Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VWGolf 7 Variant Highline facelift SHvs VWPassat Variant Highline B8SH
#19
Posted 19 January 2019 - 22:57
underb, on 19 ianuarie 2019 - 14:46, said:
Pt a merge cum zici, n-as ocoli nici 1.6 tdi daca gasesti o masina buna. 2.0tdi l-as vedea ca pe un plus, nu ca pe ceva esential pt stilul tau de mers dar nu un plus care da tina locul altui lucru important. Ce masina va inlocui noua achizitie? Inca ceva, nu te limia doar la VW iar VW nu neaparat la highline. Exista dotari optionale care nu sunt standard nici pe highline si e posibil sa nu le aiba dar sa le gasesti pe o alta echipare pt ca le-a vrut cumparatorul. Un Opel Astra G, combi, an fabricatie 2003, cutie manuala, de 80 cai putere, cu 245.000km rulati, va inlocui viitoarea achizitie.Dotarile pe care le are acum Highline pentru mine sunt suficiente.Neaparat imi doresc faruri led.Versiunea Highline are dotari foarte decente si utile.Mai ales faceliftul din ianuarie 2017. BadBoyBlue, on 19 ianuarie 2019 - 15:41, said:
Nu lua în calcul viteza maximă, ci drumurile patriei. Un motor mai puternic ţi-ar aduce mai mult confort pentru simplul fapt că depăşirile atât de necesare pe drumurile predominante (cu o bandă pe sens) s-ar desfăşura mai rapid. unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 16:42, said:
te asigur ca vei simti si varianta de 150 ca fiind sportiva, ti-o spune un om care a condus pasatul de 136 de cai cu 210km pe ora si asa mai departe. Oficial, viteza maxima la 136 cai era 208km/h, pe bord imi afisa cam 215, eu am zis 210 ca medie. Cel de 150 are viteza maxima si mai mare deci, nici nu are sens sa ne preocupam de asta in plus, motorul acesta e renumit ca se poate resofta la 170-190, daca chiar mai e nevoie. Sint enorm de multi care fac asta chiar si cu motoare de 200.000 km rulati, si tot duc saracele motoare. Deci ca putere chiar nu ai cum si de ce sa iti faci probleme, indiferent ca te hotarasti pe Passat sau pe golf. Cu toata responsabilitatea iti spun. marea majoritate a dotarilor de pe passat sint prezente si pe golf cu mici mici exceptii, de exemplu scaunele ventilate (daca te intereseaza asa ceva). Golful este enorm de spatios si el, si daca e mai ieftin sau mai rentabil ca costuri, merita linistit. Edited by dennis_2005, 19 January 2019 - 22:58. |
#20
Posted 19 January 2019 - 23:35
farurile cu led nu prea au avantaje fata de farurile cu xenon, insa au niste dezavantaje (costuri mari de intretinere si inlocuire)
eu personal as pune farurile cu xenon ca un must have, si LEDurile doar daca se nimereste o masina sa le aiba la un pret identic cu xenonul, altfel, sa platesc in plus pt ele, sau sa renunt la alte optiuni pt ele, exclus |
#21
Posted 20 January 2019 - 00:00
Naijax, on 19 ianuarie 2019 - 12:23, said:
2.0 TDI este unul din cele mai proaste motoare VW Practic au cam dat-o in bara cu el - stai departe N-ai avut, e clar. Mie mi se pare cel mai bun, 2 am avut, masini noi, pana la 150000 km nici o problema, consum genial. Practic ai cam dat-o in bara. Cu sfatul. Deenman, on 19 ianuarie 2019 - 12:33, said: Auris sau Corolla nu se pun nici cu golful, daramite cu passat-ul, stii f bine. Pt initiator: daca ai nevoie de spatiu si in spate, ia Passat, e mult mai mult loc decat in golf variant. Si in Jetta e mai mult loc in spate decat in golf variant. |
#22
Posted 20 January 2019 - 10:19
#23
Posted 20 January 2019 - 17:28
dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 13:22, said:
Nu imi place aspectul la japoneze.Stiu ca motoarele aspirate sunt foarte fiabile. unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 16:42, said:
in plus, motorul acesta e renumit ca se poate resofta la 170-190, daca chiar mai e nevoie. Este ca si cand un om consuma masiv energizante, constant, ca sa aiba mai multa energie si forta.Pe termen mediu si lung ajungi o epava si este o chestiune de timp pana ce ajungi sa faci AVC sau infarct miocardic. unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 23:35, said:
farurile cu led nu prea au avantaje fata de farurile cu xenon, insa au niste dezavantaje (costuri mari de intretinere si inlocuire) Naijax, on 19 ianuarie 2019 - 12:23, said:
2.0 TDI este unul din cele mai proaste motoare VW Practic au cam dat-o in bara cu el - stai departe Edited by max_01, 20 January 2019 - 17:30. |
#24
Posted 20 January 2019 - 17:49
Naijax, on 19 ianuarie 2019 - 12:23, said:
2.0 TDI este unul din cele mai proaste motoare VW Practic au cam dat-o in bara cu el - stai departe dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 12:12, said:
Daca n-ai 2 copii mici, Golful ar fi suficient. N-ar fi rau sa te uiti si la Octavia 3 2.0TDI. Totusi, care e bugetul maxim? |
#25
Posted 20 January 2019 - 17:53
#26
Posted 20 January 2019 - 18:09
max_01, on 20 ianuarie 2019 - 17:28, said:
Daca cipezi motorul, il fortezi si il uzezi prematur deoarece el nu este proiectat si fabricat ca sa functioneze optim, fara probleme in conditiile tehnice date de cei 170 sau 190 cai putere. Sint tuneri celebri ca ABT din germania care tuneaza pt Audi de exemplu, si puterea marita se trece inclusiv in cartea de identitate la RAR in Romania Cunosc cazuri. Pe langa alte mii de cazuri de VW chipate asa cum am si mentionat deja, cand aveau deja 200.000 km la bord si merg bine mersi inca 10 ani "uzura prematura motor"... cand e ultima oara cand ai auzit pe cineva ca i s-a uzat motorul prematur? e ca si aia cu "uzezi motorul daca nu lasi masina sa mearga 10 min pe loc iarna", si apoi "uzezi motorul prematur daca il lasi sa mearga la relanti" max_01, on 20 ianuarie 2019 - 17:28, said:
Xenon nu se mai fabrica de la finele anului 2016, la VAG.Tot ce a iesit pe piata incepand cu anul 2017, de la VAG, este echipat doar cu halogen sau led, ca optiune.Ledul este mult mai rezistent in timp ca Xenonul si consuma mai putina energie.In schimb, xenonul are lumina mai puternica ca ledul.Un bec xenon costa circa 100 euro.Nu stiu cum sta treaba la led, asa ca nu ma pronunt.Daca un far echipat din farica cu xenon este mai ieftin ca unul echipat din fabrica, cu led. - LED mai rezistent? uita-te atent la masinile cu led pe pozitii, multe au cate unul stins (din acea forma formata de respectivele leduri) - ce relevanta are cat consuma?? halogenul e de obicei 55w, iar xenonul 35w, dar care e relevanta, cand ai auzit pe cineva sa zica "imi iau xenon ca consuma mai putina energie" Sau tu doar vrei sa arati ce stii despre ele in general? - LEDul e preferat mai nou de producatori pt ca nu mai e obligatoriu spalatorul de faruri la LED... si pt ei e deci un cost taiat - dece nu mai e obligatoriu spalatorul de faruri? Pt ca asa cum spui si tu, lumina e mai slaba ca la xenon... degeaba spera unii ca nu e asa... - daca la xenon mai poti schimba un bec si singur, la led nu ai sanse... si preturile sint mari. Daca se crapa farul, la fel... un bec xenon nu costa 100euro, pe la 50 euro pe original, dar poti lua un philips mai ieftin fara probleme. |
#27
Posted 20 January 2019 - 19:17
Aberatii la greu ca pe multe alte topicuri.
Ma rog, un bec original xenon la BMW este in jur de 200 de euro. Motoarele se pot resofta, asa e, dar evident ca riscul sa se strice ceva este mai mare decat la unul nesoftat, ca doar puterea in plus vine din cresterea presiunii in turbina si din mai multa motorina. Ar mai fi stres si pe ambreiaj si volante ce vine odata cu cuplul in plus. Contrar crezului popular ( care culmea inca mai persista desi suntem in 2019 si nu in 2005-ul de glorie al 4tuning.ro), diferentele intre motorizarea de 150 de cai si cea de 190 nu constau numai din soft ci sunt si multe elemente hardware diferite, mai mari, cu debit marit, mai rezistente. Cine vrea putere mare, sa faca bine sa o cumpere de la inceput, mai ales cand masinile contemporane au piesele proiectate cu marje din ce in ce mai mici de stress si durata de viata. 150 de cai sunt suficienti pt majoritatea soferilor si nu atat ei cat cuplul mare al motorului, ca de fapt in viata de zi cu zi pana in 2500 2700 si ceva de ture vei merge, unde cei 300 si ceva de nm cat are tdiul iti vor face viata usoara la volan. Edited by cavaliere, 20 January 2019 - 19:18. |
#28
Posted 20 January 2019 - 20:11
cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:
Aberatii la greu ca pe multe alte topicuri. cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:
Ma rog, un bec original xenon la BMW este in jur de 200 de euro. intelegi? pe bune, tot tu incepi cum incepi postarea si pe urma vii si ne spui ca la bugatti veyron un cauciuc costa 10.000 euro... eu tot pe la 100 euro o sa zic ca gasesti cauciucul pt Golf. Oricum, si la BMW, tot bec xenon D2S sau D1S este si tot de la philips sau osram. nu are deci cum sa fie mai scump decat daca vrei tu neaparat. Fa un topic "preturi becuri xenon originale" si discutam acolo, o sa afli repede de la alti colegi, nu de la mine, cat costa un bec mai mult ca original cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:
150 de cai sunt suficienti pt majoritatea soferilor si nu atat ei cat cuplul mare al motorului, ca de fapt in viata de zi cu zi pana in 2500 2700 si ceva de ture vei merge, unde cei 300 si ceva de nm cat are tdiul iti vor face viata usoara la volan. Si poate. Asa cum ti-am mai zis, sint tuneri OFICIALI in germania, am dat si exemple etc. Nu am vorbit de nimic din Romania. Desi si in Romania sint mii de masini tunate si am crezut si eu ca si tine ca aoleo "se strica motoru"... nu se strica nimic. Volanta si ambreiaj? Zi-mi si mie te rog un lucru, daca eu conduc mai agresiv si plen cu scartait cu 150 de cai, si altul a resoftat la 190 sa zicem dar pleaca mai "normal" ca mine, la care se uzeaza ambreiajul si volanta? Si ce treaba au astea cu motorul, ca colegul care ti-a dat like a zis ca "se uzeaza motorul prematur"... eu am intrebat ce inseamna uzura motor... ca nu am mai auzit de motor uzat de la Dacia 1300 cand segmentam motoarele pe capete |
|
#29
Posted 20 January 2019 - 20:12
Nu stii despre ce vorbesti, ca pe multe alte topicuri unde trollezi din ignoranta sau doar pentru ca nu ai habar. Ceva concret nu scrii, tu contrazici doar pe baza de nimicul ce il transformi in posturi.
Vad ca tot dai edit, mi-e greu sa urmaresc. Tuningul asta facut doar din soft adauga uzura suplimentara pe componentele ce le-am specificat mai sus. Ia spune tu cum iti da caii si cuplul in plus nemodificand decat softul ecu-ului? Tunerii aia de casa de regula ofera pachete complete ce includ si schimbarea turbinei, intercoolerului, uneori injectoare, frane, ambreiaje. Nu trebuie neaparat sa exemplifici cu plecatul de pe loc, stai linistit, ca si in mers, daca apesi tare pedala, in loc sa faca turbina 1,5 boost o sa faca 2 sa zicem. Apoi am dat un exemplu de la BMW pt ca de astea am avut in ultimul timp si nu ma intereseaza ca scrii tu ca e bec ds1 2 7, atat costa becul original 200 euro. Ca se gaseste osram pe olx cu 200 lei este alta poveste si nu intereseaza in contextul topicului. Arata concret cat e un bec xenon in reprezentanta Vag. Posibil la VW sa fie mai ieftin decat la Audi, dar tot nu cred ca e 50 euro. Edited by cavaliere, 20 January 2019 - 20:22. |
#30
Posted 20 January 2019 - 20:16
cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 19:17, said:
Motoarele se pot resofta, asa e, dar evident ca riscul sa se strice ceva este mai mare decat la unul nesoftat, ca doar puterea in plus vine din cresterea presiunii in turbina si din mai multa motorina. Uita-te si tu un pic pe forumuri, din toata lumea, resofteaza lumea si e ok... oricum aici discutam de altceva, nu de resoftare. Daca vrei tu sa zic ca creste riscul, ok, creste cu cat? Creste cu cat ii dai tu talpa, resoftarea in sine nu aduce riscuri, ci stilul de condus. cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 20:12, said:
Nu stii despre ce vorbesti, ca pe multe alte topicuri unde trollezi din ignoranta sau doar pentru ca nu ai habar. Ceva concret nu scrii, tu contrazici doar pe baza de nimicul ce il transformi in posturi. ce bec se foloseste la bmw, cu ce difera? e soclul diferit? |
#31
Posted 20 January 2019 - 21:01
unbrutus, on 20 ianuarie 2019 - 20:11, said:
Si ce treaba au astea cu motorul, ca colegul care ti-a dat like a zis ca "se uzeaza motorul prematur"... eu am intrebat ce inseamna uzura motor... ca nu am mai auzit de motor uzat de la Dacia 1300 cand segmentam motoarele pe capete Edited by max_01, 20 January 2019 - 21:17. |
#32
Posted 20 January 2019 - 21:06
max_01, on 20 ianuarie 2019 - 21:01, said:
Turbina este o componenta a motorului.Nu am afirmat turbina, ci motor. |
#33
Posted 20 January 2019 - 21:21
dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 13:53, said:
Chiar si cand voi ajunge prin Germania,a colo unde se poate calca mai sportiv pe acceleratie, nu voi depasi media de 170-180km/h, Bugetul de achizitie care e ? Ca nu ai precizat acest amanunt extrem de important ! |
|
#34
Posted 20 January 2019 - 23:06
unbrutus, on 20 ianuarie 2019 - 10:19, said: a spus ca are 1.76 inaltime si copii mai mici de inaltime, golful e mai mult decat spatios. Jetta e mai inghesuita nu uita ca vorbim de golf 7 Dupa 3 jette si vreo 2 golfuri 7, vreo 500000 km cu ele, crezi ca nu stiu cati mm are fiecare? |
#35
Posted 21 January 2019 - 01:21
cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 20:12, said:
Ia spune tu cum iti da caii si cuplul in plus nemodificand decat softul ecu-ului? cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 20:12, said:
Tunerii aia de casa de regula ofera pachete complete ce includ si schimbarea turbinei, intercoolerului, uneori injectoare, frane, ambreiaje. eu vorbeam de tuningul de la ABT Germania de ex care costa doar cateva sute de euro, e doar soft si atat, doar nu crezi ca in 500 euro iti pun si injectoare si turbine? Exista si tunat din asta extrem cu turbine inlocuite dar ala e pt maniaci. si eu am fost fix ca tine, extrem de reticent, am avut multe passaturi si nu numai diesel, pt ca in general dieselurile au turbina si se preteaza la resoftat pana si la benzinarele aspirate insa si le resofteaza multi, chiar si loganuri... pana la urma si aia 5-10 cai in plus sint ceva. Dupa ceva ani in care am tot citit despre resoftat, si am vazut oameni care povesteau ca au asa masina de 4-5 ani, am zis sa incerc si eu, si ti-am zis, masina noua resoftata vanduta dupa ani de zile, nici macar un ambreiaj schimbat, desi a fost condusa si de partenera, care ma rog... utilizeaza ambreiajul in modul ei original... Poti sa ii pui si 700 de cai putere, nu asta strica ceva, ci cat de tare fortezi masina, si ti-am dat exemplul cu condusul la rupere al uneia nesoftate... va crapa fara probleme. cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 20:12, said:
Nu trebuie neaparat sa exemplifici cu plecatul de pe loc, stai linistit, ca si in mers, daca apesi tare pedala, in loc sa faca turbina 1,5 boost o sa faca 2 sa zicem. cavaliere, on 20 ianuarie 2019 - 20:12, said:
Apoi am dat un exemplu de la BMW pt ca de astea am avut in ultimul timp si nu ma intereseaza ca scrii tu ca e bec ds1 2 7, atat costa becul original 200 euro. Ca se gaseste osram pe olx cu 200 lei este alta poveste si nu intereseaza in contextul topicului. Arata concret cat e un bec xenon in reprezentanta Vag. Posibil la VW sa fie mai ieftin decat la Audi, dar tot nu cred ca e 50 euro. denky, on 20 ianuarie 2019 - 23:06, said:
Dupa 3 jette si vreo 2 golfuri 7, vreo 500000 km cu ele, crezi ca nu stiu cati mm are fiecare? |
#36
Posted 21 January 2019 - 08:24
Inițiator, am fost exact în situația ta acum câteva luni când mi-am schimbat mașina.
Până la urmă am luat Golf Highline 2,0TDI din 2015 variant. La banii care-i aveam (pînă-n 13.000Euro) puteam lua Passat B8 dar cu mult mai mulți km la bord. Cea care am luat-o avea 119.000km - achiziționată de la Auto Mitric Suceava (DasWeltAuto). Cereau 13500 și-am luat-o până la urmă cu 12,800. Mi se pare suficient de spațioasă inclusiv în spate. Eu am 1,81m și soția un picuț mai puțin. Eu am trecut la Golf de la un Clio...deci mi se pare super mare Edited by goguxx2000, 21 January 2019 - 08:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users