Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garanție ps4
Last Updated: Dec 24 2018 18:30, Started by
zzhunt
, Dec 22 2018 22:15
·
0
#1
Posted 22 December 2018 - 22:15
PS4 vs smartphone
Producători de telefone nu mai oferă update de soft după ce.expira garanția. In schimb la PS4 se primește update destul de.des. Daca in timpul unui update din diferite motive eșuează updateul, până de curent, se blochează etc Se mai oferă garanție daca au trecut cele ,24 de.luni? Eu după mintea mea ar trebui sa se ofere garanție daca apar probleme la updateul lor. Nu? |
#2
Posted 22 December 2018 - 22:27
Când se termină garanția ești pe cont propriu.
Chiar și asa, problemele software (inclusiv cele legate de actualizări întrerupte) pot fi rezolvate din Safe Mode. Edited by red46, 22 December 2018 - 22:29. |
#4
Posted 22 December 2018 - 22:33
In cazul asta ar trebui sa nu mai bage forțat upgradeuri
Eu așa zic. Acum vreo 4 zile ramasese blocat consola la update vreo 4 minute și am zis gata a pățit ceva Nu e in ok sistemul asta. |
#6
Posted 22 December 2018 - 23:10
Ba le baga forțat.
De exemplu daca nu dai update nu poți intra in store |
#7
Posted 23 December 2018 - 12:06
Poti oricand sa iei firmware de pe situl sony, cu PC-ul si sa il instalezi pe PS de pe stick.
|
#8
Posted 24 December 2018 - 18:30
Asta e o problema reala? Nu stiu care e problema. Softul evolueaza in timp, sunt adaugate noi servicii. Nu iti convine, nu iti iei consola sau te deconectezi de la net (daca nu ai inteles ca in mediul online totul evolueaza permanent).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users