Samsung ar avea de gând să intre pe piața mașinilor autonome
Last Updated: Dec 13 2018 08:02, Started by
max_01
, Dec 12 2018 09:18
·
0
#1
Posted 12 December 2018 - 09:18
,,Informații provenite din Coreea de Sud sugerează că Samsung angajează ingineri pricepuți în domeniul mașinilor autonome. Lucrurile se întâmplă destul de silențios, însă compania sud-coreeană pare că vrea să își lanseze propria divizie de acest fel. Mai mult, compania ar urma să creeze cipuri pentru Tesla.
Deși Samsung încearcă să păstreze liniștea asupra subiectului, informațiile sunt destul de clare în ceea ce privește colaborarea. Mai mult, sursele vorbesc despre faptul că Samsung deja ar fi avut o colaborare concretă cu Tesla, pentru care ar fi oferit tehnologie în cazul cipurilor de pe Model 3. Tesla deja lucrează la următorul cip pentru mașini autonome. De aici încolo, situația e neclară și nu se știe dacă firma lui Elon Musk colaborează cu Samsung sau dacă gigantul coreean lucrează la un proiect separat de acest fel. Momentan, Tesla folosește cipuri de la Nvidia pentru capacitățile autonome ale unui vehicul. La acestea se adaugă cipurile Intel, pentru sistemele de infotainment. Totuși, informații apărute în trecut sugerau că producătorul auto ar fi vrut să se reprofileze și să se ocupe singur de producția de cipuri. Dacă știrea se adeverește, vorbim despre un parteneriat extrem de solid în domeniu, din care ambele companii vor avea destul de mult de câștigat.'' Samsung simte ca pe viitor, piata autoturismelor autonome va fi o sursa frumusica de castig asa ca nu ar vrea sa fenteze aceasta oportunitate. La banii si uriasul potential tehnologic detinut, Samsung este capabil de asa ceva.Cu siguranta ca ipoteticele autoturisme autonome Samsung, vor fi doar electrice. Pe langa marcile auto Hyundai si Kia ar mai fi si Samsung.Daca Samsung construieste nave de ce nu ar putea construit si autoturisme? Informatia este preluata de pe pagina playtech.ro.Nu se permite postarea linkului. Edited by max_01, 12 December 2018 - 09:31. |
#3
Posted 12 December 2018 - 09:26
#4
Posted 12 December 2018 - 09:28
#5
Posted 12 December 2018 - 09:29
Facuta la Astra Vagoane. De unde sa ai vechime in domeniul asta? Mai bine se specifica clar in articol ca fura ingineri de la alte firme.
|
#6
Posted 12 December 2018 - 09:32
Bursul, on 12 decembrie 2018 - 09:29, said:
Facuta la Astra Vagoane. De unde sa ai vechime in domeniul asta? Mai bine se specifica clar in articol ca fura ingineri de la alte firme. Edited by max_01, 12 December 2018 - 09:39. |
#7
Posted 12 December 2018 - 09:56
Eu cred ca mai degraba isi doresc sa vanda ccipuri/componente electronice pentru aceste masini.Oricum, mai dureaza pana se implementeaza la scara larga...
|
#8
Posted 12 December 2018 - 11:52
#9
Posted 12 December 2018 - 12:14
#10
Posted 12 December 2018 - 13:35
|
#11
Posted 12 December 2018 - 13:40
BraviaAmpero, on 12 decembrie 2018 - 13:35, said:
Raspuns Tesla: Sunt deja la noi. Raspuns Continental. Toti sunt la noi Edited by cata, 12 December 2018 - 13:41. |
#13
Posted 12 December 2018 - 13:53
Nu e vorba neapărat de construit mașini cât de crearea unor noi soluții multimedia și a unor ecosisteme noi. Ce faci 2 ore pe autostrada când mașina se conduce singura? Citești, te uiți la un film etc
|
#14
Posted 12 December 2018 - 21:22
fqx, on 12 decembrie 2018 - 09:56, said:
Eu cred ca mai degraba isi doresc sa vanda ccipuri/componente electronice pentru aceste masini.Oricum, mai dureaza pana se implementeaza la scara larga... |
#15
Posted 12 December 2018 - 21:32
Cica
"Daca Samsung construieste nave de ce nu ar putea construit si autoturisme?" Cat de prost sa fii sa scrii asa ceva intr-un articol. In primul rand e mai usor sa construiesti nave (la modul general) decat autoturisme deci nu are nicio relevanta constructia de nave si in al doilea rand Samsung chiar construieste autoturisme de ceva vreme. newcarman, on 12 decembrie 2018 - 12:14, said: ...Fluence, Koleos...Legat de partea cu cercetarea, nu toti care fac cercetare intentioneaza sa si produca. E suficient sa patenteze niste tehnologii inaintea altora si sa le vanda cu licenta sau cu drepturi depline asupra patentului. Banalul ESP este un exemplu. Toti producatorii decarteaza ca sa-l foloseasca, indiferemt de cine il produce. |
|
#16
Posted 12 December 2018 - 21:56
Fireste, articolul e aiurea. Am dubii ca Samsung va produce efectiv masini prea curand, la cati bani are compania n-a bagat mai nimic in Renault Samsung Motors https://en.wikipedia..._Samsung_Motors
The pressure from both Hyundai and Kia, dominant automakers in the South Korean market, increased during the 2010s, pushing RSM sales down by 27% in 2011. In the first half of 2012, they fell 41%. In August 2012, a personnel reduction of about 80% of employees was presented by management. Finally, Renault reduced its Busan personnel by 15% (about 800 employees). With the aim of reviving the company, it invested (together with Nissan) US$160 million to make Nissan Rogues for export in order to improve the production output and also presented revised versions of the SM3 and SM5. De asemenea: http://koreatimes.co...129_248702.html Renault Samsung is moving to remove "Samsung" from its brand name, which will save the company about 30 billion won ($28 million) in annual royalties paid to Samsung Group, as more Korean motorists are aware of the French automaker Renault. "To youngsters, Samsung is another outdated brand with an image of a typical arrogant chaebol family. Renault sounds much better than Renault Samsung to them," said an amateur racer surnamed Park. Partea de cercetare/investitii in semiconductori/high-tech e alt subiect si posibil sa nici nu aibe legatura cu Renault Samsung Motors. |
#17
Posted 13 December 2018 - 08:02
max_01, on 12 decembrie 2018 - 21:22, said:
Daca ar fi cum zici tu, Samsung nu ar fi interesat sa angajeze ingineri auto cu experienta in productia autoturismelor autonome. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users