VWGolf 7 Variant Highline facelift SHvs VWPassat Variant Highline B8SH
#37
Posted 21 January 2019 - 17:15
_R_A_D_U, on 20 ianuarie 2019 - 17:49, said:
Daca n-ai 2 copii mici, Golful ar fi suficient. N-ar fi rau sa te uiti si la Octavia 3 2.0TDI. Totusi, care e bugetul maxim? Octavia 3 este ok insa calitativ este sub Golful 7 facelift.Asa zic unii care cunosc ambele modele.VW este pozitionat in grupul VAG , calitativ, peste Skoda si Seat. Eu vreau sa cumpar VW, versiunea facelift, Highline.In plus, Octavia 3 este prea mare ca spatiu.Chiar nu am nevoie de atata spatiu.Anul asta vor fi lansate Golful 8 si Octavia 4 asa ca SH Golf 7 si Octavia 3, vor scadea la pret. Bugetul maxim ar fi 16.000 euro. Edited by dennis_2005, 21 January 2019 - 17:20. |
#38
Posted 21 January 2019 - 18:23
#39
Posted 21 January 2019 - 18:52
cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:
ce-i aia "bec original xenon BMW"? produce BMW becuri pe undeva în aripa aia de 5m2 în spate la BMW Werk 1 și nu știu eu?? similar poți spune anvelope originale BMW. sau Mercedes. Sau Dacia. producători de becuri sunt cei mai cunoscuți pe piață OSRAM, Philips sau General Electric. Ultima dată am dat pe un set de Osram Night breaker cam 70€ asta cu "becuri originale marca BMW" e pt. scos un ban cinstit pe spatele celor care cred că ce este OEM este și cel mai bun. pe naiba! să nu uităm că mașinile sunt construite de contabili, deci se pun pe ele piese consumabile ieftine revândute la prețuri astronomice. exemplu: becul de 200€ costă 29€ pe amazon. OSRAM chiar! uite profit aici, doar pt. ca individul să poată spună "am piesă originală pe mașină". și 29€ e preț de amazon, BMW le cumpără în volume mari cu 18€ probabil https://www.amazon.d...words=osram d2s să nu-ți imaginezi că se pune pe mașină night breaker scump să iasă profitul mai mic. ca fapt divers, după ce unul din becurile "originale" Philips de pe SLK și-a dat duhul, am instalat așa ceva: https://www.amazon.d...ding=UTF8&psc=1 Doamne ce lumină pot da! rar mai folosesc faza lungă... PS: dacă vrei să vezi cât de varză pot fi niște "becuri Xenon originale Honda" încă mai am fotografiile pe care le-am făcut după schimbarea becurilor pe Honda Civic. am înlocuit originalele Philips 85126 cu Philips 85126+ și iluminarea s-a schimbat complet. dar lasă că sunt buni ăștia care cumpără doar "becuri originale" de 200€ de la reprezentanță. e un bec nenorocit, nu un motor întreg! Edited by mannes, 21 January 2019 - 19:03. |
#40
Posted 21 January 2019 - 19:18
Ditamai postul si pt ce? Eu doar am zis cat costa un bec la reprezentanta, in contextul in care se discuta atunci. Nu ma intereseaza ce ai scris tu, nici nu inteleg de ce ai facut-o, asta pt. ca stiu si eu preturile la oem. Apropos, se cheama analfabetism functional, tu nu stii ce inseamna oem, confunzi cu oe. Una-i una, alta-i alta.
Cat despre becurile inlocuite, in timp e normal sa isi piarda din intensitate, iar doi la mana, cele inlocuite erau alt model. Si chiar daca erau fix la fel, tot era absolut normal sa lumineze mai bine decat unele folosite 4 5 6 ani. |
#41
Posted 21 January 2019 - 20:02
cavaliere, on 21 ianuarie 2019 - 19:18, said:
Nu ma intereseaza ce ai scris tu, nici nu inteleg de ce ai facut-o, asta pt. ca stiu si eu preturile la oem. e un nenorocit de bec D1S si la BMW, si atat. Contextul era ca xenonul e mai ieftin de inlocuit ca LEDul. ma rog, sa depasim momentul becurilor. Eu am spus ca consider xenonul mai puternic la LEDul ca lumina furnizata, si mai usor de intretinut, deci nu vad avantajul LEDului, inca. Si am mai zis ca nu as da la o parte o masina buna cu Xenon doar ca alta mai proasta are LED. |
#43
Posted 22 January 2019 - 00:50
dennis_2005, on 21 ianuarie 2019 - 17:15, said: Copii mei sunt cu varsta de 10 si 12 ani.Ei vor sta pe bancheta si ocazional, soacra.Ne descurcam decent cu actuala Astra G, combi.Golful este mai spatios.Passatul si mai spatios insa nu am nevoie de atata spatiu. Octavia 3 este ok insa calitativ este sub Golful 7 facelift.Asa zic unii care cunosc ambele modele.VW este pozitionat in grupul VAG , calitativ, peste Skoda si Seat. Eu vreau sa cumpar VW, versiunea facelift, Highline.In plus, Octavia 3 este prea mare ca spatiu.Chiar nu am nevoie de atata spatiu.Anul asta vor fi lansate Golful 8 si Octavia 4 asa ca SH Golf 7 si Octavia 3, vor scadea la pret. Bugetul maxim ar fi 16.000 euro. Sa iti traiasca juniorii! Daca vrei tu (si merita), si soacra (glumesc...)! Copiii sunt maricei, esti egoist cand zici ca nu ai nevoie de atata spatiu in spate. Stai acolo in concedii, pe drumuri mai lungi, si iti schimbi parerea. Eu zic sa te hotarasti si functie de ce masina gasesti si in ce stare e. Bafta! |
#44
Posted 22 January 2019 - 08:26
BadBoyBlue, on 19 ianuarie 2019 - 15:41, said: Nu lua în calcul viteza maximă, ci drumurile patriei. Un motor mai puternic ți-ar aduce mai mult confort pentru simplul fapt că depășirile atât de necesare pe drumurile predominante (cu o bandă pe sens) s-ar desfășura mai rapid. dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 22:57, said: Neaparat imi doresc faruri led. chiar sunt curios... |
#45
Posted 22 January 2019 - 09:31
150 CP cât are Golful 2.0 TDI sunt absolut suficienți pt depășirile necesare pe drumurile patriei.
|
#46
Posted 22 January 2019 - 13:31
|
#47
Posted 22 January 2019 - 15:45
unbrutus, on 21 ianuarie 2019 - 20:02, said:
Eu am spus ca consider xenonul mai puternic la LEDul ca lumina furnizata, si mai usor de intretinut, deci nu vad avantajul LEDului, inca. Xenonul ocupă evident mai puțin loc decât un reflector, luminează foarte bine în condiții de atmosferă uscată, sunt cam enervante uneori pe ninsoare sau ploaie, sunt ceva mai scumpe becurile dar nu de nesuportat. mi se par actualmente cea mai bună soluție. mi se pare enervant tare cum se induce cumpărătorilor ideea că doar în service-uri se pot schimba aceste becuri deoarece... "funcționează cu tensiuni electrice mai înalte". la fel și neonul de acasă, dar nu vezi pe cineva să cheme un electrician ca să schimbe un simplu neon din bucătărie. |
#48
Posted 22 January 2019 - 16:40
mannes, on 22 ianuarie 2019 - 15:45, said:
farurile cu LED se pot face într-o multitudine de forme, iar LED-urile se pot aprinde, stinge și mișca independent, adică se poate modula mai ușor proiecția luminii. el vrea un gold. La golf va fi led normal. nu merita. E un moft. Daca se nimeresti ok, daca nu, xenon e mai mult decat ok. |
#49
Posted 23 January 2019 - 08:07
mannes, on 22 ianuarie 2019 - 15:45, said:
farurile cu LED se pot face într-o multitudine de forme, iar LED-urile se pot aprinde, stinge și mișca independent, adică se poate modula mai ușor proiecția luminii. La Golf-ul meu am Bi-xenon cu faza lungă automată adaptivă - nu doar stinge faza lungă când detectează mașină în față pe sensul opus sau pe sensul meu de mers ci maschează zona în care se află mașina respectivă. Deci se poate și la Xenon E foarte interesant sistemul și face toți banii....de când am mașina nu am primit nici un flash din față, deci sistemul reacționează foarte rapid și eficient fără a deranja ceilalți participanți la trafic Nu știu cum e LED-ul dar față de Halogen...Xenon-ul e mult mai bun. Edited by goguxx2000, 23 January 2019 - 08:08. |
#50
Posted 23 January 2019 - 13:25
denky, on 22 ianuarie 2019 - 00:50, said:
Sa iti traiasca juniorii! Daca vrei tu (si merita), si soacra (glumesc...)! Copiii sunt maricei, esti egoist cand zici ca nu ai nevoie de atata spatiu in spate. Stai acolo in concedii, pe drumuri mai lungi, si iti schimbi parerea. Eu zic sa te hotarasti si functie de ce masina gasesti si in ce stare e. Bafta! vali, on 22 ianuarie 2019 - 08:26, said:
de ce? ce te-a făcut să ĂŽți dorești asta? chiar sunt curios... Daca optez pentru Golf, va fi varianta facelift(este vindecata de bolile copilariei, are plansa de bord mai moderna ) care este echipata fie cu halogen sau led.Xenon nu mai exista.As vrea o lumina mai tare decat halogenul. Din ce stiu, ledurile se pot schimba individual. goguxx2000, on 23 ianuarie 2019 - 08:07, said:
Nu știu cum e LED-ul dar față de Halogen...Xenon-ul e mult mai bun. Edited by dennis_2005, 23 January 2019 - 13:27. |
#51
Posted 23 January 2019 - 13:46
Singurul plus care-l are modelul facelift, din punctul meu de vedere, este App Car cu Android Auto.
Știu că este și pe modelul dinainte de facelift...a apărut de la modelele fabricate din 20.05.2015...mașina mea e fabricată pe 05.05.2015 Restul...planșa de bord nu mi s-a părut mai evoluată absolut de loc (față de versiunea Highline care o dețin). Sunt schimbate un picuț blocurile optice...aici e chestie de gust...mie-mi plac ambele Edited by goguxx2000, 23 January 2019 - 13:49. |
|
#52
Posted 23 January 2019 - 13:56
Modelul facelift e si mai taiat la cost savings. Bara spate cu esapament ornamental fake. Lipsa capace ornamentale care acopera zona unde vin prinse oglinzile pe usa, in interior ma refer.
Bateria este la vedere ori acoperita cu o pasla de 1 leu (nu mai folosesc compartimentul de plastic). Chederele de la geamuri aduna foarte multa mizerie si zgarie geamurile la greu. La modelele vechi nu era chedelrul ala direct acolo ci era o mica perie si apoi chederul/sina de cauciuc. Cheia de roti este o mizerie turnata care daca nu esti atent iti zg arie lacul si vopseaua pe roti pentru ca are o bavura de 1-3 mm. De calitatea vopselei sa nu ma mai leg. Mai stiti cum aratau masinile din 2009+ aduse din Germania cu capota si zona de deasupra parbrizului ciupita de pietre? pe alea mai vechi nu vedeai asa ceva, sau vedeai la 400-500.000km. Ca sa nu mai vorbesc ca piesele nu sunt facute sa tina, amortizoarele nu tin (200-300.000km de autostrada), bucsile nu tin, se defecteaza incuietoare random (incuietoarele la golf 7 si toate masinile din grupul VAG vin turnate si nu se mai pot desface sa se repare, trebuie inlocuita cu totul piesa noua sau in dezmebrari. Am simtit nevoia sa scriu si de rau, nu doar de bine. Masinile de generatie noua sunt facute sa arate bine, sa-ti ofere niste conditii mai bune la condus (dotari) dar ca si materiale si feeling la pipat sunt niste low costuri, exact ca si produsele ce veneau din china acu 10-15 ani. |
#53
Posted 23 January 2019 - 18:32
Deenman, on 23 ianuarie 2019 - 13:56, said:
Modelul facelift e si mai taiat la cost savings. Bara spate cu esapament ornamental fake. Lipsa capace ornamentale care acopera zona unde vin prinse oglinzile pe usa, in interior ma refer. Bateria este la vedere ori acoperita cu o pasla de 1 leu (nu mai folosesc compartimentul de plastic). Chederele de la geamuri aduna foarte multa mizerie si zgarie geamurile la greu. La modelele vechi nu era chedelrul ala direct acolo ci era o mica perie si apoi chederul/sina de cauciuc. Cheia de roti este o mizerie turnata care daca nu esti atent iti zg arie lacul si vopseaua pe roti pentru ca are o bavura de 1-3 mm. De calitatea vopselei sa nu ma mai leg. Mai stiti cum aratau masinile din 2009+ aduse din Germania cu capota si zona de deasupra parbrizului ciupita de pietre? pe alea mai vechi nu vedeai asa ceva, sau vedeai la 400-500.000km. Ca sa nu mai vorbesc ca piesele nu sunt facute sa tina, amortizoarele nu tin (200-300.000km de autostrada), bucsile nu tin, se defecteaza incuietoare random (incuietoarele la golf 7 si toate masinile din grupul VAG vin turnate si nu se mai pot desface sa se repare, trebuie inlocuita cu totul piesa noua sau in dezmebrari. Am simtit nevoia sa scriu si de rau, nu doar de bine. Masinile de generatie noua sunt facute sa arate bine, sa-ti ofere niste conditii mai bune la condus (dotari) dar ca si materiale si feeling la pipat sunt niste low costuri, exact ca si produsele ce veneau din china acu 10-15 ani. Edited by max_01, 23 January 2019 - 18:39. |
#54
Posted 23 January 2019 - 18:52
goguxx2000, on 23 ianuarie 2019 - 13:46, said:
Singurul plus care-l are modelul facelift, din punctul meu de vedere, este App Car cu Android Auto. https://www.autoexpe...f-e-bestseller/ In special ce scrie la punctele 3,5,7,8,9, suna foarte bine. Edited by max_01, 23 January 2019 - 18:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users