Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Kia Sportage 2019 versus Mazda CX-5 2019

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#73
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Cutia automata ridica pretul spre 29 000 E la ambele modele, m-am gindit la asta si nu e pentru mine ceva absolut necesar. Inca ma descurc rezonabil cu cutia manuala. Poate la urmatoarea masina....

#74
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nici nu vreau sa mai aud de masina cu cutie manuala in traficul din ziua de azi. Eu fiind mare fan manuale.

#75
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostReactor2015, on 14 ianuarie 2019 - 17:21, said:

Nu mai e ce stii tu Posted Image Modelul 2019 schimba ca un vis vitezele si nici alte probleme nu sunt. Dupa ce masina se adapteaza la stilul de condus, uiti de orice.
Este incredibil de mare diferenta dintre cum schimba cutia acum si cum schimba (extrem de subturat) cand am luat masina. Din pacate, este belea la cutiile autoadaptive la masinile de test-drive si multi confunda treaba asta cu un defect al cutiei sau al modului cum a fost programata.

In momentul asta mai am o cutie cu 8 trepte de la ZF pe BMW. Este drept, nu e dublu ambreiaj dar si aia este autoadaptiva. La fel, schimba de vis si plus fata de Tucson, i-au pus padele la volan. Insa, daca la BMW retrogradez din padele cand vreau eu pentru ca asa cam trebuie la o depasire de exemplu, la Hyundai se pare ca stie sa tina cont mai bine de pozitia pedalei de acceleratie si nu m-am lovit de lipsa padelelor de la volan care la inceput a fost o mare frustrare.


@unbrutus, ok!
sa nu comparam cutiile ZF tiptronic de pe bmw si audi, cu cutiile cu ambreiaje uscate!

ca orice fier care merge in escat (fara ulei), se va defecta. E vorba in primul rand de fiabilitate.

Adaptarile cutiilor sint ceva banal, intalnit la toate, si nu au nici o legatura cu ce zicea colegul.

Iar la depasiri, ai automata si nu ai auzit de kickdown? Ma cam mira chestia asta...

#76
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ai de capu nostru :D

Am avut si DSG, de noua si in ulei si uscata si nicio problema.
Cine vorbeste de kickdown chiar nu stie sa conduca, pe bune.
In fine, las-o asa, suntem generatii cu mult diferite si probabil de-aia.

#77
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
off-off, mai-mai ... Tocmai aia e cu kick-down-ul. Pe vremea cand kick-down-ul era cea mai faina caracteristica a unei cutii automate tu probabil nu conduceai! Cel putin nu asa ceva! :peacefingers:

#78
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Bergero, eu am zis sa aloci buget mai degraba pt automata decat pt awd. Nu ambele. E alegerea rationala pt oras.

#79
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Pentru oras ia automata. Aia de la Mazda schimba foarte misto (asa am eu pe M3) si chiar se invata cu stilul tau de condus.
Acu, nu stiu pe unde stai de te sperii de zapada - eu sunt din SV si avem zapada (si stau si in camp) dar sa fiu a naibii daca am ramas inzapezit sau am avut probleme de mers. Si cu M3 si cu swift (adica cu masini joase) cu anvelope de iarna nicio problema. Doar daca vrei sa iesi pe camp de-ti trebuie awd.

Edited by petman, 14 January 2019 - 21:40.


#80
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004

View Postoverseas, on 14 ianuarie 2019 - 21:05, said:

Bergero, eu am zis sa aloci buget mai degraba pt automata decat pt awd. Nu ambele. E alegerea rationala pt oras.
Bugetul nu-mi permite automata. Toate Sportage pe benzina 4x2 vin numai cu cutie manuala. 7DCT vine cuplat numai cu AWD si trece de 28 000 E (in plus nu ma incinta DCT-ul). Iar Mazda cu automata, vine in echiparea imediat urmatoare - Takumi - si costa 31400E.

Edited by Bergero, 14 January 2019 - 22:54.


#81
Bosoi

Bosoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 14.02.2016
Salut, un Nissan Xtrail nu te intereseaza? Ca si spatiu si tractiune/offroad este peste concurenta.
Iti pot lasa mai multe detali eventual daca imi lasi datele tale de contact.
Adrian Bosoi--Badsi Nissan

#82
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostTyby, on 14 ianuarie 2019 - 20:46, said:

off-off, mai-mai ... Tocmai aia e cu kick-down-ul. Pe vremea cand kick-down-ul era cea mai faina caracteristica a unei cutii automate tu probabil nu conduceai! Cel putin nu asa ceva! Posted Image
Cu mine vorbeai?
Conduc din "89 -legal.
Imi place mult forumul softpedia. Cum dai, cum te-ntorci, sigur gasesti pe cineva care stie mai bine decat tine ce-ai facut in viata. Cand si cum conduceai si ce conduceai.
Spuneti-mi si mie de unde aveti globul ala de cristal sa-mi iau unul. Sa aflu despre mine, fireste, ca despre altii, fiecare sa fie sanatos cu treaba lui.

Ok, alte probleme?

Cutiile moderne nu au nevoie de kick-down. Retrogradeaza pana la rosu fara sa atingi si ultima treapta a pedalei, cand se simte click-ul ala. Dar na, ce vorbesc eu. Astept sa-mi spuna cineva.
Ceva despre Sportage 2019 si CX5 2019?

#83
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pt CX5 automat (benzina) recomand un test mai lung. Mie nu mi-a placut (modelul anterior cel putin).

#84
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
bre reactoare, 'ti-as gura matale! Nu vezi ca tu incepi?! Si dupa aia zici sa nu ne suparam. Sau, mai rau, de ce ne luam de viata ta:

View PostReactor2015, on 14 ianuarie 2019 - 20:23, said:

Cine vorbeste de kickdown chiar nu stie sa conduca, pe bune.
In fine, las-o asa, suntem generatii cu mult diferite si probabil de-aia.

Pai cum vine asta?!

Mai era unu' pe aici care afirma (textual) ca "soferii de automate is prosti". Atat si nimic mai mult! Posted Image Asa-i ca nu vezi similitudinea?!

C'mon!

PS: ca sa nu continuam saga (ce termen exasperant! :o), transmisiile automate actuale nu mai au botonul fizic, insa inca stiu de kick-down, pe baza informatiilor pe care ECU le primeste de la senzori si - in special - de la pedala de acceleratie, si ne folosim relativ des de facilitate, insa fara a realiza neaparat constient. :peacefingers:

#85
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
E bine ca ati discutat pe subiect - chiar sunt curios ce alegere a facut omu` pana la urma si cum si cat e de multumit de alegere ! Ar fi frumos @Bergero

#86
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBergero, on 12 ianuarie 2019 - 14:38, said:

Conditii: 80 % urban, 20% extraurban. Locuiesc intr-o comuna limitrofa unui oras mare si zilnic merg la serviciu in oras. Anual citeva iesiri in tara (concedii, weekenduri, etc).

Maxim 12 000 km/an. Familie de 3 persoane.

O ales aspiratul , parerea mea .

Edited by Baxon, 18 May 2019 - 22:42.


#87
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postpetman, on 14 ianuarie 2019 - 21:40, said:

Pentru oras ia automata. Aia de la Mazda schimba foarte misto (asa am eu pe M3) si chiar se invata cu stilul tau de condus.
Acu, nu stiu pe unde stai de te sperii de zapada - eu sunt din SV si avem zapada (si stau si in camp) dar sa fiu a naibii daca am ramas inzapezit sau am avut probleme de mers. Si cu M3 si cu swift (adica cu masini joase) cu anvelope de iarna nicio problema. Doar daca vrei sa iesi pe camp de-ti trebuie awd.
Doar ca M3 si Swift merg mai bine pe zapada decat un suv sau crossover 2WD. Pe camp nu ai nevoie de 4WD (decat daca vrei sa iti bati joc de o masina care nu a fost gandita pt asa ceva) ci doar de garda ca o sa plangi inainte de a avea nevoie de 4WD.

#88
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Alegerea mea finala a fost Kia Sportage. De ce? Pur si simplu mi-a placut mai mult la test drive. Motorul 1,6 T-GDI versus aspiratul de la Mazda. Si mi s-a parut mai incapatoare la locurile din spate. Dar asteptarea a durat mult. Aproape 4 luni (nu ca la Mazda ar fi fost termenul mai scurt!). De abia saptamina viitoare ridic masina, Asa ca...impresiile finale de abia urmeaza. Voi reveni!

#89
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 29.10.2017
In ce configuratie ai comandat-o pana la urma?

#90
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Bravo, s-o stapanesti sanatos! E normal sa ai alt feeling la condus, pana la urma Sorento are un motor turbo fata de un aspirat clasic la Mazda. In alta ordine de idei, ai garantie 7 ani si Sorento fiind facuta in Europa, o sa gasesti piese mai facil (la cele de origine ma refer) iar ce schimbi pe garantie o sa vina mai repede. Insa la interior, diferenta dintre cele doua este mare, Mazda fiind finisata mult mai bine si beneficiind de materiale de calitate. Te astepram cu ea la Jurnal. Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate