Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Kia Sportage 2019 versus Mazda CX-5 2019

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostNenea Zap, on 13 ianuarie 2019 - 00:28, said:

Vezi calitatea materialelor sau ținuta de drum.
Este peste sportage/Tucson
Parerea ta.
Si la una, si la alta.
Si depinde cu ce compari ca la Tucson tocmai au schimbat setarile suspensiei, directiei, la modelul 2019. Probabil si la Sportage. Iar imbunatatirea este evidenta.

#38
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postradu_vasile59, on 12 ianuarie 2019 - 15:21, said:

Kia Sportage, pentru ca are garda la sol mai mica = avantaj la rularea pe autostrada (mai stabila), nu incurca in off-road, ca oricum amandoua sunt absolut incapabile acolo. Si parca e o idee mai mica, deci mai manevrabila in oras mare.
cand ai auzit ultima oare de o Mazda cx 5 ca s-a rasturnat pe autostrada ca avea garda la sol prea mare???

View Postpancone99, on 13 ianuarie 2019 - 00:40, said:

In primul rand trebuie sa te hotarasti ce vrei de la 4x4.Ai nevoie de 4x4 permanent?AI nevoie doar de tractiune 4x4 sau si de garda mai inalta?Ce dotari vrei?Ce spatiu vrei?
Acum ca unul care face acelasi drum ca tine,iti spun ca un suv mic (ca astea sunt suv-uri mici) e foarte greu de manevrat intr-un oras aglomerat.Nu mai vorbim de locurile de parcare....
Mai departe,tu hotarasti!
e hotarat, a spus ca ambele au 4x4, ambele permanent, sportage are si un buton de lock. deci care e scopul postarii tale?

#39
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Nu e vorba de rasturnat, dar sa depasesti un TIR cu >130 km/h pe ploaie cu o masina inalta te "sufla" si ai cert senzatia de instabilitate. Cu o masina mai joasa nu e cazul sau pe vreme buna nu este cazul.
Strict in cazul de fata, CX-5 mi se pare a fi o clasa peste Sportage, dar tot nu as alege-o. Mie personal nu mi-a placut deloc senzatia la volan si in mers, clar mai rigida decat Sportage.
Sistemul 4x4 de la Sportage macar are un sistem de control suplimentar, deci inca o bila in plus pentru ea ar fi.

#40
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Te sufla în orice masina, doar dacã ești cu tancul nu simți!

#41
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postpancone99, on 13 ianuarie 2019 - 00:40, said:


Acum ca unul care face acelasi drum ca tine,iti spun ca un suv mic (ca astea sunt suv-uri mici) e foarte greu de manevrat intr-un oras aglomerat.Nu mai vorbim de locurile de parcare....

Mai ia niste ore de condus daca nu te descurci prea bine !

#42
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Sportage s-a scumpit după facelift (cam cu 3000E, chiar 4000E, )iar discountul la dealer e mic (în jur de 3%). Mazda oferă la CX-5 tractiunea 4x4 cadou deci un minus de 1800E. Echiparea Challenge(a doua pornind de jos) are suficiente dotări si comparabile cu configurația aleasa de mine la Kia. Un minus pentru Mazda este ca nu au pus camera video marșarier în standard(sau măcar senzorii de parcare), dar în schimb are buton pornire motor sau blind spot (care pe mine nu ma interesau în mod deosebit). Kia va avea de pierdut pe viitor odată cu creșterea (zic eu, semnificativa) a prețului după facelift-uri. Cine are 30000 E poate alege între Mazda CX-5 echipare Tacumi, care are cam tot ce dorești în prezent de la o mașină, și Kia Sportage echiparea de vârf, Line, care poate chiar depăși aceasta suma. Probabil ca acum un an, înainte de facelift, Sportage ar fi fost best buy în clasa ei.

#43
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postradu_vasile59, on 13 ianuarie 2019 - 01:09, said:

Nu e vorba de rasturnat, dar sa depasesti un TIR cu >130 km/h pe ploaie cu o masina inalta te "sufla" si ai cert senzatia de instabilitate. Cu o masina mai joasa nu e cazul sau pe vreme buna nu este cazul.
Strict in cazul de fata, CX-5 mi se pare a fi o clasa peste Sportage, dar tot nu as alege-o. Mie personal nu mi-a placut deloc senzatia la volan si in mers, clar mai rigida decat Sportage.
Sistemul 4x4 de la Sportage macar are un sistem de control suplimentar, deci inca o bila in plus pentru ea ar fi.
radule lasa argumentatia asta a ta bazata pe nimic, cx-5 depaseste in germania cu 180-200km/h fara probleme
a, ca tu personal poate ai rau de inaltime, e altceva, mai ales daca nu ai mai mers cu un SUV, o masina mai mare, ai la inceput anumite senzatii, necesita o perioada de acomodare.
Am crezut ca ai auzit tu ceva studii cum ca CX-5 sau alte masini cu 20cm garda la sol ar avea probleme pe autostrada... asa opinii din fotoliu putem avea toti

View Postradu_vasile59, on 13 ianuarie 2019 - 01:09, said:

Sistemul 4x4 de la Sportage macar are un sistem de control suplimentar, deci inca o bila in plus pentru ea ar fi.
nu prea te pricepi la masini... cele mai bune sisteme 4x4 din astea "moderne", fara diferential blocabil adevarat, nu au buton (Audi Quattro cu Torsen, de ex, nu are buton dar e mai bun ca sistemele astea de pe Sportage, Santa Fe, Toyota Rav4 care au butonelul ala, pana si Qashqai are butonel), la fel Subaru 4x4, nu are (sau nu avea) buton.
Butonul ala nu e nici un plus. Si pe sportage si pe Mazda cx-5 e acelasi tip de transmisie, care simuleaza 4x4 din ABS si alte sisteme. E bun pt a iesi din curte pe zapada daca ai noroc, pt ca se supraincalzeste in cateva secunde de functionare si se dezactiveaza.

#44
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Corect, nu e un 4x4 verital. Dar e suficient pentru a iesi din curte sau pentru a parca mai usor cind e ceva zapada. Nu ma astept la minuni si nici n-am de gand sa o iau pe drumuri ....forestiere.

#45
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostBergero, on 13 ianuarie 2019 - 07:45, said:

... Mazda oferă la CX-5 tractiunea 4x4 cadou deci un minus de 1800E. ...
Nu ofera nimeni nimic cadou.
Inca mai sunteti care credeti in reduceri, cadouri, gratuitati?
Va place sa fiti mintiti frumos?
Incredibil, pe bune...

#46
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Si CX5 are ceva ce nu are Sportage dar nu se vede pe testul cu role. Se foloseste de senzorii servodirectiei pt a sesiza cat de alunecoasa e suprafata de rulare si variaza valoare cuplului trimis catre puntea spate si in functie de chestia asta, inainte de a aparea patinarea puntii fata, prevenind practic aceasta patinare.
Pe scurt, de fiecare data cand misti volanul analizeaza forta necesara pt a asigura asistarea directiei. Daca forta e mica, atunci suprafata e alunecoasa si trimite un cuplu mai mare decat de obicei catre spate. Daca forta necesara e mare, atunci trimite mai putin cuplu catre spate pt ca nu e necesar. Probabil ca face treaba asta si in functie de viteza dar nu stiu exact.
Asta alaturi de sistemul reaciv gasit pe celelalte masini care cupleaza spatele cand patineaza fata.

Legat de transmisia cadou, e un discount conditionat. Adica iti dam reducere dar doar la cele 4WD.

#47
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004

View PostReactor2015, on 13 ianuarie 2019 - 11:45, said:

Nu ofera nimeni nimic cadou.
Inca mai sunteti care credeti in reduceri, cadouri, gratuitati?
Va place sa fiti mintiti frumos?
Incredibil, pe bune...
Cadou, necadou sau cum s-o fi numit, e un pret care acum imi convine. Cresterea pretului la Kia pentru facelift e nejustificata dupa parerea mea, pentru ca faceliftul nu a adus nimic spectaculos in plus. Seamana cu chestia aia.... marim pretul pentru ca au crescut si salariile. La momentul asta inclin spre Mazda. Ma deranjeaza doar timpul de livrare. Daca fac comanda acum, Mazda CX-5 imi vine in iunie, maxim iulie, iar Sportage mi-ar veni in aprilie.

#48
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Sportage poate e de pe stoc.

#49
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Nici Sportage, nici Mazda nu sunt pe stoc. Daca ar fi fost pe stoc, ar fi venit rapid. La Sportage toate comenzile date in ianuarie sunt trimise la fabrica din Slovacia la inceput de februarie si intra in productie in luna martie. Mazda vine din Japonia si probabil sunt mai multe comenzi plus stocuri la dealer date periodic in anumite momente.

#50
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Cauta masini si la alti dealeri din tara ca poate au pe comanda de stoc ceva care-ti convine.

#51
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postunderb, on 13 ianuarie 2019 - 11:50, said:

Si CX5 are ceva ce nu are Sportage dar nu se vede pe testul cu role. Se foloseste de senzorii servodirectiei pt a sesiza cat de alunecoasa e suprafata de rulare si variaza valoare cuplului trimis catre puntea spate si in functie de chestia asta, inainte de a aparea patinarea puntii fata, prevenind practic aceasta patinare.
...
Si cine ti-a zis ca Sportage si Tucson nu fac acelasi lucru?
Iti spun eu ca fac :) Oare cand o sa intelegeti ca masinile actuale sunt mai mult un fel de puzzle din componente de la diversi producatori si designul si alte chestii fac diferenta. In rest, nu mai face nimeni o masina de la cap la coada "in the house". Si asta nu de acum ci de zeci de ani.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/V7sB16lfUQE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#52
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004

View PostReactor2015, on 13 ianuarie 2019 - 17:26, said:

Posted ImageOare cand o sa intelegeti ca masinile actuale sunt mai mult un fel de puzzle din componente de la diversi producatori si designul si alte chestii fac diferenta. In rest, nu mai face nimeni o masina de la cap la coada "in the house". Si asta nu de acum ci de zeci de ani.



Absolut corecta observatia ta. Si Sportage e o masina extrem de reusita si cu review-uri foarte pozitive. In decembrie am fost la distanta de 1 milimetru de a semna pentru avans, dar am zis sa astept ianuarie poate va mai aduce ceva discounturi. Mazda insa imi face acum cu ochiul, macar pentru motorul aspirat in dauna celui turbo de pe Kia. Mai sunt mici detalii cum ar fi pozitionarea display-ului la Mazda mai sus in cimpul vizual fata de Kia, unde e putin mai jos, aspectul putin mai aerisit al bordului, etc... detalii pina la urma subiective.

Edited by Bergero, 13 January 2019 - 18:03.


#53
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostReactor2015, on 13 ianuarie 2019 - 17:26, said:

Si cine ti-a zis ca Sportage si Tucson nu fac acelasi lucru?
Iti spun eu ca fac Posted Image Oare cand o sa intelegeti ca masinile actuale sunt mai mult un fel de puzzle din componente de la diversi producatori si designul si alte chestii fac diferenta. In rest, nu mai face nimeni o masina de la cap la coada "in the house". Si asta nu de acum ci de zeci de ani.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/V7sB16lfUQE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pai pana acum nimeni. Chiar ma facusei curios dar nu ai reusit decat sa imi pierzi timpul cu clipul ala. La ce minut din clip prezinta ce ziceam eu? Sistemul de la Mazda nu are nicio componenta in plus ci doar un soft care ia in calcul niste parametri ignorati de alti producatori cand au facut softul pt sistemul 4WD.
Deci ,cum sesizeaza Dynamax nivelul de aderenta al suprafetei de rulare inainte de a aparea patinarea ca sa o poata preveni?
Sistemul e unul f bun in clasa asta dar hai sa nu inventam chestii.

Si ca sa te simti mai bine, cel mai probabil viitoarea masina va fi Tucson desi eram chitit pe Mazda.

Edited by underb, 13 January 2019 - 18:43.


#54
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu ai fost atent la ce se zice in filmuletul de prezentare nu? Ei, asta e. Iti mai pierzi timpul inca o data si auzi cand spune :)
Ia ce masina vrei. Eu am luat Tucson din considerente pur subiective. Imi placea si Mazda dar nu era service la mine in oras, dealerul este foarte neserios la nivel de patron si imediat sub el iar masina venea mai tarziu, capacitate cilindrica mai mare deci impozit si rca mai mare, chestii din astea.
Iar la Tucson nu a fost nimic care sa ma nemultumeasca pe cand la Kia nu-mi place interiorul. Deh, chestie de gust.
Dupa mai bine de 6 luni de utilizare pot sa spun ca sunt pe deplin multumit. Chiar nu am ce sa-i reprosez.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate