Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VWGolf 7 Variant Highline facelift SHvs VWPassat Variant Highline B8SH
#1
Posted 19 January 2019 - 12:12
Vreau sa imi cumpar un autoturism SH, din Germania, si oscilez intre VW Golf 7 Variant Highline facelift si VW Passat Variant Highline B8, ambele SH, avand motorizarea de 2.0TDI si 150 cai cai putere.Exclud cutia automata tip DSG deoarece foarte multi afirma ca nu sunt fiabile pe termen lung.Masina o voi folosi circa 90% din kilometri pe care ii fac, extraurban, la drum intins.
Ca spatiu, atat in cabina cat si portbagaj, Golful este suficient pentru familia noastra.Motorizarea de 2.0TDI cu 150 cai putere este suficient de decenta atat pentru Golf cat si Passat.Poate ca la Passat ar trebui mai multi cai putere pentru ca este mai mare si greu fata de Golf. As opta pentru Golf 7 facelift pentru ca imi ofera suficient spatiu, are atat partea de motor cat si electronica sau partea electrica, revizuite, adica vindecate de bolile copilariei iar plansa de bord este mai moderna la Golf decat la Passat.In plus Golful este fabricat incepand cu ianuarie 2017 in timp ce Passatul pe care mi-l permit este fabricat ceva mai repede, cu circa 2 ani.Adica in anul 2015.In plus, Passatul este prea mare inclusiv pentru parcarea de la bloc unde de regula este foarte mare aglomeratia. Din punct de vedere calitativ, intre cele doua modele de VW, este vreo diferenta?Cu exceptia spatiului mai mare, Passatul ofera mai multa calitate si mai multe dotari?Am observat, cu surprindere, ca la aceeasi motorizare, Passatul are un consum mediu mai mic cu circa 200-300ml, decat Golful care este mai mic, ca lungime, latime si inaltime fata de Passat.Probabil coeficientul aerodinamic este mai mic la Passat decat la Golf. Initial am luat in calcul Skoda Octavia 3, Seat Leon, Opel Astra K si Ford Focus 3 facelift, insa am ajuns la concluzia ca din punct de vedere calitativ, VW-ul este superior acestora.Motorizarile de la PSA sunt foarte fiabile insa nu imi place aspectul frantuzoaicelor.Chestie de gusturi. Audi A4 Break, B8.5, este mai placut ca aspect fata de cele doua modele de VW, mai ales versiunea S-Line care este sportiva, mi-ar fi suficient ca spatiu insa nu cred ca se justifica diferenta de pret dintre acesta si VW, mai ales Golf desi sunt constient ca fiind marca premium, Audi ii este superior VW-ului. Care este opinia voastra?Ce recomandati?Multumesc. |
#2
Posted 19 January 2019 - 12:23
2.0 TDI este unul din cele mai proaste motoare VW
Practic au cam dat-o in bara cu el - stai departe |
#3
Posted 19 January 2019 - 12:24
lasa tampeniile de pe net, suntem in 2019 si tu vrei masina relativ noua, ia cutie dsg si nu mai privi in urma. pe de alta parte, daca te intereseaza fiabilitatea, uita-te la alta marca decat VW, nu la cutia de viteze.
eu as lua masina cu mai putini km si mai multe dotari, daca spatiul e suficient in golf. |
#4
Posted 19 January 2019 - 12:33
#5
Posted 19 January 2019 - 12:46
born2lose, on 19 ianuarie 2019 - 12:24, said:
lasa tampeniile de pe net, suntem in 2019 si tu vrei masina relativ noua, ia cutie dsg si nu mai privi in urma. pe de alta parte, daca te intereseaza fiabilitatea, uita-te la alta marca decat VW, nu la cutia de viteze. eu as lua masina cu mai putini km si mai multe dotari, daca spatiul e suficient in golf. |
#6
Posted 19 January 2019 - 13:21
dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 12:12, said:
Poate ca la Passat ar trebui mai multi cai putere pentru ca este mai mare si greu fata de Golf. E montat si pe masini mult mai mari, gen SUVuri Alt argument ar fi ca pe passat au fost si moarele de 1.9 131cp, apoi 2.0 140 cp si toate aveau un comportament sportiv chiar as zice (am detinut ambele si eram incantat de acceleratii) dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 12:12, said:
Exclud cutia automata tip DSG deoarece foarte multi afirma ca nu sunt fiabile pe termen lung. E adevarat ca TOATE cutiile automate, de la toate firmele si toate modelele masinilor lumii, sint mult mai putin fiabile ca o cutie manuala, dar nu e adevarat ca o cutie DSG e mai rea ca alta cutie automata. Doar ca majoritatea masinilor aduse in ro au deja peste 200.000 km si orice piesa poate sa cada la acest kilometraj. Daca iei o masina cu 100.000 km la bord, e putin probabil sa ai probleme cu cutia pana la 200.000, asta poate insemna 5-10 ani in functie de cat mergi cu masina dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 12:12, said:
Audi A4 Break, B8.5, este mai placut ca aspect fata de cele doua modele de VW, mai ales versiunea S-Line care este sportiva, mi-ar fi suficient ca spatiu insa nu cred ca se justifica diferenta de pret dintre acesta si VW, mai ales Golf desi sunt constient ca fiind marca premium, Audi ii este superior VW-ului. Care este opinia voastra?Ce recomandati?Multumesc. Nu pari un fan inrait obsedat de marca, deci nu merita diferenta de pret. Versiunea S-LIne va fi si mai pacatoasa pt Romania (suspensii dure si joase, gropile...) Daca totusi tii la aspect, categoric Audi are un plus, desi nu f mare. Ca sa fii impacat, fa un drive test cu toate 3, cauta masinile la vanzare la tine in oras si mergi ca cumparator si testeaza-le. Fa o "tura" si vezi de care te indragostesti. Nu ai spus cat esti de inalt. Personal, la aprox 185, stau confortabil si in A4, si in Golf si in Passat. Incomod tare in Renault (cam toate modelele). |
#7
Posted 19 January 2019 - 13:22
Naijax, on 19 ianuarie 2019 - 12:23, said:
2.0 TDI este unul din cele mai proaste motoare VW Practic au cam dat-o in bara cu el - stai departe Deenman, on 19 ianuarie 2019 - 12:33, said:
Nu imi place aspectul la japoneze.Stiu ca motoarele aspirate sunt foarte fiabile.
|
#8
Posted 19 January 2019 - 13:22
#9
Posted 19 January 2019 - 13:29
r3dstar, on 19 ianuarie 2019 - 12:46, said:
Si de ce nu iei cu motorul TSI? unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 13:21, said: cati km doresti sa aiba la bord masina cumparata? |
#10
Posted 19 January 2019 - 13:33
|
#11
Posted 19 January 2019 - 13:34
unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 13:21, said:
Nu pari un fan inrait obsedat de marca, deci nu merita diferenta de pret. Versiunea S-LIne va fi si mai pacatoasa pt Romania (suspensii dure si joase, gropile...) Nu ai spus cat esti de inalt. Personal, la aprox 185, stau confortabil si in A4, si in Golf si in Passat. Incomod tare in Renault (cam toate modelele). Eu am 1,76m, sotia , aproape ca mine, iar cei doi copii, clar o inaltime mai mica ca noi, adultii. Daca intre Passat si Golf , la acelasi nivel de echipare , diferenta este facuta doar de spatiul mai mare al Passatului, as merge pe Golf. Edited by dennis_2005, 19 January 2019 - 13:39. |
#12
Posted 19 January 2019 - 13:43
da, cred ca Golful ar fi suficient, daca iti aduce cel mai bun raport cost/km/anproductie/dotari dorite
mai apar cazuri ciudate in care un Passat cu un 1 sau 2 mai vechi are poate o dotare anume pe care ti-o doresti si care nu e pe golf si atunci poate merita acela adica nu e o regula clara ca golful e mai ieftin decat passatul. Insa golful are primul ultimele noutati tehnice, abia apoi merg pe passat, si pe A6 de ex, merg ultimele din ce am vazut. |
#13
Posted 19 January 2019 - 13:53
unbrutus, on 19 ianuarie 2019 - 13:43, said:
da, cred ca Golful ar fi suficient, daca iti aduce cel mai bun raport cost/km/anproductie/dotari dorite mai apar cazuri ciudate in care un Passat cu un 1 sau 2 mai vechi are poate o dotare anume pe care ti-o doresti si care nu e pe golf si atunci poate merita acela adica nu e o regula clara ca golful e mai ieftin decat passatul. Insa golful are primul ultimele noutati tehnice, abia apoi merg pe passat, si pe A6 de ex, merg ultimele din ce am vazut. In cazul versiuni Highline, dotarile nu sunt identice la Golf ca la Passat?Calitatea materialelor nu este aceeasi?Imi place la Golf ca este versiune facelift , scoasa pe piata in ianuarie 2017, fata de Passat care este prima versiune, aparuta pe piata in decembrie 2014. Edited by dennis_2005, 19 January 2019 - 13:57. |
#14
Posted 19 January 2019 - 14:46
Pt a merge cum zici, n-as ocoli nici 1.6 tdi daca gasesti o masina buna.
2.0tdi l-as vedea ca pe un plus, nu ca pe ceva esential pt stilul tau de mers dar nu un plus care da tina locul altui lucru important. Ce masina va inlocui noua achizitie? Inca ceva, nu te limia doar la VW iar VW nu neaparat la highline. Exista dotari optionale care nu sunt standard nici pe highline si e posibil sa nu le aiba dar sa le gasesti pe o alta echipare pt ca le-a vrut cumparatorul. Edited by underb, 19 January 2019 - 15:07. |
#15
Posted 19 January 2019 - 15:41
Nu lua în calcul viteza maximă, ci drumurile patriei. Un motor mai puternic ţi-ar aduce mai mult confort pentru simplul fapt că depăşirile atât de necesare pe drumurile predominante (cu o bandă pe sens) s-ar desfăşura mai rapid.
|
|
#16
Posted 19 January 2019 - 16:42
dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 13:53, said:
Anul asta apare faceliftul la Passat B8 dar nu imi permit financiar asa ceva.Si chiar nu am nevoie de atata spatiu ca la Passat.Passatul are si motorizarea de 2.0TDI cu 190 cai putere insa pentru nevoile noastre , cred ca si TDI-ul cu 150 cai putere este suficient pentru un Variant care ocazional, de cateva ori pe an, va depasi 140km/h, pe autostrada.Legal, chiar daca drumul este liber iar conditiile meteo, ok, nu am pe unde o fugari mai tare de atat. in plus, motorul acesta e renumit ca se poate resofta la 170-190, daca chiar mai e nevoie. Sint enorm de multi care fac asta chiar si cu motoare de 200.000 km rulati, si tot duc saracele motoare. Deci ca putere chiar nu ai cum si de ce sa iti faci probleme, indiferent ca te hotarasti pe passat sau pe golf. Cu toata responsabilitatea iti spun. dennis_2005, on 19 ianuarie 2019 - 13:53, said:
In cazul versiuni Highline, dotarile nu sunt identice la Golf ca la Passat?Calitatea materialelor nu este aceeasi?Imi place la Golf ca este versiune facelift , scoasa pe piata in ianuarie 2017, fata de Passat care este prima versiune, aparuta pe piata in decembrie 2014. Golful este enorm de spatios si el, si daca e mai ieftin sau mai rentabil ca costuri, merita linistit. Costurile de exploatare vor fi poate un pic mai mici, si consumul, poate, desi nu f semnificativ. Consumul difera in functie de versiuni (BlueMotion, BlueMotion Tehnology sau nici una din ele) Calitatea materialelor: e cam aceeasi, zic eu. Mici diferente sint, probabil, dar nesemnificative. |
#17
Posted 19 January 2019 - 20:12
#18
Posted 19 January 2019 - 22:21
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users