Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kia Sportage 2019 versus Mazda CX-5 2019
Last Updated: May 22 2019 22:50, Started by
Bergero
, Jan 12 2019 14:38
·
0
#1
Posted 12 January 2019 - 14:38
In luna decembrie cochetam cu ideea alegerii unui SUV compact nou, benzina, 4x4 si oscilam intre Kia Sportage si Hyundai Tucson. Nu eram inca decis si am zis sa astept ianuarie poate mai apar ceva reduceri/promotii (ceea ce nu prea s-a intimplat!). Am renuntat la Tucson deoarece nu prea mi-a placut la drive test, si ramasese Kia Sportage. Intre timp a intrat in vederile mele Mazda Cx-5.
Buget 26500 - 27000 E maxim. Conditii: 80 % urban, 20% extraurban. Locuiesc intr-o comuna limitrofa unui oras mare si zilnic merg la serviciu in oras. Anual citeva iesiri in tara (concedii, weekenduri, etc). Maxim 12 000 km/an. Familie de 3 persoane. Mazda CX-5 e scumpa, dar in echiparea Challenge am ajuns (cu oferta 4x4 gratuit) la 26 400E. insa cu dotari medii. Minusuri fata de Sportage: lumini de zi, stopuri, faruri ceata LED, camera video marsarier, senzori parcare fata, spate, volan incalzit, scaune incalzite, degivrare parbriz in zona stergatoarelor, roata de rezerva. Plusuri fata de Sportage: faruri LED cu spalator, faruri coming/leaving home, sistem monitorizare unghi mort, buton pornire motor, emisie radio digitala, slot CD. Senzori parcare pot monta ulterior (inca 250 E) si roata de rezerva se poate achizitiona. Kia Sportage in varianta Syle cu optionalele alese de mine, ma duce undeva in zona 27 000 E (ca maxim) dar cu plusurile si minusurile enumerate mai sus. Restul dotarilor ambelor masini nu le-am mai insiruit. Sunt destule si se regasesc pe ambele (climatizare automata, geamuri electrice, pilot automat, sistem i-STOP/ISG, senzori ploaie/lumina, Display 7 inch, Android Auto, oglinzi electrice si incalzite, jante aliaj 17", volan/ schimbator in piele, averitzare depasire banda, sistem asistenta panta, frinare de urgenta, senzori presiune pneuri, plus numeroare sisteme de siguranta). Mazda CX-5: motorizare benzina, motor 1998 cm3. 165 CP, motor aspirat, tehnologie Skyactive. Cutie manuala. Garantie Mazda 5 ani. Kia Sportage, motorizare benzina, motor 1,6 T-GDI, 177CP, motor turbo. Cutie manuala. Garantie Kia 7 ani. Mazda - garda la sol mai mare (210 mm versus 175 mm la Kia). Fiabilitate Mazda recunoscuta, dar nici Kia Sportage nu e mai prejos. Spatiul interior mi s-a parut mai mare la Sportage, mai ales in spate, dar nu semnificativ. Dimensiuni comparabile ale celor doua masini. Drive test facut cu amindoua. Impresionat de ambele. Cutia manuala de la Mazda mi se pare ceva mai bine etajata. Confortabile amindoua, vorbind de calitatea scaunelor, combinatie stofa cu piele la Kia, stofa la Mazda. Consumul la Sportage e cu vreo 2 l/100km mai mare in medie, dar diferenta se recupereaza din costurile reviziilor (mai mari la Mazda). Finalmente, e o decizie extrem de dificila. De aceea rog pe cei care cunosc cele doua masini sau care le-au condus, sa ma ajute cu un sfat. Strict intre cele doua si strict in bugetul enumerat. Exclud masini second sau alte variante (de ex am exclus cutiile automate, deoarece pretul se apropia de 29-30 000 E). Va multumesc pentru sfaturi, Edited by Tyby, 14 January 2019 - 09:28. |
#2
Posted 12 January 2019 - 14:56
E decizia ta, bani multi oricum...!
Un search Google ai incercat? E plin de adrese cu comparatii. Tie care iti place? |
#3
Posted 12 January 2019 - 15:08
Subaru Forester.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QDEKrkgfs8Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cum se fac testele ca la carte la rusi intre suv-uri urbane. |
#5
Posted 12 January 2019 - 15:48
Multumesc pt raspunsuri. Review-uri pe google sunt intr-adevar destule. Ambele sunt f bine vazute si apreciate. Greu de departajat. Subaru Forester iese din discutie (absent dealer/service in orasul meu). Nu ma intereseaza off-road-ul. Iar ca dimensiuni sunt absolut comparabile: Kia L/l/h(mm): 4485x1855x1635, Mazda: 4550x1840x1675. Mazda are 4x4 permanent, iar Kia are buton lock. Suspensii adaptative pe gaz la Kia. Parca ma incinta mai mult motorul aspirat de la Mazda, fata de varianta turbo de la Kia. Oricum decizia e f grea, fiind si o alegere pe termen destul de lung (7-8 ani minim).
|
#7
Posted 12 January 2019 - 16:22
#8
Posted 12 January 2019 - 16:23
Nu judec pe nimeni, doar incerc sa inteleg: de ce alegi SUV si mai ales 4x4 pentru "comuna limitrofa unui oras mare si zilnic merg la serviciu in oras. Anual citeva iesiri in tara (concedii, weekenduri, etc)"
|
#10
Posted 12 January 2019 - 16:44
Vin de pe o Toyota Corolla HB. Nu vreau SUV compact pentru ca mi-l permit si pentru ca imi permit si cheltuielile ulterioare (asigurari, revizii, benzina, etc). Nu e o chestie legata de vreun statut social sau de vreo aliniere/raportare la altii. Departe de mine asta. Dar in zona unde locuiesc e o portiune de drum pietruit, nu mare, dar suficienta (asa vreo 200 m), care mereu imi face probleme iarna (nu mai departe de ieri, cind a nins abundent). Si apoi 4x4 ofera, chiar si pe asfalt, avantaje, mai ales in conditii de ploaie/ninsoare/polei. Si vreau o pozitie mai inalta la volan. Si da...pentru acele citeva iesiri pe an in concedii/weekenduri, etc vreau mai mult confort, spatiu si poate siguranta. Dar nu vreau sa deviem sensul discutiei. Tucson l-am testat, dar nu e configurabil, iar in limita bugetului luam o varianta mai putin dotata. Si nici nu e peste Sportage la tinuta de drum, asa cum am perceput eu.
|
|
#11
Posted 12 January 2019 - 16:46
crocko.dilul, on 12 ianuarie 2019 - 16:23, said:
Nu judec pe nimeni, doar incerc sa inteleg: de ce alegi SUV si mai ales 4x4 pentru "comuna limitrofa unui oras mare si zilnic merg la serviciu in oras. Anual citeva iesiri in tara (concedii, weekenduri, etc)" |
#13
Posted 12 January 2019 - 17:05
Scuza-ma dar sa dai 27k in 2019 pe o masina fara senzori de parcare pe care apoi sa ii montezi tu ulterior "la baieti", mi se pare intr-un fel...
In bugetul asta sunt o gramada de breakuri/sedan-uri medii cu foarte multe dotari numai bune pentru familii, dar na... nu-s "gipuri". Edited by MembruAnonim, 12 January 2019 - 17:07. |
#15
Posted 12 January 2019 - 17:21
Bergero, on 12 ianuarie 2019 - 16:44, said:
Vin de pe o Toyota Corolla HB. Nu vreau SUV compact pentru ca mi-l permit si pentru ca imi permit si cheltuielile ulterioare (asigurari, revizii, benzina, etc). Nu e o chestie legata de vreun statut social sau de vreo aliniere/raportare la altii. Departe de mine asta. Dar in zona unde locuiesc e o portiune de drum pietruit, nu mare, dar suficienta (asa vreo 200 m), care mereu imi face probleme iarna (nu mai departe de ieri, cind a nins abundent). Si apoi 4x4 ofera, chiar si pe asfalt, avantaje, mai ales in conditii de ploaie/ninsoare/polei. Si vreau o pozitie mai inalta la volan. Si da...pentru acele citeva iesiri pe an in concedii/weekenduri, etc vreau mai mult confort, spatiu si poate siguranta. Dar nu vreau sa deviem sensul discutiei. Tucson l-am testat, dar nu e configurabil, iar in limita bugetului luam o varianta mai putin dotata. Si nici nu e peste Sportage la tinuta de drum, asa cum am perceput eu. De vrut mai mult confort, spatiu si siguranta nu se pune problema, ca atunci ai prefera berlina medie, nu SUV compact. Un Mondeo de exemplu (ca iti intra in banii astia) e si MULT mai confortabil ca un Tucson, si MULT mai spatios si mai sigur. E alta clasa, pe scurt. SUV-urile din clasa Sportage au spatiul interior similar cu cel de la compacte. Si poti lua 4x4 si pe Mondeo, daca consideri necesar. Poate ca va depasi putin bugetul, nu stiu sigur cat ar iesi acum o configuratie, dar nu cu mult. My 2 cents. Edited by AstroNut98, 12 January 2019 - 17:25. |
|
#16
Posted 12 January 2019 - 17:23
Opel Mokka X ar mai fi o varianta, iesi bine sub 20.000 euro cu versiunea 4x4 benzina. E mai mica putin decit Sportage, destul de spatioasa inauntru si foarte fisneata, usor de parcat in oras.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-fTlWgoeW5k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17
Posted 12 January 2019 - 17:46
CX-5 full the way!
Dar bugetul e al tău, nu al nostru. |
#18
Posted 12 January 2019 - 17:52
SUV compact nou, 4x4. Mie-mi fuge gândul imediat la un Nissan Qashqai, dar stai că acolo se pune tracţiune integrală doar pe diesel...
Gata, ştiu! Subaru. Ah, stai că nu ai reprezentanţa în oraş... Dacă poţi renunţa la 4x4 şi să alegi un 4x2 pe "schelet" de crossover, uite aici o ofertă interesantă la noul VW T-Cross: https://t-cross.volk.../vw_T-Cross.pdf Scuze pentru "devierea de la traseu", dar nici una din cele două maşini la care te-ai gândit iniţial nu mi se par compatibile cu bugetul destul de generos de care dispui. Edited by Yoda, 12 January 2019 - 17:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users