Vizita R.A.R
Last Updated: Nov 03 2018 09:39, Started by
TheRipper
, Nov 02 2018 21:45
·
0
#1
Posted 02 November 2018 - 21:45
Salut,
Miercuri sunt programat la rar. M-am asigurat ca am toate actele, am facut schimbul de distributie, ulei si filtre (nu pt rar, dar pt ca e masina sh, si nu stii cum a fost intretinuta inainte). Mai am de schimbat un bec, si ar cam fi gata. Directia e ok, nu bate nimic la ea. E totusi o masina (renault Megane 3 1.5 ) din 2012. Cauciucurile conforme Cand am fost ultima oara la service, mecanicul mi-a zis ca trebuie sa iau in calcul schimb placute si discuri frana fata. Cand am schimbat cauciucurile m-am uitat si eu la discuri, si par uzate, dar nimic abuziv. Am tot facut teste de frane, se comporta normal. Credeti ca, daca in viata de zi cu zi se comporta normal, fara scartaieli, fara anomalii, ar fi probleme la RAR? Ce anume se verifica la RAR in legatura cu franile? De asemenea, ce ar mai trebui sa am in vedere in legatura cu vizita la RAR? Va multumeac anticipat |
#2
Posted 02 November 2018 - 21:50
Daca la testul pe stand se incadreaza, nu trebuie sa-ti faci probleme cu franele.
|
#3
Posted 02 November 2018 - 21:52
Ca sa nu mai deschid alt topic , intreb si eu aici . Am masina inscrisa pe Italia , luni am programare la RAR . Masina merge perfect , dar in Italia , la un mecanic , mi a zis ca ar lipsi catalizatorul , adica ar fi fost taiat si golit . Acolo , am trecut 3 revizii fara probleme . Aici , ce spuneti , trece sau o sa am probleme ?
|
#4
Posted 02 November 2018 - 22:14
TheRipper, on 02 noiembrie 2018 - 21:45, said:
Salut, Miercuri sunt programat la rar. M-am asigurat ca am toate actele, am facut schimbul de distributie, ulei si filtre (nu pt rar, dar pt ca e masina sh, si nu stii cum a fost intretinuta inainte). Mai am de schimbat un bec, si ar cam fi gata. Directia e ok, nu bate nimic la ea. E totusi o masina (renault Megane 3 1.5 ) din 2012. Cauciucurile conforme Cand am fost ultima oara la service, mecanicul mi-a zis ca trebuie sa iau in calcul schimb placute si discuri frana fata. Cand am schimbat cauciucurile m-am uitat si eu la discuri, si par uzate, dar nimic abuziv. Am tot facut teste de frane, se comporta normal. Credeti ca, daca in viata de zi cu zi se comporta normal, fara scartaieli, fara anomalii, ar fi probleme la RAR? Ce anume se verifica la RAR in legatura cu franile? De asemenea, ce ar mai trebui sa am in vedere in legatura cu vizita la RAR? Va multumeac anticipat Pari cam stresat de RAR-u' asta Stai man linistit, e doar mult zgomot pt nimic. Iti verifica serii, una-alta, iti chinuie putin masina pe standul de frana (fata, spatele, frana de mana), mai faci un test de noxe ...unii mai verifica lumini, nu stiu ce ...in alte agentii RAR sunt prea plictisiti pt d-astea...etc .. Ca idee...vezi acuma sa nu mergi cu masina plina de figuri de "tiuning" - jante aiurea, roti cracanate, tobe sport, "csenoane de maidan", folie geamuri pusa acasa ..nah, minuni de cartier. In cel mai rau caz, nu treci, adica te resping, asa ca vei merge si vei rezolva problemele si te intorci - mare scoala ! PS- sa ai la tine un pix , ma rog, ceva de scris si sa intri pe stand cu motorul cald la temp de lucru. Edited by ncu, 02 November 2018 - 22:19. |
#5
Posted 02 November 2018 - 22:22
gladiatore, on 02 noiembrie 2018 - 21:52, said:
un mecanic , mi a zis ca ar lipsi catalizatorul , adica ar fi fost taiat si golit . Acolo , am trecut 3 revizii fara probleme . Aici , ce spuneti , trece sau o sa am probleme ? |
#6
Posted 02 November 2018 - 22:31
Pai in Italia , nu tot aceleasi aparate au ?? De ce nu au fost probleme ??
|
#7
Posted 02 November 2018 - 22:40
Si in Romania ai mari sanse sa treci revizia cu ea (ITP) dar la RAR ma cam indoiesc.
|
#8
Posted 02 November 2018 - 23:45
Tine si de noroc. Eu am trecut cu o masina din 2012 la care nu tinea frana de mana aproape deloc pe o roata. Era foarte frig si inghetase cablul. Nu au verificat mai nimic la masina.
|
#9
Posted 03 November 2018 - 02:17
vimann, on 02 noiembrie 2018 - 22:22, said:
Cam tarziu sa mai faci ceva in privinta asta, afli luni daca ai catalizator sau nu. Fara el nu treci noxele => nu treci rarul. Mergi cu ea, o scoti in neutru, iei mana de pe volan si incepi sa pui frana usor si din ce in ce mai tare Sa fie drumul drept nu inclinat dreapta, eventual in curtea unui supermarket Daca nu trage stanga / dreapta, n-o sa ai probleme ncu, on 02 noiembrie 2018 - 22:40, said:
Si in Romania ai mari sanse sa treci revizia cu ea (ITP) dar la RAR ma cam indoiesc. Neah e okay, se verifica numai la relanti Ar trebui sa fie okay |
#10
Posted 03 November 2018 - 05:10
Motorul se tureaza pentru măsurat noxele.
In principiu se verifica prezența filtrului de particule, catalizator. Sansele sunt mari sa fii respins din motivul asta. |
|
#11
Posted 03 November 2018 - 08:31
Pentru tine RAR = ITP?
Sau ca să mă fac mai bine înțeles, Registrul Auto Român nu e tot una cu orice punct de Inspecție Tehnică Periodică. Capisci? Edited by ericmario, 03 November 2018 - 08:34. |
#12
Posted 03 November 2018 - 08:38
Nu intelegeam de ce cand am intrat pe stand era un afis mare pe care scria ca "unitatea noastra nu-si asuma raspunderea pt daunele motorului survenite in urma inspectiei tehnice" ....apoi am priceput.
Mi-au turat dieselul de am crezut ca vor neaparat sa-l distruga ! N-au prea verificat multe dar retin ca s-a bagat in canal un copil d-asta in salopeta si a bocanit plictisit in carcasa catalizator. (probabil daca suna a gol ca o oala sparta deja ei deduc ca acel catalizator lipseste}. Pierdut si eu pe acolo, pe cand imi luau noxele am intrebat daca masina se incadreaza ....nici macar nu m-au bagat in seama. Apoi l-am prins pe inginerul de acolo intrebandu-l daca se poate sa-mi treaca in carte gume de 205/55 ....Mi-a dat si ala ignor total. Normal ca nu mi-au trecut gumele cerute. Oricum, oameni mai plictisiti ca si la RAR nu prea ai unde sa vezi. Eventual pe la vreun ghiseu pe undeva. PS- am fost de cateva ori la RAR cu diverse masini dar am expus doar ultima vizita. Edited by ncu, 03 November 2018 - 08:42. |
#13
Posted 03 November 2018 - 08:59
ncu, on 03 noiembrie 2018 - 08:38, said:
Nu intelegeam de ce cand am intrat pe stand era un afis mare pe care scria ca "unitatea noastra nu-si asuma raspunderea pt daunele motorului survenite in urma inspectiei tehnice" ....apoi am priceput. Mi-au turat dieselul de am crezut ca vor neaparat sa-l distruga ! N-au prea verificat multe dar retin ca s-a bagat in canal un copil d-asta in salopeta si a bocanit plictisit in carcasa catalizator. (probabil daca suna a gol ca o oala sparta deja ei deduc ca acel catalizator lipseste}. Pierdut si eu pe acolo, pe cand imi luau noxele am intrebat daca masina se incadreaza ....nici macar nu m-au bagat in seama. Apoi l-am prins pe inginerul de acolo intrebandu-l daca se poate sa-mi treaca in carte gume de 205/55 ....Mi-a dat si ala ignor total. Normal ca nu mi-au trecut gumele cerute. Oricum, oameni mai plictisiti ca si la RAR nu prea ai unde sa vezi. Eventual pe la vreun ghiseu pe undeva. PS- am fost de cateva ori la RAR cu diverse masini dar am expus doar ultima vizita. |
#14
Posted 03 November 2018 - 09:39
De ce tot insisti cu franele alea ? Crezi ca e ceva in neregula cu ele ?
Nu-ti verifica nimeni nimic efectiv la componentele franelor. Ti se pune masina pe standul de frana (pe niste role ce se invart actionate de un motor electric) si nenea de la volan pune frana in anumite momente urmarind forta de franare a fiecarei roti pe un panou pe care il poti si tu urmarii. Rezultatul e simplu - te incadrezi sau nu. De obicei cel mai des apar mici probleme ca nu prea tine frana de mana ...si aici depinde. Dar repet, nu sta nimeni sa-ti dea jos rotile sau sa verifice de ce nu prinde o roata la valoarea ceruta. N-ai trecut testul, esti trimis sa ti le repari si te intorci pt o noua inspectie. Nu mai stiu acum ...parca pe vremuri aveai la dispozitie 30 zile pt efectuarea reparatiilor impuse de RAR ....intre timp s-o fi modificat sau sunt alte conditii, nu stiu. PS - parca pe Miercuri erai programat la RAR, nu ? Pai mergi frate Luni la orice service autorizat sau statie ITP si solicita un test frane. Nu stiu cat costa, banuiesc ca vreo 20-30 lei si dureaza 5 minute. ( am un amic cu un service si de cate ori imi bag nasul in sistemul de franare, pt linistea mea merg si pun masina pe stand. Aia ca merg io si bag 3 frane in parcare e o gluma) Edited by ncu, 03 November 2018 - 09:48. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users