. Bafta!
Multumesc frumos.La fel iti doresc.Posted Image

 vali, on 22 ianuarie 2019 - 08:26, said:

de ce? ce te-a făcut să ĂŽți dorești asta?
chiar sunt curios...
Actuala masina pe care o am, cu halogen, are foarte slabuta faza scurta.Si nu este vorba de reglaj sau calitatea becurile orica ca farul este matuit.Asa este la acest model de Astra.
Daca optez pentru Golf, va fi varianta facelift(este vindecata de bolile copilariei, are plansa de bord mai moderna ) care este echipata fie cu halogen sau led.Xenon nu mai exista.As vrea o lumina mai tare decat halogenul.
Din ce stiu,  ledurile se pot schimba individual.

 goguxx2000, on 23 ianuarie 2019 - 08:07, said:

Nu știu cum e LED-ul dar față de Halogen...Xenon-ul e mult mai bun.
Sunt ferm convins.

Edited by dennis_2005, 23 January 2019 - 13:27.


#51
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Singurul plus care-l are modelul facelift, din punctul meu de vedere, este App Car cu Android Auto.
Știu că este și pe modelul dinainte de facelift...a apărut de la modelele fabricate din 20.05.2015...mașina mea e fabricată pe 05.05.2015 Posted Image

Restul...planșa de bord nu mi s-a părut mai evoluată absolut de loc (față de versiunea Highline care o dețin).

Sunt schimbate un picuț blocurile optice...aici e chestie de gust...mie-mi plac ambele Posted Image

Edited by goguxx2000, 23 January 2019 - 13:49.


#52
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Modelul facelift e si mai taiat la cost savings. Bara spate cu esapament ornamental fake. Lipsa capace ornamentale care acopera zona unde vin prinse oglinzile pe usa, in interior ma refer.

Bateria este la vedere ori acoperita cu o pasla de 1 leu (nu mai folosesc compartimentul de plastic). Chederele de la geamuri aduna foarte multa mizerie si zgarie geamurile la greu. La modelele vechi nu era chedelrul ala direct acolo ci era o mica perie si apoi chederul/sina de cauciuc.

Cheia de roti este o mizerie turnata care daca nu esti atent iti zg arie lacul si vopseaua pe roti pentru ca are o bavura de 1-3 mm.

De calitatea vopselei sa nu ma mai leg.  Mai stiti cum aratau masinile din 2009+ aduse din Germania cu capota si zona de deasupra parbrizului ciupita de pietre? pe alea mai vechi nu vedeai asa ceva, sau vedeai la 400-500.000km.

Ca sa nu mai vorbesc ca piesele nu sunt facute sa tina, amortizoarele nu tin (200-300.000km de autostrada), bucsile nu tin, se defecteaza incuietoare random (incuietoarele la golf 7 si toate masinile din grupul VAG vin turnate si nu se mai pot desface sa se repare, trebuie inlocuita cu totul piesa noua sau in dezmebrari.

Am simtit nevoia sa scriu si de rau, nu doar de bine. Masinile de generatie noua sunt facute sa arate bine, sa-ti ofere niste conditii mai bune la condus (dotari) dar ca si materiale si feeling la pipat sunt niste low costuri, exact ca si produsele ce veneau din china acu 10-15 ani.

#53
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Deenman, on 23 ianuarie 2019 - 13:56, said:

Modelul facelift e si mai taiat la cost savings. Bara spate cu esapament ornamental fake. Lipsa capace ornamentale care acopera zona unde vin prinse oglinzile pe usa, in interior ma refer.

Bateria este la vedere ori acoperita cu o pasla de 1 leu (nu mai folosesc compartimentul de plastic). Chederele de la geamuri aduna foarte multa mizerie si zgarie geamurile la greu. La modelele vechi nu era chedelrul ala direct acolo ci era o mica perie si apoi chederul/sina de cauciuc.

Cheia de roti este o mizerie turnata care daca nu esti atent iti zg arie lacul si vopseaua pe roti pentru ca are o bavura de 1-3 mm.

De calitatea vopselei sa nu ma mai leg.  Mai stiti cum aratau masinile din 2009+ aduse din Germania cu capota si zona de deasupra parbrizului ciupita de pietre? pe alea mai vechi nu vedeai asa ceva, sau vedeai la 400-500.000km.

Ca sa nu mai vorbesc ca piesele nu sunt facute sa tina, amortizoarele nu tin (200-300.000km de autostrada), bucsile nu tin, se defecteaza incuietoare random (incuietoarele la golf 7 si toate masinile din grupul VAG vin turnate si nu se mai pot desface sa se repare, trebuie inlocuita cu totul piesa noua sau in dezmebrari.

Am simtit nevoia sa scriu si de rau, nu doar de bine. Masinile de generatie noua sunt facute sa arate bine, sa-ti ofere niste conditii mai bune la condus (dotari) dar ca si materiale si feeling la pipat sunt niste low costuri, exact ca si produsele ce veneau din china acu 10-15 ani.
Sunt convins ca ai dreptate dar crezi ca omologul Golfului 7, facelift, daca vorbim de facelift, de la Ford, PSA(inclusiv Opel cu modelul Astra K), Renault sunt mai de calitate?Ca sa nu vorbim de suratele din grupul VAG, Leon si Octavia(este bagata in clasa compactelor).

Edited by max_01, 23 January 2019 - 18:39.


#54
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 goguxx2000, on 23 ianuarie 2019 - 13:46, said:

Singurul plus care-l are modelul facelift, din punctul meu de vedere, este App Car cu Android Auto.
Plusurile , din punct de vedere al designului si noilor tehnologii, ar fi mai multe la facelift fata de prima versiune.
https://www.autoexpe...f-e-bestseller/
In special ce scrie la punctele 3,5,7,8,9, suna foarte bine.

Edited by max_01, 23 January 2019 - 18:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate