Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Macbook Pro si iPhone X au probleme de hardware

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
(sper ca am postat in categoria corecta, nu am stiut unde pot baga si telefonul si laptopul pentru hardware, rog sa mutati in categoria corecta)

Apple confirma probleme cu hardware-ul pentru modelele Macbook Pro si iPhone X produse in perioada iunie 2017 - iunie 2018. Speculatii care ar fi aparut deja din anul 2017 pe diferite forumuri de specialitate fiind ignorate pana in prezent de Apple, care abea acum a confirmat problemele de hardware.

La Macbook Pro exista problema cu salvarea de date, iar la iPhone X problema se manifesta cu touchscreen-ul care uneori nu reactioneaza sau reactioneaza gresit.

Se pare ca pentru Macbook Pro, Apple are deja o pagina unde se poate verifica daca laptop-ul are aceasta problema (https://www.apple.co...ervice-program/). Pentru iPhone X inca nu exista nici o posibilitate online, decat la un dealer autorizat.

Sursa: https://www.channeln...issues-10915690

Edited by business11, 12 November 2018 - 10:48.


#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ptiu. Bine că nu mi-am luat dar eram la un pas.
Am ales până la urmă Iphone 5s. Second.

#3
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postbusiness11, on 12 noiembrie 2018 - 10:46, said:

fiind ignorate pana in prezent de Apple, care abea acum a confirmat problemele de hardware.
Pai tu chiar esti atat de naiv incat sa crezi ca o firma ca Apple (sau Samsung) ignora ce se raporteaza e forumuri? Nu se ignora dar pentru a lansa o campanie de inlocuire de produs trebuie confirmat defectul la nivel global. Trebuie sa fie suficiente "sample-uri" de defecte care sa confirme faptul ca un anume lot are probleme si care exact sunt acele probleme. Daca nu poti pune degetul pe problema si sa inlocuiesti doar lotul cu pricina, este o pierdere imensa de bani sau poate deveni un dezastru (vezi Note 7).

Produse perfecte nu exista. Uite si la nVidia cu ultima generatie de carduri video. Se pare ca sunt niste probleme hardware si mor subit placi de 1400€ ... Momentan placile defecte sunt inlocuite pe garantie fara alte probleme dar inca nu exista un comunicat oficial in ceea ce priveste o cauza clara.

#4
CrocodiluMereuVesel

CrocodiluMereuVesel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 23.07.2018

View Postro_explorer, on 12 noiembrie 2018 - 11:04, said:

Produse perfecte nu exista.
cum ar fi sa-ti vand un AMG nou nout la care ii fuge directia si cand imi faci plangere ,sa-ti spun sa ai rabdare ca produse perfecte nu exista ?

#5
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Daca il urmaresti pe MKBHD si istoricul cu Tesla Model S P100D L al lui ai sa vezi ca avea probleme cu directia la inceput, probleme care s-au rezolvat.
Dupa cum spuneam, produse perfecte nu exista, important este ca producatorul sa asigure garantie si sa raspunda promt unor probleme.

#6
CrocodiluMereuVesel

CrocodiluMereuVesel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 23.07.2018
Dar nu cred ca avea asa de mari probleme incat sa intra cu masina in gard si sa fie nefunctionala astfel incat sa-i faca RMA, nu ?

#7
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Evident ca nu .. dar nici nu putem sa comparam industria automotive (unde se pierd vieti in caz de nasoleala) cu arsul unei placi video sau a unui telefon care se poate inlocui in 5 secunde fara sa fie nici un pericol (in afara de Note 7 care exploda, bineinteles).
Repet, nu exista produse perfecte si cand cumperi un produs de uz general trebuie sa constientizezi ca poate crapa instantaneu, indiferent cati bani ai dat pe el. De aia exista garantie.

#8
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
initial Apple a refuzat sa accepte speculatiile de pe forumuri. Abea anul acest in primavara a inceput analiza globala si abea acum dupa aproximativ 6 luni au dat confirmarea oficiala.

