Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ssangyong XLV
Last Updated: May 21 2019 16:28, Started by
Naijax
, Jan 15 2019 15:03
·
0
#37
Posted 15 January 2019 - 18:38
#38
Posted 16 January 2019 - 15:31
Practic e Tivoli dar cu portbagajul mai lung.
Găsești destule tutoriale pe YouTube pt Tivoli. |
#40
Posted 17 January 2019 - 15:02
Am reusit sa vad masina
Au dreptate colegii – este un TIVOLI alungit si este masina de familie. Designul este o urmare a lui KORANDO FACELIFT care la randul lui s-a insirat dupa Infiniti QX4 si arata decent - ceva mai bine decat in poze. Nu este cea mai tare din parcare dar nici ultima gaina din Avicola. Povestea cu motorul, despre care spun ca este dezvoltat integral in Europa, sta cam asa. De fapt, este motor coreean pur sange dar, pentru ca prin Asia li se cam falfaie de normele EURO, au apelat la niste englezi (Viezu Technologies – n-am auzit de ei) care tuneaza si imbunatatesc motoare mai ales pe partea de emisii. Drept rezultat, motorul este certificat Euro 6c Interiorul este – WOW ! Spatiu cu gramada – mult peste Qashqai, Kadjar sau Skoda Yeti. Chiar si pe locurile din spate stai super lejer. Amenajarea interioara este chiar OK si pare ca s-au inspirat cate putin de pe ici pe colo - Vitara, Kia, etc. Una peste alta, este un interior modern comparabil cu oricare alta masina moderna iar materialele si finisajele sunt bune. Are o gramada de gadgeturi – pilot automat adaptiv, sistem avertizare parasire banda, scaune cu incalzire (ala de la sofer e si ventilat), senzori ploaie si cate si mai cate ... Una automata cu toate dotarile oferite de producator ajunge pe la 20600EUR (conform dealer) dar chiar primesti o gramada de dotari pentru banii astia. Mult peste ce ofera concurenta in acelasi pret. Urmeaza sa fac un test drive si i-am spus dealerului; - Daca se descurca decent offroad, o iau Tipul mi-a spus ca mai bine platesc deja avansul pentru rezervare pentru ca mai mult ca sigur o sa-mi placa Sa vedem Daca aveti ceva intrebari va raspund cu placere Edited by Naijax, 17 January 2019 - 15:03. |
#41
Posted 17 January 2019 - 17:25
Ma asteptam la postul tau. Au crescut destul de mult cei de la SS dpdv al calitatii.
Eu ma uitasem la Rexton anul trecut, dar pana la urma am ales sa merg pe varianta pickup in loc de SUV. |
#42
Posted 18 January 2019 - 07:18
Mie mi-a placut botul primei generații de Actyon Sports, agresiv.
A doua generație e prea domesticită. Vorbesc de partea estetică. |
#43
Posted 18 January 2019 - 08:51
Am intrat si eu intr-un showroom de SS.Intradevar,la acelasi pret si poate chiar mai mic,ofera mult peste cam tot ce este pe piata.Singurul semn de intrebare este legat de piesele de schimb si servisarea pe o perioada mai indelungata.Si , parca spuneau ceva si de o echipare din fabrica cu gpl in viitorul apropiat.
|
#44
Posted 18 January 2019 - 09:44
Am intrebat despre piese si service
In Romania SS sunt vandute si reparate (cand este cazul) de service-uri / dealeri multimarca care au destule piese pe stoc Pentru Europa de Est, SS au headquarters in Polonia, Serbia si Ungaria Pentru comenzile din Romania, masinile si piesele vin pe traseul - Coreea-Ungaria-Romania Istoricul defectiunilor este tinut centralizat in retea si din 2015 (cand s-a nascut noul motor) pana in prezent s-a inregistrat un socant numar de ... 3 interventii La una s-au built senzorii care indica presiunea in roti La una s-a built sistemul multimedia Si la ultima s-a rupt parghia care deschide capacul rezervorului In rest, doar revizii normale si reparatii cauzate de accidente |
#45
Posted 18 January 2019 - 14:43
Noi in Romania cumparam brand-uri si platim prea mult pentru asta.SS nu este un brand in Ro.Si au preturi ca atare.Ca sa se impuna pe piata trebuie sa ofere multa masina la preturi (mai) mici.
|
#46
Posted 18 January 2019 - 17:09
Naijax, on 18 ianuarie 2019 - 09:44, said: Istoricul defectiunilor este tinut centralizat in retea si din 2015 (cand s-a nascut noul motor) pana in prezent s-a inregistrat un socant numar de ... 3 interventii La una s-au built senzorii care indica presiunea in roti La una s-a built sistemul multimedia Si la ultima s-a rupt parghia care deschide capacul rezervorului In Romania au fost comercializate 156 de masini SsangYong in anul 2008, 97 de unitati in 2009 si 9 in 2010. Sunt curios cate s-au vândut în 2016, 2017 și 2018. Dealer-ul n-a menționat? |
|
#47
Posted 18 January 2019 - 17:22
newcarman, on 18 ianuarie 2019 - 17:09, said:
In Romania au fost comercializate 156 de masini SsangYong in anul 2008, 97 de unitati in 2009 si 9 in 2010. Sunt curios cate s-au vândut în 2016, 2017 și 2018. Dealer-ul n-a menționat? Habar n-am Nu stiu cate sunt pe strazi in Romania si cate s-au vandut Nu mi-a dat prin cap sa intreb |
#48
Posted 18 January 2019 - 18:31
Daca s-au bulit 3 din 9 e nasol!
Daca s-au bulit 3 din 400 (target-ul lor "optimist" de vânzări pe an) este... rezonabil. |
#49
Posted 18 January 2019 - 21:58
Cei de la Ssangyong au disparut o perioada din Europa. Au revenit odata cu preluarea lor de catre Mahindra si cu modelele lor noi.
Din cate tin minte disparusera prin 2008 parca. Oricum modelele de arunci aratau abominabil. Prin 2015 cu noul Korando si Tivoli au revenit Pe piata europeană. |
#50
Posted 18 January 2019 - 22:22
La începutul anilor '90 aveau musso și korado. Erau OZN-uri la vremea aia! Toate celelalte arătau că niște cutii (jeep, Ford, gmc etc.).
Un timp au fost Daewoo. Apoi au dispărut... Au reapărut cu rexton, kyron și actyon. Musso a avut succes, fiind folosit de multe firme de protecție și pază. Și rodius: ceva cu adevărat hidos!!! |
#52
Posted 18 January 2019 - 23:21
#53
Posted 19 January 2019 - 09:03
Chiar nu. Dar sigur unii iubitori de electrice, saruta bateriile masinilor zilnic.
|
#54
Posted 19 January 2019 - 09:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users