Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A3 CNG...
Last Updated: Jan 14 2019 00:45, Started by
Ion_Bumbu
, Jan 12 2019 19:08
·
0
#1
Posted 12 January 2019 - 19:08
VW a pus in cur Dieselul, se pare ca nici cu CNG nu se impaca...
https://bnn.de/lokal...auto-explodiert Sau : https://translate.go...auto-explodiert |
#3
Posted 12 January 2019 - 19:28
Ma rog, e din 24 dec 2018, de un an se poate spune.
Nu cred insa ca cel care a alimentat ar fi de parerea dumneavoastra, mai ales din spital... |
#5
Posted 12 January 2019 - 19:35
Bineinteles niciuna, doar ei au construit masina!
Nici la dieselgate n`au fost vinovati, doar soarta si vigilenta altora! |
#6
Posted 12 January 2019 - 19:37
Instalatia gpl, tot ei au construit-o? "Intreb pentru un prieten"...
|
#7
Posted 12 January 2019 - 19:55
Ion_Bumbu, on 12 ianuarie 2019 - 19:35, said:
Bineinteles niciuna, doar ei au construit masina! Nici la dieselgate n`au fost vinovati, doar soarta si vigilenta altora! Nestiinta sau hate gratuit? _R_A_D_U, on 12 ianuarie 2019 - 19:37, said:
Instalatia gpl, tot ei au construit-o? "Intreb pentru un prieten"... |
#8
Posted 12 January 2019 - 20:03
#9
Posted 12 January 2019 - 20:06
You're missing the point. Sensul intrebarii lui e corect, chiar daca dpdv tehnic a confundat GPL cu CNG. Se mai intampla, nu-i un capat de lume.
Edited by Lowrider, 12 January 2019 - 20:07. |
#10
Posted 12 January 2019 - 20:48
|
#11
Posted 12 January 2019 - 20:48
Corec, my spate. Cate masini pe GPL au bubuit in Ro? Lucruri stiute de voi, nu descoperite de Cancan.
Am cochetat eu cu o masina pe CNG (gaz de retea, la presiune mare). Am concluzionat ca costa prea mult, face prea putin in Romania (trebuia sa cumpar statie de incarcare). |
#12
Posted 12 January 2019 - 20:51
#13
Posted 12 January 2019 - 20:55
Domnule, au am pus o stire, nu altceva, a explodat un rezervor CNG pe o masina Audi A3, Audi care face parte din grupul VAG.
Atit si nimic mai mult, o poate citi oricine, este un fapt, nu`i nici prima, probabil nici ultima. Presiunea la CNG este de 200bari, mult mai mult decit la GPL, sint lucruri total diferite. Necazul este ca mai nou totul se face cit mai ieftin, rezervoare din materiale plastice armate cu fibra de carbon sau sticla, totul pe fuga si pe ideea se intimpla ceva...ni se rupe, avem destui aparatori! Edited by Ion_Bumbu, 12 January 2019 - 20:58. |
#14
Posted 12 January 2019 - 21:45
Ion_Bumbu, on 12 ianuarie 2019 - 19:08, said:
VW a pus in cur Dieselul, se pare ca nici cu CNG nu se impaca... https://bnn.de/lokal...auto-explodiert Sau : https://translate.go...auto-explodiert Ce-o sa se faca 3T acum cand el numai stiri cu Tesla care ia foc vede pe net iar grupul VW e noua lui biserica ? Iata ca asta nu a luat foc, a explodat direct ! |
#15
Posted 12 January 2019 - 22:02
Ion_Bumbu, on 12 ianuarie 2019 - 20:48, said:
Spre stiinta dumneavoastra, nu este. Daca era asa, in scandalul airbagurilor Takata, cei care ar fi dat faliment ar fi fost Honda, Nissan, etc, toti OEM-ii care au folosit airbag-urile lor. Si totusi de dat faliment a dat Takata. Asta pt ca in industria auto fiecare nivel primeste de la nivelul de dedesubt (adica de la furnizor) un PPAP si la randul lui prezinta nivelului urmator (adica clientului) un PPAP. Prin acest proces fiecare nivel (Tier) se asigura ca primeste de la furnizori ce a cerut si in caz ca totusi cerintele sale nu au fost respectate (desi PPAP-ul spune altceva), responsabilitatea ii revine furnizorului. Cam asa functioneaza treburile. |
|
#16
Posted 12 January 2019 - 23:40
Nu e un rationament tocmai corect.
VAG ul spune "imi faci un rezervor care sa coste 30 de euro", desi ar fi putut face unul mai bun cu 35 de euro. Takata a dat faliment ca o spus ca face un airbag 100% sigur cu X euro si nu l a facut cum trebuie. |
#17
Posted 12 January 2019 - 23:54
E fix acelasi lucru indiferent cum intorci cuvintele.
|
#18
Posted 12 January 2019 - 23:56
Atit timp cit masina este echipata din fabrica cu CNG responsabilitatea fata de client este a firmei producatoare, in acest caz producatorul este implicat in stabilirea cauzelor.
Cum se va descurca mai departe cu furnizorul de rezervoare este treaba lui, fata de client insa el este responsabil. [ https://bnn.de/wp-content/uploads/2018/12/Explosion-Gasauto-Achern-5-860x487.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Serious injuries suffered the 34-year-old driver of this car. When he wanted to refuel his car with natural gas at the Eurorast petrol station, there was a momentous incident. | Photo: Roland Spether Natural gas tanker accident in Achern Just past a disaster December 27, 2018 [ https://bnn.de/wp-content/uploads/2016/06/Schaefer_Christian_500px-180x180.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Christian Schäfer editor Alarm on Christmas Eve: When refueling a car with natural gas, it arrived Monday at 12.30 clock in the Eurorastpark gas station on the L87 to a disaster . During refueling, a gas pressure vessel of an Audi A3 exploded. The blast and flying vehicle parts seriously injured the 34-year-old driver behind the car. The rear of the vehicle was completely torn open. The backgrounds are so far completely unclear. Aveti citat din articol tradus in engleza, pentru majoritatea este mai accesibil. " Audi Group waits for analysis However, as bnn.de learned from the police on request, human error can be ruled out. The man had not smoked at the pump. Even sparks flying through the use of a smartphone is not trigger the deflagration. The exact cause is currently being determined by a police expert. With regret, the Audi Group has taken note of the tank disaster in Achern. "Our sympathy goes to the injured and their relatives," spokeswoman Regine Hurth on request from bnn.de. It does not comment on the exact incident because there are no exact analyzes yet. "Such exceptional cases are being investigated by independent experts and Audi specialists. " La asta nu este loc de intors fata de client, exact ca la dieselgate, echipamentul de injectie Bosch dar magareata a cazut pe VW. Edited by Ion_Bumbu, 12 January 2019 - 23:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users