Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 19 2024 20:01, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
171
#7489
Posted 21 April 2024 - 13:39
AlexEn, on 21 aprilie 2024 - 08:56, said:
Da, e nevoie de detalii, printre care si ce intelegi tu prin GDPR. Incepi tu cu munca de jos, explicatii, motivari, ce intelegi etc . Eu iti pot arata oricand ca gresesti si, mai ales, ca nu ai citit atent ce am scris. Si, da, trebuie actualizate datele, de catre toti operatorii de date personale, altfel se intampla indezirabile violari ale Regulamentului. Vrei diverse exemple ? Chiar nu ai experienta in domeniu deloc ? Edited by Sterone, 21 April 2024 - 13:40. |
#7490
Posted 21 April 2024 - 13:43
Sterone, on 21 aprilie 2024 - 08:35, said:
Mereu le iei apărarea, indiferent de discuție. Si? Ce e rau in asta. Emag e un cadou placut facut Romaniei. Ce ai de comentat? Ce te deranjeaza? Ori iarba nu-ti mai place? Sterone, on 21 aprilie 2024 - 13:39, said:
Eu iti pot arata oricand ca gresesti M-ai facut curios! Ia incepi... unde si cine greseste? Cu ce e mai vinovat emag decat Ciolacu? |
#7491
Posted 21 April 2024 - 13:52
Sterone, on 21 aprilie 2024 - 13:39, said:
Incepi tu cu munca de jos, explicatii, motivari, ce intelegi etc . Eu iti pot arata oricand ca gresesti si, mai ales, ca nu ai citit atent ce am scris. Si, da, trebuie actualizate datele, de catre toti operatorii de date personale, altfel se intampla indezirabile violari ale Regulamentului. Vrei diverse exemple ? Chiar nu ai experienta in domeniu deloc ? Hai sa mai zic o data, ca deja o dam in offtopic: ai afirmat ca emag ar trebui sa actualizeze datele clientilor la 3 luni si te-am intrebat care e baza legala pt afirmatia asta. Aici ai ramas cu argumentele. |
#7492
Posted 21 April 2024 - 13:54
Ieri am fost anuntat prin platforma emag ca livrarea care trebuia sa se faca pe 19 aprilie va fi intarziata pana pe 23 aprilie. Coletul a fost predat curierului pe 18 aprilie dar curierul nu a mai ajuns la sediu pentru predare si sortare. Foarte ciudat doarece produsul era in stocul emag si le-a luat 2 zile pentru expediere iar curierul l-a pierdut pe drumul catre sediu. Am prins un black friday de paste ?
Screenshot 2024-04-21 145152.png 51.47K 24 downloads |
#7493
Posted 21 April 2024 - 17:24
AlexEn, on 21 aprilie 2024 - 13:52, said:
Hai sa mai zic o data, ca deja o dam in offtopic: ai afirmat ca emag ar trebui sa actualizeze datele clientilor la 3 luni si te-am intrebat care e baza legala pt afirmatia asta. Aici ai ramas cu argumentele. Nu am afirmat asa ceva, asa ai intepretat tu. De-asta e greu, ca denaturezi o afirmatie frusta si apoi incepi sa porti un razboi de unul singur. Ca sa scurtam - emag executa silit pe unul care a facut nu stiu ce datorii la ei si mie imi pune somatii robotizate Krupp - firma de recuperari - la telefon + sunt sunat regulat de o echipa de secretare - ofiteri de credit - ca au depus dosarele in instante. Le-am repetat cu calm, cum ti-am repetat si tie, ca nu si-au actualizat bazele de date si ca ma hartuiesc degeaba, numarul ala de Telekom la care suna ca disperatii compulsionali l-am achizitionat acum 30 de zile tot de la emag, probabil apartinea unui debitor nefericit. Pentru mine este echivalent cu incalcarea Codului Penal = hartuirea + incalcarea Regulamentului GDPR deoarece imi folosesc / stocheza / tansmit catre terti fara autorizare numarul de telefon , care acum este al meu, putin imi pasa ca fusese a lui Terente talharul , acum este al meu si nu au o autorizare valida sa-l foloseasca, amenda mare, Krupp deja instiintat, tace malc, emag pedinte raspuns. Am incercat sa fiu scurt, mai am 2 exemple si mai frumoase, cu dosar penal si politie la o adresa de apartament vandut dar fostul nu si-a schimbat CI pe noua adresa, citatiile ii vin la apartamentul vechi intrat in proprietatea mea. Incalcare Regulament GDPR ? Eu zic ca da. Dar ne oprim aici ca nu suntem la ora de jurisprudenta. Edited by Sterone, 21 April 2024 - 17:25. |
#7494
Posted 21 April 2024 - 18:26
Daca a ajuns la firma de recuperari deja eMag nu mai are treaba cu datele. Si nu are de a face nici cu GDPR.
Succes cu demersurile tale. |
#7495
Posted 21 April 2024 - 19:01
Cred că e puțin mai complicat pentru unii și chiar devenit plictisitor pentru alții, ciudat cate interpretări pot apărea pe o temă simpla data.
AlexEn, on 21 aprilie 2024 - 18:26, said:
Daca a ajuns la firma de recuperari deja eMag nu mai are treaba cu datele. Si nu are de a face nici cu GDPR. Succes cu demersurile tale. Mă faci să rad in hohote. Și datele cine le a dat recuperatorului, nu creditorul eMag ? |
#7496
Posted 22 April 2024 - 09:14
Bine bine, lasa (stiu trebuia virgula), mai scriem si noi la subiect?
Ultima luna, am comandat 12 produse, am returnat 4. Cum dracu sa ma plang de emag??? Ieri pe la 6PM am pus ultima boaba de cafea, azi de dimineata a venit pachetul comandat la 7PM aseara... ce vreti mai mult? Idiotenii cu GDPR-ul? |
#7497
Posted 22 April 2024 - 11:51
Cum se procedeaza in cazul in care dau o comanda cu mai multe produse genius cu vanzatori diferiti?
Vin comenzile separat sau toate in acelasi timp livrate de emag? 1 produs vandut de emag 3 produse vandute si livrate de diferite firme. |
#7500
Posted 22 April 2024 - 12:22
#7501
Posted 22 April 2024 - 20:33
De pe 17 aprilie, nici azi in ceas de seara coletul nu a fost predat curierului. Daca vanzatorul nu era Emag mai intelegeam dar asa ceva tocmai de la Emag, nu ma asteptam. Celelalte colete primite prin sameday au venit la o zi dar nu prin emag.
M-au anuntat ca vor prioritiza solicitarea mea si sa nu-i mai solicit inca o data ca se da iar contorul la zero. Screenshot_9.png 45.8K 20 downloads Edited by Leo2006, 22 April 2024 - 20:47. |
#7503
Posted 23 April 2024 - 12:17
fezo, on 21 aprilie 2024 - 09:20, said:
Merci, ar fi o minune sa primesc raspuns Solicitarea trebuie transmisa catre adresa: [email protected] (este raspunsul de la [email protected]) Pare ca nu se rezolva cu solicitare la suport online (https://www.emag.ro/contact-form). Edited by don_dalin, 23 April 2024 - 12:19. |
|
#7504
Posted 23 April 2024 - 14:54
De ce data protection? Acolo sunt chestiuni legate de GDPR, nu de recuperare user/pass.
|
#7505
Posted 23 April 2024 - 15:29
Poate ca autentificarea 2FA a fost introdusa pentru protejarea datelor personale?
Doar spun ce am facut. Daca dupa mai mult de o saptamana de la sesizarea trimisa la suport online (https://www.emag.ro/contact-form) nu primesc nici un raspuns - iar de la [email protected] primesc raspunsul: solicitarea trebuie transmisa catre adresa: [email protected], logic asta e varianta [oficial] corecta de rezolvare. Primul dintre noi care va recupera contul ne va da solutia verificata. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users