Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

În anul 2026, VAG va fabrica ultimul produs bazat pe un motor cu combustie"

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#55
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
si asta este cea de peste 30k dolari

Edited by cata, 15 December 2018 - 10:41.


#56
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View Postcata, on 14 decembrie 2018 - 13:15, said:

In sfarsit si-au dat seama ca isi dau cu stangu-n dreptu. Cum naiba sa anunti ca nu mai faci poluare decat pana in 20 26? Mai ales cand tu ai cele mai economice motoare, tdi? Ce faci pana atunci? Daca nu ai hybride/electricePosted Image de volum, o iei in mana

Reprezentanții Volkswagen au specificat faptul că generația de motoare cu ardere internă pe care o vor lansa începând cu 2026 a fi construită cel puțin până în 2040. Odată ajunși în anul respectiv, cei de la Volkswagen vor putea să facă o evaluare a legislației din piețele importante și să ia o decizie în funcție de vânzările defalcate pe tipul de motorizare.
Frank Welsch, membru al consiliului de conducere al Volkswagen, a declarat că soluțiile de propulsie vor fi diferite de la o regiune la alta. Așadar, unele țări ar putea să aibă doar modele Volkswagen electrice peste două decenii, de exemplu, pe când altele s-ar putea să poată cumpăra în continuare motoare cu ardere internă de la VW chiar și în 2040.
Practic, prin precizările oficialului, cei de la Volkswagen au dorit să exprime clar intenția de a nu renunța peste noapte la motoarele cu ardere internă și de a-și reafirma intențiile de aliniere la piață în funcție de regiunea în care activează.
Nu poti sa nu te intrebi ce e cu haosul asta in declaratii la VAG. Pe forumurile externe se specula ca la fiecare anunt cu Tesla au sarit si ei cu ceva (lansare in productie Model 3- VW anunta securizare contracte baterii de 50mld USD, Tesla depaseste la vanzari alti producatori-anunta ca vor veni cu o masina concurenta Model 3 la jumatate de pret... care s-a dovedit a fi E-up).
Pe alti producatori traditionali nu-i vad cu un volum atat de mare de declaratii fanteziste si care sa fie contrazise ulterior. WTF, nu-i obliga nimeni sa anunte treaba cu ultima generatie de ICE, cel putin nu in forma in care sa o schimbe ulterior.
Pana acum ceva timp am crezut ca e doar Diess care incearca sa impinga concernul in directia EV si sa convinga pe alti sefuleti ca e bine. Dupa ce am vazut anuntul fostului CEO similar de acum ceva ani buni (imediat inainte de Dieselgate), am inteles ca e o traditie in gogosi de genul asta.

#57
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
bicicleta si mersul pe jos sunt viitorul ! ...
cautati-va de lucru aproape pe casa ! ... ca vor veni vremuri grele !

Edited by realduc, 15 December 2018 - 10:47.


#58
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postcata, on 15 decembrie 2018 - 10:41, said:


Ala este pretul din SUA. Sa-l vedem pe cel din Europa. Iar pretul este dat pentru modelul cu autonomia cea mai mica. Chestie de marketing.

View PostHansolo, on 15 decembrie 2018 - 10:43, said:

Nu poti sa nu te intrebi ce e cu haosul asta in declaratii la VAG. Pe forumurile externe se specula ca la fiecare anunt cu Tesla au sarit si ei cu ceva (lansare in productie Model 3- VW anunta securizare contracte baterii de 50mld USD, Tesla depaseste la vanzari alti producatori-anunta ca vor veni cu o masina concurenta Model 3 la jumatate de pret... care s-a dovedit a fi E-up).
Pe alti producatori traditionali nu-i vad cu un volum atat de mare de declaratii fanteziste si care sa fie contrazise ulterior. WTF, nu-i obliga nimeni sa anunte treaba cu ultima generatie de ICE, cel putin nu in forma in care sa o schimbe ulterior.
Pana acum ceva timp am crezut ca e doar Diess care incearca sa impinga concernul in directia EV si sa convinga pe alti sefuleti ca e bine. Dupa ce am vazut anuntul fostului CEO similar de acum ceva ani buni (imediat inainte de Dieselgate), am inteles ca e o traditie in gogosi de genul asta.

Am mai zis ca nu dau doi bani pe declaratiile astora de la VW. Se inscriu in vechea lor traditie de minciuni, din pacate. Speram ca noul CEO sa schimbe politica companiei dar vad ca s-a adaptat din mers.
Eu am insa tot respectul pentru sud coreeni care tac si fac. Au cea mai completa gama de masini electrificate : hibride mild, hibride, hibride plug-in si complet electrice fara a mai veni cu declaratii bombastice. Pacat ca la electrice au timpi de asteptare atat de mari.

#59
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Ei, lasati ca la pretul anuntat merge si un e-up cu range dublu fata de actuala versiune.

#60
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Banuiesc ca aici se potriveste stirea https://www.welt.de/...us-dem-VDA.html

Quote

In the German car industry, a fundamental dispute threatens to escalate: According to information from WELT AM SONNTAG, Volkswagen threatens to withdraw from the Association of the German Automotive Industry (VDA).
The Wolfsburg feel not properly represented by the VDA. The list of criticisms made at Volkswagen is long. Above all, the association must move away from the strategy of "technology openness" and ensure that all forces are focused exclusively on the enforcement of the battery car . Development and promotion of vehicles with fuel cells and gas engines or other environmentally friendly variants would have to be stopped. This overburden the industry, says VW boss Herbert Diess .

Against the car in Germany at present "a cultural fight led", it is said at VW . The federation must "resist this more decisively and position itself more clearly". The VDA must also work to ensure that industry and politics devise a "true electromobility master plan", and establish a "structural fund" to cushion breaks and technology change in the industry. Battery cars should be taxed less to increase sales, particularly cheap electric cars as "entry-level mobility" are particularly promoted by the state.
Greu de spus daca nu e doar o soparla de marketing de la VW...

Edited by Hansolo, 19 March 2019 - 10:46.


#61
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
La câte declarații fac sigur e marketing :)

#62
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Bravo lor. Le.a mers marketingul si cu dieselgate. 3 ani la rand, locul 1 la vanzari.

#63
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Volkswagen: vom face motoare cu ardere internă și după anul 2040

Reprezentanții Volkswagen au specificat faptul că generația de motoare cu ardere internă pe care o vor lansa începând cu 2026 a fi construită cel puțin până în 2040. Odată ajunși în anul respectiv, cei de la Volkswagen vor putea să facă o evaluare a legislației din piețele importante și să ia o decizie în funcție de vânzările defalcate pe tipul de motorizare.
Frank Welsch, membru al consiliului de conducere al Volkswagen, a declarat că soluțiile de propulsie vor fi diferite de la o regiune la alta. Așadar, unele țări ar putea să aibă doar modele Volkswagen electrice peste două decenii, de exemplu, pe când altele s-ar putea să poată cumpăra în continuare motoare cu ardere internă de la VW chiar și în 2040.
Practic, prin precizările oficialului, cei de la Volkswagen au dorit să exprime clar intenția de a nu renunța peste noapte la motoarele cu ardere internă și de a-și reafirma intențiile de aliniere la piață în funcție de regiunea în care activează.

https://www.auto-bil...LBZHCa8pduFhVGY

Atata timp cat va fi cerere pentru motor cu combustie interna va exista si oferta din partea VAG.BMW gandeste la fel.Dar si alti producatori auto.Daca vrei sa vinzi, clientului trebuie sa ii oferi ceea ce isi doreste.

Edited by max_01, 28 July 2019 - 20:56.


#64
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Foarte corect.
Tehnologia superioară se va impune de la sine. E o provocare pentru electric.

#65
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
N-ați înțeles nimic din articol. Vor mai vinde masini cu motoare ICE acolo unde legislația le va permite. Adică prin Togo și Bangladesh. Nu prin România așa cum va bucurați voi. Or fi multi în România cu aceeași mentalitate ca aia, dar oficial trebuie sa respectam regulile UE.

#66
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
anul in care in Romania va fi interzisa vanzarea de vehicule cu combustie interna cu siguranta este mult mai indepartat decat 2026.

#67
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Suntem in 2019, nu se interzice nimic mai repede de 15 - 20 de ani. Dacă vine un anunț din partea UE că se interzic masinile cu motoare cu ardere interna din 2030 toată industria actuală auto se blochează. Foarte puțini o să mai cumpere un model nou la care există posibilitatea de a fi interzis în 10 ani. Majoritatea se va orienta spre un sh.

Edited by BloodRa, 29 July 2019 - 06:40.


#68
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostFord4, on 29 iulie 2019 - 01:32, said:

N-ați Ă®nțeles nimic din articol. Vor mai vinde masini cu motoare ICE acolo unde legislația le va permite. Adică prin Togo și Bangladesh. Nu prin România așa cum va bucurați voi. Or fi multi Ă®n România cu aceeași mentalitate ca aia, dar oficial trebuie sa respectam regulile UE.
Și în Europa se vor vinde foarte bine motorizările cu combustie interna. A interzice total motorizările cu combustie interna, acum sau în următorii 15 ani, ar fi cel puțin sinucidere politica pt politicieni.

Edited by max_01, 29 July 2019 - 11:27.


#69
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Cine a vorbit de interzicere într-o democrație ?
Dar într-o democrație se respectă legea. De EURO 7 voi ați auzit ? Cam care masini cu motor ICE le va îndeplini :) ?
Oricum speranța moare ultima :) !

Edited by Ford4, 29 July 2019 - 13:39.


#70
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostFord4, on 29 iulie 2019 - 13:32, said:

Cine a vorbit de interzicere într-o democrație ?
Dar într-o democrație se respectă legea. De EURO 7 voi ați auzit ? Cam care masini cu motor ICE le va îndeplini Posted Image ?
Oricum speranța moare ultima Posted Image !
Daca norma euro 7 nu va putea fi atinsa de producatorii auto aceasta va fi amanata, iar si iar.

Edited by max_01, 29 July 2019 - 17:34.


#71
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 29.07.2019

View PostFord4, on 29 iulie 2019 - 13:32, said:

Cine a vorbit de interzicere într-o democrație ?
Dar într-o democrație se respectă legea. De EURO 7 voi ați auzit ? Cam care masini cu motor ICE le va îndeplini Posted Image ?
Oricum speranța moare ultima Posted Image !
Aproape toata lumea vrea sa interzica ceva.
Intr-o democratie se face legea de catre popor. Daca legea nu place poporului, se schimba. Asta ar fi esenta democratiei!
Normele astea populare trebuie facute realist, tinand cont de capabilitatile tehnice curente si de costuri, nu de ce vor niste dereglati politruci.

#72
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postmax_01, on 29 iulie 2019 - 17:33, said:


Daca norma euro 7 nu va putea fi atinsa de producatorii auto aceasta va fi amanata, iar si iar.

Nu va fi amânată fiindcă mulți politicieni sufla și-n iaurt după dieselgate.
Chiar nu ati văzut că n-au avut succes anul trecut propunerile producătorilor pentru cifre mai relaxate de emisii deși s-au plâns că nu le vor putea atinge într-un timp atât de scurt ?
Mai ales că producătorii nu au nici-un interes sa se grăbească cu dezvoltarea motoarelor nepoluante și atunci trebuie să-i mai arzi din când în când la buzunare :) !

View PostLOLkekLOL, on 29 iulie 2019 - 20:11, said:


Aproape toata lumea vrea sa interzica ceva.
Intr-o democratie se face legea de catre popor. Daca legea nu place poporului, se schimba. Asta ar fi esenta democratiei!

De mult nu m-am mai distrat așa de bine. Sincer sper că ai făcut o glumă :) !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate