Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Autostrada vs alte categorii de drumuri
Last Updated: Jan 11 2019 18:03, Started by
ericmario
, Jan 01 2019 21:21
·
0
#1
Posted 01 January 2019 - 21:21
* Nota moderator - topicul asta este desprins din alta discutie, pt a o pastra pe aceea curata.
Aici se pot dezbate linistit preferintele, la modul general. marcusdefeis, on 01 ianuarie 2019 - 20:05, said:
ideea de autostrada implica plictis suprem as prefera brasov-cluj si mai departe nationala ungureasca prin szolnok, la viteza legala de acolo motorul e pe turatia de cuplu maxim Nu știu ce poate fi mai plictisitor decât să conduci pe autostradă. LE. Nu vreau să se înțeleagă că sunt impotriva autostrăzilor, ba chiar militez pentru ele, că doar așa putem avea creștere economică.
Edited by Barboso, 02 January 2019 - 12:49.
|
#2
Posted 01 January 2019 - 21:35
intelegem foarte bine
cand ai afaceri si te grabesti, cand transporti marfa etc. ai nevoie de autostrada pentru placerea sofatului insa exista drumul national cu contrasens, curbe, rampe, pante de regula iubitorii de autostrazi in orice circumstanta stau cam prost cu talentul la covrig, boring people as well... asa, ca observatie personala |
#3
Posted 02 January 2019 - 01:05
marcusdefeis, on 01 ianuarie 2019 - 21:35, said:
de regula iubitorii de autostrazi in orice circumstanta stau cam prost cu talentul la covrig, boring people as well... asa, ca observatie personala Realitatea insa e diferita de asemenea "observatii personale" |
#4
Posted 02 January 2019 - 04:24
El vorbește despre naționalele alea idilice, cum sunt în sudul Franței. Sa vezi ce idilic e să stai între Sebeș și alba la lancram 1 ceas așa degeaba. Apoi prin Aiud dai de 30 de treceri de pietoni.
|
#5
Posted 02 January 2019 - 07:04
#6
Posted 02 January 2019 - 08:11
ericmario, on 01 ianuarie 2019 - 21:21, said: Nu știu ce poate fi mai plictisitor decât să conduci pe autostradă. Aud pentru prima oara si asta, inseamana ca nu-ti place sa conduci automobil. Ce ai face in America unde zilnic conducem cel putin 100 km pe autostrada, de multe ori e doar un drum pana la locul de munca de acasa! H'about de traversat Statele Unite reglementar cu viteza respectat in fiecare Stat si zilnic condus cel putin 550 miles/885 km pe autostrada? asta in vacanta, nu de condus TIR. Am condus de la Brasov la Sibiu - Arad - Timisoara cu 14 ani si 6 luni in urma, a fost o calatorie splendida, fara trafic chiar am admirat totul si ne-am oprit in multe locuri. Inainte de drumul spre Hunedoara a aparut o ploaie ce n-am mai vazut, si n-am reusit sa vizitam dupa cum am planificat. Daca nu ne retrageam din timp de pe acel drum care nu se numea autostrada atunci doar sosea, ar fi fost jale. Un TIR-ist Austriac ne-a ajutat sa ajungem intr-o parcare stiut de el, ca masina de inchiriat era din Austria, Viena si acolo am stat chiar ore intregi pana s-a dar voie si se putea calatori spre west. Eram intr-un bar mic cu spalatorie de camioane TIR, mi-a placut si acolo, am mancat aproape totul din rezerva ce avea o tanara in stoc al cui erau buziness-urile. Vedeam la TV ce si cum e pe drumul ce ne asteapta, de la Brasov drumul trecea peste Fagaras. Merita pierdut timpul pe drumul asta si pentru cei care nu admira natura. |
#7
Posted 02 January 2019 - 13:25
#8
Posted 02 January 2019 - 15:20
Si eu ma plictisesc pe autostrada (ar fi mai interesanta dac-ar fi fara limita de viteza), si eu prefer sa merg, daca-i vorba de drum de placere, pe DN / DJ, dar exista niste nuante, totusi, conteaza si despre ce drumuri vorbim.
Un Bucuresti - Ploiesti, de exemplu, este preferabil sa-l faci pe A3, nu pe DN1, dar un Bucuresti - Vama Veche e mult mai interesant prin Calarasi - Ostrov - Negru Voda decat pe autostrada. Ca sa nu mai spun ca niciodata n-as "da" o serpentina (nu vorbim aici de "parcarea" de pe DN1 / Valea Prahovei) pe-o autostrada. |
#9
Posted 02 January 2019 - 15:41
marcusdefeis, on 01 ianuarie 2019 - 21:35, said:
de regula iubitorii de autostrazi in orice circumstanta stau cam prost cu talentul la covrig, boring people as well... asa, ca observatie personala |
#10
Posted 02 January 2019 - 15:53
Depinde și de autostradă.
Zagreb > Dubrovnik se parcurge cu mult mai multă plăcere față de Nădlac > Budapeste, de exemplu. Sau Oviedo - Leon (AP66), ori una mai lungă, cu schimbări spectaculoase de peisaj, precum ar fi Genoa > Perpignan. Din punctul meu de vedere, drumul este o parte a vacanței. Sau poate fi o plăcere dacă poți să simți asta atunci când mergi cu treburi. Pentru mine este mai mereu o experiență plăcută, pentru că mă relaxez. Monotonia are și avantaje. Asculți o muzică în tihnă, îți aduni mințile și poți gândi la multe și mărunte. Este ca o pauză de odihnă. Doar că nu-i recomandat să ațipești, în rest este ca-n pat, acasă. |
|
#11
Posted 02 January 2019 - 16:00
tomaso, on 02 ianuarie 2019 - 15:53, said:
Din punctul meu de vedere, drumul este o parte a vacanței. Sau poate fi o plăcere dacă poți să simți asta atunci când mergi cu treburi. Pentru mine este mai mereu o experiență plăcută, pentru că mă relaxez. Si-as zice ca un drum misto e chiar o parte destul de importanta a (placerii) vacantei. |
#12
Posted 02 January 2019 - 16:08
Cum la mine sofatul nu este un hobby, ci o necesitate, prefer autostrazile.
|
#13
Posted 02 January 2019 - 16:24
Eu acasă nu mai ascult muzică. Nu mai am starea necesară. Dar în mașină este cu totul altceva. Nu mă perturbă nimic și pot să mă concentrez pe audiție.
Nu mă refer la bucățele de muzică, pe melodii comerciale. Acelea pot fi ascultate cu plăcere pe oriunde. Dar piesele mai lungi de 30 minute, să nu spun o oră, eu am dificultăți să intru în starea necesară audiției. Anul acesta am făcut aproximativ 9000 km în vacanța de vară. Nu-i prima oară, am mers și mai mult. Mi-a plăcut enorm. Sunt conștient că pentru mulți oameni ar fi horor chiar și ideea să conducă atâția kilometri. Darămite să-i conducă efectiv. Fără autostradă ar fi fost imposibil să ajung prin locurile pe care doream să le văd. Iar cu avionul și închiriere de mașini ar fi fost nu doar scump, ci și un coșmar logistic. Totul poate fi pus în balanță. De exemplu, pentru o vacanță, o familie are un buget fix, de cele mai multe ori și, din nefericire, timp limitat. Dar dacă sunt copii mici, doi sau trei, deja autostrada devine obligatorie. Majoritatea copiilor suportă foarte greu drumul pe serpentine și drum național. Le este rău și se chinuie. Pe autostradă le este mult mai bine, suportă mai ușor. Iar costurile deplasării cu mașina sunt mult mai mici ca la avion atunci când se zboară cu familia. Am un prieten care m-a însoțit în câteva călătorii. El prefera drumul național și, dacă se poate, trecut prin mijlocul orașului. Zicea că așa mai vede și el un picior de damă, mai clătește ochii. Și el are dreptate, dar și eu am când îi spuneam că o să mi se deformeze piciorul de atât lucru mecanic cu pedala de ambreiaj. |
#14
Posted 02 January 2019 - 16:34
#15
Posted 02 January 2019 - 16:40
marcusdefeis, on 02 ianuarie 2019 - 16:34, said:
de fapt aici problema e ca aia care ar trebui sa circule numai pe autostrada circula pe drumurile nationale Chiar daca tu stii sa conduci bine, totusi cu atitudinea asta intretii aceasta mentalitate si incurajezi meseriasii sa faca pe vitejii pe DN-uri. Atat timp cat nu ne respectam unii pe altii vom fi tara din UE cu cei mai multi morti in accidente. |
|
#16
Posted 02 January 2019 - 16:59
Eu nu inteleg de ce trebuie sa alegi obligatoriu intre autostrada si drum national.
Fiecare este bun in functie de conjunctura. De exemplu: am batut drumurile nationale din Champagne si Bourgogne de nici eu nu mai stiu. Si o fac de fiecare data cu mare placere daca motivul pentru care sunt acolo e ca sa mai degust niste vinuri. Dar daca scopul pentru care trec prin regiune e ca sa ajung in Chamonix atunci ma inchin zeilor si multumesc ca exista autostrada ca altfel as ajunge peste o saptamana. |
#17
Posted 02 January 2019 - 20:06
Barboso, on 02 ianuarie 2019 - 16:00, said: Subscriu cu ambele maini ! Si-as zice ca un drum misto e chiar o parte destul de importanta a (placerii) vacantei. tomaso, on 02 ianuarie 2019 - 16:24, said: Anul acesta am făcut aproximativ 9000 km Ă®n vacanța de vară. Nu-i prima oară, am mers și mai mult. Mi-a plăcut enorm. |
#18
Posted 04 January 2019 - 13:00
Am facuti mai mult de 50000 km pe autostrazile din UE si nu m-am plictisit niciodata, vorbesc de calatorii facute cu masina in vacanta, prefer sa ma ,,plictisesc" pe autostrada decat sa fac 450 km in 10 ore (atat fac de unde locuiesc pana la garanita din vest). Cred ca acest topic nu isi are locul, autostrada este ,,must'' cand e vorba de a merge pe distante de peste 100 km, nu vorbim aici sa comparam drumuri facute in interes turistic, cum este Transfagarasanul la noi, sau extraordinarul https://www.grossglo....at/gg/en/index, unde intradevar ai ce vedea, admira si fotografia, cu autostrada. Sa nu uitam ca romanii atunci cand cucereau o provincie prima data faceau drumuri si podete, pentru a se deplasa mai rapid si in siguranta, practica folosita si astazi de tarile civilizate, la ele acasa in acelas scop, viteza mare si riscuri mai mici de depasare. La noi am ajuns cu viteza de deplasare pe unele drumuri la viteza trasurilor de pe vremea lui Cuza, nemai vorbind de riscurile de accidente la care ne expunem pe aceste drumuri supragalomerate, inguste prost semnalizate si cu gropi. Sper ca am dat destule detalii tehnice asa cum vroia initiatorul!
Edited by scoty, 04 January 2019 - 13:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users