Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
49NU7302 streaming 4k "defectuos"
Last Updated: Mar 27 2019 11:03, Started by
robylup
, Jan 12 2019 09:54
·
0
#1
Posted 12 January 2019 - 09:54
Ok, se da televizorul 49NU7302, uhd hdr10. Nu am vrut neaparat uhd, dar l-am prins la un pret f bun si l-am luat.
Acum, problema este redarea continutului 4k hdr de pe platformele de streaming, Netflix si Amazon. Daca pe youtube sau surse externe, imaginea este clara, frumoasa, culori vii, pe platforme imaginea este stearsa, intunecata. Am vb cu cei de la Netflix, mi-au spus ca daca vad sigla Hdr sau 4k cand dau play, e posibil ca televizorul sa intre in modul eco. Modul eco e dezactivat complet. Pana la urma mi-au spus sa iau legatura cu Samsung. Bineinteles ca am deschis tichet la ei si nu m-a contactat nimeni. O sa incerc telefonic. Problema am gasit-o discutata pe multe forumuri straine, dar fara rezolvare. Nu doar pe Samsung, chiar pe Sony sau Lg. Acum caut o rezolvare la internet, sa vad cum iau legatura cu cei de la telekom, televizor nu vede reteaua de 5Ghz, doar 2.4Ghz care e limitata. Sa il conectez la cablu e foarte dificil, vorbim cam de 10-15m de cablu si de intrarea intr-un hol deschis unde nu as avea unde sa ascund cablul. Ma gandesc ca reteau de 2.4 fiind limitata la 300, poate nu poate duce streaming-ul 4k. Aveti ceva sugestii sau v-ati lovit cumva de aceasta problema? |
#2
Posted 12 January 2019 - 10:20
Ia pune tu un fisier 4k cu bitrate mare (nu mizeriile yt) pe un pc / ceva în rețea și da-i share. Dispozitivul ce găzduiește fișierul să fie legat prin fir. Încearcă acum streaming pe televizor și vezi dacă apar macroblocuri.
|
#3
Posted 12 January 2019 - 10:43
Nu are macroblocuri. E stearsa si intunecata.
Reglajele de imagine (culoare, contrast, luminozitate) se pastrea pe Netflix si YT? Edited by dorin_2k, 12 January 2019 - 10:44. |
#4
Posted 12 January 2019 - 11:15
Exact, macroblocuri nu exista, imaginea e f intunecata si lipsita de culoare. Da setarile si le pastreaza, am ales cand am facut setarile "toate sursele" si am facut poza. Apoi am verificat in playback si sunt aceleasi.
|
#5
Posted 12 January 2019 - 11:21
Din reglajele de imagine, nu poti sa o aduci la normal?
Am un payer Egreat ce are functi eco din fabrica, nu se poate dezactiva. Se intuneca automat la unele cadre. Daca e intunecat cadrul, cand apare scrisul cu alb, se intuneca si mai tare in accel moment. |
#6
Posted 12 January 2019 - 11:24
Inainte sa acuzi reteaua , fa un test de viteza si pune-l aici...ca sa avem ceva palpabil la comentat .
In meniu nu ai niste profile de culoare ? Incearca , inainte de toate , sa pui pe zero sau sa dezactivezi absolut toate sistemele de procesare ale culorilor, si apoi o iei pas cu pas . Pui o imagine in still , si incepi sa te joci cu ele . De ex la un LG luat in decembrie , pana nu am dezactivat tot imi venea sa sparg device-ul...acu il pup toata ziua ...se vede ''mirobolant'' |
#7
Posted 12 January 2019 - 11:25
Am frecat reglajele, chiar si gama, tot, am ajuns la o calitate de torrent daca pot sa ma exprim asa. Oricum mai bine decat era. Problema e ca am vazut cum se vede pe o seria 6 si mi-am facut cruce. Cam in doua ore ma duc sa cumpar 20m de cablu ethernet si canal pt cablu si il conectez asa. Daca si pe cablu face asa, imi bag piciorul, trec din nou pe abonamentul hd si asta e
|
#8
Posted 12 January 2019 - 11:26
Cred că se va lăsa cu garanție. Vezi că e și plintă de parchet cu canal de cabluri, patcablul ăla uneori e urât.
Edited by waterman, 12 January 2019 - 11:27. |
#9
Posted 12 January 2019 - 11:28
@pacaliciosu01 chiar daca sunt afon in ale 4k, setari la tv-uri stiu sa fac, le-am luat de la 0, le-am facut si am ajuns intr-un final la un rezultat satisfacator. Problema este ca am fost in vizita la un amic care avea seria 6 nu 7 ca al meu si m-am logat pe netflix, sincer imi venea sa ma duc acasa sa-l arunc pe geam. Se vedea lacrima, cald, culori vii. Setarile erau cele din fabrica.
|
#10
Posted 12 January 2019 - 11:38
Nu te acuza nimeni de nimic ...nici ca ai fi afon nici ca ai fi nu stiu cum ! Ai pus o intrebare si ai primit un raspuns . Sau tu deja astepti un anumit raspuns asa ca pt sufletul tau ???
Repet : uita-te in setari ca nu ai dezactivat tot . Ele pleaca active din fabrica . Intra la sectiunea picture si pune poze cu meniul . |
|
#11
Posted 12 January 2019 - 11:39
Și în meniul de la Netflix tot rău se vede? Sau doar în play la filme?
Dacă în meniu tot rău se vede, nu e de la net. Edited by dorin_2k, 12 January 2019 - 11:40. |
#12
Posted 12 January 2019 - 11:40
waterman, on 12 ianuarie 2019 - 11:26, said:
Cred că se va lăsa cu garanție. Vezi că e și plintă de parchet cu canal de cabluri, patcablul ăla uneori e urât. dorin_2k, on 12 ianuarie 2019 - 11:39, said:
Și în meniul de la Netflix tot rău se vede? Sau doar în plat la filme? Dacă în meniu tot rău se vede, nu e de la net. |
#13
Posted 12 January 2019 - 11:40
Nu cumpăra cablu, acolo ești limitat la viteza la Samsung, intra pe netflix in meniu la help si undeva găsești un test de viteza.
Un film 4k pe Netflix daca apeși buton info din telecomanda ce viteza apare ? Edited by crursu, 12 January 2019 - 11:41. |
#14
Posted 12 January 2019 - 11:43
robylup, on 12 ianuarie 2019 - 11:28, said:
Problema este ca am fost in vizita la un amic care avea seria 6 nu 7 ca al meu si m-am logat pe netflix, sincer imi venea sa ma duc acasa sa-l arunc pe geam. Se vedea lacrima, cald, culori vii. Setarile erau cele din fabrica. Ori al tău are un defect ori e setat prost. |
#15
Posted 12 January 2019 - 11:45
crursu, on 12 ianuarie 2019 - 11:40, said:
Nu cumpăra cablu, acolo ești limitat la viteza la Samsung, intra pe netflix in meniu la help si undeva găsești un test de viteza. Un film 4k pe Netflix daca apeși buton info din telecomanda ce viteza apare ? @waterman e plin netul, pe reddit, pe diferite forumuri. Nu doar Samsung, am gasit Sony si Lg cu aceiasi problema. |
|
#16
Posted 12 January 2019 - 11:48
Prinzi digi 4K ?...cum se vede ?
Hai ca trebuie sa avem un punct de plecare |
#17
Posted 12 January 2019 - 11:57
Dacă în meniu e ok, baga țeavă de net. Dacă e plin netul de astfel de cazuri, "e de la ei".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users