Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
În anul 2026, VAG va fabrica ultimul produs bazat pe un motor cu combustie"
Last Updated: Aug 06 2019 17:18, Started by
max_01
, Dec 05 2018 16:56
·
0
#37
Posted 05 December 2018 - 22:30
max_01, on 05 decembrie 2018 - 16:56, said:
VAG a inteles ca viitorul apartine motorizarilor electrice.Ma astept ca tarile occidentale sa introduca restrictii din ce in ce mai severe pentru motorizarile diesel. Dupa un asemenea anunt nu se vor inghesui prea multi sa isi cumpere masini noi cu motorizare diesel. TruculMagic, on 05 decembrie 2018 - 18:09, said:
Pana imi cumpar eu VW diesel fabricatie 2026 mai dureaza ... mai bine un euro 3 care tasneste cand expira sanatos fum negru gros la talpa |
#38
Posted 05 December 2018 - 23:38
Music-Box, on 05 decembrie 2018 - 19:37, said:
2026 + 8 ani cam cat este media unui model VW ....luati in calcul si treaba asta. Posibil din 2026 o sa apara sa zicem Golf 9 (dau un exemplu aleatoriu) care o se se fabrice inca 8 ani ca apoi sa apara Golf 10 care o sa fie exclusiv electric....si uite asa ne intindem spre 2034. |
#40
Posted 06 December 2018 - 12:30
Viitorul va fi cu siguranță electric dar va mai dura cel puțin 10 ani ca să devină o certitudine și asta din cauza acumulatorilor foarte scumpi și densitate energetică scăzută pe Kg ! Acumulatorii cu litiu nu reprezintă viitorul pentru mașinile electrice decât poate pentru gadget-uri digitale, pentru că resursele sunt limitate și acest metal este foarte costisitor, în schimb vor apărea cât de curând acumulatorii Sodiu-Ion care pot oferi aceeași capacitate energetică cu cei de litiu, avantajul fiind faptul că sodiul este un metal abundent, se pot încărca ultra rapid și nu există pericolul să explodeze sau incendii precum cei de Li-Ion !!!
|
#42
Posted 06 December 2018 - 13:58
In primul rand eu nu prea cred in fantasmagoriile astea cu poluarea industriei auto versus mediu / incalzire globala & shit. Pusese cineva pe aici un grafic cu cei mai mari poluatori din lume si sectorul industrial + cel de producere al energiei electrice erau de 3 ori mai poluante decat sectorul de transporturi. Dar sa lasam asta deoparte.
Bun, in orase vom avea electrice. Mai putin zgomot, mai mult aer mai curat si mai putin fum de diesel inecacios cand astepti sa treci strada la semafor. Masinile electrice au performante ok, iar ca intretinere sunt mai ieftin / usor de intretinut decat cele cu combustie. Toate bune si frumoase. Problema vine la autonomie / incarcare. Mie ideea cu bateria incorporata in caroseria masinii mi se pare complet lipsita de sens. In primul rand dureaza mult incarcarea si in al doilea rand nu poti schimba bateria in caz de probleme. Singura solutie viabila mi s-ar parea folosirea unor baterii standard interschimbabile. Adica eu ma duc la benzinarie cu bateria descarcata, o scot, o las acolo si iau alta gata incarcata contra cost. Totul dureaza 3 minute, fara sa blochez statia / locul de parcare si sa pierd timp pana se incarca. Stiu ca in cazul asta bateriile actuale nu pot fi folosite, pentru ca sunt prea mari / grele, insa asta consider ca e directia in care ar trebui sa evolueze lucrurile. Edited by MusafirulCreativ, 06 December 2018 - 13:59. |
#43
Posted 06 December 2018 - 14:02
Sa luam varianta mai optimista, sper sa dispara cu totul in 2026.
|
#45
Posted 07 December 2018 - 09:07
johnsmith07, on 06 decembrie 2018 - 10:17, said:
si uite asa ajungem in 2026 sa ne cumparam Logan, ca romanilor(reno-nisan) le mai trebuie 50 de ani sa inventeze bateria |
#46
Posted 07 December 2018 - 09:27
Volkswagen va elimina din gama 25% dintre variantele de motoare și transmisii, iar versiunile de bază ale unităților de propulsie vor fi oferite doar cu cutie manuală.
Volkswagen va adopta această strategie cu scopul de a reduce costurile cu până la 3 miliarde de euro până în anul 2023. Banii vor fi utilizați ulterior pentru dezvoltarea de modele electrice, servicii de mobilitate și mașini autonome, în contextul în care bugetul alocat pentru aceste programe va fi de 11 miliarde de euro. Edited by cata, 07 December 2018 - 09:28. |
|
#48
Posted 07 December 2018 - 17:41
As indrazni sa spun ca ICE vor apune mult mai repede. Parerea mea.
|
#50
Posted 07 December 2018 - 17:55
Cu pedale nu, dar electrice sigur. Nordicii cel putin sunt porniti grav pe EV.
|
#51
Posted 14 December 2018 - 13:15
In sfarsit si-au dat seama ca isi dau cu stangu-n dreptu. Cum naiba sa anunti ca nu mai faci poluare decat pana in 20 26? Mai ales cand tu ai cele mai economice motoare, tdi? Ce faci pana atunci? Daca nu ai hybride/electrice de volum, o iei in mana
Reprezentanții Volkswagen au specificat faptul că generația de motoare cu ardere internă pe care o vor lansa începând cu 2026 a fi construită cel puțin până în 2040. Odată ajunși în anul respectiv, cei de la Volkswagen vor putea să facă o evaluare a legislației din piețele importante și să ia o decizie în funcție de vânzările defalcate pe tipul de motorizare. Frank Welsch, membru al consiliului de conducere al Volkswagen, a declarat că soluțiile de propulsie vor fi diferite de la o regiune la alta. Așadar, unele țări ar putea să aibă doar modele Volkswagen electrice peste două decenii, de exemplu, pe când altele s-ar putea să poată cumpăra în continuare motoare cu ardere internă de la VW chiar și în 2040. Practic, prin precizările oficialului, cei de la Volkswagen au dorit să exprime clar intenția de a nu renunța peste noapte la motoarele cu ardere internă și de a-și reafirma intențiile de aliniere la piață în funcție de regiunea în care activează. Edited by cata, 14 December 2018 - 13:17. |
|
#52
Posted 14 December 2018 - 17:16
cata, on 14 decembrie 2018 - 13:15, said:
In sfarsit si-au dat seama ca isi dau cu stangu-n dreptu. Cum naiba sa anunti ca nu mai faci poluare decat pana in 20 26? Mai ales cand tu ai cele mai economice motoare, tdi? Ce faci pana atunci? Daca nu ai hybride/electrice de volum, o iei in mana Reprezentanții Volkswagen au specificat faptul că generația de motoare cu ardere internă pe care o vor lansa începând cu 2026 a fi construită cel puțin până în 2040. Odată ajunși în anul respectiv, cei de la Volkswagen vor putea să facă o evaluare a legislației din piețele importante și să ia o decizie în funcție de vânzările defalcate pe tipul de motorizare. Frank Welsch, membru al consiliului de conducere al Volkswagen, a declarat că soluțiile de propulsie vor fi diferite de la o regiune la alta. Așadar, unele țări ar putea să aibă doar modele Volkswagen electrice peste două decenii, de exemplu, pe când altele s-ar putea să poată cumpăra în continuare motoare cu ardere internă de la VW chiar și în 2040. Practic, prin precizările oficialului, cei de la Volkswagen au dorit să exprime clar intenția de a nu renunța peste noapte la motoarele cu ardere internă și de a-și reafirma intențiile de aliniere la piață în funcție de regiunea în care activează. In acest moment, cu ultimele lor motorizari cu combustie interna, VAG dar si PSA, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, BMW, Daimler și Mazda, nu indeplinesc viitoarele norme de poluare care vor intra in vigoare in anul 2020.Problema lor sunt emisiile de CO2.Daca situatia nu se remediaza, asta va duce la sanctiuni sub forma unor amenzi in valoare de sute sau chiar miliarde de euro.Un motiv foarte serios sa se adopte motorizarile electrice. http://m.automarket....bile-88673.html Edited by max_01, 14 December 2018 - 17:25. |
#53
Posted 15 December 2018 - 07:41
Exact comparatia cu Nokia am facut-o si eu chiar pe site-ul mentionat de tine in link-ul extern. Este greu de crezut ca poate fi posibil, dar.. niciodata sa nu spui niciodata. O fi el vag puternic, dar si nokia era. Tare m-as distra sa-i vad regretand tardiv incapatanarea legata de EV.
Dar, cine mai stie, poate se vor trezi in ceasul 24, adica in 2019 si vor veni cu tripleta EV anuntata la 18k euro si 300 km autonomie, cu ID la 25k si 500 de km. Doar asa ii vad bine, altfel, EV-urile Kona si Niro cam fac legea in piata momentan, super autonomie, management termic pe baterie, pret decent, pacat totusi ca au si acestea o problema majora: nu pot tine pasul cu cererea foarte mare. Nu mai spun ca in ro nu sunt nici macar disponibile. Edited by robertcb, 15 December 2018 - 07:42. |
#54
Posted 15 December 2018 - 10:09
Asta e masina de 18k
http://m.automarket....euro-88475.html Asa ceva nu iti ei decat ca doua sau a treia masina a familiei. Evident daca iti permiti din toate punctele de vedere, nu doar financiar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users