Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Volkswagen ar putea folosi fabricile Ford din SUA: “Suntem în negocieri avansate privind o alianțã globalã”.

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 MicroEdge, on 05 decembrie 2018 - 16:46, said:

Fiesta sau Clio este pe primul loc la clasa mica? ��

2014-2017 (pana la aparitia noului model) Ford Fiesta a fost cea mai vanduta masina din Europa (nu din clasa ei). De la aparitia noului model au pierdut in fata Golf-ului (se pare ca din cauza pretului si nesigurantei).

 fqx, on 05 decembrie 2018 - 17:01, said:

Ford, ca si grup e ceea ce conteaza.Se vinde bine in europa, se vinde bine in asia, insa pe piata sua, nu le mai merge asa bine, culmea tocmai din cauza VW.

Ford oricum si-a retras multe modele de pe piata USA pentru ca pentru ei nu a mai fost atractiva. Ford se concentreaza pe Europa unde fac si cel mai mare profit.

#20
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 business11, on 05 decembrie 2018 - 17:03, said:

Ford se concentreaza pe Europa unde fac si cel mai mare profit.
Mai mare ca si  in SUA?Esti foarte sigur?

#21
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

 business11, on 05 decembrie 2018 - 17:03, said:

2014-2017 (pana la aparitia noului model) Ford Fiesta a fost cea mai vanduta masina din Europa (nu din clasa ei). De la aparitia noului model au pierdut in fata Golf-ului (se pare ca din cauza pretului si nesigurantei).



Ford oricum si-a retras multe modele de pe piata USA pentru ca pentru ei nu a mai fost atractiva. Ford se concentreaza pe Europa unde fac si cel mai mare profit.
Ford si-a retras modelele pentruca nu au mai fost atractive pentru piata din SUA, nu invers, ok?Se concentreaza pe europa pentruca doar aici mai fac fata.

Edited by fqx, 05 December 2018 - 18:26.


#22
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 Torquemada-666, on 05 decembrie 2018 - 13:04, said:

Se pare ca drumul spre alianta VW-Ford, duce spre un final fericit. Inca mai sunt negocieri, dar se pare ca va fi o alianta.
Daca se va materializa, masinile totale vandute vor fi de peste 17 mil. Greu sa le mai ajunga cineva, la acest moment. Mult succes.

Mai las-o incolo de numaratoare ca esti exasperant. Ti s-a mai explicat pe alte topice ca pentru a se numara impreuna trebuie sa aiba cumparate actiuni unii de la ceilalti, ceea ce nu e cazul aici. Asta e un simplu parteneriat a doi looseri care si-au dat seama ca au intarziat cu electrificarea masinilor lor si pentru a recupera terenul pierdut ar trebui sa cheltuiasca mai mult decat isi permit.

 business11, on 05 decembrie 2018 - 17:03, said:


Ford oricum si-a retras multe modele de pe piata USA pentru ca pentru ei nu a mai fost atractiva. Ford se concentreaza pe Europa unde fac si cel mai mare profit.

In Europa sunt pe pierdere de mai multi ani, grosul profitului vine din SUA unde au trecut pe primul loc la vanzari cu camionetele din gama F. In schimb nu prea le merg vanzarile de sedanuri la care vor sa renunte pe piata din America (Focus si Fusion-Mondeo). Hatch-urile nu prea au avut succes de la nici-o marca pe piata din SUA.

#23
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Cu pasi mari in realizarea aliantei VW - Ford. Vor deveni un imperiu. Un Death Star intre firmele auto.

Mult succes.

https://www.google.c...o-industry.html

"Ford Motor and Volkswagen could announce a far-reaching alliance shortly after the new year.The alliance could involve sharing assembly plants in the U.S. and other markets; combining marketing and distribution operations in some areas; working jointly on products and possibly even partnering on the development of autonomous and electrified vehicles, among other options.As the companies move forward, there are lessons from the past the two are keeping in mind such as a past venture in Brazil and Argentina."

"Barring a last-minute hitch, two of the world's largest automakers plan to announce a far-reaching alliance shortly after the new year, one that will cover a wide swath of territory and a broad range of technologies, new and old.

The deal will serve as something of a jointly played jigsaw puzzle, allowing Ford Motor and Volkswagen to leverage their strengths and offset weaknesses at a time when the global automotive industry is facing not only traditional competitive challenges but the risks posed by massive technological transformation. Among the key elements expected to be part of the deal will be a cooperative effort to bring to market electrified and autonomous vehicles, something each of the companies already has spent billions of dollars developing.

