Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Ssangyong XLV

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Suzuki, Kia, Hyundai, chiar Duster.
Ia-ți mașină, nu brad de Crăciun!

E 14.000 euro cu TVA in germania. Crystal.

#38
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Practic e Tivoli dar cu portbagajul mai lung.
Găsești destule tutoriale pe YouTube pt Tivoli.

#39
corsa

corsa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 24.05.2007
Pentru Tivoli gasesti ceva si pe turatii.ro.

#40
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,257
  • Înscris: 13.03.2017
Am reusit sa vad masina
Au dreptate colegii – este un TIVOLI alungit si este masina de familie.

Designul este o urmare a lui KORANDO FACELIFT care la randul lui s-a insirat dupa Infiniti QX4 si arata decent - ceva mai bine decat in poze.
Nu este cea mai tare din parcare dar nici ultima gaina din Avicola.

Povestea cu motorul, despre care spun ca este dezvoltat integral in Europa, sta cam asa. De fapt, este motor coreean pur sange dar, pentru ca prin Asia li se cam falfaie de normele EURO, au apelat la niste englezi (Viezu Technologies – n-am auzit de ei) care tuneaza si imbunatatesc motoare mai ales pe partea de emisii. Drept rezultat, motorul este certificat Euro 6c

Interiorul este – WOW !
Spatiu cu gramada – mult peste Qashqai, Kadjar sau Skoda Yeti. Chiar si pe locurile din spate stai super lejer.
Amenajarea interioara este chiar OK si pare ca s-au inspirat cate putin de pe ici pe colo - Vitara, Kia, etc.
Una peste alta, este un interior modern comparabil cu oricare alta masina moderna iar materialele si finisajele sunt bune.

Are o gramada de gadgeturi – pilot automat adaptiv, sistem avertizare parasire banda, scaune cu incalzire (ala de la sofer e si ventilat), senzori ploaie si cate si mai cate ...

Una automata cu toate dotarile oferite de producator ajunge pe la 20600EUR (conform dealer) dar chiar primesti o gramada de dotari pentru banii astia. Mult peste ce ofera concurenta in acelasi pret.

Urmeaza sa fac un test drive si i-am spus dealerului;
- Daca se descurca decent offroad, o iau
Tipul mi-a spus ca mai bine platesc deja avansul pentru rezervare pentru ca mai mult ca sigur o sa-mi placa

Sa vedem

Daca aveti ceva intrebari va raspund cu placere

Edited by Naijax, 17 January 2019 - 15:03.


#41
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Ma asteptam la postul tau. Au crescut destul de mult cei de la SS dpdv al calitatii.

Eu ma uitasem la Rexton anul trecut, dar pana la urma am ales sa merg pe varianta pickup in loc de SUV.

#42
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mie mi-a placut botul primei generații de Actyon Sports, agresiv.
A doua generație e prea domesticită.
Vorbesc de partea estetică. Posted Image

#43
corsa

corsa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 24.05.2007
Am intrat si eu intr-un showroom de SS.Intradevar,la acelasi pret si poate chiar mai mic,ofera mult peste cam tot ce este pe piata.Singurul semn de intrebare este legat de piesele de schimb si servisarea pe o perioada mai indelungata.Si , parca spuneau ceva si de o echipare din fabrica cu gpl in viitorul apropiat.

#44
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,257
  • Înscris: 13.03.2017
Am intrebat despre piese si service
In Romania SS sunt vandute si reparate (cand este cazul) de service-uri / dealeri multimarca care au destule piese pe stoc
Pentru Europa de Est, SS au headquarters in Polonia, Serbia si Ungaria
Pentru comenzile din Romania, masinile si piesele vin pe traseul - Coreea-Ungaria-Romania

Istoricul defectiunilor este tinut centralizat in retea si din 2015 (cand s-a nascut noul motor) pana in prezent s-a inregistrat un socant numar de ... 3 interventii
La una s-au built senzorii care indica presiunea in roti
La una s-a built sistemul multimedia
Si la ultima s-a rupt parghia care deschide capacul rezervorului

In rest, doar revizii normale si reparatii cauzate de accidente

#45
corsa

corsa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 24.05.2007
Noi in Romania cumparam brand-uri si platim prea mult pentru asta.SS nu este un brand in Ro.Si au preturi ca atare.Ca sa se impuna pe piata trebuie sa ofere multa masina la preturi (mai) mici.

#46
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

View PostNaijax, on 18 ianuarie 2019 - 09:44, said:



Istoricul defectiunilor este tinut centralizat in retea si din 2015 (cand s-a nascut noul motor) pana in prezent s-a inregistrat un socant numar de ... 3 interventii
La una s-au built senzorii care indica presiunea in roti
La una s-a built sistemul multimedia
Si la ultima s-a rupt parghia care deschide capacul rezervorului


In Romania au fost comercializate 156 de masini SsangYong in anul 2008, 97 de unitati in 2009 si 9 in 2010.


Sunt curios cate s-au vândut în 2016, 2017 și 2018. Dealer-ul n-a menționat?

#47
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,257
  • Înscris: 13.03.2017

View Postnewcarman, on 18 ianuarie 2019 - 17:09, said:

In Romania au fost comercializate 156 de masini SsangYong in anul 2008, 97 de unitati in 2009 si 9 in 2010.
Sunt curios cate s-au vândut în 2016, 2017 și 2018. Dealer-ul n-a menționat?

Habar n-am
Nu stiu cate sunt pe strazi in Romania si cate s-au vandut
Nu mi-a dat prin cap sa intreb

#48
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Daca s-au bulit 3 din 9 e nasol!
Daca s-au bulit 3 din 400 (target-ul lor "optimist" de vânzări pe an) este... rezonabil.

#49
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Cei de la Ssangyong au disparut o perioada din Europa. Au revenit odata cu preluarea lor de catre Mahindra si cu modelele lor noi.

Din cate tin minte disparusera prin 2008 parca. Oricum modelele de arunci aratau abominabil.

Prin 2015 cu noul Korando si Tivoli au revenit Pe piata europeană.

#50
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
La începutul anilor '90 aveau musso și korado. Erau OZN-uri la vremea aia! Toate celelalte arătau că niște cutii (jeep, Ford, gmc etc.).
Un timp au fost Daewoo. Apoi au dispărut...
Au reapărut cu rexton, kyron și actyon.
Musso a avut succes, fiind folosit de multe firme de protecție și pază.

Și rodius: ceva cu adevărat hidos!!!

#51
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Decat asa ceva, mult mai bun e un Duster.

#52
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 18 ianuarie 2019 - 23:16, said:

Decat asa ceva, mult mai bun e un Duster.
Zice unul care crede că VW e Dumnezeu pe pămănt.
Apropo, faci ture in genunchi in jurul masinii tale?

#53
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Chiar nu. Dar sigur unii iubitori de electrice, saruta bateriile masinilor zilnic.

#54
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,257
  • Înscris: 13.03.2017

View PostTorquemada-666, on 19 ianuarie 2019 - 09:03, said:

Chiar nu. Dar sigur unii iubitori de electrice, saruta bateriile masinilor zilnic.

La cum arata viitorul, aproape sigur vom conduce cu totii masini electrice

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate