Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despăgubire anulare zbor
Last Updated: Apr 30 2020 15:12, Started by
mihai!
, Jan 05 2019 18:03
·
0
#1
Posted 05 January 2019 - 18:03
Ok,știm cu toții ca în cazul întârzierii cu mai mult de 3 ore sau anularii unui zbor operat de o companie din EU sau care zboară pe un aeroport din EU poți primi în anumite condiții despăgubiri între 250 și 600 euro chiar daca ai primit cazare și vouchere de masa.
Situația ipotetica: Ai bilete București-Londra. Plecare astăzi întoarcere mâine.Zborul de plecare din București se anulează. Intrebare: Primești despăgubiri numai pentru segmentul București-Londra având în vedere ca la zborul de retur Londra-București este evident ca nu ai fi avut cum sa ajungi? Am răsfoit regulamentul european și nu am găsit nimic. Edited by mihai!, 05 January 2019 - 18:06. |
#2
Posted 05 January 2019 - 18:14
Depinde de companie. Cam asa merg lucrurile cateodata:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yqyQnhPxuCE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 05 January 2019 - 18:21
foarte important este si motivul anularii sau intarzierii. Daca compania nu este de vina (vreme, greva, etc.) nu primesti nimic.
Referitor la intrebarea ta. In cazul unei anulari ai 2 posibilitati direct la fata locului: 1. Ceri ca pretul biletului tau sa iti fie platit si termini situatia. 2. Ceri sa ti se gaseasca un zbor alternativ cat mai repede posibil. Daca ai cerut aceasta varianta, atunci compania iti organizeaza un zbor alternativ catre Londra cu o alta companie sau compania lor in cazul posibilitatii. Daca zborul tau a fost comandat dus-intors atunci compania raspunde de biletul complet. |
#4
Posted 05 January 2019 - 18:23
@Pasila
Amuzant rău clipul omului. Are umor. On topic,ma gândesc ca o asemenea situație ar trebui sa fie reglementata, nu la latitudinea companiilor aeriene. @ Business11 Știu detaliile și excluderile. Ma întrebam dacă vor răspunde de biletul complet. Edited by mihai!, 05 January 2019 - 18:25. |
#5
Posted 05 January 2019 - 18:26
Eu sper ca nu e vorba despre aceiasi companie, ca mai am clipuri si chiar topicuri de tipul asta.
Regelmentari exista, dar....cine le repecta ? |
#6
Posted 05 January 2019 - 18:26
#8
Posted 05 January 2019 - 20:10
O varianta pt cei care nu pot/nu vor/nu au timp sa caute toate amanuntele - https://www.airhelp.com/ro/
Te reprezinta ei in relatia cu operatorul de zbor (chiar si in caz ca se ajunge la proces). Sigur comisionul nu e chiar mic, dar sigur storc tot ce se poate. Ca idee, Tarom e cam recalcitrant in situatii din astea. |
#9
Posted 05 January 2019 - 20:52
Daca anularea s-a datorat unei greve interne poti recupera doar banii pentru bilete.
Edited by borhot, 05 January 2019 - 21:08. |
#10
Posted 05 January 2019 - 23:17
Salut,
Eu cred ca nu au raspundere dupa lege decat pentru 1 zbor. Pentru orice alte consecinte care decurg din anularea sau intarzierea acelui zbor nu au. S-ar deschide o cale spre abuzuri. Plus ca este problema (vina) clientului ca nu a planificat un plan de rezerva intr-o situatie la limita. Anul acesta am trecut si eu printr-o experienta cu zbor anulat (compania TAP). Am facut reclamatie mai intai la TAP apoi la o firma din cele cateva zeci care se ocupa cu reclamatii. In final compania aeriana m-a despagubit direct, dupa aprox. 4 luni. Experienta cu firma de reclamatii nu a fost pozitiva, nu comunica si lasa impresia ca nu ii intereseaza. |
|
#11
Posted 05 January 2019 - 23:42
Dacă e cu aceiași companie și e vorba de zborul outbound sunt obligați sa îți returneze valoarea tichetului
|
#12
Posted 10 January 2019 - 15:00
@radu000:
Am si eu 2 cunostinte cu cerere de despagubire la TAROM. Una o are din iunie anul trecut (nici o veste), cealalata de 1saptamana a trimis cererea (interesant, formularul lor online nici nu functioneaza, asa ca i-am zis sa trimita cererea la mail-urile lor de contact pt rezervari). Daca nu raspund in termen de 30zile (termenul stabilit de art 3 din OG nr 27/2002), eu le-am recomandat sa mai astepte 1-2saptamani si apoi sa faca sesizare la ANPC (am avut meciuri cu CFR-ul de tot asa ignorau sesizarea mea, pana am ajuns la ANPC... atunci au percutat). |
#13
Posted 30 April 2020 - 15:12
Am contactat si eu o firme de "despagubire.zbor" de mai bine de un an, pentru un zbor efectuat cu intarziere de TAROM. Vad ca de atuunci nu misca nimic cu toate ca le-am trimis toate actele si la toate email-urile trimise catre ei, imi raspund ca mai dureaza, ca au demarat procedura de trimitere in instanta... Intrebare, ce documente sa le cer din care sa reiasa ca intradevar fac ceva?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users