"We are in quite advanced negotiations and dialog with Ford to really build up a global automotive alliance, which also would strengthen the American automotive industry," Volkswagen CEO Herbert Diess told reporters in Washington, D.C. after meeting with President Donald Trump earlier this week, offering the most substantial comment on the carmakers' negotiations yet."

https://www.google.c...-us-car-plants/

Edited by Torquemada-666, 09 December 2018 - 11:23.


#24
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Torquemada-666, on 09 decembrie 2018 - 11:19, said:

Cu pasi mari in realizarea aliantei VW - Ford. Vor deveni un imperiu.
😄😄
Poti sa dau un exemplu de imperiu?

#25
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
http://automarket.ro...ante-88579.html
Se pare ca le scad vânzãrile 😁 corectul 3t a uitat de aceasta știre 😁

#26
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 Torquemada-666, on 09 decembrie 2018 - 11:19, said:

Vor deveni un imperiu. Un Death Star intre firmele auto.

Dap, din fericire va fi distrus de rebeli (Tesla) la final.

#27
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Wltp a adus scaderi la toate firmele, asa cum s.a zis si cum s.a previzionat.
Alianta VW Ford egal 11.7 mil plus 6.3 mil. 🤣🤣🤣

#28
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 Ford4, on 09 decembrie 2018 - 15:02, said:

Dap, din fericire va fi distrus de rebeli (Tesla) la final.

mai degraba Tesla o sa fie inghitita de VW in cativa ani.

#29
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Vw e prea in urma ca sa mai poata recupera ceva. la fel si Ford, de aceea au facut alianta. S-au bazat prea mult pe diesel care e in declin. In timp ce Tesla cumpara fabrici inchise de GM pentru a-si mari productia, VW si Ford trec la restructurari. Dupa ce se va extinde in Europa prin fabrica din Olanda, Tesla va face ravagii si aici deoarece nu exista EV comparabil la performante.
VW si Ford vor avea soarta Nokia in Europa. Ford poate se va salva in America datorita truck-urilor care se vand bine.

Edited by Ford4, 10 December 2018 - 16:05.


#30
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
si tu esti unul care citeste mult prea multe ziare. Atat producatorii de motoare pe benzina si diesel, cat si producatorii de componente, asamblare, si asa mai departe reusesc de ani de zile recorduri de vanzari si asta va mai dura ani de zile. Performanta benzinarului si motorului diesel este enorma si aici se va adapta in viitor technologia incat emisiile sa fie minime, pana acum nu exista trend-ul acesta verde, astfel ca motoarele erau produse cum se dorea atat timp cat indeplineau unele criterii. Acum povestea s-a schimbat si aceste criterii au devenit foarte dure, astfel ca producatorii de motoare sunt nevoiti sa isi adapteze technologia, lucru care se si intampla. Problema cu electricele astea apare din partea lobbying-ului care incearca sa faca bani dintr-o noua technologie pentru ca populatia musca momeala. Cel mai bun caz pentru electrice este motorul hibrid, care are potential si cred ca va fi viitorul.

Tesla este o specula la fel ca si economia mondiala. O firma, cu o valoarea incredibila de mare, care se bazeaza doar pe potentialul companiei, care ofera un produs fara infrastructura necesara. Daca in 2 ani aflam ca technologia electro nu este atat de buna pe cat ne-am dori, atunci Tesla dispare de pe piata la fel cum a si venit. Avem 3 continente care mai au nevoie de sute de ani pentru implementarea infrastructurei electrice si 3 continente care ar avea posibilitatea si potentialul. Momentam sa zicem ca sunt cateva milioane de masini full electrice in trafic. Cand vor fi miliarde masini, cum vom produce curentul necesar?


Tesla este o viziune si atat.

Edited by business11, 10 December 2018 - 16:15.


#31
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 business11, on 10 decembrie 2018 - 16:11, said:

si tu esti unul care citeste mult prea multe ziare. Atat producatorii de motoare pe benzina si diesel, cat si producatorii de componente, asamblare, si asa mai departe reusesc de ani de zile recorduri de vanzari si asta va mai dura ani de zile. Performanta benzinarului si motorului diesel este enorma si aici se va adapta in viitor technologia incat emisiile sa fie minime, pana acum nu exista trend-ul acesta verde, astfel ca motoarele erau produse cum se dorea atat timp cat indeplineau unele criterii. Acum povestea s-a schimbat si aceste criterii au devenit foarte dure, astfel ca producatorii de motoare sunt nevoiti sa isi adapteze technologia, lucru care se si intampla. Problema cu electricele astea apare din partea lobbying-ului care incearca sa faca bani dintr-o noua technologie pentru ca populatia musca momeala. Cel mai bun caz pentru electrice este motorul hibrid, care are potential si cred ca va fi viitorul.

Tesla este o specula la fel ca si economia mondiala. O firma, cu o valoarea incredibila de mare, care se bazeaza doar pe potentialul companiei, care ofera un produs fara infrastructura necesara. Daca in 2 ani aflam ca technologia electro nu este atat de buna pe cat ne-am dori, atunci Tesla dispare de pe piata la fel cum a si venit. Avem 3 continente care mai au nevoie de sute de ani pentru implementarea infrastructurei electrice si 3 continente care ar avea posibilitatea si potentialul. Momentam sa zicem ca sunt cateva milioane de masini full electrice in trafic. Cand vor fi miliarde masini, cum vom produce curentul necesar?


Tesla este o viziune si atat.

Tesla ofera deja infrastructura iar celelalte firma isi dezvolta si ele infrastructura lor.  Cele care nu fac asta se condamna singure. VW dezvolta infrastructura si in SUA deoarece a fost pedepsita pentru hotia facuta. Cele diesel si pe benzina isi traiesc ultimii ani pe continentele importante (poate se vor mai vinde prin Africa si America latina dar nu de acolo va putea veni grosul profitului). Trecerea spre pur electric se va face prin intermediul hibridelor. In urmatorii 6-7 ani piata auto va suferi mutatii semnificative.
Tu te impiedici in prea multe amanunte si esti prea legat de trecut ca sa poti vedea viitorul. De ce crezi ca VW a intrat in vrie si vine cu declaratii de ce va face desi modelele lor sunt doar la stadiul de schite ? Mai demni de respect sunt sud-coreeni care tac si fac in domeniul mobilitatii electrice.

Edited by Ford4, 10 December 2018 - 16:35.


#32
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Alianta VW - Ford, tot mai aproape. Bravo si mult succes.

http://m.automarket....timp-88733.html

#33
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Torquemada-666, on 05 decembrie 2018 - 13:04, said:


Daca se va materializa, masinile totale vandute vor fi de peste 17 mil. Greu sa le mai ajunga cineva, la acest moment. Mult succes.

Asta te doare pe tine de fapt, este? Posted Image

#34
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Stateam si ma uitam la topul pe marci din SUA pe primele 11 luni ale anului cand mi-a sarit in ochi urmatoarele lucruri :

1) Cea mai bine vanduta masina germana este VW Jetta care se afla abia pe locul ..... 57 (WTF!?). La ce naiba le trebuie noi capacitati de productie cand masinile germane abia se vand in SUA ?

2) VW Golf a fost vandut in SUA in cele 11 luni din 2018 in doar 39846 exemplare (cam cat a vandut Tesla Model 3 in ultimele 2 luni). Cand te gandesti ca asta e cea mai vanduta masina in Europa, stai si te gandesti cat au investit nemtii in propaganda din ziare reviste si tv incat cei din Europa chiar sa creada ca masinile germane 'e cele mai bune', cand acolo unde propaganda germana nu a putut spala creierele consumatorilor, nu se uita mai nimeni la ele.

http://carsalesbase....els/#more-51961

Iar aia care se cred cunoscatori in auto pipaind plasticele la masini in loc sa vada ceea ce este cu adevarat important la un autoturism si decreteaza ca masinile japoneze sunt de rahat in comparatie cu cele germane, ar face bine sa se uite la cate modele japoneze sunt inaintea locului 57, asta ca sa nu mai pomenim de rusinosul loc 102 al Golfului Posted Image !

Edited by Ford4, 26 December 2018 - 23:52.


#35
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Tu chiar crezi ca studiaza vreunul inainte de a-si achizitiona masina? Nicidecum, a avut sansa sa conduca un golf al unui vecin apoi s-a decis: "e cea mai buna masina, imi iau si io".

#36
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tic tac .... alianta se apropie si va fi semnata. Mult, mult succes si realizari mari in fãurirea bunastãrii acestei aliante. Saptamana viitoare vom mai avea vesti.

https://www.google.c...p/idUSKCN1P3204

"HAMBURG/DETROIT (Reuters) - Volkswagen AG (VOWG_p.DE) and Ford Motor Co (F.N) will unveil a deeper alliance next week that goes beyond cooperating in commercial vehicles in a move meant to save the automakers billions of dollars as they develop new technologies, two people familiar with the plan said on Wednesday.

Ford and VW have been exploring closer cooperation as trade frictions force carmakers to rethink where they build vehicles for Europe, the United States and China, and as software companies prepare to launch their own self-driving cars.

“A global alliance is expected to be announced,” one person said, adding that the pact will be unveiled next Tuesday during the Detroit auto show. The companies have previously said any alliance would not involve a merger or equity stakes."



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate