am de mers la serviciu in Bucuresti
Last Updated: Nov 08 2018 20:07, Started by
aaaa4567
, Nov 07 2018 22:17
·
0
#19
Posted 08 November 2018 - 08:28
Adm, on 07 noiembrie 2018 - 22:26, said:
Peste 15 luni e o eternitate, cine stie cat ajunge petrolul sau litrul de combustibil? Ai sanse sa iti iei bicicleta electrica pana atunci. In rest, secretul este sa te scoli cu noaptea in cap. Cam toata lumea se trezeste cu noaptea in cap, daca vezi ce coada de masini este pe Doamna Ghica incepand de la scoala 143, pe la ora 6 ai zice ca a innebunit lupul, oare mai nou corporatii incep munca la ora 7 ? |
#20
Posted 08 November 2018 - 08:30
Corporatiile incep la 8-9 sau le au program flexibil cat de cat.
Dilema este la cat incep cei care pe la 9-10 stau in trafic? Cei care sunt in trafic la 7, adesea au de strabatot Bucurestiul, asa ca isi iau avant. |
#21
Posted 08 November 2018 - 08:33
Adm, on 08 noiembrie 2018 - 08:30, said:
Corporatiile incep la 8-9 sau le au program flexibil cat de cat. Dilema este la cat incep cei care pe la 9-10 stau in trafic? Cei care sunt in trafic la 7, adesea au de strabatot Bucurestiul, asa ca isi iau avant. Toata gasca aia strabate Bucurestiul la ora aia ? eu cred ca unii si-au reformat programul, este mai usor sa ajungi in zonele alea inflamate Pipera, Aurel Vlaicu, etc, si este si mai usor sa parcurgi traseul spre casa |
#22
Posted 08 November 2018 - 08:35
From 08 noiembrie 2018 - 08:28:
Cam toata lumea se trezeste cu noaptea in cap, daca vezi ce coada de masini este pe Doamna Ghica incepand de la scoala 143, pe la ora 6 ai zice ca a innebunit lupul, oare mai nou corporatii incep munca la ora 7 ? |
#23
Posted 08 November 2018 - 08:41
flavius18, on 08 noiembrie 2018 - 08:35, said:
astia de isi petrec cateva ore din viata in masina isi cam merita soarta, nu de multe ori am vazut lume stand in masina cu orele cand aveau la dispozitie metroul. da, pentru cei care nu au varianta metroul ii inteleg ca sunt nevoiti, insa ciufutii astia de la corporatii care au si varianta metroul folosesc masina ca deh moft de corporatist Nu mai vorbi asa, ca sa ajungi la Pipera la ora aia trebuie sa astepti, si uneori abia razbati sa iei al 3-lea, al 4-lea metrou, si stai inghesuit ca sardelele .... |
#24
Posted 08 November 2018 - 08:42
aia e, stai. cred ca si prin alte tari se sta la metrou si de asta te cam asigur. cat despre romanii fuduli sunt multe de zis.
Edited by flavius18, 08 November 2018 - 08:42. |
#25
Posted 08 November 2018 - 08:46
Tramvaiele au inceput sa aiba gardurile lor drept pentru care smecherii nu mai pot circula pe liniile de tramvai. Eu cred ca tramvaiul a devenit un mijloc de transport competitiv in Bucuresti.
https://newsby.maria...niilor-tramvai/ Edited by abac, 08 November 2018 - 08:46. |
#26
Posted 08 November 2018 - 08:47
flavius18, on 08 noiembrie 2018 - 08:42, said:
aia e, stai. cred ca si prin alte tari se sta la metrou si de asta te cam asigur. cat despre romanii fuduli sunt multe de zis. Nu este chiar fudulie......poate daca ai face cateva curse la ore de varf ai intelege abac, on 08 noiembrie 2018 - 08:46, said:
Tramvaiele au inceput sa aiba gardurile lor drept pentru care smecherii nu mai pot circula pe liniile de tramvai. Eu cred ca tramvaiul a devenit un mijloc de transport competitiv in Bucuresti. Ti se pare....merg la fel de incet, si sunt la fel de proaste, doar ca nu mai au masini in fata, cu ocazia asta pot sa traga si vatmanii cate un pui de somn Edited by Platon, 08 November 2018 - 08:47. |
#27
Posted 08 November 2018 - 08:50
am facut si fac ca stau in Bucuresti. cand am de ales iau metroul si nu masina. nu-mi cad gradele cu metrou.
in fine, fiecare sa circule cum vrea insa nu va mai dura mult si in curand se va sta si mai mult in traffic. abac, on 08 noiembrie 2018 - 08:46, said:
Tramvaiele au inceput sa aiba gardurile lor drept pentru care smecherii nu mai pot circula pe liniile de tramvai. Eu cred ca tramvaiul a devenit un mijloc de transport competitiv in Bucuresti. https://newsby.maria...niilor-tramvai/ |
#28
Posted 08 November 2018 - 08:52
|
#29
Posted 08 November 2018 - 08:56
Si daca tramvaiele ar merge cu viteza de alergare a unui om, sa zicem unuia hranit bine, 20 km/h, tot e de 5 ori mai repede decat cu masina la ora de varf
|
#30
Posted 08 November 2018 - 08:57
Pentru Drumul Taberei - Piata Presei ai 41, merge cat de cat ok.
Pentru Drumul Taberei - Universitate/Eroilor un pic de miscare, trotineta electrica sau trotineta simpla. Oricum, greu de planificat un traseu, cartierele din vestul Bucurestiului, Drumul Taberei, Militari si Crangasi au ramas la fel de oribile ca acum 15 de ani, s-au schimbat mai putin ca cele din estul orasului. Edited by spooky51, 08 November 2018 - 09:02. |
#31
Posted 08 November 2018 - 10:09
abac, on 08 noiembrie 2018 - 08:56, said:
Si daca tramvaiele ar merge cu viteza de alergare a unui om, sa zicem unuia hranit bine, 20 km/h, tot e de 5 ori mai repede decat cu masina la ora de varf Asta nu e decat o slaba si trista consolare... Eu m-am dat jos de cateva ori pe la Cotroceni, Dna Ghica, la cozile alea de masini. Am ajuns inaintea mijlocului ratb, fara exceptie, mergand repede, e drept. spooky51, on 08 noiembrie 2018 - 08:57, said:
Pentru Drumul Taberei - Piata Presei ai 41, merge cat de cat ok. Cat de cat OK fata de celelalte mijloace RATB. Ce ziceti de asta? - https://youtu.be/RrdRoBJYnU4?t=71 |
#32
Posted 08 November 2018 - 10:16
#34
Posted 08 November 2018 - 13:02
#35
Posted 08 November 2018 - 15:42
#36
Posted 08 November 2018 - 20:07
eu merg cu bicicleta de la Ozana (Titan) la Bucureștii Noi, aproape de Laminorului.
Ajung mai repede și decât cu mașina și decât cu metroul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users