Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi: Incarcare baterie 75% in 4 minute
Last Updated: Nov 25 2018 19:12, Started by
Ann0nyym0us
, Oct 24 2018 20:52
·
0
#1
Posted 24 October 2018 - 20:52
Audi’s Battery Supplier Investing in Superfast Charging Technology
Quote LG Chem, the company supplying both Audi and Porsche with batteries for their electric vehicles is, is investing in Enevate, a company which claims to be developing batteries that can charge five times faster than today’s fastest charging batteries. [...] silicon-dominant lithium-ion battery [...] [...] batteries will be able to work in temperatures as low as -40 degrees centigrade [...] https://www.slashgea...tment-23551065/ Incarcare rapida, mai putin litiu folosit, ar merge ok si iarna. Ramane colegul Torque fara motive sa se planga, nu-i bun |
#3
Posted 24 October 2018 - 21:25
Ar fi bine sa faca si masini pentru bateriile alea, ca sunt in urma rau.
|
#4
Posted 24 October 2018 - 21:29
Iar pentru chargerul ăla de 300KW îți trebuie conexiune la linia de 20 KV și transformator de înaltă, e cam nerealistă soluția.
|
#7
Posted 24 October 2018 - 21:44
eugeniusro, on 24 octombrie 2018 - 21:29, said:
Iar pentru chargerul ăla de 300KW îți trebuie conexiune la linia de 20 KV și transformator de înaltă, e cam nerealistă soluția. Mai intai ne plangem ca nu se incarca bateriile suficient de repede. Dupa aia ne plangem ca da, se incarca, dar n-avem unde ca nu duce reteaua. Pai eu zic sa facem linii electrice dimensionate si pentru masini electrice. Daca nu putem, e in regula, n-avem decat sa ne scuipam plamanii in batista din cauza petrolului si ramanem in stadiul asta. |
#8
Posted 24 October 2018 - 21:45
eugeniusro, on 24 octombrie 2018 - 21:29, said:
Iar pentru chargerul ăla de 300KW îți trebuie conexiune la linia de 20 KV și transformator de înaltă, e cam nerealistă soluția. Cernavoda ar putea incarca 3000 de masini odata. 2000 de masini ar consuma mai mult decat maximul inregistrat vreodata in Bucuresti. 20.000 de masini ar consuma cat consumul maxim pe tara, incluzand toti consumatorii, inclusiv industria. Edited by underb, 24 October 2018 - 21:56. |
#9
Posted 24 October 2018 - 21:50
FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 21:44, said: Pai eu zic sa facem linii electrice dimensionate si pentru masini electrice. Daca nu putem, e in regula, n-avem decat sa ne scuipam plamanii in batista din cauza petrolului si ramanem in stadiul asta. urmeaza sa facem cate o hidrocentrala, pe care o sa o pornim la cheie, pentru fiecare georgel care si-a cumparat masina electrica? |
#10
Posted 24 October 2018 - 21:55
strongsss, on 24 octombrie 2018 - 21:50, said:
tu realizezi ce inseamna 300 KW ? urmeaza sa facem cate o hidrocentrala, pe care o sa o pornim la cheie, pentru fiecare georgel care si-a cumparat masina electrica? Eu realizez ca doar am lucrat in domeniu. Si puterea aia e doar pentru 4 minute per masina. Tu realizezi de cate ori incap 4 minute in 24 de ore? Trebuie doar sa avem retelele, ca productie avem, doar ca nu prea mai are cine sa o consume. Am dat industria la fier vechi. Edited by FreeThinker, 24 October 2018 - 21:57. |
|
#11
Posted 24 October 2018 - 22:15
#12
Posted 24 October 2018 - 22:18
Este cifra pentru o priza. Poti sa inmultesti cu numarul de prize pe care vrem sau pe care le putem instala.
Alta intrebare? |
#13
Posted 24 October 2018 - 22:20
#14
Posted 24 October 2018 - 22:23
Unii nu inteleg ca nu este nevoie de 100 de prize de 300KW una langa alta. Una din cand in cand langa altele de 100 si altele de 50 si cateva de 22 e OK. Nu toata lumea e disperata dsa incarce in 4 minute.
Edited by ro_explorer, 24 October 2018 - 22:30. |
#15
Posted 24 October 2018 - 22:25
|
#16
Posted 24 October 2018 - 22:27
FreeThinker, on 24 octombrie 2018 - 22:25, said:
Poti sa inmultesti si tu 300 cu 1000. Nu e prea greu. p.s. Multiplii sunt astia: kW, MW, GW, TW, poate te ajuta. Pai si ajungem exact la ce zicea colegul de il contraziceai mai devreme. Ca sa incarci toate masinile din Bucuresti in 4 zile ai nevoie de un reactor nuclear. So, what's your point? |
#17
Posted 24 October 2018 - 22:33
Bucatica aia cu rosu e productia de la Cernavoda.
Cate masini electrice sunt in Bucuresti? Dar, stii, d-alea care papa 300kW... Edited by FreeThinker, 24 October 2018 - 22:34. |
#18
Posted 24 October 2018 - 22:41
Băieți, nu vă pierdeți timpul. Nu vedeți atitudinea colegilor....
Teoretic se poate incarca in 30 de secunde....practic, nu contează. Voi realizați că fiecare componentă trebuie să aibă niste capabilități?! De la cablu la contacte s.a.m.d. a și prețul, sa fie mic mic mic.....daca găsești online preț mai mic plătim de 2 ori diferența ))) Și ce te faci, Mașinile se incarca ori la 9:00 când ajungi la serviciu, ori la 18-19:00 când te întorci acasă. Că deh, autonomia te face sa încarci la 3-4 zile că să nu zic că poate preferi sa stai cu bateria plină... Baga 100 de astea in Pipera și lași și județele limitrofe ilfovului fara tensiune. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users