Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce comandă să anulez?
Last Updated: Nov 22 2018 14:10, Started by
ryland123
, Nov 18 2018 23:49
·
0
#19
Posted 19 November 2018 - 08:23
#20
Posted 19 November 2018 - 10:13
Ori glumezi, ori glumezi !!
Nu te-ai lamurit suficient aici? https://forum.softpe...0-htc-u11-life/ Mai faci alt topic 99% identic ?! Ia-l pe celalalt. Da cu banul. Pana mea. |
#21
Posted 19 November 2018 - 10:55
ryland123, on 18 noiembrie 2018 - 23:49, said:
Bună seara. Oricât de ciudat ar părea, am dat două comenzi de telefon. 1.Htc u11 life - 799 lei de la cel.ro 2.Htc u ultra - 919 lei de la emag Acum trebuie să mă decid pe care să o anulez, întrucât nu pot plăti ambele telefoane. Ce mă sfătuiți? Anuleaza-le pe amandoua si castigi o caruta de bani aproape cat castiga un sclav roman intr-o luna de munca la capitalisti. |
#22
Posted 19 November 2018 - 11:05
@sirgoofy
Stai liniștit, că am anulat înainte să ajungă la curier, nu te ambala degeaba. @rosix: bună idee ) |
#23
Posted 19 November 2018 - 12:00
dexterash, on 19 noiembrie 2018 - 00:14, said:
Desigur, Romania face parte dintr-un grup extrem de select de tari in care rambursul e la moda - alaturi de Kenya, Nigeria, Ghana si alte tari africane. De preferat, anulata cand ajunge curierul la usa, nu? Se pare ca uneori nu ai incotro. Anulezi cand vine curierul. Exemplu: Am comandat un telefon. Verific mailul si apar comandate 2 buc. Sun imediat (max 10 min de la comanda). Imi face nota/sesizare de anulare si-mi spune sa fac din nou comanda. De asemenea imi spune ca s-ar putea totusi comanda sa plece din depozit eu urmand sa o ridic pe care vreau. |
#25
Posted 19 November 2018 - 19:05
Aia cu anularea comenzii e vrajeala. De fiecare data cand am vrut sa anulez o comanda, am dat telefon. Si de fiecare data mi s-a zis sa nu ridic produsele.
|
#26
Posted 21 November 2018 - 21:06
sirgoofy, on 19 noiembrie 2018 - 05:05, said:
De ce nu ai anulat unul in aceeasi zi in care le-ai comandat ? E nesimtire sa pui oamenii pe drumuri, aia scot din depozit, transporta coletul cu 2-3 masini cu toata logistica iar apoi tu sa faci pe desteptul cand ajunge la usa ta: " - Nu-mi mai trebuie" Asta e ideea. Inteleg graba de a da comenzi de Bf, dar la cateva ore puteai sa alegi un telefon, nu sa stai 3 zile, corect ? Sau tu mergi la restaurant, comanzi 3 feluri de mancare, iar cand vine ospatarul cu tava: -Nu multumesc, dau retur. Pai nu meriti sa te dea afara in şuturi ? Eu cred ca am anulat de bf-u asta vreo 5 comenzi, asta e culmea, ar trebui sa fiu obligat sa le cumpar sau cum? Mai mare pierdere pentru ei daca le ridici, le desfaci, si apoi le returnezi sa le bage la desigilate ca te-ai razgandit. Nu va mai dati asa mari si tari ca avem si noi nitre drepturi, la americani de nu stiu cati ani, mergi in magazin, iei o haina, o porti toata ziua si apoi o returnezi fara probleme (daca nu ai rupt eticheta), bineineteles ca noi trebuie sa fim knights in shinning armour si sa luam apararea magazinului, de parca da faliment emagu ca se refuza sub 5% din colete.... Edited by Ythrixium, 21 November 2018 - 21:07. |
#27
Posted 22 November 2018 - 04:03
#28
Posted 22 November 2018 - 04:45
Daca ar sti capitalistii astia cu ce consumatori bulangii au de-a face, s-ar lasa de capitalism, s-ar organza BF numai pe 30 februarie, in fiecare an.
Daca nu va trebuie produsele alea, la ce laba ursului le-ati mai comandat mai rumani? Si eu vreau sa-i pun la pamant pe capitalisti dar necumparand deloc, nu trimitandu-le produsele inapoi. Edited by rosix, 22 November 2018 - 04:46. |
|
#29
Posted 22 November 2018 - 04:54
rosix, on 22 noiembrie 2018 - 04:45, said: Eu mi-am pus intrebarea cum de poate rezista emagul fara sa dea faliment avand in vedere ca au politica "retur fara intrebari in 30 de zile". La prima vedere am crezut ca aceasta politica este foarte gaunoasa si ar pune pe butuci orice companie. Observ insa ca emagul are profit si mai mare de la an la an. Cum se poate? 1. Doar un foarte mic procent din clienti returneaza produsele dupa ce le-au desfacut din ambalaj si poate le-au si folosit. 2. Procentul clientilor care returneaza produsele folosite este mare insa emag recupereaza aceasta pierdere prin ridicarea preturilor tuturor produselor. Ma indoiesc de punctul 2. Deci raspunsul este simplu. Foarte putini folosesc si returneaza. Majoritatea sunt de buna credinta si nu returneaza. Astfel ca emagul nu este deloc afectat de politica asta. Nu neaparat emag, vorbesc in general de magazine. Ca o concluzie, capitalismul este constient de treaba asta ca unii ar putea fi ***** cum zici tu, insa nu ii intereseaza aspectul asta pt ca nu ii afecteaza. Edited by MembruAnonim, 22 November 2018 - 04:56. |
#30
Posted 22 November 2018 - 05:14
Emag are preturi mari mai tot timpul anului si a intrat pe profit doar recent si da, nu sunt multi cei care returneaza de hobby. Apoi, au solutii de resigilare profesionala, nu dau doar un scotch si atat, le pot reimpacheta de zici ca nu le-a mai desfacut nimeni. Doar cele la care se vede ceva evident, ajung la resigilate.
|
#31
Posted 22 November 2018 - 14:10
Daca ar stii consumatorii astia cu ce capitalisti bulangii au de-a face, s-ar lasa de consumerism, s-ar da banii lor de BF numai pe 30 februarie, in fiecare an.
rosix, on 22 noiembrie 2018 - 04:45, said:
Daca ar sti capitalistii astia cu ce consumatori bulangii au de-a face, s-ar lasa de capitalism, s-ar organza BF numai pe 30 februarie, in fiecare an. Edited by geobut, 22 November 2018 - 14:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users