Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Pornire greoaie la rece dupa inlocuire injectoare

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Avand doua injectoare cu probleme (am descris problema aici), am decis sa le inlocuiesc cu niste injectoare reconditionate.

Dupa inlocuire, am sesizat ca dimineata masina nu mai porneste la fel de rapid ca in trecut (cu injectoarele problematice), electromotorul acuma invarte de 5-6-7 ori inainte sa porneasca (inainte pornea undeva la 2-3 invartiri, in aceleasi conditii de temperatura, etc).

L-am intrebat pe mecanicul care le-a inlocuit daca a si rescris ECU cu valorile de calibrare a injectoarelor noi, a zis ca nu, pentru ca nu-i aparea optiunea asta in interfata de diagnoza (probabil nu suporta diagnoza respectiva asa ceva, de pe forumuri am citit ca defapt este posibila codarea lor, chiar recomandata).

Este posibil ca pornirea mai greoaie sa fie din cauza valorilor incorecte de calibrare?

Fum nu scoate, iar de tras trage ca inainte, n-am sesizat schimbari de performanta.

Motor: 2.7D (Ford AJD-V6/PSA DT17, Euro4).

#2
ct03nut

ct03nut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 29.06.2006
Este foarte posibil. Cel mai probabil asta este.

#3
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
bujiile au fost verificate?

#4
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Bujiile nu le-am verificat, si mai mult ca sigur sunt blocate si probabil se vor rupe daca incerc sa le scot...

Oricum, daca bujiile sunt duse, sigur erau duse si inainte sa inlocuiesc injectoarele, si pornea greu si atunci.

#5
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 M-A-R-I-U-S, on 17 ianuarie 2019 - 07:49, said:

Este posibil ca pornirea mai greoaie sa fie din cauza valorilor incorecte de calibrare?
nu.

#6
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Si atunci care crezi ca ar putea sa fie problema? Sa fi fost reconditionate prost? Montate prost?

#7
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 M-A-R-I-U-S, on 17 ianuarie 2019 - 09:29, said:

Sa fi fost reconditionate prost?
cine a facut-o?

#8
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
N-am idee, le-am luat de pe ebay din UK.

#9
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018
ale tale erau mai bune decât cele recondiționate.mecanicul are soft original sau piratat?

#10
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011
de ce intreb: iti dai seama ca daca s-a schimbat un singur arc de la o supapa, e nevoie de un nou trim file pentru injector.
doar daca ar fi remanufacturat original ar putea fi refacut si softul ala.

da oricum eu zic ca flashu ala fiind doar un reglaj extrem de fin al caracteristicii de injectie, nu influenteaza pornirea. cel mult fumul la evacuare, dar si ala de cele mai multe ori insesizabil...pornirea ar trebui asigurata chiar si cu codu sau flashu implicit.

Edited by Dude_2nd, 17 January 2019 - 10:11.


#11
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,160
  • Înscris: 15.05.2008
asta e tare,esti in tara sau afara
inainte de montaj s-au verificat acele injectoare,vb in popor,cantau?

#12
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010

 EMPP, on 17 ianuarie 2019 - 10:08, said:

ale tale erau mai bune decât cele recondiționate.mecanicul are soft original sau piratat?

Posibil sa fi fost mai bune, le-am schimbat pentru ca scapau motorina si se murdarea motorul, curgea pe EGR, turbina, etc...

Nu l-am intrebat de soft, presupun ca original, e un service destul de mare.

Edited by M-A-R-I-U-S, 17 January 2019 - 10:37.


#13
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,160
  • Înscris: 15.05.2008
vai vai,banuiesc ca le-ai dat pe ale tale la schimb
poate doar trebuia schimbata garnitura,saiba sau cum se zice de cupru
nu vreau sa ma gandesc ca ai calicit masina,ai dat bun pe rau

#14
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010

 Dude_2nd, on 17 ianuarie 2019 - 10:10, said:

de ce intreb: iti dai seama ca daca s-a schimbat un singur arc de la o supapa, e nevoie de un nou trim file pentru injector.
doar daca ar fi remanufacturat original ar putea fi refacut si softul ala.

da oricum eu zic ca flashu ala fiind doar un reglaj extrem de fin al caracteristicii de injectie, nu influenteaza pornirea. cel mult fumul la evacuare, dar si ala de cele mai multe ori insesizabil...pornirea ar trebui asigurata chiar si cu codu sau flashu implicit.

Am sa caut totusi pe cineva cu diagnoza care sa le scrie, sa elimin orice posibilitate inainte sa dau vina pe injectoare...

Sincer n-am idee cum au fost reconditionate, vanzatorul are calificativ bun pe ebay, am presupus ca e okay.

 ceanu1980, on 17 ianuarie 2019 - 10:42, said:

vai vai,banuiesc ca le-ai dat pe ale tale la schimb
poate doar trebuia schimbata garnitura,saiba sau cum se zice de cupru
nu vreau sa ma gandesc ca ai calicit masina,ai dat bun pe rau

Nu le-am dat pe cele vechi, intentionez sa le repar pe viitor. Oricum trebuiau date jos, nu cred ca puteau sa fie facute cu ele pe motor.

 ceanu1980, on 17 ianuarie 2019 - 10:15, said:

asta e tare,esti in tara sau afara
inainte de montaj s-au verificat acele injectoare,vb in popor,cantau?

N-au fost verificate, am cerut doar sa le dea jos pe alea vechi si sa le puna pe astea noi, atat.

#15
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 M-A-R-I-U-S, on 17 ianuarie 2019 - 08:44, said:

Bujiile nu le-am verificat, si mai mult ca sigur sunt blocate si probabil se vor rupe daca incerc sa le scot...

Oricum, daca bujiile sunt duse, sigur erau duse si inainte sa inlocuiesc injectoarele, si pornea greu si atunci.
atentie, nu intamplator postati asta acum cand sint constant -7 grade dimineata, in decembrie, cand aveati problema cu injectoarele, bujiile se manifestau mai putin vizibil si pt ca afara erau temperaturi de primavara

exista un moment T0 de la care problemele se manifesta. Toti se sperie de bujii ca nu se desfac, dar totusi pana acum nu am vazut nici un caz de bujie nedesfacuta.

Inlocuiti bujiile si problema va disparea probabil

#16
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 M-A-R-I-U-S, on 17 ianuarie 2019 - 08:44, said:

Bujiile nu le-am verificat, si mai mult ca sigur sunt blocate si probabil se vor rupe daca incerc sa le scot...

Oricum, daca bujiile sunt duse, sigur erau duse si inainte sa inlocuiesc injectoarele, si pornea greu si atunci.
Nu-i musai. Plus ca nu se duc brusc, ci treptat.

 unbrutus, on 17 ianuarie 2019 - 11:04, said:

Toti se sperie de bujii ca nu se desfac, dar totusi pana acum nu am vazut nici un caz de bujie nedesfacuta.
Ei, nu.
Am avut eu bujii rupte la doua masini.
Una s-o rezolvat pe pozitie cu extractie prin gaurire si apoi refacut filetul cu tarod, la cealalta o fost necesara demontarea chiuloasei.

#17
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
Dacă scăpau motorină era de la garnitura de cupru, nu neapărat injectorul. Am avut eu la Peogeot Expert aşa ceva, am luat set de garnituri şi s-a rezolvat.

#18
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Nope, scapa injectorul motorina, pe la filetul unde vine infiletata chestia aia de plastic (partea electrica). Daca curatai bine si porneai motorul imediat se vedea ca pe acolo se prelinge.

Probabil e ceva garnitura si acolo, in injector, care sigileaza.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate