Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kia Sportage 2019 versus Mazda CX-5 2019
Last Updated: May 22 2019 22:50, Started by
Bergero
, Jan 12 2019 14:38
·
0
#73
Posted 14 January 2019 - 17:31
Cutia automata ridica pretul spre 29 000 E la ambele modele, m-am gindit la asta si nu e pentru mine ceva absolut necesar. Inca ma descurc rezonabil cu cutia manuala. Poate la urmatoarea masina....
|
#74
Posted 14 January 2019 - 17:35
Nici nu vreau sa mai aud de masina cu cutie manuala in traficul din ziua de azi. Eu fiind mare fan manuale.
|
#75
Posted 14 January 2019 - 17:51
Reactor2015, on 14 ianuarie 2019 - 17:21, said:
Nu mai e ce stii tu Modelul 2019 schimba ca un vis vitezele si nici alte probleme nu sunt. Dupa ce masina se adapteaza la stilul de condus, uiti de orice. Este incredibil de mare diferenta dintre cum schimba cutia acum si cum schimba (extrem de subturat) cand am luat masina. Din pacate, este belea la cutiile autoadaptive la masinile de test-drive si multi confunda treaba asta cu un defect al cutiei sau al modului cum a fost programata. In momentul asta mai am o cutie cu 8 trepte de la ZF pe BMW. Este drept, nu e dublu ambreiaj dar si aia este autoadaptiva. La fel, schimba de vis si plus fata de Tucson, i-au pus padele la volan. Insa, daca la BMW retrogradez din padele cand vreau eu pentru ca asa cam trebuie la o depasire de exemplu, la Hyundai se pare ca stie sa tina cont mai bine de pozitia pedalei de acceleratie si nu m-am lovit de lipsa padelelor de la volan care la inceput a fost o mare frustrare. @unbrutus, ok! ca orice fier care merge in escat (fara ulei), se va defecta. E vorba in primul rand de fiabilitate. Adaptarile cutiilor sint ceva banal, intalnit la toate, si nu au nici o legatura cu ce zicea colegul. Iar la depasiri, ai automata si nu ai auzit de kickdown? Ma cam mira chestia asta... |
#76
Posted 14 January 2019 - 20:23
Ai de capu nostru
Am avut si DSG, de noua si in ulei si uscata si nicio problema. Cine vorbeste de kickdown chiar nu stie sa conduca, pe bune. In fine, las-o asa, suntem generatii cu mult diferite si probabil de-aia. |
#77
Posted 14 January 2019 - 20:46
off-off, mai-mai ... Tocmai aia e cu kick-down-ul. Pe vremea cand kick-down-ul era cea mai faina caracteristica a unei cutii automate tu probabil nu conduceai! Cel putin nu asa ceva!
|
#78
Posted 14 January 2019 - 21:05
Bergero, eu am zis sa aloci buget mai degraba pt automata decat pt awd. Nu ambele. E alegerea rationala pt oras.
|
#79
Posted 14 January 2019 - 21:40
Pentru oras ia automata. Aia de la Mazda schimba foarte misto (asa am eu pe M3) si chiar se invata cu stilul tau de condus.
Acu, nu stiu pe unde stai de te sperii de zapada - eu sunt din SV si avem zapada (si stau si in camp) dar sa fiu a naibii daca am ramas inzapezit sau am avut probleme de mers. Si cu M3 si cu swift (adica cu masini joase) cu anvelope de iarna nicio problema. Doar daca vrei sa iesi pe camp de-ti trebuie awd. Edited by petman, 14 January 2019 - 21:40. |
#80
Posted 14 January 2019 - 22:52
overseas, on 14 ianuarie 2019 - 21:05, said:
Bergero, eu am zis sa aloci buget mai degraba pt automata decat pt awd. Nu ambele. E alegerea rationala pt oras. Edited by Bergero, 14 January 2019 - 22:54. |
#81
Posted 14 January 2019 - 23:20
#82
Posted 15 January 2019 - 00:15
Tyby, on 14 ianuarie 2019 - 20:46, said:
off-off, mai-mai ... Tocmai aia e cu kick-down-ul. Pe vremea cand kick-down-ul era cea mai faina caracteristica a unei cutii automate tu probabil nu conduceai! Cel putin nu asa ceva! Conduc din "89 -legal. Imi place mult forumul softpedia. Cum dai, cum te-ntorci, sigur gasesti pe cineva care stie mai bine decat tine ce-ai facut in viata. Cand si cum conduceai si ce conduceai. Spuneti-mi si mie de unde aveti globul ala de cristal sa-mi iau unul. Sa aflu despre mine, fireste, ca despre altii, fiecare sa fie sanatos cu treaba lui. Ok, alte probleme? Cutiile moderne nu au nevoie de kick-down. Retrogradeaza pana la rosu fara sa atingi si ultima treapta a pedalei, cand se simte click-ul ala. Dar na, ce vorbesc eu. Astept sa-mi spuna cineva. Ceva despre Sportage 2019 si CX5 2019? |
|
#83
Posted 15 January 2019 - 07:26
Pt CX5 automat (benzina) recomand un test mai lung. Mie nu mi-a placut (modelul anterior cel putin).
|
#84
Posted 15 January 2019 - 08:45
bre reactoare, 'ti-as gura matale! Nu vezi ca tu incepi?! Si dupa aia zici sa nu ne suparam. Sau, mai rau, de ce ne luam de viata ta:
Reactor2015, on 14 ianuarie 2019 - 20:23, said:
Cine vorbeste de kickdown chiar nu stie sa conduca, pe bune. In fine, las-o asa, suntem generatii cu mult diferite si probabil de-aia. Pai cum vine asta?! Mai era unu' pe aici care afirma (textual) ca "soferii de automate is prosti". Atat si nimic mai mult! Asa-i ca nu vezi similitudinea?! C'mon! PS: ca sa nu continuam saga (ce termen exasperant! ), transmisiile automate actuale nu mai au botonul fizic, insa inca stiu de kick-down, pe baza informatiilor pe care ECU le primeste de la senzori si - in special - de la pedala de acceleratie, si ne folosim relativ des de facilitate, insa fara a realiza neaparat constient. |
#85
Posted 18 May 2019 - 22:33
E bine ca ati discutat pe subiect - chiar sunt curios ce alegere a facut omu` pana la urma si cum si cat e de multumit de alegere ! Ar fi frumos @Bergero
|
#86
Posted 18 May 2019 - 22:40
Bergero, on 12 ianuarie 2019 - 14:38, said:
Conditii: 80 % urban, 20% extraurban. Locuiesc intr-o comuna limitrofa unui oras mare si zilnic merg la serviciu in oras. Anual citeva iesiri in tara (concedii, weekenduri, etc). Maxim 12 000 km/an. Familie de 3 persoane. Edited by Baxon, 18 May 2019 - 22:42. |
#87
Posted 19 May 2019 - 06:20
petman, on 14 ianuarie 2019 - 21:40, said:
Pentru oras ia automata. Aia de la Mazda schimba foarte misto (asa am eu pe M3) si chiar se invata cu stilul tau de condus. Acu, nu stiu pe unde stai de te sperii de zapada - eu sunt din SV si avem zapada (si stau si in camp) dar sa fiu a naibii daca am ramas inzapezit sau am avut probleme de mers. Si cu M3 si cu swift (adica cu masini joase) cu anvelope de iarna nicio problema. Doar daca vrei sa iesi pe camp de-ti trebuie awd. |
|
#88
Posted 21 May 2019 - 18:23
Alegerea mea finala a fost Kia Sportage. De ce? Pur si simplu mi-a placut mai mult la test drive. Motorul 1,6 T-GDI versus aspiratul de la Mazda. Si mi s-a parut mai incapatoare la locurile din spate. Dar asteptarea a durat mult. Aproape 4 luni (nu ca la Mazda ar fi fost termenul mai scurt!). De abia saptamina viitoare ridic masina, Asa ca...impresiile finale de abia urmeaza. Voi reveni!
|
#90
Posted 21 May 2019 - 18:32
Bravo, s-o stapanesti sanatos! E normal sa ai alt feeling la condus, pana la urma Sorento are un motor turbo fata de un aspirat clasic la Mazda. In alta ordine de idei, ai garantie 7 ani si Sorento fiind facuta in Europa, o sa gasesti piese mai facil (la cele de origine ma refer) iar ce schimbi pe garantie o sa vina mai repede. Insa la interior, diferenta dintre cele doua este mare, Mazda fiind finisata mult mai bine si beneficiind de materiale de calitate. Te astepram cu ea la Jurnal.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users