Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Audi: Incarcare baterie 75% in 4 minute

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Incarcatoare de 150kw exista deja pe piata. Am incarcat azi la unul (max 40-50kw la mine ca atat duce masina). Nu e problema. Chiar daca incarca 75%, in practica n-ai nevoie de baterie full, mai ales daca stai inca dublu sau triplu pentru ultimii 10-20%
Singura intrebare la Audi-ul ala e cat e garantia la bateria , si nu cumparati SH, de preferat nou si in leasing pe max 3 ani.Posted Image
E ca fast-charging-ul la Samsung, se incarca in 30 min, dar dupa 1-2 ani e bateria praf.

Edited by N62B44, 24 October 2018 - 22:42.


#20
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 22:33, said:

Bucatica aia cu rosu e productia de la Cernavoda.

Cate masini electrice sunt in Bucuresti? Dar, stii, d-alea care papa 300kW...

Bucatica cu rosu? Posted Image Posted Image
Tu asa faci calculele , mai ales ca esti in domeniu?
Nu era mai simplu sa spui ca fiecare din reactoarele de la Cernavoda are 700 MW ?
Exact cum ti-au zis multi pana acum, suficienti ptr 2000 de masini (in teorie|)?

Eu chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi!

Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 October 2018 - 22:42.


#21
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,620
  • Înscris: 16.08.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 22:42, said:

Bucatica cu rosu? Posted Image Posted Image
Tu asa faci calculele , mai ales ca esti in domeniu?
Nu era mai simplu sa spui ca fiecare din reactoarele de la Cernavoda are 700 MW ?
Exact cum ti-au zis multi pana acum, suficienti ptr 2000 de masini (in teorie|)?

Eu chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi!

Nu, nu era. Din cauza ca puterea aia nu e batuta in cuie, poate sa varieze in functie de cerere. Acum nu se cere din cauza ca e noapte. Poti verifica maine, undeva intre 9.00 si 15.00. Vrei un link?

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 22:42, said:

Tu asa faci calculele , mai ales ca esti in domeniu?

Am zis ca am lucrat in domeniu. Acum sunt in Islanda. In Romania nu e "cerere".

Edited by FreeThinker, 24 October 2018 - 22:48.


#22
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 22:46, said:


Nu, nu era. Din cauza ca nu e batuta in cuie, poate sa varieze in functie de cerere. Acum nu se cere din cauza ca e noapte. Poti verifica maine, undeva intre 9.00 si 15.00. Vrei un link?

Lols...
Tu vrei sa zici ca reactoarele de la Cernavoda pot produce mai mult de 700MW fiecare?
Sigur esti din domeniu?

#23
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,620
  • Înscris: 16.08.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 22:48, said:

Lols...
Tu vrei sa zici ca reactoarele de la Cernavoda pot produce mai mult de 700MW fiecare?
Sigur esti din domeniu?

Poti cita unde am zis eu si ce anume. Te inteleg ca esti obosit, ca e noapte... Daca ai ceva cu masinile electrice, spune asa, nu o mai suci cu socoteli de clasa a-ntaia.

Altii pot avea masini electrice, noi nu.

Si repet pentru ca se pare ca ai nevoie: Am lucrat in domeniu.

Edited by FreeThinker, 24 October 2018 - 22:55.


#24
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 22:54, said:

Poti cita unde am zis eu si ce anume. Te inteleg ca esti obosit, ca e noapte... Daca ai ceva cu masinile electrice, spune asa, nu o mai suci cu socoteli de clasa a-ntaia.
Altii pot avea masini electrice, noi nu.
Si repet pentru ca se pare ca ai nevoie: Am lucrat in domeniu.

Deci am lamurit!!!
A fost greu da ai absolvit clasa 1!

Ca sa incarci in felul asta 2000 de masini in acelasi timp ai nevoie de un reactor nuclear.
Si daca trece tot Bucurestiul pe electric o sa aibe doar el nevoie de 2.
Iar daca trece toata tara pe electric....inca 2 centrale cu 4 bucati.

Exact ce se discuta mai inainte si tu spuneai ca nu e nevoie ca avem capacitate sa asiguram incarcarea lor.
Asa ca de ce ai tinut mortis sa ma contrazici si pe mine si pe ceilalti domnu specialist?
Poti sa fi fan electrice oricat de mult ai vrea tu, ale nabii orice le-ai face tot consuma energie electrica si tot trebuie sa scoti de undeva puterea aia.

Si ca sa intelegi de ce infrastructura din Bucuresti, dincolo de fanteziile tale nu e capabila de asa-ceva:
https://www.zf.ro/co...gulare-15662661

#25
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
S-a mai discutat cu mall-ul. Cine i-a pus să facă mall pe camp unde nu e infrastructura?! Oricum generatoarele mall-ul sunt tot electrice sau sunt euro 9 - nu poluează fix in parc ...

#26
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Eu nu inteleg ce e atat filozofie. Nu e ca si cum nimeni in lume nu are masini electrice in uz la scara mare si infrastructura pe masura ....
Baieti, nu trebuie sa reinventam roata ... doar copy/paste din vest ... dar nu numai tehnologie, sa fin intelesi ci si civilizatie. Una fara alta nu merge.

#27
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,263
  • Înscris: 06.01.2007
Mie mi se pare cam nerealista stirea.
Niciodata avansul in tehnologia bateriilor nu a fost asa de mare. In plus am citit ceva despre o densitate de energie de 4 ori mai mare.
Impreuna, mi se pare cam SF, cel putin pentru zona consumatorilor.
Poate o celula experimentala care sa coste $1000  bucata de 2000mAh.

Sau poate nu este vorba despre baterii ci despre supercapacitori. Acolo ar mai fi loc de avans spectaculos la densitatea de energie, la capitorul fastcharging oricum stau excelent, se pot incarca si mai repede de 4 minute( daca ai sursa de curent care trebuie)

Oricum, stira n-are treaba cu domeniul auto. Pe smartfoane in primul rand s-ar baga aceasta ipotetica tehnologie.

Edited by maccip, 24 October 2018 - 23:24.


#28
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,620
  • Înscris: 16.08.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 23:03, said:

Deci am lamurit!!!
A fost greu da ai absolvit clasa 1!

Ca sa incarci in felul asta 2000 de masini in acelasi timp ai nevoie de un reactor nuclear.
Si daca trece tot Bucurestiul pe electric o sa aibe doar el nevoie de 2.
Iar daca trece toata tara pe electric....inca 2 centrale cu 4 bucati.

Exact ce se discuta mai inainte si tu spuneai ca nu e nevoie ca avem capacitate sa asiguram incarcarea lor.
Asa ca de ce ai tinut mortis sa ma contrazici si pe mine si pe ceilalti domnu specialist?
Poti sa fi fan electrice oricat de mult ai vrea tu, ale nabii orice le-ai face tot consuma energie electrica si tot trebuie sa scoti de undeva puterea aia.

Si ca sa intelegi de ce infrastructura din Bucuresti, dincolo de fanteziile tale nu e capabila de asa-ceva:
https://www.zf.ro/co...gulare-15662661

Hai ca mai ma cobor un pic pana la nivelul tau si apoi ma bag la somn, ca se face noapte si la mine, chiar daca sunt cu trei ore in urma.

2000 x 0,067 x 0,3 = 40,2 MWh

Traducere:

2000 - masini

0,067 - ore, ca vorbeam aici de 4 minute

0,3 - MW, ca era vorba de 300kW

Deci, compara si tu 40,2 MWh cu 706MWh cat poate produce reactorul nr 1 de la Cernavoda. Acolo sunt doua reactoare. Si mai sunt si alte unitati de productie pe carbune, hidro, gaze, eoliene, fotovoltaice.

Hai, somn usor, noapte buna!

p.s. Dau meditatii miercurea, dupa amiaza, pentru cei interesati. De vrajeli nu ma ocup - sunt destule vrajitoare...

Edited by FreeThinker, 24 October 2018 - 23:28.


#29
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,263
  • Înscris: 06.01.2007

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 23:03, said:

Ca sa incarci in felul asta 2000 de masini in acelasi timp ai nevoie de un reactor nuclear.
Si daca trece tot Bucurestiul pe electric o sa aibe doar el nevoie de 2.
Iar daca trece toata tara pe electric....inca 2 centrale cu 4 bucati.
Asta ar insemna ca Bucurestiul si toata tara sa-si incarce masinile in acelasi timp. Care e si mai imposibil, nici daca s-ar anunta incarcare gratis de la ora 6 la 6 si 4 minute, il mai taie pe cate unul cacarea si tot vor fi cate unii sa rateze incarcarea.

#30
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 23:25, said:

Hai ca mai ma cobor un pic pana la nivelul tau si apoi ma bag la somn, ca se face noapte si la mine, chiar daca sunt cu trei ore in urma.
2000 x 0,067 x 0,3 = 40,2 MWh
Traducere:
2000 - masini
0,067 - ore, ca vorbeam aici de 4 minute
0,3 - MW, ca era vorba de 300kW
Deci, compara si tu 40,2 MWh cu 706MWh cat poate produce reactorul nr 1 de la Cernavoda. Acolo sunt doua reactoare. Si mai sunt si alte unitati de productie pe carbune, hidro, gaze, eoliene, fotovoltaice.

Hai, somn usor, noapte buna!

p.s. Dau meditatii miercurea, dupa amiaza, pentru cei interesati. De vrajeli nu ma ocup - sunt destule vrajitoare...

Baiatu....
Ia vezi tu ce se intampla daca incarci 2000 de masini constant , nu 2000 in 4 minute la fiecare ora Posted Image))) Ca asa terminam in fix 30 de zile sa le incarcam pe toate din Bucuresti in ritmul asta.
Oricum de apreciat ca ai editat prostia aia in care echivalai MW cu MWh..


 ro_explorer, on 24 octombrie 2018 - 23:22, said:

Eu nu inteleg ce e atat filozofie. Nu e ca si cum nimeni in lume nu are masini electrice in uz la scara mare si infrastructura pe masura ....
Baieti, nu trebuie sa reinventam roata ... doar copy/paste din vest ... dar nu numai tehnologie, sa fin intelesi ci si civilizatie. Una fara alta nu merge.

Ce simplu suna...
Miile de km de autostrada realizate sunt dovada clara ca e super simplu! Copy paste ca Ponta si Sova.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 October 2018 - 23:44.


#31
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,620
  • Înscris: 16.08.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 23:42, said:

Baiatu....
Ia vezi tu ce se intampla daca incarci 2000 de masini constant , nu 2000 in 4 minute la fiecare ora Posted Image))) Ca asa terminam in fix 30 de zile sa le incarcam pe toate din Bucuresti in ritmul asta.
Oricum de apreciat ca ai editat prostia aia in care echivalai MW cu MWh..

Pai am editat din cauza ca e important timpul (doar era vorba de 4 minute, nu?)

Ia vezi ce se intampla daca faci calculul ca sa incarci 2000 de masini constant:

40 MWh de cate ori incape in 706MWh, si cate masini pot fi incarcate in 24 de ore, doar de un reactor... Hai ca nu iti mai dau mura in gura...

Si sunt convins ca tot Bucurestiul o sa treaca pe electric de maine, doar se da subventie grasa, nu?

#32
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 maccip, on 24 octombrie 2018 - 23:23, said:

Mie mi se pare cam nerealista stirea.
Niciodata avansul in tehnologia bateriilor nu a fost asa de mare. In plus am citit ceva despre o densitate de energie de 4 ori mai mare.
Impreuna, mi se pare cam SF, cel putin pentru zona consumatorilor.
Poate o celula experimentala care sa coste $1000  bucata de 2000mAh.

Sau poate nu este vorba despre baterii ci despre supercapacitori. Acolo ar mai fi loc de avans spectaculos la densitatea de energie, la capitorul fastcharging oricum stau excelent, se pot incarca si mai repede de 4 minute( daca ai sursa de curent care trebuie)

Oricum, stira n-are treaba cu domeniul auto. Pe smartfoane in primul rand s-ar baga aceasta ipotetica tehnologie.

Nu e nici o stire. Poti sa incarci azi la 150-200 kw, dar omori bateria, e un compromis intre durata de viata a acumulatorilor si viteza de incarcare, restul e marketing.
Vezi ce masini apar anul asta ( masini de serie , nu prototipuri Audi) si la cat incarca. Tesla parca incarca la 120 kw max de ani de zile, deci nu e nici o smecherie.

Majoritatea masinilor au bancuri de 18650 neprotejate. Folosesc zi de zi si am in jur de 10 baterii de tipul asta (tigara electronica, lampi video, etc). Poti sa le incarci acum cu tehnologia existenta la 500-750 mA si dureaza 6 ore incarcarea la un acumulator de 3000-3500 mAh sau la 1.5-2 A si dureaza 1 -2 ore. Doar ca incarcarea la 750 mA face bateria sa reziste 1-2 ani folosita zi de zi, la 1.5-2A nu rezista mai mult de 6 luni indiferent de marca.

#33
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 23:51, said:

Pai am editat din cauza ca e important timpul (doar era vorba de 4 minute, nu?)

Ia vezi ce se intampla daca faci calculul ca sa incarci 2000 de masini constant:

40 MWh de cate ori incape in 706MWh, si cate masini pot fi incarcate in 24 de ore, doar de un reactor... Hai ca nu iti mai dau mura in gura...

Si sunt convins ca tot Bucurestiul o sa treaca pe electric de maine, doar se da subventie grasa, nu?

Pai hai sa facem altfel, ca sa nu zici ca e vina mea ca nu sunt din domeniu.
Cam cat ar consuma 400 000 de mii de masini (1/3) din parcul auto dn Bucuresti care se incarca o data la 2 zile, ii luam pe astia activii.
Ca iar ajungem la reactor....

Da nu vrei sa intelegi!
Si da ideea e ce facem daca vrem toti sa trecem la electric ca doar e viitorul, fiarar mama ei de ideeeeee!!!!!

Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 October 2018 - 23:55.


#34
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Cam în cati zeci de ani o sa fie 400000 de mașini electrice în București? O fi timp de adaptat infrastructura pana atunci? Întreb și eu.

#35
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,620
  • Înscris: 16.08.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 24 octombrie 2018 - 23:54, said:

Pai hai sa facem altfel, ca sa nu zici ca e vina mea ca nu sunt din domeniu.
Cam cat ar consuma 400 000 de mii de masini (1/3) din parcul auto dn Bucuresti care se incarca o data la 2 zile, ii luam pe astia activii.
Ca iar ajungem la reactor....

Da nu vrei sa intelegi!
Si da ideea e ce facem daca vrem toti sa trecem la electric ca doar e viitorul, fiarar mama ei de ideeeeee!!!!!

Eu am tot facut calcule, pe asta poti sa-l faci si tu, nu trebuie sa astepti doar de la altii...

Daca nu poti - vino la pregatire!

#36
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 ro_explorer, on 24 octombrie 2018 - 23:56, said:

Cam în cati zeci de ani o sa fie 400000 de mașini electrice în București? O fi timp de adaptat infrastructura pana atunci? Întreb și eu.

1) Hai sa zicem 10 000 (de zeci de ani).
2) Cu Anton ministru si Firea primar?...NU!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate