Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum a fost spart acest cont de Facebook?
#19
Posted 13 December 2018 - 11:42
Aici vorbim de incompetenta angajatilor de la firmele la care ai sunat. E cu totul altceva.
Edited by Dany_Darke, 13 December 2018 - 16:04. |
#20
Posted 13 December 2018 - 11:42
Nu a fost de fapt nicio inselaciune, tipul celalalt nu a mai vrut sa ridice coletul si curierul l-a trimis inapoi studentului, care a trebuit sa achite taxele de expediere.
|
#21
Posted 13 December 2018 - 11:43
pai e acelasi lucru. cei de la orange n-au si ei niste intrebari de verificare ?
Edited by Michele-, 13 December 2018 - 11:44. |
#22
Posted 13 December 2018 - 11:44
E vina corporatiei Orange si mai exact al directorului de securitate, care implementeaza acest sistem de securitate. In primul rand sistemul de securitate Orange pe acest segment este mult mai prost
implementat decat tema unui elev de clasa a 11-a de liceu privind securitatea.Asta inseamna ca acel director de securitate a fost ales pe pile si nicidecum pe competenta. La Raiffesen de exemplu daca vrei sa raportezi ca ti s-a furat cardul sau sa-ti schimbi numarul de telefon, te trece prin tot felul de informatii si intrebari, unde raspunsurile date trebuie sa fie conforme cu cele declarare de pe contractul cu ei. Este imposibil sa faci vreo frauda chiar si la telefon. Este vina celor de Orange ca au breshe de securitate iar culmea pagubitul poate sa le ceara daune morale foarte mari doarece i-au adus prejudicii si i s-a incalcat GDPR-ul. Iar daca ii da in judecata pt asta se alege el cu o suma foarte frumoasa, iar in plus Orange-ul se alege cu o amenda foarte mare din partea UE pt nerespectarea GDPR-ul si incalcarea flagranta al acestuia. Edited by BraviaAmpero, 13 December 2018 - 11:47. |
#23
Posted 13 December 2018 - 11:48
Magicwisewolf, on 13 decembrie 2018 - 11:23, said:
Crede-ma ca au ce sa verifice, daca se vrea, sau, se respecta procedura ca la carte. Sunt destule informatii de care te poti agata ca si angajat si, daca nu prea se pupa, ai tot dreptul sa refuzi operatiunea ceruta. Poate sa se dea ala in cur si in cap. Bajbaie sau nu confirma informatiile cerute, pa pa si mumu. |
#24
Posted 13 December 2018 - 11:50
vdesigns, on 13 decembrie 2018 - 11:39, said:
tu habar nu ai ce se poate intampla in justitie daca ala din Bacau are m multi bani isi angaja avocat.... si studentul era gasit vinovat ca ala din Bacau nu a ridicat coletul!!!!!!!!!!!!!!!!! dupa mine cei din justitie e cel mai mare grup inf organizat E, ca e sub 50 si ai dreptate. In politica sunt toti sfinti si toate cele, doar justitia, care nu e inca la mana lor, a ramas pe de laturi. Revenind la subiect: Orange ar fi trebuit sa vada unde se afla sim-ul (sigur au acces la datele cartelei) si sa fi vazut o statistica pe la ce antene s-a logat. |
#25
Posted 13 December 2018 - 11:50
PlatonX, on 13 decembrie 2018 - 11:31, said:
Foarte bine ca l-a spart, ar trebui sa mearga la inchisoare sa se invete minte, oricum e caz penal si daca se face plangere va avea cazier pentru asta. Deci toata viata va fi aratat cu degetul: infractorul. Merita sa faci o prostie si sa fi sigmatizat toata viata ? |
#26
Posted 13 December 2018 - 11:52
Magicwisewolf, on 13 decembrie 2018 - 11:32, said:
Da da, doar a aratat ca el "e mai destept" decat celalalt si l-a invatat el minte... cum adica e "mai destept" ? Asta s-a ales cu cazier toata viata pt inselaciune in sisteme informatice. In veci nu o sa mai poata lucra in IT in orice tara cu un astfel de cazier. MembruAnonim, on 13 decembrie 2018 - 11:48, said:
Dupa cum am zis, nu toata lumea e buna la inginerie sociala. Am vazut o inregistrarea de la BlackHat 2017 sau 2018 din USA cum o gagica si-a demonstrat skill-ul de Social Engineering de fata cu un reporter / jurnalist / blogger, nu stiu ce era nenea ala. Fix ceva ce a facut gigel studintele la noi a facut gagica respectiva, in maxim 5 minute a avut acces la contul de la furnizorul de telefonie mobila a celui caruia ii demonstra skill-urile de inginerie sociala. i-a schimbat parola, a adaugat inca o persoana pe cont ca si contact totul cu ajutorul operatorului / operatoarei de la furnizorul de telefonie mobila. Asta inseamna inginerie sociala. Sunt cateva elemente de baza pe care se merge si din cauza carora in multe cazuri de inginerie sociala actiunile au succes. |
#27
Posted 13 December 2018 - 11:53
Hahahaa. Sa chinuit atata pentru un cont de Facebook? Ce face cu contul ala de Facebook? Metoda ingenioasa, dar periculoasa, pentru un amarat de cont de Facebuci. Probabil era ruda, ceva, voia sa se razbune...
Edited by hwplanet, 13 December 2018 - 11:53. |
#28
Posted 13 December 2018 - 11:54
Multe se pot face, verifca dar repet ingineria sociala se bazeaza pe anumite elemente, de exemplu se foloseste autoritatea, in voce, in comportament, etc, astfel ca atacatorul se impune in fata celui / celei cu care discuta. Aici greseala la Orange intradevar e in politica de securitate si mai ales in lipsa / dezinteresul pentru traininguri de securitate legate de inginerie sociala.
Edited by MembruAnonim, 13 December 2018 - 11:54. |
|
#29
Posted 13 December 2018 - 11:56
Hahahaha. Am citit ca l-a inchis 2 ani... hahahaha, a spart un cont de Facebook si l-a inchis 2 ani hahahahaa. Pe aia care fura sute de mii de Euroi, cand ii prindem si noi, Domle'? Noi stam si ne uitam la cineva care si-a luat teapa pe Olx si a vrut sa se razbune... ha ha ha! Ne facem datoria, ne facem datoria, pe aia tari si smecheri nu-i prindem, doar pe astia saracii' care au spart si ei un cont de Facebook cu cartela aia prepay. E bine de stiut, ca sa nu fi prins, trebuie sa spargi banci, nu conturi de Facebook.
Hahahaha, creca este la misto, ala sa dus la politie si a reclamat ca nu mai poate intra pe Facebook hahahaha, si ca nu mai are acces la numar, si ca sa vezi politia a luat cazul in serios, ca este caz important Domnule, hahahahahaa, l-a prins, si ia dat 2 ani de inchisoare. Daca eram eu, il inchideam fix pe asta care a facut reclamatie...sa nu mai dea el tepe pe Olx. Doare sa fi prost, sa mai si recunosti fapta, trebuia sa-si dea seama, si daca furi un ou nu trebuie sa te recunosti, ca te inchide 1 an sau 2 ani hahahaha, pentru orice mizilic esti inchis, ca sa puna acolo la dosar ca ei au inchis persoane si ia prins... tocmai pe aia care fac frauda cu bani multi, pe aia nu-i mai prinde nimeni. Romania! - Tara mea, frumoasa, si uimitoare, mai ceva ca Alice in tara minunilor. Edited by hwplanet, 13 December 2018 - 12:06. |
#30
Posted 13 December 2018 - 12:04
#31
Posted 13 December 2018 - 12:08
#32
Posted 13 December 2018 - 12:11
BraviaAmpero, on 13 decembrie 2018 - 11:44, said:
E vina corporatiei Orange si mai exact al directorului de securitate, care implementeaza acest sistem de securitate. In primul rand sistemul de securitate Orange pe acest segment este mult mai prost implementat decat tema unui elev de clasa a 11-a de liceu privind securitatea.Asta inseamna ca acel director de securitate a fost ales pe pile si nicidecum pe competenta. La Raiffesen de exemplu daca vrei sa raportezi ca ti s-a furat cardul sau sa-ti schimbi numarul de telefon, te trece prin tot felul de informatii si intrebari, unde raspunsurile date trebuie sa fie conforme cu cele declarare de pe contractul cu ei. Este imposibil sa faci vreo frauda chiar si la telefon. Este vina celor de Orange ca au breshe de securitate iar culmea pagubitul poate sa le ceara daune morale foarte mari doarece i-au adus prejudicii si i s-a incalcat GDPR-ul. Iar daca ii da in judecata pt asta se alege el cu o suma foarte frumoasa, iar in plus Orange-ul se alege cu o amenda foarte mare din partea UE pt nerespectarea GDPR-ul si incalcarea flagranta al acestuia. Ha? Ce ati baut fratilor? Ce GDPR? Nu asta e ideea vehiculata pe toate gardurile? Prepay = anonimitate? Daca iti cere careva sa iti dai datele personale cand iti cumperi prepay-ul nu faci scandal ca ce treaba au ei cu datele tale? Ce legatura are o cartela prepay cu cardul bancar? |
#33
Posted 13 December 2018 - 12:16
vdesigns, on 13 decembrie 2018 - 12:08, said:
si ti se pare corect ?sa nu ridici coletul? Expeditorul isi asuma riscul in acest caz. Se numeste returi de produse. |
|
#34
Posted 13 December 2018 - 12:26
Din punctul de vedere al Orange, acestia trebuie sa ia masuri de securitate proportionale cu valoarea pagubei. Cum in medie nu cred sa existe mai mult de 10 euro pe un prepay nu au de ce sa se complice enorm. Faptul ca un utilizator isi leaga numarul de mobil cu FB sau cu toata averea sa depusa intr-un cont bancar este problema si judecata utilizatorului. Fiecare metoda de securizare are un plafon valoric al riscului pentru care este proiectata. Spre exemplu certificatele calificate stocate in dispozitive criptografice care costa zeci de euro pe an sunt asigurate pentru o paguba de 10.000 euro.
|
#35
Posted 13 December 2018 - 12:37
Popo, tu esti bandit. Incepe sa se vada legatura dintre topicurile tale.
|
#36
Posted 13 December 2018 - 12:53
BraviaAmpero, on 13 decembrie 2018 - 11:44, said:
E vina corporatiei Orange si mai exact al directorului de securitate, care implementeaza acest sistem de securitate. In primul rand sistemul de securitate Orange pe acest segment este mult mai prost implementat decat tema unui elev de clasa a 11-a de liceu privind securitatea.Asta inseamna ca acel director de securitate a fost ales pe pile si nicidecum pe competenta. La Raiffesen de exemplu daca vrei sa raportezi ca ti s-a furat cardul sau sa-ti schimbi numarul de telefon, te trece prin tot felul de informatii si intrebari, unde raspunsurile date trebuie sa fie conforme cu cele declarare de pe contractul cu ei. Este imposibil sa faci vreo frauda chiar si la telefon. Este vina celor de Orange ca au breshe de securitate iar culmea pagubitul poate sa le ceara daune morale foarte mari doarece i-au adus prejudicii si i s-a incalcat GDPR-ul. Iar daca ii da in judecata pt asta se alege el cu o suma foarte frumoasa, iar in plus Orange-ul se alege cu o amenda foarte mare din partea UE pt nerespectarea GDPR-ul si incalcarea flagranta al acestuia. Nu, vina este in exclusivitate a angajatului care a facut schimbarea de sim. Nu a respectat procedurile, regulamentul si l-a durut in cur, nu i-a pasat. Regulamente si proceduri exista in toate firmele si corporatiile. Si cele din corporatii sunt foarte drastice comparativ cu cele din firmele mici sau mijlocii. Faptul ca unii aleg sa nu le respecte sau nu le pasa de ele, e alta poveste. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users