Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ar putea folosi fabricile Ford din SUA: “Suntem în negocieri avansate privind o alianțã globalã”.
Last Updated: Jan 16 2019 07:22, Started by
Torquemada-666
, Dec 05 2018 13:04
·
0
#1
Posted 05 December 2018 - 13:04
Se pare ca drumul spre alianta VW-Ford, duce spre un final fericit. Inca mai sunt negocieri, dar se pare ca va fi o alianta.
Daca se va materializa, masinile totale vandute vor fi de peste 17 mil. Greu sa le mai ajunga cineva, la acest moment. Mult succes. http://m.automarket....bala-88505.html "Șeful VW, Herbert Diess, a spus cã este în discuții avansate cu Ford pentru o alianțã globalã și cã existã posibilitatea ca Volkswagen sã foloseascã fabricile constructorului american pentru a produce mașini în Statele Unite. Constructorii auto ne-au obișnuit în ultimii ani cu formarea unor alianțe prin care sã reducã costurile de dezvoltare ale noilor modele, iar unul dintre exemple este dat de Volkswagen și Ford. Cei doi mari producãtori au anunțat, în luna iunie, semnarea unui Memorandum de Înțelegere prin care vor analiza viabilitatea unui parteneriat. Negocierile sunt într-un stadiu avansat, iar Herbert Diess spune cã dialogul cu Ford va duce la crearea unei “alianțe globale în industria auto”. Oficialul a spus cã Volkswagen ar putea sã foloseascã fabricile Ford din SUA pentru a produce mașini VW pe pãmânt american. Este luatã în calcul și varianta construcției unei alte fabrici VW în Statele Unite. “Suntem în negocieri avansate cu Ford pentru o construi o alianțã globalã în industria auto, care va întãri și industria auto americanã,” a declarat Herbert Diess. În ultimul timp, cei doi producãtori au transmis cã poartã discuții privind colaborãri în mai multe sectoare de activitate din industria auto." |
#2
Posted 05 December 2018 - 13:14
Pai asa ar putea sa foloseasca si fabrica de la Craiova si sa nu mai deschida alta in zona...
|
#3
Posted 05 December 2018 - 13:22
#6
Posted 05 December 2018 - 13:37
Quote in USA este o problema cu Trump si cu taxele ridicate pe importuri. |
#7
Posted 05 December 2018 - 13:42
#8
Posted 05 December 2018 - 13:45
Bursul, on 05 decembrie 2018 - 13:35, said:
Eu-s multumit. Cu cat produce mai mult VW cu atat am de lucru pana la pensie Sigur... dupa ce trecem pe electrificare sau o sa fie toate masinile cu tehnologie de ultima ora, o sa stai cu patentul si surubelnita in mana si nu o sa stii ce sa faci |
#9
Posted 05 December 2018 - 14:02
mirel3003, on 05 decembrie 2018 - 13:36, said:
Proasta decizie pentru Ford daca accepta.... O sa scada acum si calitatea, performanta si fiabilitatea autoturismelor Ford. care ar fi argumentul pentru ce ai spus tu? Ei fac o cooperatie pentru schimb de know-how si folosirea comuna a infrastructurii -> costuri mai scazute, etc. Nu scrie nicaieri ca VW produce Ford sau invers. |
#10
Posted 05 December 2018 - 14:03
Ford nu mai produce in SUA decat F150 si mustang, in rest a oprit tot.
Doar Ford Europa mai produce alte modele. E vrajeala ca face parteneriat cu Ford in state. Practic doar le ia fabricile - care altfel ar ramane goale, si platesc mana de lucru in locul Ford. VW trece ca majoritatea masiv la full electrice. Edited by loock, 05 December 2018 - 14:04. |
|
#12
Posted 05 December 2018 - 14:56
loock, on 05 decembrie 2018 - 14:03, said:
Ford nu mai produce in SUA decat F150 si mustang, in rest a oprit tot. Doar Ford Europa mai produce alte modele. E vrajeala ca face parteneriat cu Ford in state. Practic doar le ia fabricile - care altfel ar ramane goale, si platesc mana de lucru in locul Ford. VW trece ca majoritatea masiv la full electrice. De unde ai informatia asta? Momentan se produce Ford Mustang, Explorer, Taurus, F-150, Transit, Super Duty, Expedition, Escape, Ranger, Bronco, F-650 cat si marca Lincoln (Continental, Aviator, Navigator, MKC). |
#13
Posted 05 December 2018 - 15:12
#14
Posted 05 December 2018 - 15:30
mirel3003, on 05 decembrie 2018 - 13:36, said:
Proasta decizie pentru Ford daca accepta.... O sa scada acum si calitatea, performanta si fiabilitatea autoturismelor Ford. |
#15
Posted 05 December 2018 - 16:42
fqx, on 05 decembrie 2018 - 15:30, said:
Ford e in scadere de multa vreme.daca zici ca e decizie proasta, nu esti la curent cu ultimele noutati... cred ca tu nu prea stii noutatile, dar Ford ca si marca individuala nu ca si grup, este ca si vanzari pe locul 4 in lume. Multe modele Ford sunt cele mai vandute modele din clasa lor in Europa (cum este Ford Fiesta spre exemplu). Ford-ul este constant si nici de cum in pierdere. |
|
#17
Posted 05 December 2018 - 16:57
eiffel, on 05 decembrie 2018 - 13:14, said:
Pai asa ar putea sa foloseasca si fabrica de la Craiova si sa nu mai deschida alta in zona... Edited by max_01, 05 December 2018 - 16:57. |
#18
Posted 05 December 2018 - 17:01
business11, on 05 decembrie 2018 - 16:42, said: cred ca tu nu prea stii noutatile, dar Ford ca si marca individuala nu ca si grup, este ca si vanzari pe locul 4 in lume. Multe modele Ford sunt cele mai vandute modele din clasa lor in Europa (cum este Ford Fiesta spre exemplu). Ford-ul este constant si nici de cum in pierdere. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users