#9
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View PostCrocodiluMereuVesel, on 12 noiembrie 2018 - 14:53, said:

Dar nu cred ca avea asa de mari probleme incat sa intra cu masina in gard si sa fie nefunctionala astfel incat sa-i faca RMA, nu ?
tu chiar n-ai ce face altceva decat sa tot bagi argumente luate din utopia in care traiesti?

Edited by shmu, 12 November 2018 - 15:04.


#10
SisterRay

SisterRay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 10.09.2005
Nu există produse perfecte nici la case mai mari, știți problema cu Lion Air:

https://www.insuranc...1/08/507060.htm
https://www.theverge...karta-indonesia

#11
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postbusiness11, on 12 noiembrie 2018 - 15:03, said:

initial Apple a refuzat sa accepte speculatiile de pe forumuri.
Cand un "costel" scrie pe un forum (fie el si Apple) ca este o problema, un user Apple de obicei ii recomanda sa se duca la gaantie. Daca 10 raporteaza acelasi lucru se va da acelasi raspuns. Daca 100 de useri diferiti raporteaza acelasi lucru, anumite departamente incep sa se sesizeze. De la o auto-sesizare pana la o actiune de "batch recall" este cale lunga sau foarte lunga. In cazul asta Apple au reactionat corect, cred eu.

Istoria recenta este de la NVidia cu RTX2080Ti-uri care crapa subit. Nvidia inca analizeaza problemele una cate una caci statistic vorbind, numarul de carduri la care s-a cerut RMA nu iese cu nimic in evidenta fata de orice alte generatii de carduri, cel putin la carduri facute de terti. Cardurile FE insa se pare ca au o predispozitie mai mare sa crape ... inca nu se stie exact de ce (se speculeaza ca ar fi ceva in neregula cu unele loturi de siliciu, pe partea de controllere de memorii) dar nu exista un recall si inca se rezolva cazurile unul cate unul.

Daca prin topicul asta s-a incercat "datul in cap" marului muscat, nu prea a iesit. Sunt alte chetii mai grave de care pot fi acuzati, dar nu de faptul ca nu repara produsele proprii cu defecte (mie mi-au inlocuit ecranul la macbook pro gratis la 1 an dupa ce a iesit din garantie caci facea parte dintr-un lot cu probleme).

Edited by ro_explorer, 12 November 2018 - 15:19.


#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Eu nu incerc sa dau in capul nimanui, doar vreau sa atentionez populatia. Detin si iPhone X si Macbook Pro produse in perioada respectiva. Stau chat si astept sa imi intre un agent sa verifice daca am probleme. Cred ca e nebunie la hotline astazi, arata ca dureaza cam 2 minute conexiunea cu un agent stau de 34 si nu am primit pe nimeni inca.

#13
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Daca e lot cu probleme si nu ai probleme inca asteapta sa treaca valul. Cauta-i peste o luna, vei fi servit mult mai prompt.

#14
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
ieri am intrat in chat, dupa 5 minute am prins pe un angajat. Se pare ca toti din callcenter au locatia in Irlanda, in schimb vorbesc toate limbile lumii. I-am spus despre problema si cum aflu daca telefonul meu este cu probleme. Mi-a dat un link unde se vorbea despre problema asta pe care il cunosteam. I-am spus ca vreau sa stiu daca am probleme cu telefonul, link-ul il stiu dar nu ma ajuta mai departe. Dupa care imi spune ca singurele sanse de a afla este printr-un self-testing. Mi-a zis sa dau husa si folia jos, sa fac backup si dupaia sa ii dau reset din fabrica. Dupa care sa il testez fara aplicatii 3-4 zile si daca vad vreo problema sa ii contactez si ei imi fac programare la un technician.

Mi se pare bullshit asa ceva, timp pierdut, folie data jos, etc. pentru niste teste. Astept si sper ca in curand sa poti verifica problema prin IMEI, cum s-a facut si pana acum la baterie si alte rahaturi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate