În anul 2026, VAG va fabrica ultimul produs bazat pe un motor cu combustie"
Last Updated: Aug 06 2019 17:18, Started by
max_01
, Dec 05 2018 16:56
·
0
#19
Posted 05 December 2018 - 18:39
#20
Posted 05 December 2018 - 18:42
#21
Posted 05 December 2018 - 18:55
Importanta e retragerea motorizarilor poluante, si mai putin eliminarea motorizarilor Euro 7/8 viitoare
|
#22
Posted 05 December 2018 - 19:01
86-APP, on 05 decembrie 2018 - 18:42, said:
Ok , si daca eu cumpar asa ceva , sa merg la munca cu ea , cine crezi ca suporta costurile , nu clientul , indiferent ca el are sau nu masina ? TS030, on 05 decembrie 2018 - 18:55, said:
Importanta e retragerea motorizarilor poluante, si mai putin eliminarea motorizarilor Euro 7/8 viitoare Edited by max_01, 05 December 2018 - 19:04. |
#23
Posted 05 December 2018 - 19:05
max_01, on 05 decembrie 2018 - 18:39, said: Salut.Acum am văzut și prețul. Între 69000 USD și 100000 USD. Adică cam 63000 euro aici. Utilitara 6+1 cu bena de 3.5 m, euro 6d (sau cum se cheamă) cutie automata și 163 Cp : 42000 euro cu TVA. De 21000 euro cred ca îmi ajunge motorina pentru 160000 km. Cam cât țin de obicei o mașină! Concluziile? |
#24
Posted 05 December 2018 - 19:26
Preturile la electrice sunt prohibitive pentru noi , artificial facut , toate diesel-urile de dincolo trebuie sa vina aici si in alte tari bananiere , preturile au scazut izbitor la diesel dincolo, la noi merge si asa , sa aiba 147500km la bord , de 12 ani si placa cu baba si mosu la piata .
Dincolo daca predai un diesel si cumperi electrica ajutorul din partea statului este ametitor pentru noi . Dar imi place un lucru...acum cativa ani urlau multi la rubrica "ce auto sa-mi cumpar" diesel , numai unu sa scoata o vorba despre otto si gata 20 de useri ii sareau in cap . In curand cu diesel te vei da in sensul giratoriu din fata casei si in parcare la supermarketuri , la noi va mai tine o vreme dar inca nu au sarit ong-urile in sus cu afise lipite pe parbriz si altele , va urma... Inca 3 mari producatori au cazut in plasa autoritatiilor cu soft fals si continua lupta - totusi cred ca altceva e la mijloc ...vom afla in vreo 25 de ani adevarul . Cert este ca la 2 luni de la anuntul unei firme din Japonia care a descoperit un tip de motor electric ultra rafinat si potent la consumuri mici plus acumulatori puternici ce sa dezvolte autonomie marita loveste tsunami cu ravagiile de la centrala nucleara , poate sunt coincidente dar raman multe semne de intrebare . Lumea petrolului deocamdata conduce tot , daca ei dau mana libera e altceva dar aceea inseamna ca au ei de castigat nu de pierdut . Edited by ldpe, 05 December 2018 - 19:32. |
#27
Posted 05 December 2018 - 19:37
#28
Posted 05 December 2018 - 19:37
2026 + 8 ani cam cat este media unui model VW ....luati in calcul si treaba asta.
Posibil din 2026 o sa apara sa zicem Golf 9 (dau un exemplu aleatoriu) care o se se fabrice inca 8 ani ca apoi sa apara Golf 10 care o sa fie exclusiv electric....si uite asa ne intindem spre 2034. |
|
#29
Posted 05 December 2018 - 19:44
E ok, in 2126 ultimul 1.9TDI din Romania se va vinde cu doar 400k km, trage bine, nu scoate fum, revizia si distributia proaspat facute.
|
#30
Posted 05 December 2018 - 19:47
focut, on 05 decembrie 2018 - 19:05, said:
Salut. Acum am văzut și prețul. Între 69000 USD și 100000 USD. Adică cam 63000 euro aici. Utilitara 6+1 cu bena de 3.5 m, euro 6d (sau cum se cheamă) cutie automata și 163 Cp : 42000 euro cu TVA. De 21000 euro cred ca îmi ajunge motorina pentru 160000 km. Cam cât țin de obicei o mașină! Concluziile? |
#31
Posted 05 December 2018 - 19:47
danX, on 05 decembrie 2018 - 19:44, said:
E ok, in 2126 ultimul 1.9TDI din Romania se va vinde cu doar 400k km, trage bine, nu scoate fum, revizia si distributia proaspat facute. Un prieten de-al meu cu asta se ocupa : aducea masini din Belgia ( hleaburi si cazane ) si i le vindea maica-sa , caci el nu avea credibilitate . Si culmea batrana chiar le vindea ! |
#32
Posted 05 December 2018 - 19:48
#33
Posted 05 December 2018 - 20:17
Mai făceau unii preiviziuni prin anii '90 (în mai multe domenii) şi puţine s-au adeverit. Ştiinţa tehnică nu e chiar aşa de exactă.
Şi dacă vrem să fim Căpitanul Planetă, trebuie să consumăm mai puţin... dar suntem dispuşi? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DMoodiD0UEI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 05 December 2018 - 20:26. |
|
#34
Posted 05 December 2018 - 20:23
Poate se bazează pe evoluția acumulatorilor, cu ăștia de acum nu e nicio sfârâială.
Și dacă nu mai produce VW ce, cumpărăm de la alții, care e problema ? Ați înnebunit cu niște mașini electrice, sa fie ele bune și competitive și le va cumpăra lumea fără atâtea interdicții puse celorlalte. |
#35
Posted 05 December 2018 - 20:23
#36
Posted 05 December 2018 - 21:00
focut, on 05 decembrie 2018 - 19:05, said:
Salut. Acum am văzut și prețul. Între 69000 USD și 100000 USD. Adică cam 63000 euro aici. Utilitara 6+1 cu bena de 3.5 m, euro 6d (sau cum se cheamă) cutie automata și 163 Cp : 42000 euro cu TVA. De 21000 euro cred ca îmi ajunge motorina pentru 160000 km. Cam cât țin de obicei o mașină! Concluziile? O sa-ti faci un credit mai mare ! Voi nu intelegeti ca voi vorbiti de preturile la dieselele poluante existente acum. Ca sa poata respecta viitoarele norme de poluare pretul dieselului va creste enorm incat va fi adus pe acelai palier cu cel al electricelor al caror pret este in scadere. Combina asta cu explozia pretului la carburant si impozitele imense care se vor pune la ICE-uri si o sa vezi ca nu mai renteaza sa-l produca. Treburile sunt gandite iar avalansa ii va ingropa pe producatorii auto care nu se trezesc macar in al doisprezecelea ceas |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users