Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Despăgubire anulare zbor

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Ok,știm cu toții ca în cazul întârzierii cu mai mult de 3 ore sau anularii unui zbor operat de o companie din EU sau care zboară pe un aeroport din EU poți primi în anumite condiții despăgubiri între 250 și 600 euro chiar daca ai primit cazare și vouchere de masa.

Situația ipotetica:
Ai bilete București-Londra. Plecare astăzi întoarcere mâine.Zborul de plecare din București se anulează.

Intrebare:
Primești despăgubiri numai pentru segmentul București-Londra având în vedere ca la zborul de retur Londra-București este evident ca nu ai fi avut cum sa ajungi?

Am răsfoit regulamentul european și nu am găsit nimic. :)

Edited by mihai!, 05 January 2019 - 18:06.


#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Depinde de companie. Cam asa merg lucrurile cateodata:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yqyQnhPxuCE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
foarte important este si motivul anularii sau intarzierii. Daca compania nu este de vina (vreme, greva, etc.) nu primesti nimic.

Referitor la intrebarea ta. In cazul unei anulari ai 2 posibilitati direct la fata locului:
1. Ceri ca pretul biletului tau sa iti fie platit si termini situatia.
2. Ceri sa ti se gaseasca un zbor alternativ cat mai repede posibil. Daca ai cerut aceasta varianta, atunci compania iti organizeaza un zbor alternativ catre Londra cu o alta companie sau compania lor in cazul posibilitatii. Daca zborul tau a fost comandat dus-intors atunci compania raspunde de biletul complet.

#4
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
@Pasila
Amuzant rău clipul omului. Are umor.

On topic,ma gândesc ca o asemenea situație ar trebui sa fie reglementata, nu la latitudinea companiilor aeriene.

@ Business11
  Știu detaliile și excluderile.
  Ma întrebam dacă vor răspunde de biletul
  complet.

Edited by mihai!, 05 January 2019 - 18:25.


#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu sper ca nu e vorba despre aceiasi companie, ca mai am clipuri si chiar topicuri de tipul asta.

Regelmentari exista, dar....cine le repecta ?

#6
juGGaKNot

juGGaKNot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 29.10.2007
https://www.unromani...boruri-anulate/

am luat 700 lire pentru 8 ore Romania-scotia wizz

#7
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
https://intarziere.ro/drepturile-tale/

#8
radu000

radu000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 19.01.2004
O varianta pt cei care nu pot/nu vor/nu au timp sa caute toate amanuntele - https://www.airhelp.com/ro/

Te reprezinta ei in relatia cu operatorul de zbor (chiar si in caz ca se ajunge la proces). Sigur comisionul nu e chiar mic, dar sigur storc tot ce se poate.
Ca idee, Tarom e cam recalcitrant in situatii din astea.

#9
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2015
Daca anularea s-a datorat unei greve interne poti recupera doar banii pentru bilete.

Edited by borhot, 05 January 2019 - 21:08.


#10
Tribunul32

Tribunul32

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 04.12.2014
Salut,
Eu cred ca nu au raspundere dupa lege decat pentru 1 zbor. Pentru orice alte consecinte care decurg din anularea sau intarzierea acelui zbor nu au. S-ar deschide o cale spre abuzuri. Plus ca este problema (vina) clientului ca nu a planificat un plan de rezerva intr-o situatie la limita.
Anul acesta am trecut si eu printr-o experienta cu zbor anulat (compania TAP). Am facut reclamatie mai intai la TAP apoi la o firma din cele cateva zeci care se ocupa cu reclamatii.
In final compania aeriana m-a despagubit direct, dupa aprox. 4 luni.
Experienta cu firma de reclamatii nu a fost pozitiva, nu comunica si lasa impresia ca nu ii intereseaza.

#11
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Dacă e cu aceiași companie și e vorba de zborul outbound sunt obligați sa îți returneze valoarea tichetului

#12
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
@radu000:

Am si eu 2 cunostinte cu cerere de despagubire la TAROM. Una o are din iunie anul trecut (nici o veste), cealalata de 1saptamana a trimis cererea (interesant, formularul lor online nici nu functioneaza, asa ca i-am zis sa trimita cererea la mail-urile lor de contact pt rezervari).

Daca nu raspund in termen de 30zile (termenul stabilit de art 3 din OG nr 27/2002), eu le-am recomandat sa mai astepte 1-2saptamani si apoi sa faca sesizare la ANPC (am avut meciuri cu CFR-ul de tot asa ignorau sesizarea mea, pana am ajuns la ANPC... atunci au percutat).

#13
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Am contactat si eu o firme de "despagubire.zbor" de mai bine de un an, pentru un zbor efectuat cu intarziere de TAROM. Vad ca de atuunci nu misca nimic cu toate ca le-am trimis toate actele si la toate email-urile trimise catre ei, imi raspund ca mai dureaza, ca au demarat procedura de trimitere in instanta...   Intrebare, ce documente sa le cer din care sa reiasa ca intradevar fac ceva?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate