Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Sfaturi achizitie Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
John_Delancie

John_Delancie

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 05.04.2018
As vrea sa achizitionez un Logan dar care sa aibe si ceva cai putere, si am dat peste anuntul asta: https://www.olx.ro/o...da1792;promoted
Ceva pareri? Pretul este cam mare pentru un logan?

#2
Doggfather

Doggfather

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 26.09.2005
Nu inteleg un lucru , de ce rromanilor le place sa fie mintiti ,  ala minte din titlu sau habar n-are si clientii sar pe el , cred ca pun si eu un Logan cu echipare de Panamera sa vad daca suna cineva ... brb

#3
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
A pf, am condus Logan prima generatie cativa ani si inca mai conduc de cateva ori pe an. Dupa aia a trebuit sa conduc multe masini (si mai vechi decat loganul) si pot sa zic ca e o gluma masina aia.

Mi-a placut doar ca e maricica pe interior si nu mi se face rau (sunt mai claustrofob cand e vorba de masini). In rest scaune incomode, faruri de cacat ca mai bine vedeam daca scoteam lanterna pe geam, la drum lung e obositor, ce sa mai zic de depasiri, dar na, isi face treaba oarecum, daca o vrei pentru oras.
Ce sa mai zic ca ala de 1.4 cand mergeai cu 140+ facea ca un Boeing, nema izolatie fonica. Si scartaie portierele alea, zici ca-i usa de la bunicul neunsa de cateva decenii.

Cre' ca singurele chestii care mi-au placut la el e claxonul, faptul ca e spatioasa si ca nu mi se face rau in ea.

Edited by Villefort, 12 December 2018 - 03:39.


#4
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Cel mai rapid Logan e ala de 1.6 16v 110 cai. Se misca decent, fiind si relativ usoara caroseria. Masini bune overall, ieftin de intretinut. Tre'sa i schimbi suspensia daca esti pui de racer. Arcurile, mai precis. Si cauciucuri bune. Restu', benzina de calitate si talpa.

#5
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
@Villefort, Logan ul este o masina din clasa mica, masina de oraș. Motorul 1.4mpi era motorul de baza pentru el. Ce ai pãțit tu se întâmplã la orice mașina din clasa mica :)

#6
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012

 John_Delancie, on 12 decembrie 2018 - 01:22, said:

As vrea sa achizitionez un Logan dar care sa aibe si ceva cai putere, si am dat peste anuntul asta: https://www.olx.ro/o...da1792;promoted
Ceva pareri? Pretul este cam mare pentru un logan?
Sfatul meu este sa nu te incurci cu loganul din link,si spun asta ca din moment ce s-a umblat la soft usor usor se va duce motorul.Nu este un motor gandit pentru 120cp(ori minte ala ca are 120cp).Cauta versiunea de 90 cp,vei fi multumit.Eu am avut 1.5dCi 2007 cu 86Cp si tragea bine.Referitor la pret cauti ieftin primesti prost,cauti mai scump primesti mai bun.

#7
mmcornel

mmcornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 02.11.2009
Logan puternic, baba tanara si copil cuminte :) orice Logan diesel trage destul de bine pentru nevoile zilnice, daca vrei putere te uiti la alte marci. strict de loganul din post - anuntul e din pitesti- deja e un mare semn de intrebare, loganul tunat la gigigaraj srl, are km cam multi, nu recomand.

#8
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,150
  • Înscris: 29.09.2006

 Villefort, on 12 decembrie 2018 - 03:35, said:

A pf, am condus Logan prima generatie cativa ani si inca mai conduc de cateva ori pe an. Dupa aia a trebuit sa conduc multe masini (si mai vechi decat loganul) si pot sa zic ca e o gluma masina aia.

Mi-a placut doar ca e maricica pe interior si nu mi se face rau (sunt mai claustrofob cand e vorba de masini). In rest scaune incomode, faruri de cacat ca mai bine vedeam daca scoteam lanterna pe geam, la drum lung e obositor, ce sa mai zic de depasiri, dar na, isi face treaba oarecum, daca o vrei pentru oras.
Ce sa mai zic ca ala de 1.4 cand mergeai cu 140+ facea ca un Boeing, nema izolatie fonica. Si scartaie portierele alea, zici ca-i usa de la bunicul neunsa de cateva decenii.

Cre' ca singurele chestii care mi-au placut la el e claxonul, faptul ca e spatioasa si ca nu mi se face rau in ea.

De acord. Mai putin cu farurile, poate erau matuite. Am avut si eu Logan, acum am o masina cu Xenoane. O idee mai bine dar nu radical.
Usa? Niste spray cu vaselina ai incercat?
Izolatia fonica? Iar discutabil.

Departe de mine gandul de a fi un aparator al Loganului, dar parca nici sa dam cu pietre in el nu-i cazul.

#9
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Totusi, ca fost posesor de Logan 1.6 16V 105CP, va spun ca, un 1.5DCI(cu I-ul rosu) de 86CP, softat, asa cum pretinde cel din poza, imi dadea cam doua lungimi de masina la liniuta. Asta in conditiile in care inainte de softare abia daca se tinea dupa mine. Eu castigam la treptele inferioare (1 si 2 - benzinarul urca mai repede in ture), dar pierdeam la  treptele 3 si 4 ca el avea cuplu mai mare unde eu nu.

#10
vldc

vldc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 455
  • Înscris: 08.03.2004
A ajuns loganul masina de liniute .... Asta arata cat de mult a dat inapoi tehnologia japoneza ... sunt praf aia de la Toyota, Mazda ...

Cele mai serioase liniute, unde intr-adevar se poate vorbi de solutii tehnice deosebite, sunt cele cu o Dacie 1300 cu motor de 47CP

On topic : la ce iti folosesc caii putere cand mergi in coloana ? sau intr-un oras aglomerat? cand e polei pe jos ?
Conteaza confortul , siguranta , fiabilitatea ...

Vrei depasiri ? .. le poti face atat cu 350 CP cat si cu 35 CP. Diferenta e ca , la 35 CP iti trebuie ceva creier, un pic de experienta , ceva analiza .... la 350 CP nu.ti trebuie nimic din cele enumerate mai inainte ...

#11
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
madalin din pitesti vinde o dacie tunata.
deja este un cliseu...

#12
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007

 vldc, on 12 decembrie 2018 - 09:13, said:


On topic : la ce iti folosesc caii putere cand mergi in coloana ? sau intr-un oras aglomerat? cand e polei pe jos ?
Conteaza confortul , siguranta , fiabilitatea ...

Vrei depasiri ? .. le poti face atat cu 350 CP cat si cu 35 CP. Diferenta e ca , la 35 CP iti trebuie ceva creier, un pic de experienta , ceva analiza .... la 350 CP nu.ti trebuie nimic din cele enumerate mai inainte ...
pe sistemul asta ne plimbam si acum cu Ford model t in cel mai bun caz.

eu totusi m-as feri de un Logan cu tiuning, nu de alta dar mi se par masini pe care proprietarii le-au cumparat cu mari eforturi si au incercat sa faca din rahat bici si sa si pocneasca la schimburi de viteze.
ba mai au si senzatia ca ce bolid au si trag de el in consecinta.

#13
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Cu toate astea, tot din experienta proprie va spun ca loganul ala softat, are acum in jur de 280.000 de Km in bord si absolut nici o problema cu motorul. Loganul sta prost la bucsaraie si  suspensie. Eu acum am un Ford Focus ecoboost de 150CP si de amorul artei m-am mai dat la liniuta cu amicul cu Logan si vreau sa spun ca masinuta aia trage de rupe si acum la aproape 300.000 de km.

 vldc, on 12 decembrie 2018 - 09:13, said:

A ajuns loganul masina de liniute .... Asta arata cat de mult a dat inapoi tehnologia japoneza ... sunt praf aia de la Toyota, Mazda ...

Cele mai serioase liniute, unde intr-adevar se poate vorbi de solutii tehnice deosebite, sunt cele cu o Dacie 1300 cu motor de 47CP

On topic : la ce iti folosesc caii putere cand mergi in coloana ? sau intr-un oras aglomerat? cand e polei pe jos ?
Conteaza confortul , siguranta , fiabilitatea ...

Vrei depasiri ? .. le poti face atat cu 350 CP cat si cu 35 CP. Diferenta e ca , la 35 CP iti trebuie ceva creier, un pic de experienta , ceva analiza .... la 350 CP nu.ti trebuie nimic din cele enumerate mai inainte ...
Loganul, ca orice masina decenta face ce vrei tu, liniute, depasiri si destul de incapator si pentru o partida de sex, unde mai pui ca iti cara si copii la scoala, iar tehnologia japoneza nu are nimic de-a face cu liniutele. Poate vrei sa spui NHRA, care in SUA dateaza din 1951. American Muscle. Japonezii erau inca...nu erau.

#14
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Masina in discutie -km si faptul ca s-a umblat la motor - nu-mi prezinta nici mie incredere. Totusi, am in familie un Logan din acelasi an si tot 1,5dci, iti pot spune ca e o masina foarte fiabila si rezistenta daca a fost ingrijita corespunzator. Nu te lua dupa toata lumea, incearca sa faci un drive-test cu un Logan similar, "standardele" de confort si calitate difera foarte mult de la o persoana la alta - ca si propriul sistem de valori, prin prisma caruia evaluam o masina.

 costin001, on 12 decembrie 2018 - 09:38, said:

Loganul sta prost la bucsaraie si  suspensie..
Tot din experienta proprie, Loganul nostru care are ~120.000 km si a vazut la viata lui 60-70% din timp drumuri agricole si campuri, nu a necesitat pana acum nicio bucsa schimbata -si nu are nicio problema la suspensie. De fapt, chiar rezistenta trenului de rulare este un plus cunoscut al acestei masini.

#15
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
120 mii  Posted Image
inseamna ca ai schimbat tot ansamblul de suspensie
mai taie din ele,ca nu e zmeu sa zboare

#16
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Nu am schimbat nimic la suspensie ca nu a fost nevoie. Nu iti da cu parerea daca nu stii despre ce e vorba. Am schimbat doar radiatorul la AC, becuri si electromotor. Asta e motivul pentru care recomand masina - si pentru care nu am de gand sa o vand, nu gasesc pe piata o masina asa fiabila, din acelasi an si cu acelasi consum foarte bun, la 3000-3500 euro, cat as putea obtine pe a mea.

#17
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
120 mii din care circa 70 mii facuti pe drumuri agricole(fara asfalt) tu nu ai schimbat nimic la roti
crezi ca te poate crede cineva?
lipseste placa,se comporta ca noua sau chiar mai bine

#18
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Mi-e perfect indiferent daca tu ma crezi sau nu. Nu vreau sa imi promovez masina pentru a o vinde, nu am nici actiuni la Dacia Posted Image , doar relatez experienta mea - in ideea ca ii va fi de folos initiatorului pentru a lua o decizie.
Faptul ca am fost multumit de aceasta masina m-a facut sa merg tot pe mana Dacia, achizitionand in primavara un Duster modelul nou, despre care am scris in alte postari.

Edited by l_dan, 12 December 2018 - 10:46.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate