Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A3 CNG...
#19
Posted 13 January 2019 - 00:04
Legi, on 12 ianuarie 2019 - 23:40, said:
Nu e un rationament tocmai corect. VAG ul spune "imi faci un rezervor care sa coste 30 de euro", desi ar fi putut face unul mai bun cu 35 de euro. Takata a dat faliment ca o spus ca face un airbag 100% sigur cu X euro si nu l a facut cum trebuie. petru_, on 12 ianuarie 2019 - 23:54, said:
E fix acelasi lucru indiferent cum intorci cuvintele. Nu. Firma Y i a cerut lui Takata sa i faca un airbag 100% sigur. Takata a spus ca airbagul costa X euro. Firma Y a spus " ok, da i bataie"! |
#20
Posted 13 January 2019 - 00:12
Poate fi defecta implementarea facuta in fabrica Audi sau respectivul sistem cng a avut un defect care a scapat la controlul calitatii. Se va vedea dupa analiza masinii si probabil se va stabili in instanta.
Insa oricare ar fi adevarul, magareata ca mediatizare o sa cada tot pe VAG. Probabil ca si eu de-as fi jurnalist as alege sa pun in titlu Audi in loc de ionescu gmbh sau cine-o face cng-urile alea. Asta e, sunt firma mare, sunt inevitabile situatiile astea. Au o tarla de bani si de avocati, se descurca ei. @Legi Vorbim de economie de piata. Toti pun presiune pe furnizori sa vanda mai ieftin. Si Takata a dat un pret astfel incat sa castige contractul, sa fie sub competitie. Pe bune, e fix acelasi lucru in ambele situatii. Edited by petru_, 13 January 2019 - 00:16. |
#21
Posted 13 January 2019 - 00:16
Acel rezervor o data instalat in fabrica vine cu cod de Audi/VW, este piesa de origine.
Ce s`ar intimpla daca ar fi altfel, raspunderea in fata clientului pentru sisteme de injectie la Bosch, pompe de apa la Delphi, lumini Raybrig ar fi a lor? Clar au o raspundere insa in fata producatorului de automobile si ala in fata clientului, asa e normal! A explodat un rezervor pus pe un Audi in procesul lor de productie, asta era echiparea masinii din fabrica, asa a fost cumparata si a distrus o masina bagind o persoana in spital. Asta e stirea ce tot incercati sa infirmati? Responsabilitatea firmei? Calitatea componentelor sau ce? Inteleg sa incercati discreditarea unui user pentru a contracara o postare neplacuta unuia dar aici nu pricep ce doriti sa realizati? Sa aparati VW sau ma rog, grupul VAG ca au pus un rezervor de 2 bani care a explodat si asta nu este responsabilitatea lor? |
#22
Posted 13 January 2019 - 00:24
Ion_Bumbu, on 12 ianuarie 2019 - 20:55, said:
Domnule, au am pus o stire, nu altceva, a explodat un rezervor CNG pe o masina Audi A3, Audi care face parte din grupul VAG. Atit si nimic mai mult, o poate citi oricine, este un fapt, nu`i nici prima, probabil nici ultima. Presiunea la CNG este de 200bari, mult mai mult decit la GPL, sint lucruri total diferite. Necazul este ca mai nou totul se face cit mai ieftin, rezervoare din materiale plastice armate cu fibra de carbon sau sticla, totul pe fuga si pe ideea se intimpla ceva...ni se rupe, avem destui aparatori! Si tu te legi tocmai de un caz cu un rezervor? O tot arzi pe toate topicele impotriva VAG, si din cate retin, lauzi Subaru, la care le cad motoarele pe capete. Postez si niste comentarii de pe youtube legate de subaru, unul spune ca e la al 4-lea motor la un forester cat despre japonezi, e suficient sa mentionezi takata... toti au probleme de moralitate, in afaceri asa e cam peste tot Attached Files |
#23
Posted 13 January 2019 - 00:28
Nici vorba. Nu-s fan al vreunei masini, marci. Exceptand poate mx5 🙂.
Legal cei de la Audi ar putea scapa. Moral sunt insa de vina. Omul ala a cumparat audi pt calitatea audi si increderea in marca. Pana la urma cineva trebuie sa plateasca. Un om e in spital si nu din vina lui. Daca era in Romania, probabil asteptau sa moara si apoi il scoteau vinovat 😂 |
#24
Posted 13 January 2019 - 00:48
unbrutus, on 13 ianuarie 2019 - 00:24, said:
Si tu te legi tocmai de un caz cu un rezervor? O tot arzi pe toate topicele impotriva VAG, si din cate retin, lauzi Subaru, la care le cad motoarele pe capete. Ati putea sa`mi spuneti unde am comentat ceva aiurea despre VW, in afara de magaria cu dieselgate si eventual consumul de ulei de pina la 1l/1000Km considerat normal la un motor modern? Distributie pe lant care cade la sub 100Kkm? Va par normale astfel de lucruri? Ce facem, le ascundem sub pres? este subiect tabu VAG? Domnule, discutam o idee sau o dam in offtopic si discutam un user? Ce este atit de deranjant ca am pus un fapt real? Despre Subaru, da este o masina cu o tractiune excelenta si`i laud sistemul 4x4. Motoarele care crapa sint Diesele, recunoscuta problema, Subaru le schimba pe cele cu probleme desi a trecut demult perioada de garantie. Problema este durata mare, am inteles intre 4-6 luni. In rest, cele de 2l/260Cp sint motoare bulletproof! Si cele de 2,5l/300Cp la fel daca nu sint modificate si mers cum trebuie cu ele, problema cunoscuta este aliajul pistoanelor, neforjate, dur si la care se rup pragurile in momentul aparitiei detonatiilor, cauzele sint in genere apar la "tunarea" doar din chip a motorului. Referitor la rezervoarele CNG, este o tehnologie noua, rezervoarele din poliamida armata cu fibra de carbon si a crapat. Ceea ce toti iubitorii de VW trec cu vederea este ca acest tip de rezervor este folosit la masinile pe hidrogen, deosebirea este ca acolo merg pina la 800bari... |
#25
Posted 13 January 2019 - 02:20
Ion_Bumbu, on 12 ianuarie 2019 - 23:56, said:
La asta nu este loc de intors fata de client, exact ca la dieselgate, echipamentul de injectie Bosch dar magareata a cazut pe VW. Si softul era de la Bosch, VW doar l-a adaptat pentru fiecare model in parte, de aceea si Bosch plateste in America. In Europa nu plateste nimeni fiindca aici Germania face (inca) legea. Oricum ideea era ca amenzile cele mai mari le plateste VW deoarece el a folosit acele softuri si a tras foloasele. Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 00:48, said:
Ceea ce toti iubitorii de VW trec cu vederea este ca acest tip de rezervor este folosit la masinile pe hidrogen, deosebirea este ca acolo merg pina la 800bari... Sa vezi la masinile pe hidrogen ce focuri de artificii vor fi ! Teslei lui Musk i-a trebuit o racheta ca sa fie trimisa in spatiu, nemtii isi vor trimite masinile direct fara racheta. Partea naspa este ca le vor "pleca" si fanii cu tot cu masina . Edited by Ford4, 13 January 2019 - 02:16. |
#26
Posted 13 January 2019 - 10:26
petru_, on 13 ianuarie 2019 - 00:28, said:
Nici vorba. Nu-s fan al vreunei masini, marci. Exceptand poate mx5 . Legal cei de la Audi ar putea scapa. Moral sunt insa de vina. Omul ala a cumparat audi pt calitatea audi si increderea in marca. Pana la urma cineva trebuie sa plateasca. Un om e in spital si nu din vina lui. Daca era in Romania, probabil asteptau sa moara si apoi il scoteau vinovat majoritatea celorlalte companii nu ofera cutie automata pe diesel de ex, nu ofera CNG din fabrica etc orice vinzi, are un procent de defecte, e normal. Da, nu se defecteaza la Logan niciodata aerul conditionat din scaune pt ca nu are asa ceva. Nici incalzire in scaune de fapt... o caruta din secolul trecut nu are probleme cu turbina. Ca nu are. Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 00:48, said:
eventual consumul de ulei de pina la 1l/1000Km considerat normal la un motor modern? Te astept cu noutati. Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 00:48, said:
Despre Subaru, da este o masina cu o tractiune excelenta si`i laud sistemul 4x4. Motoarele care crapa sint Diesele, recunoscuta problema, Subaru le schimba pe cele cu probleme desi a trecut demult perioada de garantie. Problema este durata mare, am inteles intre 4-6 luni. In rest, cele de 2l/260Cp sint motoare bulletproof! Si cele de 2,5l/300Cp la fel daca nu sint modificate si mers cum trebuie cu ele, problema cunoscuta este aliajul pistoanelor, neforjate, dur si la care se rup pragurile in momentul a Comentariile din poza de mai sus sint referitoare la motoarele din US, adica cele pe benzina, si ala de 2,5 pica pe capete, si nu, nu le inlocuiesc ei ca sint baieti buni ci pt ca au pierdut procesele deschise de clienti. |
#27
Posted 13 January 2019 - 12:15
Masina este vanduta de Audi, deci nu este o adaptare aftermarket. In consecinta, vor plati cu varf si indesat pentru erorile lor. Oricum, nemtii sunt in cadere libera la tehnologie. Nimic nu le-a mai iesit cum trebuie in ultimii ani, fie ca vorbim de Audi, Mercedes sau BMW. Motoare cu distributii sarite, consumuri de ulei, trucaje de emisii toate se contabilizeaza in ograda nemtilor.
|
#28
Posted 13 January 2019 - 13:07
Ford4, on 13 ianuarie 2019 - 02:20, said:
Si softul era de la Bosch, VW doar l-a adaptat pentru fiecare model in parte, de aceea si Bosch plateste in America ... Cunosc asta, chiar a fost un topic in care am pus si ceva articole referitor la Bosch si problemele care le are in USA, acolo deosebirea este ca au cazut la intelegere si au platit benevol o suma de bani, pentru a nu fi pusi sub acuzare. Ma rog, alt continent alt sistem judiciar. Din pacate am cautat degeaba, cred ca au fost sterse acele postari... unbrutus, on 13 ianuarie 2019 - 10:26, said:
problema e ca vw ... Domnule, o dam iara in offtopic. Ajungem la discutii persnale nu la subiect. Problema era unde am tavalit eu marca VAG ? Am spus ce a fost de spus, mai sus, altceva nu am de comentat la ele. Am pus un articol al unui ziar referitor la un Audi cu CNG, atit, nu am discutat fiabilitate comparativa a diverselor marci. Sint in familei 2 STI, unu de 2l celalalt de 2,5l. Singura problema a fost ambreiajul schimbat la cel de 2l, disc uzat pina la nituri, masina aia n`a mers degeaba... Gasiti aici pe forum cum arata discul si povestea inlocuirii, acasa, 2 oameni, eu si baiatul, atit, fara service specializat, fara ifose si alte povesti. Cred ca totusi stim mai bine cum stau la acest capitol masinile Subaru. |
|
#29
Posted 13 January 2019 - 19:57
Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 00:16, said:
Acel rezervor o data instalat in fabrica vine cu cod de Audi/VW, este piesa de origine. Ce s`ar intimpla daca ar fi altfel, raspunderea in fata clientului pentru sisteme de injectie la Bosch, pompe de apa la Delphi, lumini Raybrig ar fi a lor? Clar au o raspundere insa in fata producatorului de automobile si ala in fata clientului, asa e normal! A explodat un rezervor pus pe un Audi in procesul lor de productie, asta era echiparea masinii din fabrica, asa a fost cumparata si a distrus o masina bagind o persoana in spital. Asta e stirea ce tot incercati sa infirmati? Responsabilitatea firmei? Calitatea componentelor sau ce? Inteleg sa incercati discreditarea unui user pentru a contracara o postare neplacuta unuia dar aici nu pricep ce doriti sa realizati? Sa aparati VW sau ma rog, grupul VAG ca au pus un rezervor de 2 bani care a explodat si asta nu este responsabilitatea lor? edi10000, on 13 ianuarie 2019 - 12:15, said:
Masina este vanduta de Audi, deci nu este o adaptare aftermarket. In consecinta, vor plati cu varf si indesat pentru erorile lor. Oricum, nemtii sunt in cadere libera la tehnologie. Nimic nu le-a mai iesit cum trebuie in ultimii ani, fie ca vorbim de Audi, Mercedes sau BMW. Motoare cu distributii sarite, consumuri de ulei, trucaje de emisii toate se contabilizeaza in ograda nemtilor. Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 13:07, said:
Sint in familei 2 STI, unu de 2l celalalt de 2,5l. concluziile nu le tragem doar dupa un esantion de 2 masini. de altfel problemele de la Subaru din cunoscute. Tu ai prezentat un caz, si apoi generalizezi la VAG... e un caz. Nici macar nu s-a facut o ancheta macar... dar deja concluziile sint trase de tine... |
#30
Posted 13 January 2019 - 20:25
Domnule, vorbesc despre Subaru ca despre o masina de care stiu putin mai mult decit un utilizator de rind, nu credeti?
Problemele sint cunoscute si recunoscute de firma, schimba motoarele Diesel din prima generatie la orice numar de Km. Va ajut cu un citat scurt: Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 13:07, said:
Sint in familei 2 STI, unu de 2l celalalt de 2,5l. Singura problema a fost ambreiajul schimbat la cel de 2l, disc uzat pina la nituri, masina aia n`a mers degeaba... Gasiti aici pe forum cum arata discul si povestea inlocuirii, acasa, 2 oameni, eu si baiatul, atit, fara service specializat, fara ifose si alte povesti. Cred ca totusi stim mai bine cum stau la acest capitol masinile Subaru. In rest din nou offtopic generos! Totusi sa nu deviem discutia la Subaru, daca doriti faceti un subiect separat despre aceasta masina, voi participa cu ce stiu la el. Reiterez, este vorba de explozia unu rezervor CNG pus pe o masina Audi A3, masina din gama de lux a concernului VW. Bineinteles ca s`a facut o ancheta, va rog cititi acel articol, au rezultat pegube de 70000E din explozia unui rezervor de CNG. Aveti si reactia constructorului in articol. Daca onor concernul VAG va da o explicatie sau ceva despe asta veti afla din presa, aveti articolul si vor apare notificari ulterioare in functie de reactia VAG. |
#31
Posted 13 January 2019 - 21:20
#32
Posted 13 January 2019 - 21:58
unbrutus, on 13 ianuarie 2019 - 10:26, said: ... o caruta din secolul trecut nu are probleme cu turbina. Ca nu are. Pai daca virgula caruta are 200 de cai dintr-un 1,8 litri aspirat, din fabrica? Si diferential mecanic pe puntea fata, sa nu o ia caii aia nici ”hais” nici ”cea”? La ce sa-i pui turbina? Nu e de porc? Desi ma gandesc ca statistic ar fi imposibil ca printre cocalarii aia, aia care puneau COR 95 in EJurile alea in care stiau bine, cocalarii, ca trebuie pus COR 98 si numai COR 98, sa nu fi existat macar unul care sa nu fi incercat chestia asta... |
#33
Posted 13 January 2019 - 22:19
Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 20:25, said:
Domnule, vorbesc despre Subaru ca despre o masina de care stiu putin mai mult decit un utilizator de rind, nu credeti? Iar despre VAG, esti utilizator de rand? cate detii cu baiatul si le repari in curte? sa mergem pe logica ta aici, ca spui ca esti o autoritate in subaru pt ca le repari in curte cu baiatul. Cat despre offtopic, vezi pe cine ai citat mai sus... pe tine insuti. Nu te mai opresti din laudat subaru si aruncat cu noroi in masini despre care nu stii nimic, Si dezinformezi in continuare si legat de ce scrie in articol, scrie ca ancheta va fi facuta candva... ma rog. Tu sa fii fericit... revii cu update dupa? chiar ai atat de mult timp liber? si deci urmaresti fix masinile care nu te intereseaza? wow... total fara sens Edited by unbrutus, 13 January 2019 - 22:20. |
|
#34
Posted 13 January 2019 - 22:42
Din nou offtopic si incercare de a discredita un user din dorinta de a arata ce??
Din nou aducem in discutie persoane cind nu putem mai mult, astept cu interes cautarea greselilor gramaticale, de typo si frazare! Va rog cititi si intelegeti, ancheta la fata locului s`a desfasurat, datele au fost culese, nu puteau tine statia aia inchisa cu saptaminile pina se va stabili cauza, acum specialistii politiei urmeaza sa stabileasca cauzele exploziei in baza datelor culese in cadrul anchetei facuta de politie si pompieri.Sint doua lucruri diferite. " However, as bnn.de learned from the police on request, human error can be ruled out. The man had not smoked at the pump. Even sparks flying through the use of a smartphone is not trigger the deflagration. The exact cause is currently being determined by a police expert" Astea sint rezultate ale anchetei, cauza umana exclusa, urmeaza cauze tehnice. Poate urma de accident, masia lovita in spate, ceva de genul acesta, nu doar offtopic de la dumneavoastra. Interesul era in masinile cu hidrogen, acela este viitorul, ma rog, dupa mine, astfel de explozii la un rezervor presurizat la abia 200bari nu fac deloc bine la adoptarea unor masini ce au rezervoare de hidrogen presurizate la 7-800bari. |
#35
Posted 13 January 2019 - 22:56
Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 22:42, said:
Interesul era in masinile cu hidrogen, acela este viitorul, ma rog, dupa mine, astfel de explozii la un rezervor presurizat la abia 200bari nu fac deloc bine la adoptarea unor masini ce au rezervoare de hidrogen presurizate la 7-800bari. Este ca si cum ai posta un articol despre o explozie de gaze in apartament (chiar acum a fost una in franta) si ai generaliza ca nu trebuie sa cumparam aragaze nu stiu de care. Tu ai ce ai cu VAG, in timp ce ignori oamenii cu Subaru Forester care au schimbat 4 motoare. Cu uleiul consum 1l/1000km ti-am spus, cauta manualul de Honda CR-V 2008, si vezi ca scrie clar ca e considerat consum normal, plus sa verifici nivelul la fiecare plecare dimineata, ceea ce mi se pare penibil la o masina moderna care teoretic ar trebui sa aiba senzori de presiune. Hai daca tot ai dat-o pe hidrogen, ia si uita-te la asta, o sa te surprinda placut sper: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jVeagFmmwA0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 22:42, said:
" However, as bnn.de learned from the police on request, human error can be ruled out. The man had not smoked at the pump. Even sparks flying through the use of a smartphone is not trigger the deflagration. The exact cause is currently being determined by a police expert" Astea sint rezultate ale anchetei, cauza umana exclusa, urmeaza cauze tehnice. |
#36
Posted 13 January 2019 - 23:11
Domnule, v`am si tradus, am scris destul de clar pentru orice inteligenta umana normala, sint rezultate ale anchetei, nu rezultatele anchetei, urmeaza si cauzele tehnice dupa finalizarea expertizei tehnice
Ion_Bumbu, on 13 ianuarie 2019 - 22:42, said:
Astea sint rezultate ale anchetei, cauza umana exclusa, urmeaza cauze tehnice. unbrutus, on 13 ianuarie 2019 - 22:19, said:
Tu sa fii fericit... revii cu update dupa? chiar ai atat de mult timp liber? si deci urmaresti fix masinile care nu te intereseaza? wow... total fara sens Ma intereseaza noutatile tehnologice in special, rezervoarele CNG folosesc aceeasi tehnologie cu cele de hidrogen. Nu`i offtopic, este raspuns la nedumerirea dumneavoastra, de ce urmaresc? Si pina la urma este o stire nu tare placuta, da, mai se rupe un lant, mai consuma ulei dar nu ajungi la spital din cauza asta... Este rau sa o stie si romanii? Deranjeaza pe cineva? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users