Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Grupul VAG locul 1 la vanzari in 2018-2020
Last Updated: Jan 31 2021 00:34, Started by
Torquemada-666
, Jan 18 2019 14:09
·
0
#199
Posted 28 January 2019 - 13:00
#200
Posted 28 January 2019 - 15:17
#202
Posted 28 January 2019 - 23:09
Topul pe modele pentru Uniunea Europeana vezi foto.
Sa cumperi Toyota Corolla pentru ca se vinde bine in afara UE este un punct de vedere, totusi Golful+ 1/2 din vanzarile de Polo este la egalitate cu Toyota Corolla, in plus Corolla nu este in top 10 in UE. Ce este de remarcat intrarea lui Sandero in top 10, nu Duster,Logan ce ar crede romanii in general. Attached FilesEdited by iulian_1976, 28 January 2019 - 23:20. |
#203
Posted 29 January 2019 - 10:25
Dupa Tesla, urmeaza si VW. Est-europeni si-au luat-o in cap, in fiecare an vor marirea salariului
Volkswagen va face concedieri în Slovacia, pentru prima dată în ultimul deceniu Aproximativ 500 de angajaţi împrumutaţi în 2016 de la subsidiara din Ungaria a brandului său premium Audi vor fi trimişi înapoi, va fi redus numărul contractorilor şi nu vor fi extinse contractele pe perioadă determinată care expiră. De asemenea, nu există în acest moment planuri de a produce noi vehicule electrice la uzina din Bratislava, a anunţat luni grupul german. Volkswagen are aproximativ 14.000 de angajaţi în Slovacia, însă producătorul auto german nu a precizat numărul persoanelor care vor fi concediate. În plus, subsidiara VW din Slovacia va reduce numărul schimburilor la unităţile unde se produc SUV-uri şi maşini de familie mai ieftine, inclusiv Volkswagen e-up!, singurul model electric care se produce în prezent în Slovacia. Producătorul de maşini premium Audi a fost forţat să oprească producţia la sediul său central din Ingolstadt (Germania), din cauza grevei angajaţilor de la subsidiara din Ungaria, a confirmat luni un purtător de cuvânt al producătorului de maşini premium, pentru postul de televiziune Bayerischer Rundfunk, transmit Reuters şi MTI. Edited by cata, 29 January 2019 - 10:30. |
#204
Posted 29 January 2019 - 11:24
@cata, trollatul is strong with you...
hai sa ne bucuram sa dantuim aoleo aleo... ce legatura are cu topicul... |
#205
Posted 29 January 2019 - 11:34
unbrutus, on 29 ianuarie 2019 - 11:24, said:
@cata, trollatul is strong with you... hai sa ne bucuram sa dantuim aoleo aleo... ce legatura are cu topicul... Apropo, stii unitatea de masura a troll-ului? |
#206
Posted 29 January 2019 - 17:00
cata, on 29 ianuarie 2019 - 11:34, said:
Ma gandeam ca are treaba cu topicul. Poate la anul pe vremea asta pe locul 1 la vanzari nu mai este VAG si o sa fie pe locul 2 cu 100 de automobile mai putin decat nr1. Conteaza ce am postat mai sus? Apropo, stii unitatea de masura a troll-ului? Da. Se masoara in "cati", sau "cata". cata, on 29 ianuarie 2019 - 10:25, said:
Dupa Tesla, urmeaza si VW. Est-europeni si-au luat-o in cap, in fiecare an vor marirea salariului Volkswagen va face concedieri în Slovacia, pentru prima dată în ultimul deceniu Aproximativ 500 de angajaţi împrumutaţi în 2016 de la subsidiara din Ungaria a brandului său premium Audi vor fi trimişi înapoi, va fi redus numărul contractorilor şi nu vor fi extinse contractele pe perioadă determinată care expiră. De asemenea, nu există în acest moment planuri de a produce noi vehicule electrice la uzina din Bratislava, a anunţat luni grupul german. Volkswagen are aproximativ 14.000 de angajaţi în Slovacia, însă producătorul auto german nu a precizat numărul persoanelor care vor fi concediate. În plus, subsidiara VW din Slovacia va reduce numărul schimburilor la unităţile unde se produc SUV-uri şi maşini de familie mai ieftine, inclusiv Volkswagen e-up!, singurul model electric care se produce în prezent în Slovacia. Producătorul de maşini premium Audi a fost forţat să oprească producţia la sediul său central din Ingolstadt (Germania), din cauza grevei angajaţilor de la subsidiara din Ungaria, a confirmat luni un purtător de cuvânt al producătorului de maşini premium, pentru postul de televiziune Bayerischer Rundfunk, transmit Reuters şi MTI. Aoleu, iar ajung pe locul 1. In 2018 au avut greve, probleme, oameni concediati, fabrici propuse spre mutare si apoi alte greve si au ajuns locul 1. E clar, daca iar incep cu greve, iar prind locul 1. VW, poate vinde reteta si celorlalti. Nu-i vede pe saracutzi cum stau cu manuțele întinse? |
#207
Posted 29 January 2019 - 17:40
#208
Posted 30 January 2019 - 16:32
Aaargh: https://europe.auton...acing-vw-toyota
The Renault-Nissan-Mitsubishi alliance sold 10.76 million light vehicles globally last year, outpacing rivals Volkswagen Group and Toyota if heavy truck sales are excluded from their sales results. Renault, Nissan and Mitsubishi Motors together sold 10.76 million passenger cars and light commercial vehicles in 2018, according to Reuters' calculations after new data was released on Wednesday. VW Group registrations rose 0.9 percent to 10.83 million , including its MAN and Scania heavy trucks, the company said earlier this month. Excluding heavy trucks, it sold 10.6 million units. Sa se faca dreptate, cu Ghosn arestat au reusit sa vanda mai mult Asteptam si alte calcule, publicatii, forecast-uri si bineinteles komunikate oficiale! Se poate sterge topicul, trebuie deschis altul ,,Alianta Renault-Nissan locul 1 la vanzari in 2018 |
|
#209
Posted 30 January 2019 - 17:08
Era clar ca nu pot sa depaseasca alianta de numai 3 marci ale franco japonezilor. Le-ar mai trebui inca vreo 5 marci in portofoliu pe langa cele 10 existente ca sa reuseasca !
|
#210
Posted 30 January 2019 - 23:45
Cele mai vândute mașini în Europa în 2018
https://forum.softpe...europa-in-2018/ 1 Volkswagen Golf 445,754 2 Renault Clio 336,268 3 Volkswagen Polo 299,920 4 Ford Fiesta 270,738 5 Nissan Qashqai 233,026 6 Peugeot 208 230,049 7 VW Tiguan 224,788 8 Skoda Octavia 223,352 9 Toyota Yaris 217,642 10 Opel / Vauxhall Corsa 217,036 |
#211
Posted 31 January 2019 - 11:52
Disputa ca si anul trecut. La fel camioanele nu au foat date jos. Renault cauta sa distraga atentia de la penalul Ghosn. Circ marca reno, ca si anul trecut.
http://m.automarket....auto-89503.html Toyota include si camioanele si nu ke contesta nimeni niciodata. Reno vad ca nu contesta camioanele de la Toyota. Perdantul reno, e cu venele umflate la gât, ca pierde in fata unui VW AG afectat de dieselgate. Oricum, dupa dieselgate, tot pe crestere. "Interesant este că Hino Motors, constructor japonez care face parte din Toyota Motor Corporation, este unul dintre cei mai mari producători de camioane din Asia, iar datele sale de vânzări sunt incluse în vânzările generale ale Toyota, așa cum procedează și Grupul Volkswagen cu Man și Scania." - Asta e daună totală. Nucleara. Sa vedem in 2019 vanzarile totale ale aliantei VW-Ford. Locul ocupat il stim deja.🤣 Edited by Torquemada-666, 31 January 2019 - 12:00. |
#212
Posted 31 January 2019 - 12:28
Sunt foarte buni la camioane, cumpara-ti unul ca tot esti mare fan !
Pe noi ne intereseaza autoturismele unde au pierdut in mod rusinos in fata unei aliante cu mai putine marci in portofoliu. Mai putine dar mai bine vandute ! |
#213
Posted 31 January 2019 - 13:24
In Romania este pe 2
La autoturisme, top-ul pe mărci are pe primul loc, detașat, Dacia, cu 51.242 unități (32,4% cotă de piață, pe un volum în creștere cu 29,4% față de anul 2017), urmată de Volkswagen cu 14.601 unități (9,2% cotă de piață, volume în creștere cu 4,5% față de 2017); Skoda 13.185 unități (8,3% din total piață, volume în creștere cu 13,4%); Renault 12.523 unități (7,9% din total piață, volume în creștere cu 20,5%) și Ford 9.503 unități (6,0% cotă de piață, volume mai mari cu 17,0%). |
|
#214
Posted 31 January 2019 - 13:47
Ford4, on 31 ianuarie 2019 - 12:28, said:
Sunt foarte buni la camioane, cumpara-ti unul ca tot esti mare fan ! Pe noi ne intereseaza autoturismele unde au pierdut in mod rusinos in fata unei aliante cu mai putine marci in portofoliu. Mai putine dar mai bine vandute ! Nu au pierdut nimic. Si parca cei care nu iubesc VW, spuneau ca podiumul nu conteaza. Citeste in urma. Acuma conteaza? Asta in cazul in care e cum spui tu. Dar plangaciosii de la reno, de pe locul 2, fac acelasi circ ca anul trecut, ramas fara obiect. Perdantii, mereu au ceva de spus. Oricum Toyota, care baga si camioane l anumaratoare de ani de zile, nu spune nimic. Nici tu nu spui nimic de camioanele toyota? Ipocrizie maxima. De fapt, romani. Sa vedem in 2019 vanzarile totale ale aliantei VW-Ford. Locul ocupat il stim deja. cata, on 31 ianuarie 2019 - 13:24, said:
In Romania este pe 2 La autoturisme, top-ul pe mărci are pe primul loc, detașat, Dacia, cu 51.242 unități (32,4% cotă de piață, pe un volum în creștere cu 29,4% față de anul 2017), urmată de Volkswagen cu 14.601 unități (9,2% cotă de piață, volume în creștere cu 4,5% față de 2017); Skoda 13.185 unități (8,3% din total piață, volume în creștere cu 13,4%); Renault 12.523 unități (7,9% din total piață, volume în creștere cu 20,5%) și Ford 9.503 unități (6,0% cotă de piață, volume mai mari cu 17,0%). Bravo oricui vinde masini care consuma carburant. Poate fi si firma auto care se cheama FTBL, si tot ii spun bravo. Edited by Torquemada-666, 31 January 2019 - 13:47. |
#215
Posted 31 January 2019 - 13:48
#216
Posted 31 January 2019 - 13:53
Sunt vanzarile grupurilor auto in care au fost incluse toate masinile vandute. Dar la cum gandesti, de aia unii sunt acolo sus, unde fac clasamente, iar tu doar pe forum.
Nu prea intereseaza pe nimeni, ce te intereseaza pe tine. Aceeasi gargară ieftină au incercat "alde` reno" anul trecut și a ramas la stadiu de gargară, fără să se schimbe nimic. Dacă autoritățile vor schimba clasamentul, atunci respectam. Pana una alta e locul 1 in europa, iar dupa dieselgate e mereu pe crestere. Asta sa se stie. Iar acuma e in alianta VW-Ford., unde la anul calculam vanzarile totale ale aliantei. Edited by Torquemada-666, 31 January 2019 - 13:56. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users