Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema ciudata
Last Updated: Oct 30 2018 08:49, Started by
Undercover1989
, Oct 28 2018 16:47
·
0
#1
Posted 28 October 2018 - 16:47
Am un numar portat din orange in vodafone in urma cu mai multi ani. De o saptamana cand sunt sunat din vdf, telekom, rds primesc apelurile fara probleme dar in schimb daca formaza cineva nr meu din reteaua orange si ma suna raspunde o alta persoana, cum naiba e posibil asa ceva? Nr este portat in vodafone din 2015 pana acuma nu am avut nici o problema puteam fi sunat din orice retea, culmea ca persoana care raspunde la aceelasi nr care il am eu este din alt oras si zice ca ia fost alocat cand a facut abonament exact in urma cu o saptamana. Cum este posibil aceelasi nr de telefon sa fie la 2 persoane in aceelasi timp
Edited by Undercover1989, 28 October 2018 - 16:47. |
#3
Posted 28 October 2018 - 17:04
Problema trebuie sa o rezolve operatorii intre ei. Sunat la ambele centre si expus problema.
Inteleg ca dintr-o eroare cei de la Orange nu au setat numarul ca fiind portat sau l-au pierdut pe drum si dupa un timp l-au realocat la abonamente. Edited by MembruAnonim, 28 October 2018 - 17:06. |
#4
Posted 28 October 2018 - 17:05
Daca ma sun singur de pe o cartela de orange raspunde aceel domn despre care am spus mai devreme, daca sun din vdf, telekom, digi imi suna tel meu
|
#5
Posted 28 October 2018 - 17:05
Numerele portate apartin in continuare de operatorul de baza, doar ca sunt alocate spre reteaua de portare.
|
#6
Posted 28 October 2018 - 17:12
Deci reclamatie la ancom nu ?
Edited by Undercover1989, 28 October 2018 - 17:13. |
#8
Posted 28 October 2018 - 17:36
#9
Posted 28 October 2018 - 17:43
Am vorbit la relatii clienti orange a raspuns o fatuca care era picata din luna tot incerca sa imi explice ca nu e nimic in neregula si ca nr nu este portat, i-am spus sa intre pe portabilite.ro sa vada ca acolo scrie ca nr apartine vdf si ca este portat dar nu a vrut, am trimis o reclamatie si pe adresa lor de mail, astept sa imi raspunda sper cat mai repede cu putinta
|
#10
Posted 28 October 2018 - 18:40
mi se pare ciudat cum de domnul cu abonament orange nu este deranjat de faptul ca poate fi sunat doar din orange.
|
|
#11
Posted 28 October 2018 - 19:01
Catalinr, on 28 octombrie 2018 - 18:40, said:
mi se pare ciudat cum de domnul cu abonament orange nu este deranjat de faptul ca poate fi sunat doar din orange. Si ca o sa ramina fara numarul actual de telefon in viitorul apropiat. Fa reclamatie la ambii provideri, evident la Orange e problema dar si Vodafone are cartele de test [Orange] si pot sa vada si singuri ca nu ajunge apelul la ei cind suna (si dupa aia fac ei o reclamatie care bineinteles nu trece prin furnicutele normale de la suport). Edited by f300, 28 October 2018 - 19:01. |
#12
Posted 28 October 2018 - 20:36
Undercover1989, on 28 octombrie 2018 - 17:05, said:
Daca ma sun singur de pe o cartela de orange raspunde aceel domn despre care am spus mai devreme, daca sun din vdf, telekom, digi imi suna tel meu Sa nu fie vre-o incurcatura sau vre-o anomalie cu setarile pentru redirectionare apel. Redirectionare apel se face din setari telefon sau din contul My Orange, ai avut cont la Orange inainte de portare? ... |
#13
Posted 28 October 2018 - 22:19
daca era o problema de redirectionare din telefon, toate apelurile erau forwardate catre orange, insa nu este asa. orange e buna de plata catre acel domn, care fraier sa fie sa nu le ceara despagubiri.
ca si curiozitate, e cumva un numar mai deosebit? |
#15
Posted 29 October 2018 - 10:11
Acuma pot fi apelat si din orange. Problema a fost rezolvata repede nu ma asteptam sa se rezolve prea curand
|
|
#16
Posted 30 October 2018 - 08:49
Buna,
Iti multumim pentru ca ai revenit cu confirmarea rezolvarii. Pe viitor, in astfel de situatii, iti recomandam sa iei legatura si cu operatorul curent, respectiv cu noi intrucat poate exista posibilitatea ca noi sa luam ulterior legatura cu operatorul aneterior si sa solutionam situatia. O zi frumoasa tuturor! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users