Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
49NU7302 streaming 4k "defectuos"
Last Updated: Mar 27 2019 11:03, Started by
robylup
, Jan 12 2019 09:54
·
0
#19
Posted 12 January 2019 - 12:01
Muta TV lângă router 5 minute și vezi cum e pe cablu.
|
#20
Posted 12 January 2019 - 12:01
@dorin_2k La asta ma gandesc si eu. Suportul Netflix e varza pe partea tehnica, din pacate stiam eu mai multe ca interlocutorul. La 13 scap de la munca, fug sa iau cablu. Am gasit si update de soft din data de 9 la samsung pe site, il decarc si pe ala ca sa fiu sigur ca am eliminat tot.
Edited by megafanro, 28 March 2019 - 02:22. |
#21
Posted 12 January 2019 - 12:05
robylup, on 12 ianuarie 2019 - 12:00, said:
@pacaliciosu01 Sunt pe TELEKOM, nu prind postul. Dpmdv , degeaba iei sarma . Daca nu se intrerupe rularea filmului , sau nu ai artefacte pe imagine ...nu ai ce sa te joci acolo decat asa pt linistea ta sufleteasca . In alta ordine de idei , ce abonament ai la Netflix ?...ca nu toate au 4k ! |
#22
Posted 12 January 2019 - 12:06
Dacă vrei să nu stai cu patcablu pe pereți
Kit Adaptor Powerline TP-LINK TL-PA4010PKIT, Ethernet 500Mbps Edited by waterman, 12 January 2019 - 12:07. |
#23
Posted 12 January 2019 - 12:28
pacaliciosu01, on 12 ianuarie 2019 - 12:05, said:
...nu ai ce sa te joci acolo decat asa pt linistea ta sufleteasca . In alta ordine de idei , ce abonament ai la Netflix ?...ca nu toate au 4k ! Hai ar fi si belea sa nu am ab 4k dar sa am pretentii la 4k. Cum am deschis aplicatia cand am luat tv-ul m-a intrebat daca vreau upgrade la 4k si am facut. |
#24
Posted 12 January 2019 - 12:40
Inainte de a cumpara cablul, pune TV langa router si cu cablul lui de 1 m leaga TV la un port de LAN, a mai zis un coleg mai sus. Te edifici 100% si nu mai iei degeaba cablu si pat de cablu!
|
#25
Posted 12 January 2019 - 12:44
Nu avem de unde sa stim daca ne dai informatii cu taraita
Ne dam si noi cu presupusul |
#26
Posted 12 January 2019 - 13:54
Seriile NU7xxx stiu doar reteaua de 2.4Ghz, nu si pe cea de 5Ghz, deci nu te chinui sa o cauti.
HDR-ul de pe Netflix e cam ciudat, ca e optimizat doar pentru Dolby Vision, in rest intuneca imaginea (asa se plange lumea pe forumuri). Edited by iZet, 12 January 2019 - 13:54. |
#27
Posted 12 January 2019 - 16:27
Klaudio, on 12 ianuarie 2019 - 12:40, said:
Inainte de a cumpara cablul, pune TV langa router si cu cablul lui de 1 m leaga TV la un port de LAN, a mai zis un coleg mai sus. Te edifici 100% si nu mai iei degeaba cablu si pat de cablu! iZet, on 12 ianuarie 2019 - 13:54, said:
Seriile NU7xxx stiu doar reteaua de 2.4Ghz, nu si pe cea de 5Ghz, deci nu te chinui sa o cauti. HDR-ul de pe Netflix e cam ciudat, ca e optimizat doar pentru Dolby Vision, in rest intuneca imaginea (asa se plange lumea pe forumuri). Cat despre imagine, am citit si eu pe destule forumuri ca e o prob des intalnita, in schimb, cum am spus mai sus, am fost la un amic si am vazut cum se vede pe un seria 6 si e diferenta enorma Da, pus cablu, facut update, ciu ciu la fel face, probabil e de la ei domle. A intrat si un tehnician Samsung prin team viwer, totul e ok. A spus ca mi l primeste in service daca vreau asta, dar din punctul lui de vedere, nu exista nici o problema. Mai am optiunea sa reproduc setarile video de pe seria 6 pe seria 7, daca nu, ma las la mana mea. |
#28
Posted 12 January 2019 - 17:31
Un sfat , scapa de Telokom, asta nu ca tv-ul ar fi impecabil
|
|
#29
Posted 12 January 2019 - 19:22
Netflixul merge la fel la orice provider de net. Nu acolo e problema
|
#30
Posted 12 January 2019 - 19:50
Pe Samsung-ul meu nu se intuneca deloc imaginea pe HDR, doar devine mai galbuie, ceea ce este normal. Nu este nicio problema de la Netflix zic eu.
|
#31
Posted 13 January 2019 - 14:00
Dezvolta te rog, de ce este normal sa se ingalbeneasca la HDR?
|
#32
Posted 13 January 2019 - 14:03
#33
Posted 13 January 2019 - 20:16
|
#34
Posted 14 January 2019 - 09:47
pacaliciosu01, on 13 ianuarie 2019 - 14:03, said: Insa zi-ne ce ai mai facut ! care este rezultatul The ranch se vede intunecat si sters de ex, care e hdr, The good place care e hd se vede impecabil. Aseara am stat pana tarziu, multi au problema asta, marci diferite. Unii dau vina pe compresie, altii pe net, nu stiu ce sa mai fac. ciine, on 12 ianuarie 2019 - 17:31, said:
Un sfat , scapa de Telokom, asta nu ca tv-ul ar fi impecabil |
#35
Posted 14 January 2019 - 11:47
robylup, on 14 ianuarie 2019 - 09:47, said: Refacut setari de la 0, chiar am incercat niste setari de pe un site mai tehnic pt modelul meu, tom's guide. Pus cablul, chiar daca in testul de la help aparea viteza de 89. Nu am reusit nimic. The ranch se vede intunecat si sters de ex, care e hdr, The good place care e hd se vede impecabil. Aseara am stat pana tarziu, multi au problema asta, marci diferite. Unii dau vina pe compresie, altii pe net, nu stiu ce sa mai fac. Nu multumesc, sunt multumit de telekom si de tv. Nu era vb aici nici de calitatea serviciilor telekom nici de cat e de impecabil tv-ul, cu toate ca il tin impecabil, il sterg de praf constant. Vezi cum merge de exemplu Marco Polo, care are o imagine impecabila ? Edited by crursu, 14 January 2019 - 11:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users